כאן פורום עבודה. לא תעבורה.

|

דו"חות במרכז לגביעת קנסות

אלה 10/09/09
בבדיקה שערכתי בעתר המרקז גביית (http://www.eca.gov.il) קנסות הופתתי
לגלות כי יש לי שתי קנסות מ 25.7.2004 ו 22.2.2006 שתיהם דוחות מצלמה.
לעולם לא הגיעו עלי הדוחות המקוריים וכאת הם תפחו מסכום כולל של 1500 ש"ח
ל 2737 ש"ח. האם יש לי כרגע מה לעשות או שאין ברירה מלבד תשלום הקנסות
בתוספת הפיגורים?

תודה,
אלה

כאן פורום עבודה. לא תעבורה.

עו"ד רענן קריב מנהל 10/09/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן