איך מבטלים דוחות חנייה שלא גבו במשך שנים רבות?

|

דוחות חנייה

וי 16/03/11
שלום!!לבעעלי יש דוחות חנייה לשנים 2003-2006 שלא גבו, אתמול הגיע רשימה לחמתי, איך אני מבטלת את הדוחות לתמיד?

דו"ח חניה

עו"ד ג'ימי מינאוי 16/03/11
לפנות לעירייה בבקשה להמצאת אישור המלמד על הודעה לגבי ביצוע העבירה.
אם עברה תקופה של 3 שנים ושלושה חודשים מיום ביצוע העבירה הרי חלה התיישנות בהנחה ובתקופה זו לא נשלחה התראה כלשהי.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן