האם ניתן לערער על דו"ח עקב שימוש בדיבורית אלחוטית בזמן נהיגה?

|

דו"ח על שימוש בדיבורית

א 23/02/10
קיבלתי דו"ח על סכום של 1000 ש"ח ו-4 נקודות בזמן שימוש בדיבורית אלחוטית-בלוטוט' בזמן שהייתי עם רכב חלופי מטעם העבודה ללא דיבורית קבועה ברכב. האם ניתן לערער על דו"ח זה?

אם השתמשת במכשיר (אף אם לא דיברת) אתה בבעייה

אורן המקורי 23/02/10
אפילו רק החזקת.
אין זה משנה קיומה של דיבורית. אסור לעשות כל שימוש בטלפון תוך כדי נהיגה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן