פורום דיני תעבורה

פורום תעבורה הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום דיני התעבורה. שלילת רישיון, נקודות, מהירות מופרזת, תאונות דרכים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום דיני תעבורה

עו"ד חנה דוד

שימשה בעברה כשוטרת, חוקרת ותובעת משטרתית. בעלת ניסיון של כ-20 שנים.

זילזול של עיריית באר שבע

שלומי סננס 09/09/09
לפני כחודש קיבלנו מכתב ובו דוח חנייה משנת 04, איני מכיר את הדוח הזה ובמהלך 5 שנים לא נשלחה לי אפילו תזכורת אחת על הדוח ופתאום אחרי 5 שנים שולחים לי התראה לפני נקיטת הוצאה לפועל, אני שולח פקסים ,אני מתקשר בלי הפסקה לא עונים לי השארתי הודעות לא חוזרים עליי מה עושים מצב כזה עזרה בבקשה.

פניה ישירה למנהל מחלקת פיקוח חניה בעירייה.

יעקבי 09/09/09
זה שלא קיבלת את הדו"ח במועד לא מוכיח שלא שלחו לך.

מאיזה מרחק אפשר למדוד את מהירות הנסיעה??

לירן 08/09/09
יש לי מחר שימוע על נהיגה במהירות מופרזת כאשר השוטר היה במרחק של 200 מ' ממני לפי מה שרשום בפתק שהביא לי. האם זה תקין? מה עלי לטעון בשימוע? מה יכול להיות? אין לי עבירות קודמות ונתפסתי נוהג מעל 30 קמ"ש ממה שמותר בכביש עירוני ( הייתי בטוח שמותר לנסוע שם יותר.. ).

עד 300 מטר.

יעקבי 08/09/09
מעל 300 מטר חייב חצובה וטלסקופ.

שגיאה ברישום פרטי הדו"ח

אתי חיימוב 08/09/09
קיבלתי דו"ח ע"ס 500 ש"ח על העמדת רכב על המדרכה באדום לבן
חשוב לציין שהדו"ח הינו עירוני, ממוחשה ומצולם. ולהלן שאלתי : נפלה טעות בדו"ח וצבע הרכב שנרשם הינו שגוי, האם הדו"ח פסול עקב הטעות?????? ואם כן, מה עלי לעשות?
תודה על תשובתכם

היתה כבר שאלה כזאת לא מזמן.

יעקבי 08/09/09

טעות אחת שכזו לא פוסלת את הדו"ח

אורן המקורי 09/09/09

תפסו אותי עם רשיון שפג תוקפו

דני 08/09/09
בס"ד
עקב קנסות קיבלתי רישיון זמני לחצי שנה פעמיים לאחר שנה של רשיון זמני לא הסכימו להאריך לי יותר עד תשלום הקנסות. לאחר כחדשיים מהתפוגגות התוקף של הרשיון הזמני נתפסתי נוהג כשהצגתי את הרשיון הזמני אמר לי השוטר שרשיון זמני לא נחשב ועל פי המחשב אני נוהג ללא רשיון בתוקף יותר משנה מתאריך התפוגגות הרשיון הקבוע שהיה לי
הוזמנתי לדין ומחר המשפט מה אתם מציעים
תודה

לקחת עורך דין.... ומהר ...

מור "תשמור תגיע רחוק" 08/09/09
לקחת עורך דין.... ומהר...

תמרור אין כניסה מאחורי עץ.

עומר. 08/09/09
שלום,
קיבלתי דו"ח ביום שבת בצהרים על אי ציות לתמרור אין כניסה.
ניידת משטרה עמדה באיזור התעשייה בנתניה והמתינה לטרף קל.
ההמתנה השתלמה וב-10 הדקות שהמתנתי לקבלת הדו"ח נכנסו לא פחות מ-3 רכבים באין כניסה.
האם יש דרך לבדוק סטטיסטית כמה דוחות נרשמו על אותה עבירה ובאותו רחוב?
מצורפת תמונה של התמרור שצילמתי לאחר קבלת הדו"ח.
האם זהו מצב הגיוני ש-3 רכבים נכנסים "בזדון" באין כניסה תוך 10 דקות?
באילו צעדים אני יכול לנקוט על מנת להביא לביטול הדו"ח?
והאם בכלל יש לי "קייס"?
תודה!
עומר.

מי אמר שהמשטרה צריכה להודיע על מיקומה???

מור "תשמור תגיע רחוק" 08/09/09
לגבי שהיא הסטטרה חוקי לחלוטין לגבי זה שאתה טוען שהתמרור לא ממוקם במקום נכון יש דרכים לבדוק את זה אם זה מבחינת גובה התמרור אם אני לא טועה הוא צריך להיות בגןבה של בין מטר שמונים ל- שתיים עשרים. תבדוק כי איני בטוח כלל ויש עד אלמנטים הניתנים לבדיקה אתה יכול להביא אדם המתמחה בתחום התעבורה אם אתה חושב שיש שם טעות ויחד אם חוות דעתו לגשת למשפט
בהצלחה
אין לראות בתגובה זאות יעוץ הן משפטי והן מיקצועי זוהי דעה אישית בלבד.

אין כניסה

מיקו 08/09/09
קודם כל כדי להיות " הוגן " לפחות איתנו 'היית צריך לצלם את התמונה מנקודת מבט של הנהג ,,,,,

כן. הגיוני ש-3 רכבים יכנסו באין כניסה ב- 10 דקות

יעקבי 09/09/09
משום כך המשטרה ביצעה פעולת אכיפה במקום.
גם על פי הצילום המגמתי התמרור ממלא את ייעודו כיוון שהוראתו מובנת לכל בר בי רב.
אין לך קייס!

המתן כמה חודשים

יצהר 26/09/09
עומר , אם תמתין עוד מספר חודשים ענפי העץ יצמחו ויסתירו את התמרור . נכון לעכשו אין כל הצדקה לטעון שנפל פגם באופן הצבת התמרור . התמרור נראה ברור , במיוחד אם היית מצלם ממרכז הכביש , שם נמצאת המכונית, לא מהמדרכה ...

סטיה מנתיב נסיעה

אבי 08/09/09
רציתי לדעת מה נחשב לסטיה מנתיב תעבורה על פי סעיף 40(א) לתקנות התעבורה ,באם לדוגמא בסיבוב שמאלה אני חורג מהקו הלבן המסומן על הכביש בשני הגלגלים(השמאליים כמובן)הרי זה מהווה עילה לרישום דוח תנועה מאחר וקראתי במגזין אוטו נדמה לי שאם הרכב לא עבר ברובו את הקו הרי אין מדובר בעבירת תנועה
בתודה מראש

תגובה

מור "תשמור תגיע רחוק" 08/09/09
כמו שגבול זה גבול ואסור ומין הסתם אם היה לך צורך אמיתי להכניס רגל אחת מעבר לא יעשו לך כלום אבל אם תוציא רגל ללא סיבה כן יעשו לך מכיון שעברת את הגבול.

כנ"ל לגבי קו לבן אם היה לך צורך לעבור בשני גלגים בסיבוב שמאל על מנת להקל על הסיבו ולא סיכנת חיים אז אין שום סיבה ששוטר יעכתוב לך דוח למרות שמבחינה חוקית הוא רשאי והחוק איתו.
תבדוק טוב מה היו הנסיבות שבגללם עברת.
אין לראות בתגובה זאות יעוץ הו משפטי והן מיקצועי זוהי דעה אישית בלבד.

קנס על מהירות מופרזת, מה עושים?

רחלי 08/09/09
צילמו אותי בכביש החוף נוסעת במהירות של 122קמ"ש. על כך קיבלתי קנס של 3000ש"ח!
האם יש אפשרות לערער על גובה הקנס?
האם יש משקל לכך שלפחות בשמונה שנים הקודמות לא היו לי שום עבירות?

תשובה

אורן המקורי 08/09/09
הרכב שנסעת בו כנראה רשום ע"ש חברה ולכן הקנס מוכפל פי כמה.
אם תעבירה הקנס על שמך הוא יהיה, למיטב זכרוני, 750 ש"ח + הנקודות שנקבעו לעבירה.

יש לי משפט מחר, אין לי מושג מה הולך להיות,

רומי 08/09/09
האם יש אפשרות להכין אותי לזה?
עניתי לטל' תוך כדי עמידה בפקק! מאחר ואין באפשרותי לשלם 1000[!!!]ש"ח הגשתי בקשה להשפט, אודה לכם על טיפים והדרכה.

תשובה

אורן המקורי 08/09/09
השוטר יקריא את הדו"ח (נסיבות המקרה) ותהיה לך ההזדמנות לשאול אותו שאלות ע"מ לעורר ספק סביר בגרסתו. היינו - שלא ביצעת את העבירה.

השתלמות בדיני תעבורה

עו"ד צעיר 07/09/09
עו"ד אורון שלום,אני מעוניין להרשם להשתלמות על מנת להעמיק את הידע המקצועי שלי בתחום התעבורה. האם ידוע לך על קיומו של כנס  מקצועי כלשהו העוסק בנושא?תודה. 

מצטרף לבקשתך

עוד עו"ד צעיר 07/09/09

טסט

סמיון 07/09/09
שלום.כמה ימים לפני מי תאריך טסט אני יכול לקחת אותו ל טסט

טסט

עו"ד אילון אורון מנהל 07/09/09
מה שאלת?
לא מובן

דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב-יפו

053-7104685

info@oron-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

טסט

מיקו 07/09/09
מרגע שקיבלת את הרשיון החדש ,אתה יכול להעביר את הרכב טסט .

חישוב תקופת השלילה בגין 36 נקודות

יוני ל. 07/09/09
האם התקופה מתחילה מייד בתאריך ההרשעה בעבירה שעברה את הנקודה ה-36 (תשלום הקנס),
או שהצבירה מתחילה רק מרגע הפקדת הרשיון במשרד הרישוי?

מניין ימי הפסילה

עו"ד אילון אורון מנהל 07/09/09
ימנה מיום ההפקדה.
יחד עם זאת, אם קבלת הודעה אודות הפסילה, תחשב כנוהג בפסילה, אם תנהג ללא להפקיד הרשיון (והמניין לא ירוץ).
בברכה
עו"ד אורון
מנהל פורום תעבורה
התשובות בפורום אינן מהוות תחליף ליעוץ משפטי

דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב-יפו

053-7104685

info@oron-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איתור מקום המשפט

עמרי 07/09/09
במידה ואיבדתי את הזימון למשפט. איך ניתן לברר היכן מתקיים הדיון ובאיזה תאריך?

נסה דרך מרכז המידע של בתיהמ"ש

אורן המקורי 07/09/09

איתור מקום המשפט

עו"ד אילון אורון 07/09/09
פנה למרכז המידע, או למשטרה / בימ"ש לתעבורה שבאזורו בוצעה העבירה לכאורה.
בברכה
עו"ד אורון
מנהל פורום תעבורה
התשובות בפורום אינן מהוות תחליף ליעוץ משפטי

יש משהו כזה?

מזל.... 06/09/09
יש לי שאלה יש לי חוב אצל עורך דין הוא שלח לי מכתב שאם אני לא יגיע איתו להסדר הוא יעכב אותי מלקבל או מלחדש רשיון נהיגה יש אמת בדבר?ואם יש לי רשיון בתוקף האם הוא יכול לבטל לי אותו?תודה רבה .

לא

אורן המקורי 06/09/09
יכול לפעול בהליכי הוצאה לפועל אבל עיכוב רשיון? אין סמכות שכזו לעוה"ד.

מהירות מופרזת

לוי יצחק 06/09/09
נסעתי בכביש שמותר לנסוע 70 קמ"ש נסעתי 143 האם לקחת עורך דיין למשפט

הערת מערכת : לקריאה אודות נהיגה מופרזת >>

אם חשוב לך הרשיון כדאי

אורן המקורי 06/09/09
אתה צפוי לפסילה בפועל משמעותית בשילוב עם כל עונש אחר.

נהיגה בשכרות – שאלה דחופה

עו"ד גונן 06/09/09
שלום חברים יקרים, לפני כשלושה חודשים תפסו את אחי כשבגופו 355מק"ג אלכוהול. אני מייצג אותו אך אינני מתחום התעבורה. ביקשתי להגיע עם התביעה (ת"א) להסדר טיעון אך הם מסרבים וטוענים כי יבקשו את ענישת המינימום - 24 חד'. התובעת אמרה שאטען "חופשי". לאחי רישיון נהיגה משך 5 שנים ובעברו אין עבירות תעבורה מכבידות כלל (3 עבירות קנס קלות בלבד). דו"ח המאפיינים תקין לחלוטין. לכאורה אין פגמים בהתנהלות המשטרה במילוי הדוחות. הקראה 1 מחר. מה מומלץ לעשות? במידה ויודה בפני השופט, האם יש סיכוי לענישה מקלה נוכח האמור? כמה חודשי פסילה לערך? אודה לתשובה מהירה, עמיתי היקרים.

הערכת מערכת : לקריאה אודות נהיגה בשכרות >>

מעט עזרה

אורן המקורי 06/09/09
תטען לכמות נמוכה יחסית, עבר תעבורתי מקבל. תבקש להפחית מענישת המינימום כנגד מרכיבי ענישה אחרים כמו: הגדלת הקנס וכו. אל תצפה שזה יוריד הרבה אם בכלל. צריך לזכור שפסילה מעל 12 חודשים בפועל תוביל לטסט ותיאוריה מחדש.
מה שכן יש מקרים שמסכימים להפחתה ניכרת יותר כנגד של"צ. נסה לשוחח עם התובעת בטרם המשפט.

טיעון חופשי

עו"ד אילון אורון 07/09/09
אתה מסתכן בכך שהשופט יטיל את עונש המינימום (שנתיים!!!).
ניתן להניח שהסיכוי לרדת מסביבות השנה, אינו גבוה.
בברכה
עו"ד אורון
מנהל פורום תעבורה
התשובות בפורום אינן מהוות תחליף ליעוץ משפטי

התיישנות על דוח מהירות | נשלח מאתר

יבגני 06/09/09
שלום

לפני כשבועיים קיבלתי דוח מהירות.
תאריך העבירה הוא ב 1.12.2008
כלומר 9 חודשים לפני שקיבלתי את ההודעה.

ראיתי באינטרנט שיש חוק התיישנות על דוחות מסוג זה אך,יש גם דעות שזה לר חד משמעי.

האם חוק התיישנות חל על המקרה שלי ?

תודה מראש

התישנות - האם הרכב בבעלותך הפרטית ??

עו"ד אילון אורון מנהל 07/09/09

דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב-יפו

053-7104685

info@oron-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

נהגת חדשה…

ספיר סרור 05/09/09
נתפסתי על ידי משטרת התנועה בלי מלווה ועם אלכוהול גבולי מה אפשר לעשות למי אפשר לפנות תעזרו לי.....

תשובה

אורן המקורי 05/09/09
תפני בדחיפות לעו"S להתייעץ. יש הרבה דברים שאי אפשר לענות עליהם בלי מידע נוסף כמו מה כמות האלכוהול המדוייקת? האם חילטו את הרכב? האם נפסלת מנהלתית?

שתי עברות חמורות ביודעין...

יעקבי 05/09/09
אין לצפות לרחמי בית המשפט.
עו"ד יעלה ממון רב אבל זה המחיר שצריך לשלם על קלות ראש.

תקני חופשי חודשי

אגד בדרך שלך 06/09/09

התנהגות שוטרים לא הולמת בכביש 5 ממערב למזרח

דורון אלמוג 05/09/09
מקרה לפני שבוע:
כביש 5 (02:30 בלילה) בקטע הדרך בין צומת מורשה לצומת ירקונים אין כל שילוט על הגבלת מהירות. יחד עם זאת כל התמרורים של הכביש הם של דרך מהירה (ברקע כחול).
השלט היחיד לפני של הגבלת מהירות הוא במחלף גלילות ושם ההגבלה היא ל-70 קמש.
שוטרים בירידה מצומת ירקונים לכיוון פתח תקווה מורים לי לעצור בצד. הם טוענים שנסעתי על 138 קמ"ש (133 קמ"ש אחרי הפחתה). הראו מספרים בממל"ז. טוענים שהמהירות המרבית המותרת היא 90 קמש. אני הסברתי שמותר בקטע שטוענים שמותר 110 קמ"ש. אחד אמר לשני איזו התלחשות בינהם. אח"כ אמרו שאם אטען זאת השופט יחמיר איתי וכדאי שאני יודה כבר עכשיו בשנסעתי 133 קמש. סירבתי. הם אמרו "אין בעיה" וגם אמרו שהם מאשימים אותי בסירוב להוראת שוטר. כתבו "...לאחר מרדף תפסנו אותו, לא נענה להציג את מסמכיו לראשונה אך הודה בעבירה המיוחסת לו" (שזה לא נכון). הם הזהירו אותי שאם לא אחתום הם יעצרו אותי ולכן חתמתי.
השאלות:
1. איך מגישים נגדם תלונה? או שזה דבר רגיל והיה מותר להם להתנהג כך?
2. מה המהירות המרבית על פי השילוט/חוסר השילוט המותרת בקטע הכביש הזה? (כביש 5 ממזרח למערב - בין צומת מורשה לירקונים - אחרי הירידה מהשלט ברקע כחול (כולל הכביש עצמו) שמורה המשך ישר לאריאל.

תיקון טעות

דורון אלמוג 05/09/09
קטע הדרך הוא ממערב למזרח ולא ממזרח למערב.
מצומת מורשה לכיוון ירקונים.

לאישרור תאריך בבית דין לתעבורה למי פונים?

דודי שגיא 03/09/09
קבלתי הודעה ממשטרת התנועה שאוזמן ביום 8 לספטמבר 2009
למשפט תעבורה ב - חדרה. עד היום לא קבלתי הזמנה מבית המשפט לעניני תעבורה בחדרה. כיצד אוכל לוודא באם הדיון מתקיים בתאריך זה? המוקד הארצי לא ניתן להשגה ובית המשפט בחדרה לא עונה לטלפונים. נא עזרתך בהקדם האפשרי מה לעשות. *** צונזר ע"י מערכת-השארת פרטי התקשרות בניגוד לתקנון***

ברור של תאריך למשפט

עו"ד אילון אורון מנהל 03/09/09
פנה למרכז מידע 026593333

דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב-יפו

053-7104685

info@oron-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

ברור תאריך משפט בתעבורה בחדרה

דודי שגיא 06/09/09
המון תודה. אבל למס זה אני מתקשר כבר מס ימים עשרות פעמים ולא ניתן להשיגם. עונה מענה קולי עם המתנה ללא סוף .
אולי יש דרך אחרת.המשטרה כתבה לי שיהיה משפט ביום ג מחרתיים ואין לי שום הזמנה מבית משפט לתעבורה בחדרה.
המון תודה שוב

קנס משרטה

ערן 03/09/09
נרשם לי דוח על מהירות של 116 קמש בסך 250 ש"ח בכביש מהיר שלחתי בקשה להישפט לקראת סוף יום ה90 קיבלתי עיקול על החשבון בסך 250 בבנק כלומר לא קיבלו את הבקשה שלי
מה אני יכול לעשות?

בקשה להישפט

עו"ד אילון אורון מנהל 03/09/09
פנה למטא"ר וצרף אישור הדואר אודות משלוח הבקשה להישפט.
בברכה
עו"ד אורון
מנהל הפורום

התשובות בפורום לא מהוות תחליף ליעוץ משפטי

דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב-יפו

053-7104685

info@oron-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

רישום דוח מיס"מ

איציק צ 02/09/09
אם שוטר יס"מ לקח לי פרטים של הרכב ושלי ולא הביא לי דוח האם הדוח יהיה תקף ? תוך כמה זמן שולחים אותו?

למה לא? זה שוטר כמו כל שוטר אחר

אורן המקורי 03/09/09
אין כל בעייה של תוקף.
תוך כמה זמן? משתנה.

דוטר שלקח פרטים

עו"ד אילון אורון 03/09/09
הקפד להוציא דור רשום, הדוח עלול להגיע גם עוד מספר חודשים.
בברכה
עו"ד אורון
מנהל פורום תעבורה

התשובות בפורום לא מהוות תחליף ליעוץ משפטי

דו"ח חניה לרכב נכה עם תו מוצג על הדה שבורד [?]

אריק ילין 02/09/09
חניתי על המדרכה, בצמוד לחניית נכים, ברח' אשתורי הפרחי תל אביב, מול בית מס 20. במוצאי שבת ב שעה 21.44 בתאריך 29.8.2008
חניתי כך מאחר וחניית הנכים הייתה מלאה כולל קטנוע.

הקטע בו חניתי הנו חלקת מדרכה כלואה שאנה משמשת הולכי רגל, הינה בן הכניסה לחניה של מרום בזל לחניית הנכים.

להבנתי היעוד היחיד לפיסת מדרכה זו יכול להיות רק הרחבה של אזור חניית הנכים, וכנראה זה היה אמור להיות יעודו המקורי.

במקום המתואר קיבלתי דו"ח על סך 500 ש"ח בגין חניה עם ארבע גלגלים על המדרכה. צויין בדו"ח שהאוטו צולם

לדעתי הפקח פעל בהתלהבות יתר הגובלת בעיוורון או עקב אי הכרת חוק חניית נכים.

מאחר והעניין מכעיס במשור האישי ואף נוגע לציבור גדול, אודה לכם על המלצה לאופן פעולה 1. נקיטת צעדים מול הפקח. 2. ביטול הקנס.

בכבוד רב
ובתודה מראש

חניית נכים

יעקבי 04/09/09
היתר חניית נכים הוא לא אבסולוטי.
1. שמא הפקח לא הבחין בתו הנכה ברכב?
2. שמא בכל זאת היתה הפרעה/הגבלה לתנועת הולכי רגל?
3. ניתן לערער במחלקת פיקוח חניה ע"י הצגת תו נכה חדש.

ממתין למענה – בבקשה תשובה

ל.ר. 02/09/09
. ידוע שתוקפו של תמרור ב-20 (הגבלת מהירות) עד הצומת הקרוב. האם "מחלף" בהגדרתו החוקי נחשב לענייננו כצומת?

תודה

ממתין למענה - מעו"ד אילון

ל.ר. 04/09/09
תודה

חניה ברחוב ל"דיירים בלבד"

לנה 02/09/09
קיבלתי דו"ח חניה בקרית מוצקין ברחוב שבתחילתו יש שלט מרובע צהוב ובו כתוב בשחור "החניה מותרת לדיירי הרחוב בלבד משעה 16:00 עד שעה 07:00" האם שלט כזה נחשב תמרור סטנדרטי? האם שלט מרובע צהוב עם טקסט בעיברית בלבד ללא ריבוע כחול עם אות P נחשב תמרור חוקי? איפה ניתן למצוא רשימת תמרורי חניה מעודכנת?

קישור ללוח תמרורים

יעקבי 02/09/09
להלו קישור ללוח תמרורים

ערעור על איסור שימוש ברכב

angela39 02/09/09
שלום רב,
נהג הנהג ברכבי נתפס על עבירה נהיגה תחת השפעת אלכוהול אין שום זיקה ביני לבין הנהג וזה קרה ללא הסכמתי הגשתי בקשה בבית המשפט על ערור וציינתי את הנקודות האלו גם ישנה בעיה אין לי אפשרות להגיעה למשפט האם אני יכולה לתת יפוי כח לבן דודי כדי שהוא יוכל להציג אותי?
תודה מראש

תשובה

אורן המקורי 03/09/09
בקשה לביטול איסור שימוש ברכב לא תמיד נידונה במעמד הצדדים אלא בלשכת השופט.
כל עוד לא תראי שעשית הכל ע"מ למנוע את העבירה הסיכוי לביטול האיסור קטן מאוד.
לגבי יפוי הכוח לא ניתן, למיטב ידעתי, אלא אם הוא עו"ד.

פסילת הרכב

עו"ד אילון אורון 03/09/09
אין ליאלא להפנות לתשובתו של אורן המקורי.

בברכה
עו"ד אורון
מנהל פורום תעבורה

התשובות בפורום לא מהוות תחליף ליעוץ משפטי
דילוג לתוכן