האם המעסיק יכול לא לשלם לי ימי חג לאחר חזרה לעבודה?

|

אי תשלום ימי חג

אוהד 10/10/21
היי
חזרתי למקום העבודה לאחר 9 חודשים ולאחר שבתלוש האחרון בפעם הקודמת שולם לי גמ"ח מלא.
כעת לאחר שחזרתי המעסיק לא שילם לי עבור ימי חג בטענה שלא עברו 3 חודשים מאז חזרתי
האם זה חוקי
והאם זכותי לדרוש את הוותק שהיה לי  (מעל ל10 שנים)

אי תשלום ימי חג

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 11/10/21

בוקר 

הוותק שלך נצבר מההתחלה וככל שאת עובדת שעתית או יומית את לא זכאית לדמי חגים אלא לאחר 3 חודשי עבודה. 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן