שאלי בפורום ביטוח לאומי

|

דמי אבטלה לאחר מחלה

ציפי 06/10/09
בעקבות ניתוח בראש אני בחופש מחלה 3 חודשים. כמובן שבחודשים אלה המשכורת יוצאת פחות מכרגיל בגלל ימי המחלה. במידה ואני לא חוזרת לעבוד (יהיה לי מכתב פיטורין) האם דמי האבטלה שלי יחושבו לפי 3 החודשים האחרונים למרות שאלה ימי מחלה, או שיחושב לפי המשכורת הרגילה שהיתה לפני המחלה?
אשמח להסבר

שאלי בפורום ביטוח לאומי

עו"ד רענן קריב מנהל 07/10/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן