פורום הוצאה לפועל
פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
מפרק זמני- הסדר נושים
אנונימי
18/12/12
הגשתי תביעה חוב למפרק זמני שמונה ע"י החברה
אני נושה רגיל והחוב של החברה כלפי עומד על 100,000 ש"ח בערך.
בהסדר כתוב שלחברה יש מליון שקל וסך החובות שלה 10,000 מיליון, אולם הצליחו לגייס משקיע כדי להשאיר את החברה כעסק חי.
היום נודע לי שעל שם החברה יש מס נכסים ששווים מליוני שקלים.
בהסדר הצפוי אני עשוי לקבל 35 אחוז מהחוב.
התקשרתי למרפק ושאלתי אותו אם יש לו דו"ח של מצבת הנכסים. שאלתי אותו אם הוא לא ביצע חקירה של הנכסים של החברה והוא אמר שלא וגם אמר שהוא לא חייב אלא רק שוחח עם מנהלי החברה.
השאלה:
האם המפרק חייב לעשות בדיקה וחקירה של נכסים?
האם להודיע לבהימ"ש שיש נכסים נוספים לחברה?
אני נושה רגיל והחוב של החברה כלפי עומד על 100,000 ש"ח בערך.
בהסדר כתוב שלחברה יש מליון שקל וסך החובות שלה 10,000 מיליון, אולם הצליחו לגייס משקיע כדי להשאיר את החברה כעסק חי.
היום נודע לי שעל שם החברה יש מס נכסים ששווים מליוני שקלים.
בהסדר הצפוי אני עשוי לקבל 35 אחוז מהחוב.
התקשרתי למרפק ושאלתי אותו אם יש לו דו"ח של מצבת הנכסים. שאלתי אותו אם הוא לא ביצע חקירה של הנכסים של החברה והוא אמר שלא וגם אמר שהוא לא חייב אלא רק שוחח עם מנהלי החברה.
השאלה:
האם המפרק חייב לעשות בדיקה וחקירה של נכסים?
האם להודיע לבהימ"ש שיש נכסים נוספים לחברה?
מפרק חברה
עו"ד שזר .ת
20/12/12
כן היה צריך לבצע בדיקה של נכסים, וכן אם יש להם נכסים אז בית המשפט צריך לדעת מזה, יתכן כי ההסדר לא ראוי.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
שאלה בעניין שעבוד נכס דרך הוצל"פ במסגרת גרושין
דנית
18/12/12
האם אני יכולה כאישה גרושה בעלת 50% זכות בדירה לשעבד את ה 50% הנותרים הרשומים ע"ש הגרוש בנסח הטאבו .ע"י הוצאה לפועל עקב חוב מזונות גדול שלא שולם ע"י הגרוש . וזאת לאחר שלא נמצאו כל דרכים אחרות דרך ההוצל"פ לגבות את החוב . בהסכם הגירושין יש החלטה של בית המשפט למכור את הבית אולם יש גם החלטה של אותו השופט באותו פסק דין שעל הגרוש לשלם לשלם מזונות לילדיו. האם החוב המצטבר והחשש שחלקו של הגרוש בבית יעוקל ע"י נושים אחרים מאפשר לגרושה לעקל את הבית ? בנוסף אציין שעל הבית יש משכנתא לבנק למשכנתאות שמהווה כ 30% מערך הנכס . האם יש מניעה כלשהי מכל האמור בזאת למנוע ביצוע שיעבוד ע"י ההוצאה לפועל ע"פ דרישת בעלת החוב הגרושה ? תודה דנית
עיקול מקרקעין
עו"ד שזר .ת
20/12/12
זה לא שעבוד - זה עיקול.
אבל הנושא מורכב ודורש טיפול על ידי עו"ד.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
אבל הנושא מורכב ודורש טיפול על ידי עו"ד.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
פתיחת תיק חוב לאחר הכרזת פש"ר
טל
18/12/12
זכיתי בפסק דין בגין בתביעה שהחייב תבע אותי וזכיתי איך אני מקבלת את הכסף אם החייב הנו פושט רגל לפני הכרזתו .?
הליך פש"ר
עו"ד שזר .ת
20/12/12
אם החוב נוצר לאחר הליך הפש"ר - ניתן לפתוח תיק הוצאה לפועל.
אם החוב נוצר לאחר הליך הפש"ר - תגיש תביעת חוב לכנ"ר.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
אם החוב נוצר לאחר הליך הפש"ר - תגיש תביעת חוב לכנ"ר.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
פרעון חוב בהוצאה לפועל
יעקב
18/12/12
נפתח נגדי לפני עשר שנים בתיק בהוצאה לפועל שאותו אני פורע בכל חודש בסכום קבוע.
פניתי להוצאה לפועל על מנת ליפרוע את היתרה אך הסכום נותר גבוהה
האם עו"ד יכול לעזור לי במקרה הנ"ל או פשוט לפירוע במשרדי ההוצאה לפועל?
פניתי להוצאה לפועל על מנת ליפרוע את היתרה אך הסכום נותר גבוהה
האם עו"ד יכול לעזור לי במקרה הנ"ל או פשוט לפירוע במשרדי ההוצאה לפועל?
סגירת תיק בהוצאה לפועל
עו"ד שזר .ת
20/12/12
לטעמי באם תוכל להשיג עו"ד שיסכים לקחת את התיק, על בסיס אחוזים ממה שהוא יחסוך זה שווה לך...
השאלה מה גובה החוב? והאם זה גם משתלם לעו"ד לעשות כאן עבודה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
השאלה מה גובה החוב? והאם זה גם משתלם לעו"ד לעשות כאן עבודה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
נמצא בחול
דני
18/12/12
אני לא נמצא בארץ ,וגם לא מתגורר בארץ .העייריה עקלה לי את החשבון ,כמובן בלי שמעולם נמסר לידי הדו"ח. האם אני יכול לתבוע את העייריה ?
תביעה כנגד העירייה
עו"ד שזר .ת
20/12/12
לא בטוח,
קיימות הוראות לגבי מהי מסירה, אם אתה רשום במשרד הפנים כגר בכתובת איקס, ולשם נשלחו מכתבים, אז לכאורה הפעולה תקינה, כמובן שאפשר לבטל את הדברים לאור היותך בחו"ל, אבל תביעה? לא בטוח - צריך לבדוק זאת יותר לעומק.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
קיימות הוראות לגבי מהי מסירה, אם אתה רשום במשרד הפנים כגר בכתובת איקס, ולשם נשלחו מכתבים, אז לכאורה הפעולה תקינה, כמובן שאפשר לבטל את הדברים לאור היותך בחו"ל, אבל תביעה? לא בטוח - צריך לבדוק זאת יותר לעומק.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
הוצ"לפ
רפי
17/12/12
שלום,החייתי תיק הוצל"פ משנת 2001.המערער הגיע לבית המשפט השלום,שבסופו של יום.קבעה השופטת.שפסק הדין נשאר על כנו.כיוון שלא הצליחו לשחזר התיק(בוער)הוצל"פ העביר אלי הפיקדון!עתה בא כוחם.מצא לפתע.הפסק דין מאז(ללא חותמת כל שהיא עליו ביה"מש)האומר שאכן היה ביטול פסק דין.אבל רק מתוך שיקולים שהעינינים נשארו כחידה.קיבלתי מכתב מאותה שופטת.שלאור שכן היה ביטולץואני הסתרתי זאת ממנה.היא לא תתן לי להנות מכך.ועלי להגי לזאת.לציין שגם בא כוחם וגא אני (אמיתי)לא זכרנו שהיה דיון עם שופט אחר,ולאף אחד מאיתנו לא היה הפרוטוקול! מה דיני?כתבתי לשופטת שאני מוכן להבדק במכונת אמת!תודה!
הוצאה לפועל
עו"ד שזר .ת
17/12/12
צר לי לא הבנתי את פנייתך.
נסה לפרט באופן ברור על מנת שנוכל לעזור לך.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
נסה לפרט באופן ברור על מנת שנוכל לעזור לך.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
ערבות
יוסי
17/12/12
חתמתי ערבות לאחי על מסגרת אשראי. אחי לא עמד בהסכמים והבנק תובע אותו. יחד עם זאת בתביעה רשמו אותי כשותף לחשבון למרות שדיברנו עם עו"ד שלהם והסברנו לו כי אני רק ערב לחשבון . במהלך שנה הם ממררים לי את החיים וטוענים שהם יודעים מה הם עושים. איך ניתן לבדוק אם אם יש אפשרות לבטל את זה מכיוון שלא מוצו כל ההליכים נגד אחי
ערבות לבנק
עו"ד שזר .ת
17/12/12
צריך להוציא להם מכתב ולבקש לקבל העתק של המסמכים עליהם חתמת, על מנת שניתן להשיב להם בצורה עניינית.
ואז לפנות לעו"ד לקבלת יעוץ פרטני.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
ואז לפנות לעו"ד לקבלת יעוץ פרטני.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
האם צריך פסק דין הצהרתי
אלי
17/12/12
בעקבות חוב של בני לבנק נפתח לו תיק בהוצאה לפועל לפני כחצי שנה שחי מקצבת בל"ל.חשוב לי לציין שעד היום מאז פתיחת התיק לא הוגש נגדו שום בקשת עיקול מצד העו"ד של הבנק.הכתובת במשרד הפנים שלו היא של הבית שלי. וחבר שלי אמר לי שכדאי שיהיה לי פסק דין הצהרתי שלא יבקשו עיקול לבית שלי.השאלה שאלה האם זה נכון שאפשר לעקל מוצרים אצלי בבית למרות שכל הרכוש שלי. ?? וזה גם בית שלי ואין לי קשר לתיק שלו. העובדה השנייה היא שלמרות שהתיק פתוח כבר חצי שנה העו"ד של הבנק לא הגיש בקשה אחת אפילו לעיקול לבית שלי? אז מה נכון?האם עליי לחכות לראות אם יבקשו עיקול מטלטלין ואז להגיב או שכבר עכשיו להגיש את הבקשה לפסק דין הצהרתי? אני בן 59 ועד היום לא שמעתי על מקרה כזה שאפשר לעקל בבית של ההורים של בעל החוב.תודה
עיקול מיטלטלין
עו"ד שזר .ת
17/12/12
לטעמי תמתין עד שיהיה עיקול מיטלטלין.
רק אם יוטל עיקול שכזה, אז צריך לבקש סעד הצהרתי.
עדיף שהבן לא יהיה רשום בבית שלך.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
רק אם יוטל עיקול שכזה, אז צריך לבקש סעד הצהרתי.
עדיף שהבן לא יהיה רשום בבית שלך.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
נסיעת יולדת ע"י אמבולנס וקבלת מכתב מעורך דין
ישראל
17/12/12
ב2007 נסעתי לבית החולים באמבולנס וילדתי הפרמדיק אמר שאני אקבל מכתב של תשלום אך אני לא צריכה לדאוג כי זה ישולם ע"י ביטוח קופ"ח שלי כרגע אחרי 5 וחצי שנים ללא כל בקשה מצד מד"א קיבלתי מכתב מעו"ד על סך 1189 ש" שהסכום המקורי הוא על 378 ש"ח.
האם יולדת צריכה לשלם על נסיעתה ?
וכן האם הסכום לא מופרך?יש דרך לבטל את החוב?
תודה.
האם יולדת צריכה לשלם על נסיעתה ?
וכן האם הסכום לא מופרך?יש דרך לבטל את החוב?
תודה.
חוב למד"א
עו"ד שזר .ת
17/12/12
לא ידיעתי - קופ"ח אמורה לשלם זאת, דברי עם קופ"ח שלך.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
עיקול מקרקעין
עדי
17/12/12
שלום, אישור רשם לעיקול מקרקעין-נאמר לי שעלי למסור עצמאית למינהל מקרקעי ישראל, האם ניתן לשלוח דרך דואר רשום? לאיזו מחלקה? איך אני יכולה לוודא שאכן עידכנו ברישומים שלהם את העיקול כי המידע לא פתוח לציבור והשתמשתי בצו מידע,תודה
עיקול מינהל מקרקעי ישראל
עו"ד שזר .ת
17/12/12
כן אפשר לשלוח ברשום, אבל צריך לשם במעקב לאחר חודש כי הם עונים.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
חייב להוצאה לפועל
מוראל
17/12/12
שלום,
בן זוגי חייב להוצאה לפעול כבר משהו כמו 4-5 שנים
הוא לא התייצב לחקירת יכולת בגלל החשש ממעצר, כל חשבונותיו ורשיונותיו מעוקלים.
לאחרונה הוא קיבל צו מאסר ומכתב מבית משפט להתייצב לדיון בנוסף שלחנו לעו"ד ממשלתי את כל הטפסים שנתבקשנו לשלוח ועדיין לא קיבלנו תשובה.
שאלתי היא האם יכולים לעצור אותו במהלך או לאחר הדיון?
בן זוגי חייב להוצאה לפעול כבר משהו כמו 4-5 שנים
הוא לא התייצב לחקירת יכולת בגלל החשש ממעצר, כל חשבונותיו ורשיונותיו מעוקלים.
לאחרונה הוא קיבל צו מאסר ומכתב מבית משפט להתייצב לדיון בנוסף שלחנו לעו"ד ממשלתי את כל הטפסים שנתבקשנו לשלוח ועדיין לא קיבלנו תשובה.
שאלתי היא האם יכולים לעצור אותו במהלך או לאחר הדיון?
פקודת מאסר בוטלה
עו"ד שזר .ת
17/12/12
לא ברור לי מה החשש ממעצר???
פקודת מאסר בוטלה לפני מספר שנים... וקיימת רק ביחס לחוב מזונות. אם הוא לא חייב מזונות אין מה לחשוש ממעצר.
מנגד קיימת פקודה שנקראת צו הבאה, במסגרתה שוטר יכול להגיע לבית ולקחת אותו לרשם תורן, שם הרשם מבצע חקירה וקובע צו תשלומים, באם החייב לא יעמוד בצו - ניתן יהיה להטיל עליו הגבלות כגון אי החזקת רישיון נהיגה וכו'.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
פקודת מאסר בוטלה לפני מספר שנים... וקיימת רק ביחס לחוב מזונות. אם הוא לא חייב מזונות אין מה לחשוש ממעצר.
מנגד קיימת פקודה שנקראת צו הבאה, במסגרתה שוטר יכול להגיע לבית ולקחת אותו לרשם תורן, שם הרשם מבצע חקירה וקובע צו תשלומים, באם החייב לא יעמוד בצו - ניתן יהיה להטיל עליו הגבלות כגון אי החזקת רישיון נהיגה וכו'.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
צו הבאה
מאור
17/12/12
שלום, קיבלתי צו הבאה מתאריך 6/12/12 ללא בקשת התייצבות בלשכת ההוצל"פ לפני כן. כיצד אני יכול לבטל את הצו שכן לא ברור לי על מה הוציאו אותו כי לא הגיעה אליי שום בקשת התייצבות בהוצל"פ לא לחקירת יכולת ולא לבירור.בנוסף אני נמצא לפני קבלת צו כינוס (אמור לקבל את הצו בעוד כשבועיים), האם לצרף לבקשת ביטול צו ההבאה אישור מעורך הדין על הליך הפש"ר?
צו הבאה
עו"ד שזר .ת
17/12/12
תגיש בקשה לביטול צו ההבאה, תציין כי לא קיבלת כל הודעה לפני כן, וכי בכל מקרה אתה במסגרת הליך פש"ר ותצרף אישור של עו"ד שלך יחד עם מסמכים.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
הסדר עם עורך דין
אלי
16/12/12
עשית הסדר עם עורך דין בעקבות חוב לרשות המקומית ( בעקבות זאת חשבוני עוקל ) שילמתי חלק במזומן והשאר בתשלומים שווים ורצופים .
העיקול הוסר .
מתיי אפשר לקבל סגירת תיק והאם עורך הדין רשאי לבקש ממני ריבית והצמדה עד מועד פרעון השיק האחרון ?
העיקול הוסר .
מתיי אפשר לקבל סגירת תיק והאם עורך הדין רשאי לבקש ממני ריבית והצמדה עד מועד פרעון השיק האחרון ?
הסדר תשלומים
עו"ד שזר .ת
16/12/12
מן הסתם סגירת התיק תהיה רק לאחר התשלום האחרון.
בנוסף, לעניין הריביות - זה לא רשום בהסכם???
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
בנוסף, לעניין הריביות - זה לא רשום בהסכם???
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
משך זמן לקבלת החלטת רשם, והמשך הליכים בהוצל"פ
רונן
16/12/12
שלום,יש לי 2 שאלות בבקשה.1.בתיק מרובה מסמכים ,לאחר דיון בטענת פרעתי נתבקשו הצדדים לנסות ולהגיע להסכמות ולהודיע לרשם,משלא הגיעו להסכמות הוגשה הודעה לרשם מטעם הצדדים ובהודעה נתבקש הרשם לפסוק בעניין הפרעתי,מאז חלף חודש וחצי והרשם טרם הכריע,תוך כמה זמן נדרש על פי חוקי הוצל"פ לקבל החלטה ולהכריע בטענה.2.כרגע ההליכים בתיק הוקפאו בהסכמת הזוכה ודרישת החייב האם אפשר ומקובל להגיש בקשה להמשך הליכים למרות שלא נתקבלה הכרע בטענת הפרעתי עדיין.תודה.
בקשה בטענת פרעתי
עו"ד שזר .ת
16/12/12
תגיש בקשה למתן החלטה.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
תשלום פס"ד
מילי
16/12/12
המשך לשאלה קודמת שלי: האם אני צריך לשלם מהרגע שפס"ד ניתן או מרגע שהגיע לידי בדואר רשום פס"ד? חשוב לי לציין כי פס"ד לא ניתן בנוכחותי אלא נשלח בדואר. ובפס"ד עצמו רשום רק כי "התשלום צריך להיות תוך 20 יום".תודה רבה.
פתיחת תיק הוצאה לפועל
עו"ד שזר .ת
16/12/12
תיק הוצאה לפועל יכול להיפתח כנגדך בתוך 20 ימים מהיום שניתן (ולא מהיום שנתקבל אצלך).
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
חוב למד"א
מיכל
16/12/12
שלום ב2006 פוניתי ע''י אמבולנס לבית החולים לאחר ונחתכתי ביד באותה העת הייתי חיילת, היום אחריי 6 שנים אני מקבלת טלפון ממשרד עורכי דין שמייצגים את מד''א על חוב בסך 960 ש''ח האם יש הצדקה לסכום שכזה שהאגרה היא בכלל 500 ש''ח? האם אני צריכה לשלם זאת אפילו שהייתי חיילת באותה עת? לתושבתכם אודה מאוד
חוב למד"א
עו"ד שזר .ת
16/12/12
לגבי חיילת - שאלה טובה - לא מכיר את העניין והאם יש הסדר בין הצבא למד"א - צריך לבדוק זאת מול צה"ל או ישירות מול מד"א (לא מול משרד עו"ד ! הם יגידו לך שלא!).
לגבי הסכום - זה מנופח הוסיפו ריביות, מניח שניתן להוריד את הסכום בכ-20 אחוז.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
לגבי הסכום - זה מנופח הוסיפו ריביות, מניח שניתן להוריד את הסכום בכ-20 אחוז.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
חובות ארנונה ודוחות חניה לפשיטת רגל
אדם
16/12/12
הגשתי בקשה לפשיטות רגל והכנסתי גם חובות ארנונה וקנסות.הבעיה היא שבעירייה אמרו לי שהם לא מכירים את זה ויכולים להוציא לי דברים מהבית.האם זה נכון ?איך אפשר להתגונן מפני חובות כאלה שרובם ריביות מטורפות , ושכבר ציינתי אותם גם בפשיטת רגל.
עיכוב הליכים בהליך פשיטת רגל
עו"ד שזר .ת
16/12/12
זה לא מדוייק.
אם קיבלת - צו כינוס נכסים - הליכי הגביה אמורים להיות מעוכבים ואם לא אפשר לבקש צו ספציפי.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
אם קיבלת - צו כינוס נכסים - הליכי הגביה אמורים להיות מעוכבים ואם לא אפשר לבקש צו ספציפי.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
מהו ש'ק שחולל?!
יוני
16/12/12
היי, רציתי לדעת מה פירוש ש'ק שחולל?
האם מדובר בש'ק שהופקה חזר/בוטל/או שמועד פרעונו חלף?
תודה רבה!
האם מדובר בש'ק שהופקה חזר/בוטל/או שמועד פרעונו חלף?
תודה רבה!
שיק שחולל - מהו?
עו"ד שזר .ת
16/12/12
שיק שחזר.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
שיק שחזר טכנית
חן
03/12/17
האם שיק שחזר מסיבה טכנית הינו שיק שחולל?
פשיטת רגל
שירה
16/12/12
באחד הביקורים בהוצל"פ לגבי חוב שחייב חייב לי כבר כמה שנים, הסתבר שהוא הכריז על פשיטות רגל. במסמך נכתב שעליו להודיע לכל הנושים על פשיטת הרגל אך אני לא קיבלתי שום הודעה כזאת. ניגשתי לכונס הרשמי ושם נתנו לי כתובת כדי למלא טופס מקוון. מסתבר שצריך להחתים את אחד הטפסים ע"י עו"ד.
והשאלות.. האם אני יכולה לקבול על כך שלא קיבלתי הודעה על השפיטת רגל ואם כן אז למי? והדבר הנוסף, איפה יש עו"ד שיוכל לחתום על הטופס בעלות מינימלית או כשירות? תודה רבה!
והשאלות.. האם אני יכולה לקבול על כך שלא קיבלתי הודעה על השפיטת רגל ואם כן אז למי? והדבר הנוסף, איפה יש עו"ד שיוכל לחתום על הטופס בעלות מינימלית או כשירות? תודה רבה!
תביעת חוב בהליך פשיטת רגל
עו"ד שזר .ת
16/12/12
לפי התיאור שלך - איחרת את המועד להגשת תביעת החוב.
וגם אם תגישי תביעת חוב- היא תידחה כי הוגשה באיחור.
ולכן אני ממליץ לך להוציא קצת יותר כסף ולפנות לעו"ד שיבקש הארכת מועד+יכין לך תביעת חוב.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
וגם אם תגישי תביעת חוב- היא תידחה כי הוגשה באיחור.
ולכן אני ממליץ לך להוציא קצת יותר כסף ולפנות לעו"ד שיבקש הארכת מועד+יכין לך תביעת חוב.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
שכר טרחת עו"ד
חיים
16/12/12
האם עורך דין המייצג את עצמו בהליך בהוצאה לפועל זכאי לקבל שכר טרחה בגין ההליך? כמו כן, האם בכלל עורך דין בכלל רשאי לייצג את עצמו בהליך מסוג זה...
עו"ד שמייצג את עצמו בהוצאה לפועל
עו"ד שזר .ת
16/12/12
למיטב ידיעתי - כן הוא זכאי לשכ"ט, וכן הוא רשאי לייצג את עצמו בהליך הגביה.
באם החייב יגיש התנגדות, אז תהיה לעו"ד בעיה שרגע שיכל הליך החקירות.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
באם החייב יגיש התנגדות, אז תהיה לעו"ד בעיה שרגע שיכל הליך החקירות.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
מוגבל באמצעים
גיא
16/12/12
שלום .
יש לי חובות עתק בהוצ"לפ יש לי קצבה מביטוח לאומי ואישתי מרוויחה 5000 ש.ףח בחודש שאלתי האם אפשר לעקל לאישתי את המשכורת למרות שהיא לא רשורה לחובות שלי ?
יש לי חובות עתק בהוצ"לפ יש לי קצבה מביטוח לאומי ואישתי מרוויחה 5000 ש.ףח בחודש שאלתי האם אפשר לעקל לאישתי את המשכורת למרות שהיא לא רשורה לחובות שלי ?
עיקול קצבת ביטוח לאומי
עו"ד שזר .ת
16/12/12
באם הקיצבה לא נכנסת לחשבון משותף - לא.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
חייב על דבר שלא קיבלתי
אליאור
15/12/12
יש חברה שנקראת "סטייל דיזיין" אשר נמצאת בחולון, בשנת 2008 הזמנתי מהם מזרן דרך איש מכירות שהיה אצלי בבית, הסוכן אמר לי שהמזרן יגיע תוך 14 ימי עסקים, כעבור חמישה ימים התקשרתי לבטל את ההזמנה, מכיוון שדודה שלי בדיוק קנטה מזרן חדש והביאה לי את הישן שלה, עברו חלפו להן 4 שנים ועכשיו הם פתחו לי תיק בהוצאה לפועל, ואני שוב מציין שלא קיבלתי שום מוצר!!
לי זה נראה כאילו הם ממש רוצים את הכסף שלהם על דבר שלי קיבלתי, ולא משנה להם באיזו דרך הם יבחרו, נכון לעכשיו אין לי איך לשלם לעורך דין, אבל ממש הייתי רוצה ייעוץ בנושא, ואם אפשר לתבוע אותם תביעת נגד.
אם יש עו"ד או כל אדם אחר שיוכל לעזור לי בעניין המזרן הנעלם, ופתיחת התיק הלא מוצדק בהוצאה לפועל על מוצר שלא קיבלתי ואני צריך לשלם עליו, עזרתכם תתקבל בברכה!!!
אליאור בניסתי
לי זה נראה כאילו הם ממש רוצים את הכסף שלהם על דבר שלי קיבלתי, ולא משנה להם באיזו דרך הם יבחרו, נכון לעכשיו אין לי איך לשלם לעורך דין, אבל ממש הייתי רוצה ייעוץ בנושא, ואם אפשר לתבוע אותם תביעת נגד.
אם יש עו"ד או כל אדם אחר שיוכל לעזור לי בעניין המזרן הנעלם, ופתיחת התיק הלא מוצדק בהוצאה לפועל על מוצר שלא קיבלתי ואני צריך לשלם עליו, עזרתכם תתקבל בברכה!!!
אליאור בניסתי
התנגדות
עו"ד שזר .ת
16/12/12
תגיש התנגדות במועד בצירוף תצהיר . תציין שלא קיבלת את המוצר, ותציין שהם לא עשו כלום משך שנים.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
מוגבל באמצעים במקום צו תשלומים
זוהר
15/12/12
פתוח נגדי תיק הוצאה לפועל אחד בלבד על סך של 120000 ש"ח
הגשתי בקשה לצו תשלומים והרשם קבע לי צו תשלומים על סך של 1000 ש"ח הגשתי לו בקשות עם מסכים חדשים אודות מצבי הכלכלי ע"מ להפחית את צו התשלום, אולם הרשם דחה את בקשתי והשאיר את הצו על כנו.
האם אני יכול להגיש בקשה למוגבל באמצעים ולבקש לשלם לפי היכולת שלי
האם בקשת צו התשלומים משפיעה על הרשם לתת החלטה בבקשת המוגבל באמצעים
נא עזרתכם לפני הגשת הבקשה למוגבל באמצעים.
הגשתי בקשה לצו תשלומים והרשם קבע לי צו תשלומים על סך של 1000 ש"ח הגשתי לו בקשות עם מסכים חדשים אודות מצבי הכלכלי ע"מ להפחית את צו התשלום, אולם הרשם דחה את בקשתי והשאיר את הצו על כנו.
האם אני יכול להגיש בקשה למוגבל באמצעים ולבקש לשלם לפי היכולת שלי
האם בקשת צו התשלומים משפיעה על הרשם לתת החלטה בבקשת המוגבל באמצעים
נא עזרתכם לפני הגשת הבקשה למוגבל באמצעים.
חייב מוגבל
עו"ד שזר .ת
15/12/12
ברגע שיש כנגדך רק תיק הוצאה לפועל אחד ,אין כל משמעות לבקשה לחייב מוגבל, שכן הצו ישאר ולא ניתן לאחד תיקים (שכן אין לכם עוד תיקים...).
אם אתה רוצה לשנות את החלטת הרשם, צריך להגיש בקשת רשות ערעור.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
אם אתה רוצה לשנות את החלטת הרשם, צריך להגיש בקשת רשות ערעור.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
נשואה לחייב
רונית
15/12/12
שלום, התחתנתי לא מזמן עם חייב הוצאה לפועל שחשבונותיו מעוקלים, אין לו רכב, ואין לו נכסים, אנחנו גרים עם ההורים שלו עד שנסתדר. בן זוגי כאמור גם אינו יכול לעבוד משום שמשכורתו גם תהיה מעוקלת וכן רשיונותיו מוקפאים.
אני ברשותי רכב מלפני הנישואים. - חשוב לציין שאנחנו עדיין לא רשומים כנשואים במשרד הפנים.
שאלתי היא - בזמן הקרוב אנחנו אמורים להירשם כנשואים כחוק, איך זה ישפיע עליי ועל משכורתי, עבודתי והרכב שבבעלותי כנשואה לחייב בהוצאה לפועל שכל חשבונותיו מעוקלים ועליו צו עיכוב יציאה מהארץ? האם ניתן יהיה לעקל גם את נכסיי?
אני ברשותי רכב מלפני הנישואים. - חשוב לציין שאנחנו עדיין לא רשומים כנשואים במשרד הפנים.
שאלתי היא - בזמן הקרוב אנחנו אמורים להירשם כנשואים כחוק, איך זה ישפיע עליי ועל משכורתי, עבודתי והרכב שבבעלותי כנשואה לחייב בהוצאה לפועל שכל חשבונותיו מעוקלים ועליו צו עיכוב יציאה מהארץ? האם ניתן יהיה לעקל גם את נכסיי?
נשואה לחייב
עו"ד שזר .ת
15/12/12
על עוד תבצע הפרדה רכושית מוחלטת- את מוגנת.
כלומר - לא לרכוש דברים במשותף, ולא להחזיק חשבון בנק משותף.
לגבי מיטלטלין זה מעט יותר מסובך, כל מה שאת רוכשת תשמרי קבלה, אולי עדיף לכם גם לעשות הסכם יחסי ממון שיסדיר את העניין.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
כלומר - לא לרכוש דברים במשותף, ולא להחזיק חשבון בנק משותף.
לגבי מיטלטלין זה מעט יותר מסובך, כל מה שאת רוכשת תשמרי קבלה, אולי עדיף לכם גם לעשות הסכם יחסי ממון שיסדיר את העניין.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
הגבלה בנסיבות מיוחדות מבנק ישראל
עידו
15/12/12
שלוםלפני כשבועיים קיבלתי הודעה מבנק ישראל על הגבלה בנסיבות מיוחדות בגלל חובות בתיקי הוצל"פ, בוטל תיק האיחוד ופוזר לתיקי המשנה, והופעלו כל ההגבלות מחדש, עם זאת מונתי לתפקיד בכיר בשירות הציבורי (מזכיר מועצה) האם יש בעיה עם זה? תודה
חייב מוגבל בבנקים
עו"ד שזר .ת
15/12/12
יש לבדוק בתקנות של המועצה.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.




