ראה תשובתי להלן

|

האם מותר למעביד לגבות קנס מהעובד עקב פיטוריו?

גיא 04/06/12
אני עובד בחברת אבטחה של רכבת ישראל חתמתי על חוזה של שנה וחצי רציתי לדעת האם מותר למעביד לגבות ממני קנס על כך שפיטר אותי לפני סיום החוזה?

ראה תשובתי להלן

עו"ד עדי פריאנטי 04/06/12
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן