ביטוח פנסיוני- דיני עבודה

|

ביטוח פנסיוני

T 25/05/12
במקום העבודה החדש המעסיק עדכן שאם אין לי ביטוח פנסיוני קודם (לפחות 6 חודשים) ממקום אחר, הוא יתחיל להפריש לי דמי פנסיה רק בתום 6 חודשי העסקה אצלו וללא תשלום רטרו.אם יש לי ותק פנסיוני של 6 חודשים לפחות הוא יתחיל להפריש לי תוך 3 חודשים מהתחלת ההעסקה כולל רטרו.האם זה נכון ?תודה

ביטוח פנסיוני- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 25/05/12
אכן כן.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן