פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

יש חוב,אין מה לעקל!!!!

תמר 30/04/10
אבי ילדיי חייב במזונותיהם ואיננו משלמם. על פי בקשתי ובהחלטת הרשמת נשלח צו עיקול למשכורתו. להפתעתי נשלחה תשובה כי איננו עובד שם יותר. חשבון הבנק שלו ביתרה שלילית ולא מופיעים כספים העומדים לזכותו בתוכניות חיסכון. ולכן "אין לי מה לתפוס". ברשותו של החייב רכב אך כמו כל חייב הרכב אינו רשום על שמו.אני יכולה לגבות בתצהיר ובהוכחות שהחייב משתמש ברכב כרכושו והינו "צמוד" אליו 24/7. האם מסמך כזה קביל בהוצל"פ ובעזרתו אוכל לעקל את הרכב?

תגובה

עו"ד משה שרגא מנהל 30/04/10
1. תלוי של מי הרכב ובאילו נסיבות הועמד לרשותו. ככלל התצהיר שלך אינו בעל ערך רב בנסיבות אלו.
2. נסי להפעיל הליכים אחרים במקביל כגין עיכוב רשיון נהיגה ומאסר.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

ביטול רישיון נהיגה

אורן 29/04/10
היי,הגשתי בקשה לפשיטת רגל, האם בעת קבלת צו הכינוס יבוטל ההליך שבוטל לי רישיון הנהיגה, ואם כן צריך לבקש זאת?או שזה אוטומטית בצו כינוס???

תצטרך לבקש את ביטול ההגבלה

עו"ד משה שרגא מנהל 30/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

רישום פלילי בגין צו מאסר

שון 29/04/10
השאילה היא -האם צו מאסר בגין תיק מזונות לחוק הוצל'פ עלול להוביל לרישום פלילי?

לא

עו"ד משה שרגא מנהל 30/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דותן

זמן הצטרפות נושים 29/04/10
אני החייב למס' נושים. יש צו כינוס מלפני חצי שנה כבר ונקבע דיון לפ.ר. בסוף השנה.
1. כמה זמן יש לנושים להצטרף לתביעה בפשיטת הרגל?
2. מה קורה עם אלו שלא הצטרפו?

פשיטת רגל

עו"ד הילה 29/04/10
דותן שלום,
מיום מתן צו הכינוס יש לנושים 6 חודשים להגיש תביעת חוב.
מי שלא הגיש תביעה, יכול לבקש בקשה להארכת מועד ואם גם את זה הוא לא עושה אז ככלל הוא לא יוכל לתבוע עוד את החובות (אלא אם כן צו הכינוס יתבטל מסיבה כלשהי ואתה לא תוכרז כפושט רגל).
הילה

תגובה

עו"ד משה שרגא 30/04/10
1. חצי שנה
2. "אבוד להם". אם תשלים את ההליך והא לא יבול בשל מחדלים שלך החוב שלך אליהם לא קיים יותר, אלא אם כן יגישו בקשה מיוחדת ויקבלו רשות להגיש תביעת חוב באיחור - זהו הליך שנעתרים לו בצמצום רב.

תגובה לתיק הוצלפ

מתמחה.. 29/04/10
בוקר טוב,
ללקוח של המשרד נפתח תיק הוצל"פ.
1)איך מעבירים את הייצוג אלינו ? ( כעת הלקוח לא מיוצג)
2)האם ניתן להגיש כתב הגנה?

תגובה

עו"ד משה שרגא מנהל 30/04/10
1. מגישים טופס להוצל"פ, כולל יפוי כח וצילום ת.ז. של החייב.
2. אם אתם לא יודעים מהו פשר ההליך כדאי שתתנו הודעה גם לחברת הביטוח שלכם.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיכוב הליכים בפשיטת רגל

מורן 28/04/10
היי תוך כמה זמן מקבלים עיכוב הליכים או צו כינוס מרגע הגשת בקשה לפשיטת רגל?? תודה על תושבתכם

פשיטת רגל

עו"ד הילה 28/04/10
מורן שלום,
פרק הזמן שעובר ממועד הגשת בקשת פשיטת רגל ועד למתן צו כינוס תלוי בכונ"ר שצריך ליתן תגובתו וכן בביהמ"ש.
אולם ברגע שניתן צו כינוס מעוכבים כל ההליכים כנגד החייב (למעט הליכים הננקטים ע"י נושה מובטח).
הילה

ריבית והצמדה=כמה אחוז?

אלי 28/04/10
אהלן אנשים בית המשפט חייב לשלם לי סכום מסויים והחייב כרגע מתחמק  אז עברו כבר שנתיים, רציתי לשאול איך אני יכול לחשב את הריבית והצמדה? תודה

יש תוכנות מתאימות כמו משערכת

עו"ד וינברג שלומי 29/04/10

פשיטת רגל

דני 28/04/10
הנני עוסק מורשה. נקלעתי לחובות כבדים בבנק. פרודתי הגישה בקשת עיקול לגביית מזונות האם בשל מצבי אוכל לפנות להוצאה לפועל לעיכוב ביצוע בשל חובותיי בבנק להכריז על פשיטת רגל וגם לטעון פרעתי בשל כספים שכן העברתי לטובת המשפחה מיום הפירוד
אודה על משוב

טענת פרעתי

רחמים אליהו 29/04/10

שכר טרחת כונס

ברמל 28/04/10
מזה מספר שנים מתנהל נגדי תיק כינוס נכסים, כל פעם הגענו להסדר איתם אולם בגלל מצב כלכלי גרוע אף פעם לא מצליחים להתגבר על כל הסכום תמיד יש שני תשלומים או שלושה בפיגור, התיק הראשוני עם הסכום הראשוני שנפתח היה על סכום של כל המשכנתא וגם כמעט פי שניים מהסכום הנכון של המשכנתא השאלה שלי היא האם שכ"ט הכונס וההוצאות בתיק נגזר מהסכום שנפתח בהוצל"פ? החליפו לי כונס לפני מספר חודשים שלו שילמנו את שכר טרחתו אולם הבנק טוען היום ביחד עם העו"ד של הבנק כי יש חוב ישן מפתיחת התיק לטענתם בסך של כמה אלפי שקלים שיש לציין כי מעולם לא פנו אלינו בעניין זה ולא דרשו מאיתנו חוב זהרק החודש וזאת לאחר משהו כמו עשר שנים שאנחנו בהתדיינות מולם. אני אשמח אם תעזרו לי בנושא זה כי זה גרם לבלגן רציני בבית

כונס נכסים

עו"ד וינברג שלומי 29/04/10
המקרה מורכב מדי מכדי לענות בפורום מצומצם זה.
מומלץ להיות מיוצג ע"י עו"ד בהליכים אלו, בייחוד כשהמדובר בהליכים מול בנק ובמקרה עתיר "ניואנסים".
בהצלחה!

ללא ייצוג קשה לנהל תיק כזה

רחמים אליהו 29/04/10

חוב לבנק וכאל

ברמל 28/04/10
יש לי חובות לבנק וכן חוב גדול לכא"ל , נקלעתי לזה לאחר שפיטרו אותי מעבודתי לאחר 12 שנות עבודה. בעלי עובד לסירוגין בשיפוצים כך שאין לו אפשרות לעזור לי בזה. בנוסף אני בכינוס נכסים אבל במסגרת הסדר תשלומים איתם. איך אני יכולה לפטור את הבעיה ע"י תשלומים קטנים אפילו שגם זה קשה מאוד. תודה

לנסות להגיע להסדר נוסף

עו"ד וינברג שלומי 29/04/10
ומומלץ להיות מיוצג ע"י עו"ד.

מו"מ איתם ולטעון את הכל .

רחמים אליהו 29/04/10
ולהציע שוב תשלום ולעמוד בו

תביעה ללא עו"ד לבימ"ש

שמעון 28/04/10
חייבים לי שכ"ד   מעבר לצ'ק בטחון ,  כנראה שלא ניתן יהיה להוציא מהדיירים את כל הכסף אבל סביר שניתן לקבל יותר מתביעות קטנות  , אני רוצה לתבוע  תביעה רגילה במינימום הוצאות  האם ניתן להגיש תביעה בלי עו"ד כדי לחסוך הוצאה . המקרה פשוט ואין בעיה להוכיח שהתגוררו ולא שילמו . בתודה מראש 

תביעה ללא ייצוג

עו"ד וינברג שלומי 29/04/10
אכן אתה רשאי להגיש תביעה "רגילה" לבימ"ש ללא עו"ד, אולם מניסיוני, אין הדבר מומלץ, שכן יש להכיר היטב את סדרי הדין , דיני הראיות והדין המהותי הרלבנטי, על אף שכביכול, מדובר בתביעה "פשוטה" בעיניך.

אני מציע להגיש לתביעות קטנות

רחמים אליהו 29/04/10
למרות רצונך ביותר כי הליך בתביעה רגילה כרוך בייצוג +אגרות ופרק הזמן עד לדיון בתביעה.

תביעת שכ"ד דרך הוצל"פ

שמעון 28/04/10
שוכרים חייבים שכ"ד , הפעלנו צ'ק בטחון  בהוצל"פ אבל הם עדיין לא פינו (הגשנו תביעה לפינוי מהיר )  והצ'ק בטחון לא מכסה את כל החוב .האם ניתן להגדיל את התביעה במסגרת  התביעה של הצ'ק בטחון עד לגובה החוב  לשכ"ד ( מעבר לסכום הצ'ק ) בלי להגיש תביעה נפרדת . 

שיק ביטחון

עו"ד הילה 28/04/10
שמעון שלום,
לא ניתן לתבוע בהוצל"פ סכום גבוה יותר מזה שנרשם בשיק הביטחון.
לשם גביית יתרת הסכום תאלץ להגיש תביעה כספית נפרדת.
הילה

סעד הצהרתי

גיל 28/04/10
שלום רב
בכוונתי להגיש סעד הצהרתי לפיו כל המטלטלין בדירה שייכים לי ולא לבני שגר עימי והסתבך בחובות
שאלתי היא את מי אני שם במסגרת המשיבים מאחר וטרם נפתחו לבני תיקי הוצל"פ וכן האם עליי להגיש תצהיר לבקשה לסעד הצהרתי?

כן-בקשה לפסק דין הצהרתי

רחמים אליהו 29/04/10

תביעה לסעד הצהרתי

עו"ד משה שרגא 30/04/10
יש לרשום כנתבעים או משיבים (לפי ההליך) את כל הנושים הידועים של החייב.

פסק הדין לא יחייב את מי שאינו צד להליך זה.

שאלה חשובה מאוד מוגבל באמצעים

שלומי 27/04/10
שלום רב
אני חייב מוגבל באמצעים על חוב של 50.000.משלם כל חודש שוברים בזמן.אני כמובן מוגבל בבנק ע"פ חוק כיסוי ללא שיקים.
מנגד יש לי חוב ע"ס 100.000 בבנק דיסקונט מינוס+הלוואה כבר 8 חודשים אין שום דרישת דרישת תשלום מהבנק לא טלפון ולא מיכתבים למינהם
מה עושים במיקרה כזה שאין כבר8 יודשים שןם דרישה . המינוס רק גודל מהריביות השנתיות .אולי הם יודעים שאני מוגבל באמצעים ולא רוצים להכניס את עצמם לתיק האיחוד . יש לציין שגם אני לא יוצר שום קשר עם הבק מה עושים שהבנק יפתח תיק והוא יצורף לאיחוד

בתודה מראש לכל הנותני עזרה

תגובה

עו"ד משה שרגא מנהל 27/04/10
מה אתה מעוניין שיקרה? האם אתה רוצה שהתיק יצורף לתיק האיחוד?

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

ערעור של משפט םסק דין ומכתב מהוצאה לפועל

דנה 27/04/10
שלום רב!
שמי דנה
אני פונה אליכם לבקשת עזרה דחופה!
אז המקרה שלי הוא:
לפני שנה נהגתי ברכבי בדרכי לעבודה ברחוב דב הוז בתל אביב
רכב אשר היה במצב חנייה והנהג שוחח בטלפון בזמן שיצא מהחנייה ונכנס ברכבי!
באותו יום פניתי לסוכנת ביטוח שלי סיפרתי לה את המקרה העברתי לה את פרטי הנהג שרטוט של המקרה היה לי גם עדת ראייה את כל הפרטים שעלי להעביר העברתי!
הנגה הודה בפגיעה הודה באשמץו הוא רק היה עובד בחברת מחשיבםש השכירה רכבים מליסינג
ובערב שפניתי לבעל הרכב בעל החברה של הנהג
הם סירבו לאשר את התאונה הבוס שינה גרסאות וזה לא מעניין את חברת הביטוח שלי בשביל זה יש ביטוחים!
מכאן והלאה הגיע שמאי בדק את רכבי,ומאז לא נשמע יותר על המקרה חיכיתי לתביעת הביטוח והחזר כספי על הנזק!
החודש קיבלתי לביתי מכתב מהוצאה לפועל שבו נרשם
שאני לא הגעתי לבית המספט לא הגשתי ערעור ואני נשפטת שלא בפני עלי לשלם את המחיר הנקוב 10000+
אני באותו הרגע פיקססתי לסוכנת הביטוח שלי היא ביררה את כל הפרטים איך ישר מגיע אלי מכתב מהוצאה לפועל!
ומכאן היתברר שנשלח לכתובת ביתי מכתב מבית המשפט כנראה שזה היה פסק דין או כתב תביעה או שתיהם! ומישהו חתם בשמי
לא הציגו תעודת זהות שלי לא העבירו אלי את המידע
רק חתמו בשמי ונעלנה החבילה!
כרגע המצב בבדיקת זיהוי חתימות...וכמובן שלא תהיהי שם התאמה כי אני לא חתמתי
אני גרה בדירת שכורה בת"א יחד איתי יש עוד 3 דירות אלו דירות מחולקות!
ביררתי עם הדיירים הנמצאים ואינם יודעים דבר!
אלו עזבו לא השגתי רציתי לברר לגבי החבלילה שהגיעה עבורי!
ואין שום דבר באופק!
אני רק רוצה מאוד להסביר את נקודתי!
מדוע שאני זו שפגעו ברכבה זו שיש לה עדים זו שפנתה לחברת הביטוח ושוב מדוע אנוכי אחתום על פסק דין ואזרוק אותו אעלים אותו לא יודעת מה עשו איתו אבל מדוע אני זו שמחכה לכתב תביעה זו שמחכה לפסיק דין זו שיצרה קשר עם הביטוח והעדה מדוע אני אתעלם מכל העניין
מדוע החתימה שחתמו לשליח היא לא שלי!
מדוע לא הציגו ת.ז תמונה מסמך כלשהו שהחותמת היא דנה יוסף!
מדוע שאני אשלם סכום למישהו שפוגע בי!
מדוע שאני לא אגיע להישפט!
אני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה! עזרה!
אני בת יחידה מתגוררת בתל אביב לומדת ועובדת!
אבי חיי לבד אמי נפטרה! אבי מטפל לי בכל המסמכים וגם איתו ביררתי שום דבר לא נשלח למקום מגוריו...
אין העתק לחברת ביטוח אין העתק או מכתב חוזר
לא הייתה מעולם פנייה ישירה אלי!
זה משפט שהיה לא בנוכחותי
נשפטתי לא בהסכמתי!
אני רוצה לערער! יש לי את הזכות!
לא יכולתי לערער אחרי המשפט כי לא ידעתי שהיה משפט
כי לא הייתי האדם שקיבלת את המכתב
לא ידעתי במה מדובר על למכתב של הוצאה לפועל!
המקרה לשי מאוד מעניין ואני מוכנה לעברו בדיקות פוליגרף בדיקות אמת הכל אני יודעת בליבי יש רק אמת!
אני עבר מוות של אמא ואני לא מתכוונת לתת לזה להוריד אותי למטה
למדתי מאמא שלי שהאמת מנצחת!
ואני רוצה שבמקרה שלי היא תצא לאור
מגיע לי זכות לשמפט חוזר!
המון תודות ערב טוב ומקווה לשמוע ממכם במהירות!

הליכים לביטול פס"ד והמצאת אזהרה

שלי 27/04/10
היי דנה, קודם כל קחי אוויר......
בהליך כזה אין מה לערר בהוצל"פ כי הערעור זה לא ההליך המתאים וסתם תשלמי הוצאות.
עלייך בשלב ראשון לפנות לעו"ד שהגיש את התביעה בבית המשפט נגדך ולבקש את אישור המצאה ולבדוק אם אכן מדובר בחתימתך וכיצד בוצעה ההמצאה של כתב התביעה..
הדבר הבא שקרוב לוודאי שמדובר באותו עו"ד, לבדוק כיצד בוצע מסירת אזהרה של הוצאה לפועל ליידך, או שהמכתב שציינת שקיבלת מהוצאה לפועל הינו האזהרה.
הליכים בהוצאה לפועל אינם המקום להתברר או לחלוק לגביי הדיון בתיק אלא בית המשפט ולכן אין לך דבר לטעון בהוצל"פ למעט אזהרה.
לאחר בדיקת החתימה והמצאה של כתב התביעה יש לבדוק כיצד ניתן לבטל את פס"ד שניתן בבית המשפט ולהתחיל הליכים מחדש.
כמובן, ההצעה הכי טובה לפנות לעו"ד שיעזור לך בעניין.
אם אין ברשותך אפשרות לשכור עו"ד, קיימים גופים המעניקים ייעוץ משפטי חינם.
בהצלחה

איחוד תיקים

חלי 27/04/10
בהמשך לשאלה הקודמת שלי- אם אני יכולה לפתוח חשבון בנק רגיל, עם איחוד תיקים(מוגבל באמצעים), השאלה שלי אם האם אני יכולה לשנות את האיחוד תיקים- ללא מוגבל באמצעים, ולשלם במשך 4 או 5 שנים את כל החוב, שכמובן לחלק אותו, וברגע שמאשרים לי זאת, האם אני יכולה לנהל חשבון בנק רגיל?ואיך אני יכולה לשנות מאיחוד תיקים מוגבל באמצעים, ללא מוגבל באמצעים?תודה על התשובה, ועל הסבלנות...

ניתן לבקש

עו"ד משה שרגא מנהל 27/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תיק שנפתח לפני יותר מ-20 שנה

hen 27/04/10
לא מזמן גיליתי שיש לי תיק פתוח משנת 1987! בהוצל"פ. בגלל הריביות והא הגיע ללמעלה מ- 5000 ש"ח. לאחר בירורים קיבלתי את השטר שבגינו נפתח התיק וזאת לא החתימה שלי על השטר.
עברו שנים, ואין לי שום מושג מה זה.
מה אפשר לעשות?

תשובה

עו"ד משה שרגא מנהל 27/04/10
להגיש בקשה להארכת מועד + התנגדות + בקשה לעיכוב הליכים.
מאד רצוי להוועץ בעו"ד.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

רכב של חייב

רונית 27/04/10
בעלי חייב בתיקים בהוצלפ זה מספר שנים ,עתה אנו רוצים לרכוש רכב .האם אפשר לעקל רכב של חייב במידה והוא רשום על שם משהו אחר מבני הבית .?
האם משנה מי נוהג ברכב בפועל ?
תודה

תגובה

עו"ד משה שרגא מנהל 27/04/10
אנחנו לא יכולים לעזור "לתחמן" את רשויות החוק.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

אי אפשר לעקל רכב שלא רשום על שם החייב. נקודה.

שרונה 28/04/10
הרכב בוודאי נרכש מכסף של מישהו במשפחה ויהיה רשום על בעל הרכב ובעלך לר יינזק מכך.

עיקול מטלטלין

אורנה 27/04/10
שלום היום הגיעו אליי נציגים מהוצאה לפועל עם צו עיקול מטלטלין, הצו ע"ש החתן שלי,החתן לא גר אצלי מתחבא מהם, ואין לי קשר אליו, איך אני מבטלת את הצו הזה?? הסברתי להם שאני גרה בגפי, אך עדיין הם השאירו לי צו עיקול,מיותר לציין שחתני מעולם לא גר אצלי. מה עושים אודה לתשובתכם הדחופה.......

צו הצהרתי

שלי 27/04/10
מומלץ לבקש צו הצהרתי בבית המשפט.
את יכולה לפנות לבית המשפט השלום הקרוב לביתך.
לאחר קבלת הצו או צו זמני, שלחי אותו לעו"ד המטפל בתיק ההוצל"פ.

בקשה למינוי כונס נכסים

רבקה 27/04/10
פתחתי תיק בהוצל"פ בעקבות זכייה במשפט ואי תשלום החוב ע"י החייב.
עיקלתי ברישום את בית החייב והגשתי בקשה להוצל"פ למינוי כונס נכסים. הרשם נתן החלטה שאם תוך 4 חודשים נותן המשכנתא לא ינקוט בהליכים הוא ימנה כונס נכסים לבית (נותן המשכנתא הוא בן משפחה של החייב). עתה נותן המשכנתא פתח תיק בהוצל"פ למימוש החוב. שאלתי אם אני יכולה לבקש מינוי כונס נכסים על הבית? שהרי ברור שהחייב לא ישלם את החוב לי או לנותן המשכנתא.

תשובה

עו"ד משה שרגא מנהל 27/04/10
כן, בכפוף לתשלום המשכנתא אלא אם כן תראי שהחוב שלך קודם למשכנתא.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פתיחת תיק הוצלפ נגד עו"ד

רוני 27/04/10
עו"ד מונה בהחלטת בית משפט ככונס נכסים על מנת לפתוח תיק הוצל"פ נגד המחזיק שהוא עו"ד לגביית סכום כלשהוא. האם טרם פתיחת תיק ההוצל"פ יש צורך לפנות לעו"ד לשלם את החוב?

בהחלט

עו"ד משה שרגא מנהל 27/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חוק סכום מינימום למשפחה למחייה.

קרן 26/04/10
אחד מהנושים ביקש לעקל את משכורתי ועוד מעט צריך להיכנס לתוקף עיקוב תהליכים. ובנתיים בבבית -משפט אמרו לי שבכל מקרה יש חוק על סכום מינימלי שחייבים להשאיר למחייה למשפחה ,שאמרו שלמשפחה של 5 נפשות זה 3800ש"ח(זוג +3 ילדים). אמרו לי להראות את זה בעבודה. רק אני לא יודעת למצוא באינטרנט את החוק הזה.בבקשה מישהו יכול לצרף קובץ עם החוק הזה.תודה מראש.

חוק ההוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא מנהל 27/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איחוד תיקים

סוני 26/04/10
כמה זמן לוקח לקבל תשובה מההוצאה לפועל לגבי איחוד תיקים?
מה ההליך בדיוק? אשמח לעזרה בנושא, תודה.

תשובה

עו"ד משה שרגא מנהל 27/04/10
בדרך כלל נקבע דיון ובסופו מקבלים תשובה

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

ציק חוזר מאדם לא מוכר

יוסי 25/04/10
שלום , לפני מס' ימים מכרתי דרך האינטרנט מחשב נייד תמורת 2000 ש"ח בצ'ק , יומיים לאחר שהפקדתי את הצ'ק הוא חזר בגלל שהחשבון שלו משועבד , הדבר היחיד שהיה לי מהבנאדם שמכרתי לו את המחשב היה מס' הפלאפון שלו כשדיברתי איתו שהצ'ק חזר הוא אמר לי לא יכול להיות וכו' ואמר לי להתקשר אליו למחרת (שכמובן אחרי שהתקשרתי הוא כבר לא היה זמין יותר) לאחר בירור עם הפרטים של בעל הצ'ק הגעתי לאדם אחר שהצ'ק שייך לו והוא טען שהוא כבר לא משתש יותר בצ'קים הרבה זמן , אמרתי לו שהחתימה שלו קיימת על הצ'ק ושזה הוא רשם אותו והוא כבר לא ענה לי יותר .. אני עכשיו ממש בדיכאון מזה אני פשוט לא יודע מה לעשות , אני ישמח מאוד עם תוכלו לעזור ולייעץ לי בבקשה מה עושים במקרה הזה ??
תודה

הוצאה לפועל

עו"ד הילה 26/04/10
הינך יכול לפתוח תיק הוצאה לפועל בגין השיק שחזר.

באם אפשרי/חוקי להשכיר דירה מעוקלת?

דוד 25/04/10
גיליתי כי הדירה שאני שוכר מעוקלת. באם ביום בהיר אחד יכולים לבוא ולזרוק אותי מהבית הוצאה לפועל, למרות שחתמתי על חוזה עם בעל הדירה?
בתודה מראש, דוד.

ככלל, לא.

עו"ד משה שרגא מנהל 27/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דילוג לתוכן