פנה לועד העובדים.

|

ביגוד

אנונימי 10/12/17
שלום רב ,
אני משתייכת להסכם הקיבוצי , בתחום המלונאות.
במשך 3 שנים רצוף קיבלתי דמי ביגוד 1000 ש"ח אחת לשנה בתלוש המשכורת.
השנה , החליטו מבלי לדבר איתי שדמי הביגוד יהיו 300 ש"ח .
האם זה חוקי או שיש כאן עילה להפרת הזכויות המגיעות לי.

תודה רבה , אנונימית.

פנה לועד העובדים.

עו"ד רענן קריב מנהל 10/12/17


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן