האם הזמנת חייב לבירור היא הליך מקובל בהוצאה לפועל?

|

הזמנה לבירור של חייב

שחר 05/07/12
שלום רב,
אזהרה נמסרה לחייב לפני שלושה חודשים. לא הגיש התנגדות. בוצעו עיקולים אך לא נתפס דבר.
יש הליך בהוצאה לפועל שנקרא - הזמנת חייב לבירור (זה הליך של לפני צו הבאה) שבמסגרתו יכול הזוכה לבקש מהרשם להזמין את החייב לבירור.
האם מדובר בהליך מקובל שנהוג לנקוט אותו ? מדובר בבקשה רגילה בכתב ?

הזמנת חייב

עו"ד שרגא משה 06/07/12
הבקשה מתבצעת ע"י טופס שניתן להורידן מאתר הרשות.

בפועל, ככלל, לא מזמנים את החייב אלא נותנים לחייב הוראות להמציא פרטים ומסמכים.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן