כיצד עליי לפעול לאחר קבלת דו"ח על השלכת פסולת במקום ציבורי?

|

דו"ח על השלכת פסולת

אבישג 31/01/10
היי קיבלתי דו"ח על השלכת פסולת במקום ציבורי
העברה מלפני 3 שנים ורק עכשיו קיבלתי קנס ראשון שקפץ מ250 ל421 ש"ח.
אין ציון כתובת רכב מה עושים???
תודה

הכי טוב שתשלמי ופעם הבאה אל תשליכי פסולת במקום

אסף 03/02/10
ציבורי.

לא נעים לקבל רפורט, מה? ולהשליך פסולת נעים.

אגב זה פורום תעבורה ולא פורום לענייני טינופת.

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה עם הפקידה בדואר!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן