האם יש אירוע מס במצב של הקצאת מניות בחברה שנרכשה?

|

אירוע מס???

יוסי 09/05/13
שלום, אני עובד בחברה קטנה שנרכשה לפני כ 3 שנים ע"פ שויי של 1.5 מיליון שח ע"י מספר שותפים.נכון להיום השותפים מעוניינים להיפרד רק אחד מהם מעוניין להישאר בתמונה.הוצע לי להיות מנהל בחברה ולקבל 50% ממניות החברה. אינני מתבקש לשלם מכיסי תשלום עבור הקצאת המניות, אך הסיכום הוא שהחברה תשלם מדי חודש במשך כ 4 שנים עבור קבלת המניות לשותפים שעוזבים.אני שואל- האם זאת הדרך הנכונה והאם קיים כאן אירוע מס שאני צריך לחשוב עליו

פנה ליעוץ פרטני

עו"ד משה (מוש) גבע 12/05/13
זאת לא שאלה לפורום. השאלה כאן היא מורכבת ויש לבחון פרמטרים רבים כדי לתת לך תשובה מוסמכת.
מומלץ לך לפנות ליעוץ מקצועי פרטני.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן