מדובר בתביעת מעביד

|

שלום רב. האם כדאי לדחות תביעה הוצ"ל. לא צריכה את

גלי 23/12/12
הכסף דחוף

האם כדאי לדחות הגשת תביעה להוצ''ל ובכך אקבל יותר כסף ביום התשלום (+ ריבית והצמדה)

תודה רבה

מדובר בתביעת מעביד

גלי 23/12/12
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן