"בן זוג" - אדם נשוי החי ומנהל משק בית משותף עם מי שהוא נשוי לו;

|

האם גבר לא נשוי לפי ההלכה ומנהל משק בית משותף

ליאורה 27/10/13
יכול לדרשו נקודות זיכוי עבור הילדים שלו מהאישה איתה הוא חי במשותף , הכוונה לילדים שעונים להגדרת פעוט החל משנת 2012 ?

2. האם הוא יכול לדרוש נקודת זיכוי כחד הורי?

3. אודה על הפניות בחוק.

שאלתי בפורומים אחרים ולא הבנתי.

תודה לעונים

"בן זוג" - אדם נשוי החי ומנהל משק בית משותף עם מי שהוא נשוי לו;

עו"ד משה גבע מנהל 28/10/13
ככה קובעת פקודת מס הכנסה. לכן, אין חובה שהנישואים יהיו כדמו"י, אבל בטח שאי אפשר להציג מצב כאילו מדובר בחד הוריים!

הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן