פני לפורום ביטוח לאומי

|

אבטלה אחרי חופשת לידה

ויקטוריה הלאלי 08/11/17
שלום, ילדתי ב 4/04 בתום חופשת לידה הודעת למעסיק שאני מתפטרת לצורך טיפול בילד. רציתי לחכות 3 חודשים ולחתום אבטלה, אבל הציעו לי לנסות משרה אחרת. התחלתי לעבוד ב 15/10, אך העבודה איננה מתאימה לי וסוכם עם המעסיק שאפרוש. מה הדין לגבי אבטלה עכשיו? אני צריכה שוב לחכות 3 חודשים או יכולה להתחיל לחתום (בגלל חוסר התאמה לתפקיד. זמן העסקה כחודש ימים).אודה לתשובה בנדון.

פני לפורום ביטוח לאומי

עו"ד רענן קריב מנהל 12/11/17


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן