פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

גביה לא חוקית. האם מגיע החזר

דוד 02/07/12
לבת שלי היה חוב לבנק שהוגש להוצאה לפועל הטילו חודשיים עיקול על המשכורת של הבת שלי כך שנשאר לה סוף החודש רק 1500 שח כאשר חוק הגנת נותן הגנה מפני עיקול על סכום גבוה יותר כי היא נשואה עם 2 ילדים. המשכורת הנטו שלה היא 4500.כרגע אני אישית בקשר עם העו"ד להגיע להסדר עם התיק וכנראה שאגיע איתו להסדר תשלומים הבעיה היא שהמעסיק של הבת שלי שזה חברה גדולה פעל כנגד החוק והבת שלי לא ידעה שבגלל המצב האישי שלה 4000 פטורים מעיקול אבל המעסיק השאיר לה רק 1500.האם אפשר לתבוע חזרה את הכסף מהמעסיק או שברגע שעוקל הלך הכסף גם אם זה היה בצורה בלתי חוקית.? יש לציין שאני הלוואתי לה כסף שתוכלי לשרוד ולשלם הוצאות מחייה. 

עיקול משכורת

עו"ד שזר .ת 02/07/12
באם המעסיק פעל שלא כדין אפשר להגיש כנגדו תביעה.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

שאלה

בת מודאגת 02/07/12
תבעו את ההורים שלי בסדר דין מהיר, הם הגישו בקשה להתגונן והבקשה נתקבלה. התובע לא הגיע למשפט אבל השופט נזף בהורים שלי שהתצהיר שהם הגישו היה בכתב יד (הם עשו אותו אצל עו"ד שיש בבימ"ש). בכל מקרה השופט קבע שהתובע צריך להביא את המסמכים שלו ואז ההורים שלי צריכים להביא את ההוכחות שלהם. המכסה שניתנה לו נגמרה. הוא עדיין לא הגיש כלום. בהחלטה כתוב שהוא צריך להמציא את המסמכים גם להורים שלי וגם לבימ"ש- גם במזכירות אין כלום... איך אפשר להמשיך מכאן? מדובר בתביעה על צ'ק שאבא שלי נתן למישהו (כפיקדון) ואחרי שהוא שילם לו את החוב הבנאדם העביר את הצ'ק למישהו אחר. מדובר בצ'ק משנת 96 או משהו כזה... סיפור ממש לא נעים. איך אפשר להתקדם מכאן? תודה!

בקשת רשות להתגונן

עו"ד שזר .ת 02/07/12
קחי עו"ד...
קשה לעזור לך לנהל תיק דרך הפורום, ב"גדול" צריך להגיש אולי בקשה לקבלת ההתנגדות לאור העדר המצאת המסמכים.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

תביעה לחייב מוגבל באמצעים

אסף 02/07/12
שלום רב
אדם ניהל את כספי והפסיד אותו. יש לנו הסכם שיחזיר תוך 3 חודשים במקרה של הפסד. החזיר כ-5% מהסכום לפני שנתיים. מאז עברו 3.5 שנים ולא החזיר. התברר לי שהוא חייב מוגבל באמצעים. הוא טוען שאין לו וצריך לתת לו להתאושש..גם אם זה יקח שנים..מאיים שאם אתבע אותו יגיש תביעה נגדית (לא לגמרי ברור על מה) מה בכל זאת אפשר לעשות כשלחייב אין כלום, ולא ממש סומכים עליו שיחזיר?

תביעה כנגד אדם שחייב כספים

עו"ד שזר .ת 02/07/12
פותחים כנגדו תיק - מה שלא פותח תיק לא נחשב נושה של החייב, במקרה שתפתח תיק - לפחות באם יהיה משהו לחייב ניתן לעקל לו, ניתן גם לחקור אותו וכו'.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

צ'ק שניתן לתאריך שגוי

אלכסי 02/07/12
שלום,
קיבלתי צ'ק תמורת סחורה ששמכרתי ואחר כך ראיתי שהתאריך שצויין על הצ'ק הוא מלפני שנתיים כך שהבנק לא יכבד אותו. הלקוח מסרב לתת צ'ק חלופי. האם לפני פניה להוצאה לפועל עליי להגיש את הצ'ק לבנק בכל זאת ולקבל סירוב לכבד אותו (דבר שכרוך בעלויות)? או שניתן ישר להגיש בקשה לביצוע שטר? תודה

שיק שניתן לתאריך שגוי

עו"ד שזר .ת 02/07/12
תכניס את השיק למעטפת שירות ותפקיד אותו, לאחר שהוא יחזור תוכל להגישו לביצוע בהוצאה לפועל.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

עיקול חשבון בנק

שחר 02/07/12
הגשתי בקשה לעיקול חשבונות בנק של חייב באמצעות מדיה מגנטית.
חזרו תשובות של בנקים שיש חשבון, אבל אין יתרת זכות.
מה זה אומר בעצם ? שהחשבון ימשיך להיות מעוקל ? אם החייב יכניס כסף בהמשך האם הכסף הזה יתפס/יעוקל ?

עיקול חשבון בנק

עו"ד שזר .ת 02/07/12
ברגע שהבנק מחזיר תשובה אין יתרת זכות, זה אומר שהחשבון במינוס, וברגע שיכנס כסף במהלך 3 החודשים הבאים, הכסף יעוקל, לאחר 3 חודשים הבנק משוחרר מחובתו, וצריך להטיל שוב פעם עיקול.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

"טעויות" בגביה של ההוצאה לפועל

טל 02/07/12
שלום רב,
במסגרת בדיקה שערכתי לחבר המשלם הן מזונות כבר 9 שנים והן באיחוד תיקים עקב חובות לבנקים, עברתי על הדוחות והשוויתי את הגבייה הרשומה בדוחות ההוצאה לפועל למול הגבייה בפועל (מתלושה השכר).
לתדהמתי, גיליתי סתירות רבות לרעת החייב (חודש בו שלם לדוגמא 4000 ש"ח למזונות, במחשבי ההוצאה לפועל רשום 750 ש"ח). וטעויות רבות.
כמובן, ישנן טעויות נוספות שאינני מבין (כמו ריביות וכדומה, שאינני בקיא בכך). כמובן, שלמרות ששילם את כל הקרן ולמעלה מכך, החוב רק תפח.
אשמח לעצה בנושא מה לעשות ולאן להפנותו, או איך לסייע לו.
תודה רבה

חוב מזונות בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 02/07/12
צריך לקחת מומחה חשבונאי אשר הוא שיערוך את החישוב על ידי חוות דעת, ויש להגיש בקשה לתיק (אולי פרעתי).
פנה לעו"ד שמתמחה הן בדיני משפחה והן בהוצאה לפועל.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

הגשת חשבוניות חתומות להוצל"פ

כלנית 02/07/12
האם ניתן להגיש חשבוניות חתומות לביצוע בהוצל"פ? האם זו הדרך הכי יעליה וטובה עבור הלקוח??
תודה

תובענה לפי סעיף 81

עו"ד שזר .ת 02/07/12
באם החשבוניות חתומות, ניתן להגיש לביצוע כתובענה.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

תיק איחוד

tzvileb 02/07/12
שלום רב!
ישלי תיק איחוד. ואד מהנושיאם פנה אלי על מנת להגעה להסדר "יותר טוב מהוצל"פ" לפי דבריוץ העם מותר לי להפגש איתו ולישמוע את ההצעה? תודה מראש

תיק איחוד

עו"ד שזר .ת 02/07/12
ברמת העיקרון חייב לא יכול לבצע הסדר עם נושה, אבל צד ג' מטעמו של החייב יכול.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

עיקול חשבון בנק

ורד 01/07/12
בשנת 97 מסרתי 3צקים כערבות לביצוע עבודה  האדם היה אמור  להחזיר לי צקיםאלו מאחר והינו מכר טוב לא לקחתי צקים אלו חזרה וסמכתי עליו שלא יפרע אותם. האדם הנ"ל חלה במחלת הסרטן וכניראה שהיה זקוק לכסף ,והיו לו חובות בבנק, הבנק תופס בצקים שלי ושלח לי מיכתב מהוצלפ אודות הצקים הנל בשנת 2011 מיותר לציין כי לא ידעתי אודות החוב הנל,בנוסף שלחו לי מכתב בשנת 98 לכתובת שלא גרתי בה בכלל לכן לא ידעתי שהצקים האלה בכלל  מנסים להיפרע,האדם מת ממחלתו והבנק מנסה להוציא ממני את סכום הצקים שהם 16 אלף ועוד 60 אלף ריבית  הבוקר קיבלתי טלפון שחשבון הבנק שלי מעוקל  מה עושים?אני מפרנס יחיד בעל 3ילדים ולאחר תאונת עבודה ולא עובד במשך שנה וחי מהלוואות  אנא עיזרו לי במענה ,אני מיואש לא אוכל ולא שותה מהבוקר בדיכאון  החוב הזה לא נכון,והאדם להוכיח זאת מת ממחלתו,

שיק שהתיישן?

עו"ד שזר .ת 01/07/12
יתכן שניתן לעזור לך, פנה ליעוץ אישי, יש לבדוק כאן טענות התיישנות.
צלם את התיק בהוצאה לפועל ופנה ליעוץ אישי.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

פשיטת רגל

ד 01/07/12
בעלי נמצא בהליך פש"ר יש לו כבר כונס וצו תשלומים, היום פנה אליו ספק שהוא חייב לו כסף והוא רשום ברשימת החייבים של בעלי ונשלח אליו המכתב של הפש"ר והוא חתום בקבלת המכתב, הספק אינו מוכן לקבל זאת ודורש מבעלי לשלם לו בעלי הסביר כי הוא אינו יכול לנהל איתו משא ומתן וכי הוא צריך לפנות לעו"ד שמטפל בענין אך הוא אינו מוכן לשמוע זאת ומאיים מה ניתן לעשות בנדון האם מותר לספק להרים טלפון לבעלי לדרישת החוב?

פשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 01/07/12
לא כל כך הבנתי מה הבעיה???
תגידו לו שיגיש תביעות חוב ושאין לו מה להתקשר.
לא יבין בטוב - תפנו למשטרה.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

מניעת מעילות עורכי דין מצד הזוכה

YARON AZULAY 01/07/12
יש ברשותי המון שטרי חוב של חייבים שלא הוגשו עדיין להוצאה לפועל
ברצוני לקחת עורך דין שיטפל בשטרות אך איך אני חסין בייפוי כוח שנותן לעורך דין שלא יוכל להעביר את החובות על שמו
כי הרי היו מקרים מעולם ונשאלת השאלה האם פותר בעייה במקום אחד ויוצר אחרת במקום אחר
תודה

יפוי כוח

עו"ד שזר .ת 01/07/12
מה שחשוב כאן בעיקר הוא האמינות של עו"ד ולא דווקא הכתוב, עו"ד שבחר לבגוד בכל העקרונות שלו - יעשה כן גם אם ביפוי הכוח הגנת על עצמך.
בכל מקרה, שים לב - הכסף נכנס לחשבון הנאמנות של עו"ד, כך שבכל מקרה אתה חשוף, ולכן חשוב לבחור עו"ד שהוא בעל ניסיון, מוכר ואמין.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

עיקול רכב

שלומי 01/07/12
שלום רב.
הבוקר עיקלו לי את הרכב פיזית מהחניה בגין אי תשלום דוחות למשטרה. כרגע עליי לשלם את תשלום הדוחות + 1678 שקלים עבור גרירת הרכב + 900 שקלים עבור אכסנה במגרש החניה של המשטרה. במצב זה, גם אם מתאפשר לי לשלם את מחיר הדוחות, הרי שלא אוכל לעמוד בכל התשלומים מסביב, שבעיניי הם מטורפים והרבה מעבר למחיר בשוק (למה גרירת רכב מאילת לירושלים עולה 600 שח וגרירת רכב ע"י המשטרה בתוך העיר מגיע ל 1678 שח??, למה עבור יום אכסנה במגרש חניה עולה 900 שח, ובחניון פרטי 30 שח???) אשמח אם יש פתרון להתפטר לפחות מחלק מהתשלומים.ריביות וכו.
תודה מראש.

תפיסת רכב

עו"ד שזר .ת 01/07/12
אני לא מכיר דרך שכזו, לאחר שהדרך כבר עוקל, נתפס ונמצא במחסן...
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

העברה לבית המשפט של תביעה בהוצלפ על סכום קצוב

רוחיל 01/07/12
אני מבינה שלפי החוק והתקנות, העברת התיק לבית המשפט במקרה שלא מולאו תנאים הנדרשים בסעיף 81א1 , יכולה להיעשות ב-2 חלופות:
1. העברה על ידי הרשם בהוצלפ, מהסיבה שלא מולאו תנאים
2. העברה בגלל התנגדות החייב, כולל אם הטעם להתנגדות הוא שלא מולאו תנאים.
האם הבנתי נכון את הוראות החוק והתקנות ואם כן - מה הטעם בכפילות הזאת ? האם לפי ניסיונכם, הרשם בודק ביוזמתו אם התמלאו כל התנאים או שבפועל אף פעם אינו יוזם העברה לבית המשפט אלא רק משהתקבלה התנגדות ?

סמכות מקומית סעיף 81 לחוק ההוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 01/07/12
מנסיוני הרשמים לא בודקים בצורה יזומה את נשוא זה.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

חתונה לפני פשיטת רגל

טינק 01/07/12
שלום רב !
הנני עומדת להנשא לבחור שנמצא לפני הכרעה בדבר פשיטות רגל (ההכרעה מתבצעת כשלושה חודשים לאחר החתונה)
מדובר על חובות ע"ס 400,000 שח לבנק,
אשמח לשמוע איך העניין אמור להשפיע עליי?? האם יכולים לקחת לי את מתנות החתונה ? כלומר הכספים ?
אשמח לתשובה מהירה !
תודה

פשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 01/07/12
באם הוא כבר בהליך פש"ר, ויש לו צו כינוס, כלומר - מוקלד עיכוב הליכים בכל תיקי ההוצאה לפועל - הייתי פחות חושש לעניין הכסף מהחתונה (אם כי - עדיף שהשיקים לא ירשמו לפקודתו... על מנת שתוכלי להפקיד בחשבונך ולא יעוקלו בחשבונו).
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
עו"ד תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

לאיזו ריבית המזונות מוצמדים

שירה 01/07/12
במסגרת תיק מזונות התאפשר להוסיף לעיקול המזונות השוטפים גם את חלקו של החייב במשכנתא(מדור ילדים) .
הבעיה שהתעוררה היא ההצמדה:
שאלתי 1. לאיזה ריבית מצמידים את המזונות השוטפים בהוצל"פ?
2. המשכנתא הינה בריבית קבועה ( מדד?) האם ניתן גם אותה להצמיד לאותה ריבית של המזונות בהוצל"פ?
תודה על תשובתכם

ריבית של מזונות בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 01/07/12
לעו"ד המתעסקים בתחום יש תוכנת חישוב.
ההוצאה לפועל עצמו מחשב את זה גם .
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
עו"ד תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

הצמדת מזונות

רונה 01/07/12
שלום רב, ע"פ פס"ד שניתן לי ב 26/6/2011 המזונות המשולמים לי בסך 3200 שח מתעדכנים כל שלושה חודשים. כיצד יש לבצע את החישוב ? האם ע"פ מדד המחירים לצרכן, מדד ידוע מיום מתן פס"ד דהיינו 1/7/2011 ועד היום והאם החישוב הנ"ל לפי סכום הבסיס מתבצע כל 3 חודשים ? ע"פ מיכל חישובי מדד הסכום נכון להיום עןמד על 3253 שח ??? לתשובתכם אודה, רונה

הצמדת מזונות בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 01/07/12
לעו"ד המתעסקים בתחום יש תוכנת חישוב.
ההוצאה לפועל עצמו מחשב את זה גם .
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
עו"ד תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

שכר דירה וחובות

אייל 01/07/12
אני ערב על חוזה שכירות.
בעל הבית טוען שהאדם שחתמתי לו אינו משלם שכ"ד וחובות.הצקים לא חזרו אלי כלל.מה עלי לעשות?הוא מאיים לפנות לעו"ד.

ערבות לחוזה שכירות

עו"ד שזר .ת 01/07/12
תנסה לבדוק מה קורה עם החייב?
אם אכן הוא לא משלם, תנסה לאסוף עליו כמה שיותר מידע, על מנת להעביר לעו"ד (איפה הוא עובד, איזה רכב יש לו, יש לו דירה משלו), ככל שהכסף יגבה מהחייב, יעזבו אותך.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
עו"ד תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

עיקול על נכס לאחר שנרשמה הערת אזהרה

שירן 01/07/12
שלום לכולם,לאחר שנרשמה הערת אזהרה על נכס לטובתי , נרשם עיקול ע"י הבנק על הנכס(הבעלים הוא החייב) כרגע אינני יכולה לרשום את הנכס על שמי לאור עיקול הנ"ל. הוגשה תביעה לאור תחרות הזכויות על הנכס, לסילוק העיקול אך השופט העיר כי לא קיימת כלל סתירה ואין כלל תחרות זכויות ותביעה זה לא ההליך שיש לנקוט.אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי לדעת מהו ההליך שיש לנקוט?בתודה מראששירן

סעד הצהרתי

עו"ד שזר .ת 01/07/12
לטעמי ההליך הנכון הוא סעד הצהרתי להסרת העיקול - יתכן כי ביהמ"ש המתאים הוא אף ביהמ"ש המחוזי (כי עניינינו במקרקעין), רצוי מאוד שתפני לעו"ד על מנת שיבדוק את המקרה לעומק, ושידאג להסיר את העיקול.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
עו"ד תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

הוצאה לפועל כינוס ופשיטת רגל

תודה 01/07/12
שלום רב ובוקר טוב,
בעת קבלת צו כינוס ופשיטות רגל מבימ"ש מחויבים החייבים לשלוח את הצו לנושיהם.
האם העתק הצו לנושים מהחייבים צריך לכלול במלואו את כל העתקי הבקשה בצירוף תצהיר ההסתבכות, קרי כל החומר שהוגש לבימ"ש ולכנ"ר מראש בפתיחת ההליך בערכאות?
האם ניתן להסתפק רק במשלוח הצו עצמו לנושים מטעם החייבים?
יתרה מכך, האם יש צורך לבצע את משלוח הודעה בדבר מתן הצו במסירה אישית בלבד אשר עלויותיה גבוהות מאוד בניגוד למסירה רגילה ו/או שניתן להסתפק בשירותי דואר ישראל תוך משלוח הצו לנושים באמצעות דואר ישראל בדואר רשום ואישור מסירה בלבד בגין ההוצאות היחסית כבדות בסעיף זה וכמות הנושים הפוטנציאלית לכאורה?
האם במצב קבלת הצו הנ"ל עיכוב ההליכים כנגד החייבים הינו אוטומטי בגין כל ההליכים?
מה דינם של הליכים הקיימים כיום בבתי משפט והוצל"פ כנגד החייבים?

פשיטת רגל - צו כינוס נכסים

עו"ד שזר .ת 01/07/12
משרדי נוהג לשלוח מכתב נלווה, והעתק מהצו, מי שמבקש העתק מכל "החבילה" - מקבל.
כמו כן, בצו עצמו רשום בדרך כלל, שניתן לשלוח בדואר רשום+א.מסירה (תעקוב אחר אישור המסירה שחוזרים, מי שלא חוזר - תשלח במסירה אישית).
לגבי עיכוב הליכים, צריך להגיש בקשה בכל תיק ותיק - זה לעניין בתי משפט.
לעניין לשכות הוצאה לפועל, תבקש ממזכירות המחוזי כמה שיותר צווי כינוס מקוריים, וצריך לגשת לשכה לשכה איפה שיש תיקים לצורך קבלת עיכוב הליכים בתיק ההוצאה לפועל.
בהצלחה.
משרד עורכי דין וגישור תומר שזר
עו"ד תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

בעיה משפטית

מאוחד 30/06/12
שלום,יש נגדי צו עיכוב יציאה מהארץ בשל איחוד תיקים.למרות הצו יצאתי פעמים רבות מהארץ בחתימת ערבים וזאת כיוון שאני עומד בתשלומים החודשיים שנים רבות.אני רוצה לטוס מהארת בעוד שלושה חודשים ואני צריך להאריך את הדרכון שלי לפני הטיסה.איך אני מאריך אותו במשרד הפנים הפנו אותי לבימ"ש

צו עיכוב יציאה מן הארץ

עו"ד שזר .ת 30/06/12
לא נתקלתי בסיטואציה כזו.
לטעמי דווקא, להגיש בקשה לרשם ההוצאה לפועל.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

הגבלת חשבון

גלעד 30/06/12
שלום רבקיבלתי הגבלה ל 5 שנים מכוח חוק הוצל"פ האם ההליך היה אמור להיות מלוווה באזהרה או מכתב כל שהוא מקדים מהוצל"פ? כמו למשל הגבלת נהיגה ששם יש 30 יום לתגובת החייב ?תודה גלעד

הגבלה על רישיון נהיגה

עו"ד שזר .ת 30/06/12
לרוב ההוצאה לפועל שולחת התראה שהוטלה הגבלה שתכנס לתוקף בתוך 30 ימים.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

פתיחת תיק בהוצאה לפועל

אלה 30/06/12
שלום,ב 10.4.2009 הגעתי למיון יולדות שבסופו שוחררתי הביתה (כמובן שמילאתי את כל הפרטים האישיים (כולל הכתובת) ואף השארתי פרטי חשבון). יתר מכן, שבועיים לאחר מכן ילדתי באותו בית החולים ושוב כמובן מילאתי את כל הפרטים. אתמול קיבלתי הודעה על כך שנפתח נגדי תיק כיוון שלא שילמתי עבור הביקור. לא מפתיעה, שעד כה לא קיבלתי שום מכתב או דרישה לתשלום כי הכתובת שהיתה רשומה בכל המכתבים אינה שלי (ולפי בדיקתי, אף לא קיימת בכלל!). איני מתחמקת מהתשלום לבית חולים על הביקור, אך אין בכוונתי לשלם על הרשלנות ועל חוסר מקצועיות שלהם ושל עורכי הדין שלהם. מה הצעתך?

התנגדות לביצוע שטר

עו"ד שזר .ת 30/06/12
באם יש נכונות לשלם את קרן החוב - צריך לפנות אליהם בכתב בדואר רשום ולהסביר את הסיטואציה ואף להציע לשלם את הקרן.
באם זה לא יצליח אני לא רואה דרך אחרת מאשר להגיש התנגדות לאחר שהם יפנו להוצאה לפועל.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

עיקול חשבון ופתיחת תיק בהוצאה לפועל – חשוב ביותר

רחלי 29/06/12
שלום,בעלי לקח הלוואה מבנק הפועלים ופיגר מספר חודשים לאחר מכן זה הגיע לעו"ד של הבנק.העו"ד פתח תיק בהוצאה לפועל אך לא היא לא מומשה.כמו כן הגענו להסדר עם העו"ד ויומיים לפני כן הוא עשה גם מעין עיקול על החשבון- קיבלתי צו עיקול על החשבון וכשביררתי הנציג אמר כי בוטל.לאחר ההסדר בעלי שוחח עם העו"ד ואמר כי כל ההליכים בוטלו.ברצוני לדעת, אנחנו רוצים לקחת משכנתא- האם מידע של הוצאה לפועל והעיקול יופיעו ב BDI ?וודבר זה יקשה עלינו לקבל 5 שנים משכנתא?מעוניינת לקבל תשובה - חשוב לי ביותרבתודה,

עיקול בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 30/06/12
צר לי לא ניתן להשיב על שאלתך מבלי לבדוק את התיק פיזית.
ברמת העקרון באם אכן הוטל עיקול ונפתח תיק - חברה כמו בי.די.איי בדרך כלל מקבלת מידע שכזה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

עיקול רכב

אדם 29/06/12
יש לי תיק בהוצאה לפועל. הגעתי להסכם איתם לתשלום קבוע של 800 ש"ח לחודש. לפני שהגעתי לסיכום ניסו לעקל לי כלי רכב שאין לי. כעת אני רוצה לקנות רכב שנת 1990 , האם יכולים לעקל לי אותו? מבחינת שנתון? האם הם בודקים כל פעם אלו פעולות ביצעתי בחיים (וזאת לאחר כמה חודשים מאז הסיכום)

עיקול רכב

עו"ד שזר .ת 30/06/12
מה שמפעיל את התיק, זה לא ההוצאה לפועל , זה עו"ד של הזזוכה,
טכנית ניתן לעקל רכב בעל שנתון של 1990.
אבל באם אתה עומד בצו התשלומים, וקיים עיכוב הליכים, הסיכוי שיעקלו את הרכב כל עוד אתה עומד בצו - נמוכים מאוד.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

חוב לרשות השידור

רוני 29/06/12
משנת 2009 לא שילמתי את האגרה. רשות השידור שלחה מספר דרישות שהופנו רק אליי. לפני חודשיים עו"ד שלח דרישה לחוב + שכ"ט שהופנתה אליי ולאישתי. העו"ד כנראה גילה שמימני לא ניתן לגבות כי אני בהליך פש"ר. האם ניתן להתנגד לחיובה של אישתי אם לא בחוב לפחות בקנסות ו/או בשכ"ט?

חוב לרשות השידור

עו"ד שזר .ת 30/06/12
באם אתם מהווים משק בית משותף, הרי שמשק הבית צריך היה לשלם את האגרה, ולא ספציפית אתה.
מה שאולי ניתן לעשות להגיש בקשה לביטול קנסות וריביות לאור מצב כלכלי.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
דילוג לתוכן