האם התביעה שהגשתי קודמת להליכי הוצל"פ של החברה הנתבעת?

האם התביעה שהגשתי קודמת להוצל"פ ?

דני שדה 05/05/10
בחודש מרץ תבעתי חברה , החברה נתבע על סכום 2000 ש"ח . לאחר חודש כשלא הגענו להסכמה עם החברה , החברה העביר את התיק לעו"ד . היום קיבלתי הודעה מהעו"ד שמיצג את החברה כי עלי לשלם 15000 ש"ח ובמידה ולא אשלם ינקטו הליכים בהוצל"פ ללא דיון משפטי . מועד הדיון בתיק התביעה שלי הינו בחודש יולי . השאלה שלי היא : האם התביעה שלי מבטלת או קודמת לטענה של העו"ד כי ינקטו הליכים בהוצל"פ ? והאם אני צריך להתיחס לזה בכלל או לחכות לדיון בבית דין שנקבע ? 

נדרש סיוע מקצועי פרטני

עו"ד משה שרגא מנהל 07/05/10
הם מנסים להתיש אותך במגרש בו אינך מבין הרבה ואסור לך ללכת לשם לבדך.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן