פורום הוצאה לפועל
פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
שינוי כתובת בהוצל"פ
התראה על פתיחתו לכתובת לא מעודכנת (בהוצל"פ, במשרד הפנים היא שונתה).
האם יש חוק (מחייב של הכנסת) שצריך לשנות את הכתובת בהוצל"פ?
תודה
שינוי כתובת בהוצאה לפועל
היה עליך לדאוג להלחיף כתובת בהוצאה לפועל, אפילו שלא ידעת לכאורה שיש לך תיק.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תיקי הוצל"פ
חייב מוגבל באמצעים או פשיטת רגל
תבקש להיות חייב מוגבל באמצעים ולשם סכום מזערי כל חודש.
ההשלעות שתהיה מוגבל בבנק ועיכוב יציאה מהארץ
או לחילופין תבחן אפשרות של הכרזה על פשיטת רגל.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
טיפול בתיקי הוצלפ מחו"ל
פעולות בהוצל"פ מחוץ לארץ
ניתן לבצע את כל הפעולות שאתה בחו"ל, צחתום על יפוי כח לעו"ד דרך הקונסוליה, והוא יבצע עבורך פעולות.
לדעתי כדאי לך ללכת על פשיטת רגל.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פשיטת רגל
פשיטת רגל על תיקים שעדין לא נפתחו
אתה יכול לציין בבקשה של פשיטת הרגל שיש לך תיקים שעדין לא הוגשו לביצוע
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פירוש החוק או ריח רע באוויר
ציטוט מתוך מידע ראשוני למתעניינים בנכס – מכירה במסגרת מימוש שיעבוד לטובת בנק בכינוס נכסים בהוצאה לפועל
"לאחר קבלת כל ההצעות, תהיה התמחרות, אליה יוזמנו ההצעות הגבוהות בלבד"
קיימות סך הכל 3 הצעות:
2 מיליון ש"ח
1.3 מיליון ש"ח
1.25 מיליון ש"ח
האם יש אי איזו פרשנות לגבי מה הוא גבוה ומה לא?
האם הגיוני לערוך התמחרות למרות שההצעה הגבוהה רחוקה בעשרות אחוזים משתי ההצעות האחרות???
אישית אני מרגיש "אי נוחות" מנושא זה.
תודה על הייעוץ
דרור
התמחרות בכינוס נכסים הוצאה לפועל
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מה עוד אפשר לעשות?
בבנקים הוא חייב לכולם ובלשכה אמרו לי שכל פעם אני צריכה לבקש מי חדש, זאת אמרת אני צריכה לשלם אגרת עיקול מחדש. מה עוד אני יכולה לעשות - זה תיק עבור משכורת חודשיים+פיצויים. החייב עוד בבית משפט אמר שלא מתקוון לשלם לי . מה אתם יכולים ליעץ לי בבקשה?
תודה יאנה
לקחת עו"ד שמתמחה בגבייה והוצל"פ
על פי רוב עוה"ד יקח את שכ"ט אך ורק מהחייב, לכן אין סיבה שלא לשכור את שירותיו של עו"ד בתיק גבייה שכזה. חשבי, האם היית מנסה להרכיב מנוע במכוניתך ללא עזרה והכוונה מקצועית? ומה היית עושה במידה ולא היית מצליחה לבצע את הפעולה לבד? יש כ"כ הרבה עו"ד היום. בהצלחה.
אי תשלום הנקבע בפשיטת רגל
אי תשלום
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
החזרת תיקים שהתפזרו – לתיק איחוד
היה לי תיק איחוד. עקב אי הבנה לא שילמתי כמה חודשים והתיק פוזר לפני כמה ימים. אני רוצה להחזיר את כל התיקים לתיק האיחוד. מה עלי לעשות? האם עלי להגדיש בקשה מחדש עם כל הממסכים הנלווים? האם ניתן להגיש רק בקשה רגילה? האם אני חייב קודם לשלם את הפיגור וגם לשלם קדימה 3% מסך כל התיקים? אודה לעזרתכם...
החזרת תיק איחוד שפוזר
ראשית תשלם את כל הפיגורים ואח"כ תגיש בקשה לאיחוד מחדש.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם ניתן לתבוע הורי חייב מזונות ??
לא קשור לפורום הזה נא פנה לפורום משפחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מימוש עיקול כספי פיצויים
צו עיקול על פיצויים של בעלי אשר חייב לי מזונות בעלי פוטר מעבודתו ורצה
למשוך את הפיצויים ואני הטלתי צו עיקול דרך הוצל"פ ולאחר מכן הגשתי מימוש
עיקולים והרשם הטיל צו על חברת הביטוח כי יש להעביר את הכספים תוך 10 יום
יש לציין כי הפיצוים הינם חלק מהפנסיה של בעלי תשובת חברת הביטוח הינה שאי
אפשר לממש את חלק הפיצוים מאחר ומדובר בחלק מהפנסיה של בעלי וצריך לקבל
אישור מהמבוטח עצמו דבר שהוא די אבסורדי מאחר ובעלי לא מוכן לשלם לי את
המזונות מה עושים במצב כזה האם צו מהוצל"פ לא מחייב אותם לתת לי את הכספים גם בלי אישורואשמח לקבל תשובה מיידית
תשובה:
צודקת חברת הביטוח הפיצויים אכן שייכים למעביד ומשוחררים לעובד במקרה הוא פוטר.שאלה:שלום תודה על תשובתך אך טענתם הוא שהכספים שייכים לבעלי ולא למעביד
(המעביד שיחרר את הקופה אך לא מוכן לתת לי את ;161 הם העבירו אותו לבעלי וציינו כי רק הוא יכול להעביר לי אותו ) ורק בהסכמת בעלי יהיה ניתן לשחררם מאחר ומדובר
בפיצוים שהם במסגרת הפנסיהמה עושים במצב הזהאשמח אם אקבל תשובה אני באמת על סף יאוש....
הא
מימוש כספי מזונות
תגישי בקשה נוספת לרשם שבעלך מסרב לזה, ואת מבקשת צו שיעביר את הכספים חרף התנגדות בעלך.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם עלי לפתוח תיק הוצל"פ חדש?
בהחלטה למזונות זמניים חוייב האב לשלם מזונות רטרואקטיביים מיום הגשת התביעה.
אלא, שכעת ניתן פסק דין סופי המחייב אותו לשלם מזונות רק מיום עזיבתי את הבית ולא מיום הגשת התביעה ולפיכך הוא דורש ממני כעת כי אסגור את התיק
האם אני יכולה להמשיך ולנהל את התיק על בסיס מה שחוייב בפסק הדין הסופי? או שיש צורך לסגור התיק ולפתוח תיק חדש עם הנתונים החדשים?
סגירת תיק מזונות
הכי הרבה תעשי עיכוב הליכים בתיק
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שכר טרחת עורך דין
1.האם זה סכום סביר?
2.האם בעלי יצטרך לשלם הוצאות אלו גם כחלק מהתיק?הרי הוא הביא אותי למצב שבו אני חייבת לשלם לעורכיח דין על גבייה ממנו מאחר ואינו משלם
שכ"ט עורך דין
פורום זה אינו נותן חו"ד על שכ"ט שמשולם לעורכי דין במסגרת ניהול תיקי הוצל"פ.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם אני יכול לייצג את אמא שלי בהוצאה לפועל ?
ייצוג של אמא
רק אם הינך עו"ד אתה יכול לייצג.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הגדלת חוב
ראשית, הנני מודה על מאמצכם לסייע לכל הפונים באתר.
אבקש להעלות את שאלתי כלהלן:
לפני שנה לערך, זכיתי לקבל פס"ד נגד חב' פרטנר.
לצערי, החברה לא עמדה בחובת התשלום כולו. נאלצתי להפעיל נגדה הליך גבייה בהוצל"פ.
החברה לא נענתה לדרישות מהוצל"פ, ולא העמידה הגנות ו/או סתירות.
כיום עיקלתי לחברה חשבונות. במקביל, ביקשתי מראש הוצאה לפועל להגדיל את החוב עד כדי הוצאותי. סכום החוב הינו 270 ש"ח, אף משרד עו"ד לא הסכים לקבל את התיק ולנהלו.
בכוחות עצמי, נקטתי בכל הנדרש ונשאתי בהוצאות נסיעה ושעות עבודה.
רשמת דחתה את הבקשה להגדלת חוב.
הדבר מנוגד לכל עקרון הגבייה, נפגעתי כספית לכך ההוכחות, אולם אין מזכאים את חשבוני. טרם הוצאתי בקשה למימוש.
מה תמליצו לעשות? האם יש צורך בבקשת הבהרה לרשמת? ערר? מה נהוג בפרקטיקה?
תודה רבה מראש,
יגאל.
הגדלת חוב בתיקי הוצל"פ
הגדלות החוב הינם רק בגין הוצאות והליכים המותרים ע"פ חוק, ולא הוצאות אישיות כאלה ואחרות ככל שהיו.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ערעור על החלטת רשם
ערעור על החלטה של רשם בהוצאה לפועל לאיזה ערכאה?
לפי תיקון 29 לחוק ההוצל"פ הערעור על החלטה היא בבית משפט השלום.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חיוב בני משפה של החייב
עיקול להורים בהוצל"פ
במידה והוא רשום בבית ההורים, ניתן לעקל שם.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
גביית כספים בהוצל"פ
האם עלי להזין להוצאה לפועל את מספר חשבון הבנק הפרטי שלי בכדי שלשם יועברו כספי הגבייה (מזכיר שמדובר בחשבון פרטי של שכיר), או שמא עלי לפתוח חשבון בנק במיוחד בשביל זה?
חשבון בפתיחת תיק הוצל"פ
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה חשובה בנושא גביית חוב
כל מקרה לגופו נא לפרט
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עיכוב יציאה מהארץ
יש לי שתי שאלות: 1. האם יש דרך לבטל לגמרי את העיכוב יציאה כל עוד אני מוכיחה לבית המשפט שאני עומדת בתשלומים שקבעתי עם העו"ד?
2. הבנתי שבתום שנה מיום ההליך (מרץ 2011) נגמר לי העיכוב יציאה האם הוא מתחדש אוטומטית ? והאם זה חוקי שהעו"ד ידרוש לחדש את העיכוב למרות שאני עומדת בהתחייבויותיי כלפיהם
ברצוני לציין שאני אישה נשואה עם שלושה ילדים ואני ממש לא מתכננת שום בריחה מהארץ ,ובטח לא בשביל סכום זעום שכזה עדיין יש לי דירה משלי ורכב ששוים קצת יותר מהחוב,
אודה על תשובתך.
ביטול עיכוב יציאה
1. תנסי להגיש בקשה לרשם ההוצל"פ שיבטל לך את עיכוב היציאה, ותצרפי אישור שאת עומדת בצו התשלומים.
2. במידה והם לא יחדשו את עיכוב היציאה הוא יבוטל אוטומטית.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה דחופה!!!
ביטול מסירה
ניתן להגיש בקשה לביטול המסירה במסגרת הבקשה להארכת המועד להגשת ההתנגדות.
יש להגיש גם התנגדות וגם עיכוב הליכים.
סה"כ - שלוש בקשות.
צריך לצרף תצהיר לכל אחת מהבקשות.
צריך טענות הגנה, ופירוט אודות המסירה הפסולה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
פסק דין בבית המשפט
פינוי דירה
אם יעשו כן - ניתן לפנות למשטרה.
צריך לפתוח תיק הוצאה לפועל ואתם אמורים לקבל התראות והודעות לפני הפינוי - לא באים ישר לפנות.
לגבי הסדר - תעזרו בעו"ד.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
חוב מזונות
חוב מזונות
ראי - אני לא רואה את הטעם לעקל כספי ירושה שהם מוענקים לו, שכן, גם אם תצליחי לשכנע את ביהמ"ש או את ההוצאה לפועל שיש לך זכות לעקל את הזכות הזו (אני באופן אישי סבור שאין לך זכות לעקל זכות שאת לא ניתנה לחייב), הרי שאם תעשי כן, הרי שהם יכולים פשוט לנשל אותו מהירושה, ולהערים על העיקול.
צריך להטיל את העיקול מיד לאחר מות ההורים (שיבדלו לחיים ארוכים).
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
מס' תיק
1.לאחר המישפט האם מס' התיק נשאר כשהיה לפני ההתנגדות או שמס' התיק משתנה.
2.האם החייב לאחר המישפט וקביעת השופט: "הליכי הוצאה לפועל יחודשו" ,צריך לעשות משהו? או שהזוכה צריך לפעול.
3. האם הגיוני שאז המשפט עברו 11 שנה ולא קרה כלום.
4.בבדיקה טלפונית עם ההוצלפ ע"פ מס' התיק מלפני ההתנגדות,נמסר לי "התיק סגור". מה המשמעות.ומה נדרש לפתוח אותו? והאם הסבירות שיפתח גדולה.מדובר על ביטול שיק של 1400ש"ח ב-1998.
הוצאת תיק מגניזה
1.לאחר המישפט האם מס' התיק נשאר כשהיה לפני ההתנגדות או שמס' התיק משתנה ------
מספר תיק ההוצאה לפועל נשאר כפי שהיה, אתה מקבל מספר תיק בביהמ"ש.
2.האם החייב לאחר המישפט וקביעת השופט: "הליכי הוצאה לפועל יחודשו" ,צריך לעשות משהו? או שהזוכה צריך לפעול.----- הזוכה צריך לפעול לחדש את ההליכים.
3. האם הגיוני שאז המשפט עברו 11 שנה ולא קרה כלום.--------- יתכן צריך לבדוק את זה לעומק.
4.בבדיקה טלפונית עם ההוצלפ ע"פ מס' התיק מלפני ההתנגדות,נמסר לי "התיק סגור". מה המשמעות.ומה נדרש לפתוח אותו? והאם הסבירות שיפתח גדולה.מדובר על ביטול שיק של 1400ש"ח ב-1998.----- שוב פעם צריך לבדוק את זה, אפשר לפתוח תיק או יותר נכון להוציאו מהגניזה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תשלום אגרה
האם אני מחויב לפתוח את הדלת לפקח מטעם רשות השידור שבא לבדוק(ללא התרעה) אם יש לי טלויזיה?
אגרה לרשות השידור
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
שם קודם של החייב
אשמח לקבל את עזרתכם בעניין הבא:
חייבת מסוימת ששמה שרשום על השיקים שונה מזה שרשום במרשם משרד הפנים. (ככל הנראה שם אחרי נשואין).
בשלכת ההוצאה לפועל מסרבים לפתוח תיק נגד החיייבת מבלי לצרף אישור שמראה שם קודם ושם נוכחי של החייבת.
משרד הפנים אינו מוסר אישור כזה אלא לחייבת עצמה ומכאן קיימת בעיה רצינית בפתיחת תיק הוצאה לפועל נגד אותה חייבת.
בלשכת ההוצאה לפועל נאמר כי בזק מספקת שירות אשר מאפשר קבלת מידע כזה אך השירות הזה הוא מינוי חודשי או שנתי אשר כמובן עולה המון כסף בשביל אישור אחד.
השאלה היא: האם ניתן להוציא אישור חד פעמי (בתשלום כמובן) מבזק או מכל מקור אחר מבלי להיות מנוי חודשי או שנתי לשירות הזה?
אם לא, האם יש דרך כל שהיא לפתוח תיק נגד החייבת הזאת?
אשמח לקבל את עזרתכם בנושא.
שם קודם של חייב
פנה למשרד גביה, ותעביר את התיק לטיפולו - הוא כבר יצליח לפתוח את התיק.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.





