פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

עיקול משכורת כשאני פרילנסר

רוני 29/12/13
שלום רב,

רציתי לשאול איך עובד עיקול משכורת כאשר אני פרילנסר. אני צריך לענות על שאלון לחקירת יכולת ואני מניח שאני צריך לצרף עותק של כמה קבלות כדי להראות את השכר שלי. האם הם יכולים להשתמש במידע שיש בקבלות, כלומר בשמות הלקוחות שלי ולשלוח להם הוראה לא להעביר לי כסף? כלומר לעקל את הכסף שהם צריכים לשלם לי עבור העבודה שלי. אני אציין שאני מרוויח מעט מאוד, בערך 1,500 ש"ח לחודש ואני מקבל קצבה של 2,500. תודה, רוני.

עיקול משכורת

עו"ד תומר שזר מנהל 29/12/13
לא ירדתי לסוף דעתך, אבל כן - ניתן יהיה להטיל עיקול אצל הלקוחות שלך.


בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הגשת התנגדות לביצוע שטר

אופיר 29/12/13
שלום

ברצוני להגיש התנגדות לביצוע שטר. רציתי לשאול האם ניתן להגיש את הבקשה באמצעות דואר רשום שליח או האם חייבים להגיע פיסית ללשכת ההוצאה לפועל. במידה וחייב להגיש את הבקשה פיסית רציתי לשאול האם זה חייב להעשות בלשכה בה מתנהל התיק או שאפשר גם בערים אחרות.

תודה רבה!

אופיר

התנגדות

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/12/13
אופיר בוקר טוב,



אומנם אפשר להגיש בקשות בדואר רשום, עם זאת מדובר על בקשה מאוד חשובה, שתקלה או איחור בה - עלולים "לעלות" לך במחיר יקר. לכן מומלץ כן לגשת ללשכה ולהגישה עם כל המסמכים הדרושים בצורה פיזית.



לגבי סמכות השיפוט המקומית - את ההתנגדות לביצוע שטר יש להגיש בלשכה שבה הוגש השטר לביצוע. אם אתה חולק על סמכות השיפוט - לאחר העברת העניין לבית המשפט המוסמך, תהיה רשאי להגיש בקשה בתיק בית המשפט - להעברת הדיון למקום אחר (אם יש לכך עילה בתקנות).



יוסף ויצמן, עו"ד

משרד עורכי דין יוסף ויצמן

מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הסכם מאושר ע"י בית דין רבני

דני 29/12/13
ההסכם הגירושין שלנו שהיה כרוך עם המזונות לילדים נידון ואושר בבית דין רבני.

אם לגרושה יש טענות בנושא מזונות עבור הילדים, האם היא יכולה לפנות לבית משפט לענייני משפחה או מחויבת לגשת לבית הדין ?

שאלה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/12/13
דני בוקר טוב,



שאלתך עוסקת בדיני משפחה. עם זאת, ככלל - שאלה שנידונה בערכאה מסוימת - צריכה "לחזור" לדיון באותה אחת.



יוסף ויצמן, עו"ד

משרד עורכי דין יוסף ויצמן

מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

יציאה לטיול בחו"ל

דניאלה 29/12/13
אני גרושה מזה 5 שנים ומקבלת מזונות כל חודש.

בעלי לשעבר סיפר שהוא מתכנן טיול בחו"ל לחצי שנה.

בכך הוא לא יעמוד בהסכמי הראייה שיש לנו.

האם ניתן למנוע את יציאתו לחו"ל או לחייב אותו לשלם פיצוי כספי ואם כן אז על כמה אחוזים מסכום המזונות שאני מקבלת ?

שאלה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/12/13
דניאלה,



שאלתך צריכה להיות מופנית אף היא לפורום דיני משפחה.



יוסף ויצמן, עו"ד

משרד עורכי דין יוסף ויצמן

מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

2 ימי ביקור בשבוע

חיים 29/12/13
בהסכם הגרושין שכתבנו לפני 4 שנים, הוסכם שיהיו 2 ביקורים ללא לינה בשבוע + כל סופ"ש שני.

הילדים כיום בני 12, 14 ו 19.

אני מגיע פעם 1 בשבוע לביקור ומרגיש שהילדים לא פנויים לבלות איתי גם את בפעם ה 1 הזו.

הגרושה טוענת שאני מפר את ההסכם. האם זו עלולה להיות עילה לתביעה שתתקבל ע"י בית משפט ?

שאלה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/12/13
חיים בוקר טוב,



זו שאלה לפורום דיני משפחה.



בברכה,



יוסף ויצמן, עו"ד

משרד עורכי דין יוסף ויצמן

מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חוב ארנונה של אדם שנפטר .

רון 28/12/13
האם ערייה יכול לחייב את היורשים על חוב ארנונה של אבא ז"ל?

למרות שהאבא גר בדירת עמידר והיה לו הסדר חוב הוא שילם עד היום האחרון מקצבת ביטוח לאומי 300 ש"ח לצערי הוא נפטר

וכרגע אין אפשרות להמשיך לשלם את החוב מה עלינו לעשות ?יש לציין שלאבא אין נכסים ואין ירושה.שמעתי שהעריה שולחת מכתבים ליורשים על תשלום הארנונה מה צריך לעשות במקרה כזה ?

גביה בלתי חוקית על ידי העירייה.

עו"ד תומר שזר מנהל 28/12/13
אין אפשרות לגבות חוב מהיורשים! רק מהירושה - מנכסים או כספים, או דירות.

אי אפשר לגעת בכיס הפרטי שלכם!



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שינוי צו תשלום ע"י רשם הוצאה לפועל

צבי גרנות 28/12/13
כבר שנתיים יש לי החלטה של לקוח מוגבל ואיחוד תיקים

אחד הנושים פנה להוצאה לשנות החלטה ולהגדיל סכום התשלום החודשי שנקבע לי מ350 ש"ח ל1000 ש"ח עירעתי פעמים על ההחלטה כי אין לי שום אפשרות לשלם כמעט פי שלש

מה עוד אני יכול לעשות?

בברכה 

צבי גרנות

שינוי צו תשלומים

עו"ד תומר שזר מנהל 28/12/13
ערערתי על הרשם לבית משפט שלום?

אם כן - אז אין לך עוד דרך אלא אם זה להגיע להסדר עם הנושה דרך צד ג' - כי אסור לך ישירות.

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פתיחת חשבון בבנק הדואר

שני 28/12/13
אני באיחוד תיקים ורוצה לפתוח חשבון בבנק הדואר זה אפשרי מה התנאים תודה

פתיחת חשבון בבנק הדואר

עו"ד תומר שזר מנהל 28/12/13
למיטב ידיעתי לא אפשרי.

רק במסגרת הליך פש"ר זה אפשרי.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שאלה אחרת איך אני יכולה לפדות צקים על שמי למוטב בלבד

צקים 28/12/13
רוצה לפדות צקים על שמי למוטב בלבד יש פיתרון

דרישה לתשלום ללא קבלות

יוסף 28/12/13
גרושה דורשת שאשתתף בתשלום עבור שיעורי עזר אך לא מציגה בפני קבלות בטענה שהמורה לא נותנת עובדת עם קבלות.

אני לא לשלם על סמך הצהרה של הגרושה בלבד.

אם הגרושה תפנה להוצאה לפועל בנושא, עם הצהרה על ההוצאה וללא קבלות, האם ההוצאה לפועל תקבל את התביעה ותחייב אותי להכיר בהוצאה ?

תיק מזונות

עו"ד תומר שזר מנהל 28/12/13
ראה ברמת העקרון - לא.

אבל לצערי יש הרבה רשמי הוצאה לפועל והרבה דעות - לטעמי ובמקרים שאני טיפלתי לא איפשרנו זאת, אבל ראיתי גם החלטות אחרות.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

בירורים על עיקול

אייל 27/12/13
ברצוני לברר  דבר   מסויים  לגבי הוצעה  לפועל  ועיקולים :



יש   לי  מספר תיקי הוצעה  לפועל  ועיקול  על  החשבון  בנק

ברצוני לברר האם  אני  יכול  להשתמש בחשבון  בנק  שיש לי  למרות  העיקול  ובמידה   וכן  במה  העיקול  על  החשבון  מגביל אותי ?

עיקול בחשבון בנק

עו"ד תומר שזר מנהל 28/12/13
אם יש עיקול הרי שכל יתרת זכות שתכנס תעוקל עד לגובה סכום העיקול...

אם לדוגמא עיקלו לך אלף ש"ח, ויש לך 3000 בפלוס אז אין בעיה שיקחו את האלף ותמשיך לעבוד.

אם יש לך מינוס של שלושת אלפים ועיקלו אלף - לא יתנו לך לעשות שימוש בחשבון עד שתגיע ליתרת זכות של אלף ויעבירו את הסכום העיקול.

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הפטר מפשיטת רגל

אלון 26/12/13
האם לאחר 3 וחצי שנים ניתן להגיש בקשה להפטר?

במהלך כל תקופה זאת לא התנהלתי תקין ולא ביצעתי חובות חדשים..

מומלץ לקחת עורך דין שמתמחה בהפטר?ואם כן איפה מוצאים אחד כזה?

ניתן לבקש ומומלץ להיוועץ בעו"ד שמבין מה הוא עושה

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מכירת רכב

שמשון 26/12/13
שלום לך ,



הגשתי בקשת "פרעתי" וקיבלתי תשובה שהזוכה חייבת להמציא תוך 20 ימים למה היא לא דיווחה על זה ששלמתי חצי מסכום המזונות .

תפסו את הרכב שלי לפני חודש והוא אמור לצאת למכרז בסוף החודש .לא היה רשום בהחלטה אחרונה כלום לגבי הרכב .

רציתי לשאול אם הוצל"פ יכולים בכל מקרה להחליט על מכירת רכב ? ואם אני יבקש עיכוב הליכים הם יכבדו את זה ??והרכב לא יכנס למכרז .

תודה רבה. 

תנסה

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הארכת מועד למתן תגובה

אלון 26/12/13
שלום רב,

קבלתי היום מכתב שאיני משלם זמן מה את התשלומים לפשיטת הרגל,וכי אני חייב להגיב ואו לשלם את החוב שנוצר תוך 14 ימים,לצערי בתקופה שלא שילמתי את התשלומים הייתי מונשם בבית חולים,איך אני מבקש ,הארכת מועד לתשלום ,ובקשה לביטול הריביות?

לתשובתכם אודה


הגש בקשה בכתב

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13
מלווה בתצהיר, עם הרבה מסמכים התומכים בטענותיך

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פושט רגל

חנן 26/12/13
יש לי בנבק הלוואה ומינוס. אני הוכרזתי כפושט רגל.

האם הבנק יחייב אותי לשלם את ההלוואה והמינוס באופן מיידי?

לא - אסור להם.

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13
הבנק חייב להתנהל רק מול תיק פשיטת הרגל.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

המשך הליכים למרות תשלום החוב.

ג 25/12/13
שלום רב,

אני ובעלי לקחנו הלוואה לפני כ-5 שנים. אני הלווה ובעלי הערב. עו"ד פתח תיק לבעלי בשנת 2009 ולמרות ששולם בתיק כל חודש החליטו לפתוח תיק גם על שמי בשנת 2010. החוב בתיק שעל שם בעלי שולם ונסגר וכעת הם דורשים ממני לשלם עמלות פתיחת תיק על התיק שנפתח על שמי. ( סכום מופרז של 5,500 ש"ח אחרי שכבר קבלו 20 אלף ש"ח בתיק הקודם). אציין כי כל מכתבי ההתראה יצאו על שם בעלי ואני לא קבלתי אף לא מכתב אחד. הפקידה במשרד של העו"ד עלתה "במקרה" גם על התיק שלי כיוון שאני בקשתי לוודא שגם התיק שעל שמי נסגר. כאשר מסרתי לה את מס' ת.ז שלי היא טענה שאין שום דבר על שמי. כאשר מסרתי לה מס' תיק בהוצל"פ היא טענה שיש תיק כזה על שמי אך מס' הזהות שהקריאה לי אינו נכון. האם יש סיכוי שהגשת טענת "פרעתי" לראש ההוצל"פ תבטל את החוב בתיק שלכאורה ( אפילו לא בטוח...) נפתח על שמי? 

כן - על בסיס מה שאת מתארת.

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13
עדיף להגיש בקשה בטענת פרעתי לאחר היוועצות פרטנית.

טעות שתעשו בגדרי הבקשה תביא לנזק שאינו בר תיקון.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חוב מזונות שמתנהל בהוצל"פ האם צובר ריבית פיגורים 6.5%?

שירין 25/12/13
חוב מזונות שלא שולם והתיק מתנהל בלשכת ההוצל"פ האם החוב לאורך השנים מאחר ואיננו משולם צובר ריבית פיגורים? או שהריבית פיגורים היא מרגע שהחוב לא משולם ועד לפתיחת תיק ההוצל"פ? שהרי החוב ממשיך לצבור עד גיל הילדים לגיל 18. כמו כן אם החייב נכנס להליך פשיטת רגל האם חוב המזונות מחושב על פי 2.5 % ריבית לגבי הקרן או 6.5% על הקרן עד לגיל 18? 

חוב צובר ריביית פיגורים משעה שלא שולם

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13
אם החייב יהא בהליך פשט"ר אזי רק לעניין פשט"ר יחושבו הריביות באופן שונה.

מכל מקום, פשט"ר אינה פוטרת חייב מחוב מזונות כך שמלוא החוב יעמוד כנגד החייב (כולל הריביות הגבוהות) גם אם יקבל הפטר כזה או אחר.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הוצאה מהבית

לימור 25/12/13
האם נהוג להוציא משפחה מהבית במקרה של אי תשלום חוב?

לא

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שיק שכירות למוטב בלב שחזר לצד ג'…אשמח לעזרה.

שילי 25/12/13
שלום רב,

נתתי שקים למוטב בלבד+ קרוס לבעל הדירה שלי עבור  השכירות.

הגיע מועד התשלום וקיבלתי הודעה מהבנק כי השיק חזר  כי אין התאמה לשם שרשום על השיק משמע השיק הועבר כאשר אין אפשרות.

בעל הבית דורש את התשלום במיידי...אך אני טוענת כי עליו להחזיר לי את השיק ובו במועד אשלם את התשלום במזומן.

האם באפשרותי להתנהל כך?

יש לציין כי הוא עורך דין וככל הנראה בקיא בחוקים ואני לא.

תודה על עזרתכם...אני בצרה?!

לעמוד על השבת השיק

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13
אן קבלת התחייבות שלו כי לא יעשה בו כל שימוש ויפצה אותך בסכום גבוה (מעבר לסכום השיק) אם  יעשה בשיק שימוש ע"י מאן דהוא.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שאלה

לירוי 25/12/13
היי עשיתי חידוש רישיון לפני כמה חודשים והוא בתוקף עד 2023 יכולים להביל אותי? לפי מה שהבנתי  זה רק מי שצריך לחדש תרישיון  או להוציא  רישיון לא מי שיש לו כבר תוקף עד 2023--- ועוד שאלה מה  הטעם לעבוד  ומעקלים את רוב המשכורת  עדיף כבר לקבל תהבטחת הכנסה   וזהו ולעבוד בשחור

רשיון יכולים גם לבטל

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שאלה לגבי חקירת יכולת

אורית 24/12/13
אני צריכה להתייצב לחקירת יכולת עוד שבוע לאחר תקופה של שנה שבה לא שילמתי צו תשלומים כי הוא מאוד גבוה. ביקשתי צו תשלומים נמוך בהתאם ליכולת אך לא התייחסו אפילו

לצערי אין לי אמון במערכת ואני רואה שכל הבקשות של החייב נדחות וכל בקשות הזוכה מאושרות כמעט אוטמטית.

אין לי רכוש או משכורת(רק קצבה) ואני חייה אצל הוריי.

האם במהלך חקירת יכולת אני יכולה להביא חפצים אישיים כמו תיק או פלאפון.

קראתי באינטרנט שלפעמים הרשם מבקש להוציא מה שבתיק ואז מעקל את הדברים. האם זה נפוץ בחקירת יכולת?

יש לי פלאפון מקשים פשוט שעלה לי כ250 שח(היום הרבה פחות..) האם אפשר לעקל אותו במהלך החקירת יכולת למרות שהוא חיוני ?



מעבר לשאלתי הקודמת האם הרשם יכול לשלוח אותי לכלא אם אני לא משתפת פעולה?

אני מאוד מפחדת וחוששת מכל העניין של החקירת יכולת שלא יצעקו עליי או שישפילו אותי במהלך הדיון.

מעקלים חפצים שמכירתם יכולה להועיל לזוכים

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13
כגון תכשיטים מזומן וכיו"ב.



לא ישפילו אותך בחקירה. הרשם אמור להגן גם על כבודך.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הוצל"פ ופשט"ר

אור 24/12/13
שלום רב,

התחייב בפני אדם שקיבל צו כינוס,

החוב נוצר לאחר צו הכינוס, דהינו חוב עתידי.

ממה שהבנתי אוכל לתבוע אותו כאילו היה זה חוב רגיל, או שאוכל להגיש תביעת חוב לכונס הרשמי.

שאלתי היא- אם אבחר לתבוע אותו ואח"כ אגיש את פס"ד לביצוע בהוצל"פ,

האם אוכל לפעול כנגדו או שההוצל"פ יקפיא הליכים?

לעזרתכם אודה

ברגיל לא תהא הקפאה בהליך שמקורו לאחר צו הכינוס

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איפה להגיש בקשה?

נ.ד 24/12/13
שלום רב

אני גרה ברחובות ונפתח נגדי תיק הוצאה לפטעל בתל אביב

קיבלתי אזהרה

איפה אני מגישה בקשה לחריקת יכולת? באיזה מחוז?

אמורים להיות לי בקרוב מספר תיקים האם אני יכולה לבקש שאני יטפל בהכל בהוצאה לפועל רחובות?

תשובה

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13
ניתן להגיש קשה לחקירת יכולת בסמוך מקום מגורייך.

איחוד תיקים מתבצע בלשכה שבה מספר התיקים הרב ביותר.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שני תיקים לכל חייב

נ.ד 24/12/13
שלום רב

לי ולבעלי יש חשבון משותף, לאחרונה קיבלתי וגם בעלי הוצאה לפועל כל אחד לחוד למרות החשבון המשותף

גם אני וגם הוא נצטרך לעשות חקירת יכולת?

האם אני יכולה להיחקר במקומו? או שאני מספיקה כי אנחנו נשואים ואנחנו זה אחד או שלא?

שאלה שנייה: אני יודעת שאמורים ךהגיע עוד תיקים להוצאה האם לבקש מעכשיו איחוד תיקים או רק כשיגיע עוד אחד?

שאלה שלישית מבחינת החוק כל אחד והחובות שלו או בגלל שאנחנו נשואים אני כביכול גם שותפה לתביעות?

אתם שנים - כל אחד לחוד

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פתיחת תיק הוצאה לפועל כנגד חברת חוץ

יהורם אורן 24/12/13
שלום רב,



יש לי פסק דין כנגד חברת חוץ, אין לי את המספר המזהה שלה, רציתי לדעת כיצד ניתן לפתוח תיק לביצוע פסק דין כנגד החברה?

יש לבחרה זו נכסים בארץ?

עו"ד משה שרגא מנהל 27/12/13
הבעיה המרכזית היא יכולת גביה.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חוב לבנק

טליה 24/12/13
היה לי חשבון בנק שאני לא משתמשת בו ונישאר שם חוב על סכום של 3900 ש"ח הם שלחו לי מכתב מעורך דין שעליי לשלם את זה ב4 תשלומים עם ריבית 1140 כל תשלום 

אין לי איך לשלם את זה זה סכום גבוה מידי חודשית ואני יכולה רק 400 שח הם לא מוכנים

מה יכול לקרות?

האם יפתחו נגדי תיק הוצאה לפועל ?

ומה זה אומר שאז אוכל לשלם 400 ש"ח בשוברים או שזה יהיה גרוע יותר?

חוב לבנק

עו"ד יוסף וייצמן 29/12/13
טליה בוקר טוב,



סביר כי ייפתח כנגדך תיק הוצא לפועל, ואם תעשי חקירת יכולת בלשכת ההוצאה לפועל - ייקבעו לך את התשלום החודשי ההולם את היחס בין הכנסותיך ולהוצאותיך. אך שימי לב, כי גובה החוב בתיק יהיה הרבה יותר גבוה מפאת פתיחתו בהוצאה לפועל.



בברכה,



יוסף ויצמן, עו"ד

משרד עורכי דין יוסף ויצמן

מנהל הפורום
דילוג לתוכן