פורום דיני תעבורה
פורום תעבורה הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום דיני התעבורה. שלילת רישיון, נקודות, מהירות מופרזת, תאונות דרכים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
רישון לרכב ציבורי
אבי
30/12/09
התחלתי בתהליך להוצאת רישיון נהיגה לרכב ציבורי,יש לי רישיון 14 שנה מתוכם 5 על משאית ברשותי 4 עבירות תנועה האחרונה שבהם לפני שלוש שנים,ולפני 4 שנים היה לי תאונה קלה ביותא ושללו לי את הרישיון ל 3 חודשים האם יעשו לי בעייה ולא יתנו לי אישור להוצאת רישיון רכב ציבורי?? מחכה לתשובות תודה...
רכב ציבורי
יואל
31/12/09
אם אין לך עבר פלילי.ומצב בריאותך תקין,וסיימת 8 שנות לימוד,ואתה יודע לספור עד 10,ויש לך 10.000 אלף ש"ח בעבור הקורס..
אז אין לך בעיה
אז אין לך בעיה
האם יש זמן תגובה בחוק לקבלת תגובה מאגף התנועה
נתנאל
30/12/09
האם יש זמן מקסימאלי לקבלת תגובה מאגף התנועה בגין בקשה כל שהיא? ואם להיות מדויק בגין בקשה לביטול דו"ח ? למשל כמו משרד ממשלתי שמחויב (למיטב ידיעתי) בתוך 14 ימים מקבלת המכתב..? ואם כן האם ישנה אופציה לביטול הקנס בגין הענין?
זמן לקבלת תשובה 45 יום
~עו"ד שור אלעד
30/12/09
כל רשות ציבורית מחוייבת על פי חוק להחזיר תשובה תוך 45 יום, המשטרה בתור גוף המשרת את הציבור כפוף להתנהלות מינהל תקינה.
יש לציין כי על פי חוק חלה חובה לנמק את השובה.
יש לציין כי על פי חוק חלה חובה לנמק את השובה.
ביטול דוח מהירות שצולמה ע"ימצלמה מסוג מולטנובה a6f
נתנאל
30/12/09
האם ניתן לבטל דוח מהירות ע"י מצלמה שנקבע בבית דין אשר אינה כבילה להלן הפסיקה: "
1. ניתנה הכרעתו של ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע (ע"פ 4556/07 מדינת ישראל נ' דומב בילה (טרם פורסם) לפיה, נדחה ערעור המדינה על זיכוי גב'דומב מעבירה של נהיגה במהירות העולה על המהירות המותרת, בניגוד לתקנה 54(א) ל תקנות התעבורה התשכ"א –1961, אחר שצולמה מכשיר מד מהירות אלקטרוני (ממא"ל) נייח ובלתי מאוייש, מסוג מולטנובה 6 FA .
נקבע כי מכשיר מסוג זה אינו עובר כיול , משכך, אין לסמוך על תוצאותיו"
האם זה מספיק ע"מ לבטל את הדו"ח?
למידע נוסף: תעבורה
1. ניתנה הכרעתו של ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע (ע"פ 4556/07 מדינת ישראל נ' דומב בילה (טרם פורסם) לפיה, נדחה ערעור המדינה על זיכוי גב'דומב מעבירה של נהיגה במהירות העולה על המהירות המותרת, בניגוד לתקנה 54(א) ל תקנות התעבורה התשכ"א –1961, אחר שצולמה מכשיר מד מהירות אלקטרוני (ממא"ל) נייח ובלתי מאוייש, מסוג מולטנובה 6 FA .
נקבע כי מכשיר מסוג זה אינו עובר כיול , משכך, אין לסמוך על תוצאותיו"
האם זה מספיק ע"מ לבטל את הדו"ח?
למידע נוסף: תעבורה
ביטול דו"ח מולטונובה
~עו"ד שור אלעד
30/12/09
פסק הדין דומב הנו ברמת בית משפט מחוזי, משכך הרי שהנו מנחה בלבד ואינו מחייב.
לפיכך, ייתכן מצב לפיו כל שופט יבחר לפעול כראות עיניו לאמץ את פסק הדין או לא ולכן יש לפעול בזהירות בהתנהלות בתיקי מולטונובה.
לפיכך, ייתכן מצב לפיו כל שופט יבחר לפעול כראות עיניו לאמץ את פסק הדין או לא ולכן יש לפעול בזהירות בהתנהלות בתיקי מולטונובה.
תעונה ברכב חילופי
אלכס
30/12/09
שלום,
קיבלתי רכב חילופי מהמוסך לכמה ימים מכיוון שרכב שלי עובר תיקוני צבע ופחחות קלים.
היום היה יום גשום(ונאלצתי לעבור קודם לכן בשלולית גדולה) וכאשר ניסיתי לבלום בצומת(ללא שלוליות בה) עם רמזור אדום הבלמים לא הגיבו ופגעתי ברכב שעמד ברמזור.
אני רוצה לציין שזו לא הייתה החלקה מכיוון שניסיתי ללחוץ כמה פעמים על בלם והרגשתי שהוא לא מגיב ונלחץ ב"אוויר".
דיווחתי על תאונה למוסך וישר אמרו לי שהחלקתי עם הרכב ואמרו לי להגיע למוסך שיבדקו את הבלמים.
אמרתי שאני לא נוסע עם הרכב הזה(למרות שהבלמים חזרו לפעול והצלחתי לחזור הביתה).
במוסך אמרו לי שהם ישלחו אלי מייד גרר ויקחו את הרכב ויבדקו את הבלמים.
אמרתי שאני מבקש שיחזירו עם הגרר את הרכב שלי ויקחו את הרכב שלהם.
הרכב שלי לא היה עדיין מוכן ואמרו לי שאם אני לא רוצה שיבוא מייד גרר אז 'שלום על ישראל'.
כמו כן, אמרתי שאני לא אשם בתאונה, ואז ענו לי שהם לא אומרים שאני אשם.
לפני שקיבלתי רכב חילופי חתמתי על טופס שבו אני מתחייב להחזיר את הרכב במצב תקין ובתור ביטחון רשמתי מספר כרטים האשראי שלי.
מי אמור לשלם השתתפות עצמית עבור נזק לרכב הנפגע(יש ביטוח ישיר ועקיף ברכב החילופי) - המוסך שסיפק לי את הרכב החילופי או אני?
אני לא מעוניין לנסוע עם הרכב החילופי למוסך גם בשביל לקחת את הרכב שלי משם. מי אמור לשלם את התשלום עבור גריררת רכב מביתי למוסך במקרה וישלחו לכתובת מגוריי את הגרר להחזיר את הרכב החילופי למוסך?
אני מעוניין שיקחו את הרכב החילופי עם הגרר מיד כמו שהציעו במוסך, אך אני חושש שאדרש לשלם עבור זה. מי אמור לשלם עבור גרירה זו - המוסך או אני?
קיבלתי רכב חילופי מהמוסך לכמה ימים מכיוון שרכב שלי עובר תיקוני צבע ופחחות קלים.
היום היה יום גשום(ונאלצתי לעבור קודם לכן בשלולית גדולה) וכאשר ניסיתי לבלום בצומת(ללא שלוליות בה) עם רמזור אדום הבלמים לא הגיבו ופגעתי ברכב שעמד ברמזור.
אני רוצה לציין שזו לא הייתה החלקה מכיוון שניסיתי ללחוץ כמה פעמים על בלם והרגשתי שהוא לא מגיב ונלחץ ב"אוויר".
דיווחתי על תאונה למוסך וישר אמרו לי שהחלקתי עם הרכב ואמרו לי להגיע למוסך שיבדקו את הבלמים.
אמרתי שאני לא נוסע עם הרכב הזה(למרות שהבלמים חזרו לפעול והצלחתי לחזור הביתה).
במוסך אמרו לי שהם ישלחו אלי מייד גרר ויקחו את הרכב ויבדקו את הבלמים.
אמרתי שאני מבקש שיחזירו עם הגרר את הרכב שלי ויקחו את הרכב שלהם.
הרכב שלי לא היה עדיין מוכן ואמרו לי שאם אני לא רוצה שיבוא מייד גרר אז 'שלום על ישראל'.
כמו כן, אמרתי שאני לא אשם בתאונה, ואז ענו לי שהם לא אומרים שאני אשם.
לפני שקיבלתי רכב חילופי חתמתי על טופס שבו אני מתחייב להחזיר את הרכב במצב תקין ובתור ביטחון רשמתי מספר כרטים האשראי שלי.
מי אמור לשלם השתתפות עצמית עבור נזק לרכב הנפגע(יש ביטוח ישיר ועקיף ברכב החילופי) - המוסך שסיפק לי את הרכב החילופי או אני?
אני לא מעוניין לנסוע עם הרכב החילופי למוסך גם בשביל לקחת את הרכב שלי משם. מי אמור לשלם את התשלום עבור גריררת רכב מביתי למוסך במקרה וישלחו לכתובת מגוריי את הגרר להחזיר את הרכב החילופי למוסך?
אני מעוניין שיקחו את הרכב החילופי עם הגרר מיד כמו שהציעו במוסך, אך אני חושש שאדרש לשלם עבור זה. מי אמור לשלם עבור גרירה זו - המוסך או אני?
הבהרה
אלכס
30/12/09
אז אחרי שעברתי את השלולית הגדולה הבלמים היו בסדר והמשכתי לנסוע עד הצומת עוד כ-1 ק"מ ולא הייתה בעיה עם הבלמים עד הצומת שבו הם לא הגיבו
חניה ליד חניית נכים
אוריאל
30/12/09
שלום,קיבלתי דו"ח על חניה בחניית נכים כשאני יושב בתוך האוטו עם מנוע מונע (אני חגור) והנוסע שהיה איתי במושב האחורי גם כן חגור. העמדתי את הרכב (בצבע כחול) כפי שניתן לראות באיור המצורף (שהוא פחות או יותר בפורופורציות) כ- 10 מטרים מתמרור 34-ג' . שבאותו זמן באותו מפרץ עמד ליד כל תמרור רכב (בצבע אדום). מאחר ואני רואה הרבה פעמים מתחת לתמרור 34-ג' שלט שאומר "2 מקומות" או משהו בסגנון הזה ובמקרה שלי לא היה כזה שלט. האם הסימון (שהיה דהוי אגב ומפאת גודלו ומפאת שעמד עליו רכב לא היה ניתן לראות אותו) על הכביש הוא מספיק גם כשעמד שם רכב ? תודה .
התפתחות חדשה...
אוריאל
01/01/10
מאחר שהשוטר לא התנהג כראוי הגשתי תלונה לקצין תלונות הציבור יחד עם בקשה לביטול הדו"ח.איכשהו כרגע המירו לי את הדו"ח באזהרה. (על אף שביקשתי שיבטלו אותו).חשוב לי לדעת - האם היה מותר לי לעמוד איפה שעמדתי או לא.תודה
נתקעו בי אתמול מאחורה – מבקש עזרה והסברים
חסוי
30/12/09
צחוק הגורל, בעוד שבועיים משפט על מהירות כביכול של המשטרה נגדי.
אתמול מישהו נתקע בי מאחור. אני מציין שבדיוק חזרתי מבדיקת א.ק.ג ללב (אני מקווה שהיא בסדר כי אני יחסית צעיר) ואז הוא נתקע בי.
לדעתי הסיבה שהוא נתקע בי היה שהוא דיבר בטלפון סלולארי ללא דיבורית.
מכונית לפני עצרה בכניסה לצומת (למרות שהנתיב שלנו הוא בעל זכות הנסיעה).
אני אחריה. האטתי מאוד עד עצירה לידה.
אחרי כמספר שניות מישהו נכנס בי מאחור בעוצמה בינונית+
שמעתי בום.
זה גם גרם לבהלה ונכנסתי בזאת מקדמי אך היא כנראה לא הרגישה והמשיכה לנסוע.
הנהג מאחורי נראה תחילה מנסה כאילו לעבור על זה לסדר היום ומהמראה האחורית ראיתי שהוא עושה כאילו סע כבר.
אני מצידי יצאתי מהמכונית, תופס אותו בטלפון סלולארי ללא דיבורית מדבר ברוסית.
תחילה לא רצה כלל להגיש מסמכי זיהוי. אמר שזה בטח 200-300 שח נזק. הצד הקידמי שלו התכופף.
הוא לא יצא מהמכונית. לא היה לו תעודת ביטוח מקיף לטענתו שכח אותה בבית. העתקתי את פרטיו תוך שאני בודק ומתאם בין מספר תעודת זהות בביטוח החובה לבין המופיע ברישיון הנהיגה שלו. העתקתי את:
השם הפרטי.
שם משפחתו.
תעודת זהות.
כתובת מגורים.
מספר רישיון נהיגה.
הוא לקח את שמי המלא והסלולאר שלי בלבד.
הוא מסר שזה יומהולדתו.
מסרתי שמזל שאנחנו בריאים ושלמים וביקשתי שינהג בזהירות כי החיים חשובים מהכל.
הוא נסה וכלל לא ראה אם אני מצליח לנסוע.
בבואי חזרה לבית ראיתי שלא רק מאחור נפגעה המכונית אלא גם מקדימה (כנראה שמרוב העוצמה שהתנגשתי קלות במכונית לפני שכאמור נסעה). כמו כן זה היה ממש בסמוך לפס האטה ואחרי זה איזה שמעתי רעשים בנסיעה. בדקתי וראיתי פלסטיק שחור נפל בצידו הקידמי של המכונית.
מאוחר יותר טילפנה גברת ומסרה שהיא מסוכנות הביטוח של האדון ורצתה פרטים של מספר הרכב, מסרתי שהרכב בכלל של ההורים שלי. מסרתי לה שכרגע המכונית לא לידי ואטלפן היום.
בנתיים דיברתי עם שמאי רכב והיום אני נפגש איתו.
שאלותי:
מה הפרוצדורות שהייתי אמור לעשות. והאם הנזק הקידמי גם יכוסה? הוא כאמור בכלל לא בדק וחשב שזה רק מאחור.
תודה רבה.
אתמול מישהו נתקע בי מאחור. אני מציין שבדיוק חזרתי מבדיקת א.ק.ג ללב (אני מקווה שהיא בסדר כי אני יחסית צעיר) ואז הוא נתקע בי.
לדעתי הסיבה שהוא נתקע בי היה שהוא דיבר בטלפון סלולארי ללא דיבורית.
מכונית לפני עצרה בכניסה לצומת (למרות שהנתיב שלנו הוא בעל זכות הנסיעה).
אני אחריה. האטתי מאוד עד עצירה לידה.
אחרי כמספר שניות מישהו נכנס בי מאחור בעוצמה בינונית+
שמעתי בום.
זה גם גרם לבהלה ונכנסתי בזאת מקדמי אך היא כנראה לא הרגישה והמשיכה לנסוע.
הנהג מאחורי נראה תחילה מנסה כאילו לעבור על זה לסדר היום ומהמראה האחורית ראיתי שהוא עושה כאילו סע כבר.
אני מצידי יצאתי מהמכונית, תופס אותו בטלפון סלולארי ללא דיבורית מדבר ברוסית.
תחילה לא רצה כלל להגיש מסמכי זיהוי. אמר שזה בטח 200-300 שח נזק. הצד הקידמי שלו התכופף.
הוא לא יצא מהמכונית. לא היה לו תעודת ביטוח מקיף לטענתו שכח אותה בבית. העתקתי את פרטיו תוך שאני בודק ומתאם בין מספר תעודת זהות בביטוח החובה לבין המופיע ברישיון הנהיגה שלו. העתקתי את:
השם הפרטי.
שם משפחתו.
תעודת זהות.
כתובת מגורים.
מספר רישיון נהיגה.
הוא לקח את שמי המלא והסלולאר שלי בלבד.
הוא מסר שזה יומהולדתו.
מסרתי שמזל שאנחנו בריאים ושלמים וביקשתי שינהג בזהירות כי החיים חשובים מהכל.
הוא נסה וכלל לא ראה אם אני מצליח לנסוע.
בבואי חזרה לבית ראיתי שלא רק מאחור נפגעה המכונית אלא גם מקדימה (כנראה שמרוב העוצמה שהתנגשתי קלות במכונית לפני שכאמור נסעה). כמו כן זה היה ממש בסמוך לפס האטה ואחרי זה איזה שמעתי רעשים בנסיעה. בדקתי וראיתי פלסטיק שחור נפל בצידו הקידמי של המכונית.
מאוחר יותר טילפנה גברת ומסרה שהיא מסוכנות הביטוח של האדון ורצתה פרטים של מספר הרכב, מסרתי שהרכב בכלל של ההורים שלי. מסרתי לה שכרגע המכונית לא לידי ואטלפן היום.
בנתיים דיברתי עם שמאי רכב והיום אני נפגש איתו.
שאלותי:
מה הפרוצדורות שהייתי אמור לעשות. והאם הנזק הקידמי גם יכוסה? הוא כאמור בכלל לא בדק וחשב שזה רק מאחור.
תודה רבה.
תאונת חזית אחור
~עו"ד שור אלעד
30/12/09
בהנחה שהשמאי שלך יקבע כי הנזק הקידמי קשור לתאונה זו המעורב אמור לכסות על הנזק.
כמו כן הפרטים שלקחת מספיקים.
בהצלחה
כמו כן הפרטים שלקחת מספיקים.
בהצלחה
טלפון נייד/ נאמן תנועה
ניר
30/12/09
זומנתי למתן עדות במשטרה לאחר שנאמן תנועה דיווח שדיברתי בטלפון נייד תוך כדי נהיגה. העדתי שלא דיברתי, שכן אני משתמש באזנייה. לאחר כמעט שנה נשלחה אלי הביתה הודעת קנס + נקודות בתוספת ריבית פיגורים, בטענה שזו הודעה שנייה. כמו כן, נמנעה ממני האפשרות לבקש להישפט בגין העבירה בגלל שזו הודעה שנייה. מעולם לא קיבלתי את ההודעה הראשונה. לאחר התכתבות עם המשטרה, הבנתי שהוכחת אי קבלת הודעת תשלום מוטלת עלי כנמען. השגתי אישור ממדור תלונות הציבור של רשות הדואר שמעולם לא קיבלתי את הדואר הרשום. שתי שאלות: א. מה הסיכוי "להחזיר את הגלגל לאחור" ולקבל את הודעת התשלום המקורית ולבקש להישפט בגין העבירה (הטיפול בקנס עבר בינתיים למנהלת בתי המשפט - גביית קנסות)? ב. מה הסיכוי שלי בבית המשפט מול נאמן התנועה? מהן בדיוק הסמכויות שלו?
תודה מראש
תודה מראש
להגיש בקשה לביהמ"ש
~עו"ד שור אלעד
30/12/09
עליך לפנות למשטרה עם ההוכחות שלא קיבלת הדואר ולבקש שיאפשרו לך להישפט, אם תענה בשלילה באפשרותך לפנות לביהמ"ש בבקשה להארכת מועד להישפט.
לעניין נאמן תנועה, יש לבדוק בעיון רב את גרסתו כדי לדעת מה חוזק עדותו.
לעניין נאמן תנועה, יש לבדוק בעיון רב את גרסתו כדי לדעת מה חוזק עדותו.
דוח חברה
ח.ש
30/12/09
קיבלתי זימון למשפט על נסיעה במהירות גבוהה ברכב חברה הגשתי בקשה לראות את סרט הצילום ובינתיים לא הוסב הדוח על שמי ע"י החברה.לא קיבלתי התיחסות למכתבי אך קיבלתי גזר דין בסך 4500 ש"ח לחברה מה ניתן לעשות כרגע וכיצד ניתן כעת להסב את הדוח על שמי?ומהן המשמועיות
דו"ח חברה
~עו"ד שור אלעד
31/12/09
באפשרותך להגיש בקשה לביטול פסק הדין ולהודיע לביהמ"ש שאתה הוא הנהג בפועל.
כעקרון כרגע כאשר ההרשעה היא על שם החברה אין שום סנקציה או רישום תעבורתי, כל העניין מסתכם בקנס כספי.
כאשר הדו"ח יוסב על שמך המשמעות הנה שאתה בסיכון לפסילת רשיונך, חיוב בעשר נקודת רישוי פסילה על תנאי וקנס כספי. ברם, סביר שהקנס יקטן משמעותית כדי 1000-1500 ש"ח.
בהצלחה
כעקרון כרגע כאשר ההרשעה היא על שם החברה אין שום סנקציה או רישום תעבורתי, כל העניין מסתכם בקנס כספי.
כאשר הדו"ח יוסב על שמך המשמעות הנה שאתה בסיכון לפסילת רשיונך, חיוב בעשר נקודת רישוי פסילה על תנאי וקנס כספי. ברם, סביר שהקנס יקטן משמעותית כדי 1000-1500 ש"ח.
בהצלחה
זימון לבית משפט מעורפל
שיר
30/12/09
קיבלתי לפני כ-7 חודשיים הזמנה לדיון בבית משפט בגלל שהשוטר טוען שעקפתי רכב בפס לבן.
לאחר שהשוטר רשם את הזימון (אפילו הוא לא בדק אם יש לי הרשעות קודמות, ואין לי! אני נהגת של 8 שנים) ראיתי כי הוא טעה בק"מ של הכביש!
אחרי זמן מה הלכתי לצלם את התיק שיהיה לי למשפט, גיליתי כי בנוסף לטעות זו של הק"מ...השוטר טוען כי ביצעתי את העברה ברכב מסוג אחר, שבכלל זה לא הרכב שנהגתי בו.
הגעתי לדיון בבית משפט, ללא שום זימון בכתב מבית משפט(הבנתי שלאחר שהשוטר רושם לך זימון, אני צריכה לקבל מכתב מבית המשפט השלום אשר בו הזימון ע"מ להתייצב שמה), אני מציינת כי נפתח לי תיק בבית המשפט בירושלים בשל טעות הק"מ. בבית המשפט התובע הסתכל רק בתמונה והבין על מה אני נשפטת אפילו לא עיין התיק. במהלך הדיון בבית משפט השופטת הוציאה אותי החוצה בגלל שיש שגיאות כתיב בדו"ח, היא העבירה אותי לתובעת אחרת, אשר לא רצתה לפסול את הדו"ח ואמרה שזו טעות שולית, בנוסף פתחתי בפניה את כל הטעויות שיש בדו"ח, היא אומרת לי אני הולכת איתך למשפט לא מאמינה לך!!!
משהו שלא ציינתי, השוטר ייחס לי 2 עברות, אחת פס לבן, והשנייה שדה ראיה לקויי. אני עברתי בפס מקווקו וחזרתי בפס מקווקו!!! פשוט יש קטע בכביש שיש בו שדה ראיה לקוי שתדע כי בקטע זה יש פס מקווקו, אך אותו עברתי ואז בצעתי עקיפה.
לבנתיים לא קיבלתי זימון נוסף ולא נפתח לי תיק.
האם דו"ח זה יכול להיפסל.
אני חוזרת על הטעויות שיש בדו"ח:
1. ק"מ הכביש אינו נכון בדו"ח, התובעת טוענת שאפשר לשנות את זה.
2. יש טעות בזיהוי רכב.
3. שיגאות כתיב+כתב לא קריא.
מצטערת שרשמתי מלא.
אודה לכם אם תענו לי בהקדם האפשרי.
לאחר שהשוטר רשם את הזימון (אפילו הוא לא בדק אם יש לי הרשעות קודמות, ואין לי! אני נהגת של 8 שנים) ראיתי כי הוא טעה בק"מ של הכביש!
אחרי זמן מה הלכתי לצלם את התיק שיהיה לי למשפט, גיליתי כי בנוסף לטעות זו של הק"מ...השוטר טוען כי ביצעתי את העברה ברכב מסוג אחר, שבכלל זה לא הרכב שנהגתי בו.
הגעתי לדיון בבית משפט, ללא שום זימון בכתב מבית משפט(הבנתי שלאחר שהשוטר רושם לך זימון, אני צריכה לקבל מכתב מבית המשפט השלום אשר בו הזימון ע"מ להתייצב שמה), אני מציינת כי נפתח לי תיק בבית המשפט בירושלים בשל טעות הק"מ. בבית המשפט התובע הסתכל רק בתמונה והבין על מה אני נשפטת אפילו לא עיין התיק. במהלך הדיון בבית משפט השופטת הוציאה אותי החוצה בגלל שיש שגיאות כתיב בדו"ח, היא העבירה אותי לתובעת אחרת, אשר לא רצתה לפסול את הדו"ח ואמרה שזו טעות שולית, בנוסף פתחתי בפניה את כל הטעויות שיש בדו"ח, היא אומרת לי אני הולכת איתך למשפט לא מאמינה לך!!!
משהו שלא ציינתי, השוטר ייחס לי 2 עברות, אחת פס לבן, והשנייה שדה ראיה לקויי. אני עברתי בפס מקווקו וחזרתי בפס מקווקו!!! פשוט יש קטע בכביש שיש בו שדה ראיה לקוי שתדע כי בקטע זה יש פס מקווקו, אך אותו עברתי ואז בצעתי עקיפה.
לבנתיים לא קיבלתי זימון נוסף ולא נפתח לי תיק.
האם דו"ח זה יכול להיפסל.
אני חוזרת על הטעויות שיש בדו"ח:
1. ק"מ הכביש אינו נכון בדו"ח, התובעת טוענת שאפשר לשנות את זה.
2. יש טעות בזיהוי רכב.
3. שיגאות כתיב+כתב לא קריא.
מצטערת שרשמתי מלא.
אודה לכם אם תענו לי בהקדם האפשרי.
דוח שגוי
|עו"ד נ.חקלאי
01/01/10
שלום שיר
שאלת כל כך הרבה שאלות ואני לא בטוחה שהבנתי נכון היכן הדברים עומדים.
כעקרון קיבלת ביד את הדוח. אם תסתכלי עליו היטב תראי שבדוח עצמו יש תאריך שאליו את מוזמנת לבית משפט ומסומן לך איזה בית משפט. במועד הדיון הראשון - את אכן פוגשת את התביעה וזו הזדמנות טובה לנסות לדבר איתם. בדרך כלל מי שמוסמך לבטל דוחות זה רק ראש לשכת התביעות והסגן שלו. לכן בדרך כלל תובע שמגיע לבית משפט לא מוסמך לבטל את הדוח. הוא יוכל להציע לך הסדר בתיק - ואולי אפילו הסדר מקל בהתחשב בתקלות - אך אינו מוסמך לסגור התיק. לכן יש באפשרותך לבקש הצעה להסדר ולסיים את הפרשה בזול יחסית, או לדחות את הדיון, להיפגש עם ראש הלשכה שמוסמך לסגור את התיק ולנסות לשכנע אותו. אם הם לא יעתרו לבקשתך - את יכולה תמיד לבקש מהשופט שיקבע את התיק להוכחות ולנהל משפט - הכלל הוא שאת לא אשמה עד שהתביעה לא הוכיחה את אשמתך - ויהיה להם מאוד קשה להוכיח את אשמתך אם השוטר טעה בכל כך הרבה דברים. כשיבוא השוטר למשט ויעיד על האמור בדוח - תוכלי לחקור אותו ולהוכיח לבית המשפט את כל הטעויות שהוא עשה. בהצלחה!
שאלת כל כך הרבה שאלות ואני לא בטוחה שהבנתי נכון היכן הדברים עומדים.
כעקרון קיבלת ביד את הדוח. אם תסתכלי עליו היטב תראי שבדוח עצמו יש תאריך שאליו את מוזמנת לבית משפט ומסומן לך איזה בית משפט. במועד הדיון הראשון - את אכן פוגשת את התביעה וזו הזדמנות טובה לנסות לדבר איתם. בדרך כלל מי שמוסמך לבטל דוחות זה רק ראש לשכת התביעות והסגן שלו. לכן בדרך כלל תובע שמגיע לבית משפט לא מוסמך לבטל את הדוח. הוא יוכל להציע לך הסדר בתיק - ואולי אפילו הסדר מקל בהתחשב בתקלות - אך אינו מוסמך לסגור התיק. לכן יש באפשרותך לבקש הצעה להסדר ולסיים את הפרשה בזול יחסית, או לדחות את הדיון, להיפגש עם ראש הלשכה שמוסמך לסגור את התיק ולנסות לשכנע אותו. אם הם לא יעתרו לבקשתך - את יכולה תמיד לבקש מהשופט שיקבע את התיק להוכחות ולנהל משפט - הכלל הוא שאת לא אשמה עד שהתביעה לא הוכיחה את אשמתך - ויהיה להם מאוד קשה להוכיח את אשמתך אם השוטר טעה בכל כך הרבה דברים. כשיבוא השוטר למשט ויעיד על האמור בדוח - תוכלי לחקור אותו ולהוכיח לבית המשפט את כל הטעויות שהוא עשה. בהצלחה!
רשיון+ביטוח , חובה ברכב מקור או צילום?
דורית
29/12/09
האם בבדיקת רשיונות שגרתית בדרך אני רשאית להציג צילום של הרשיון והביטוח או שאני חייבת שיהיו ברכב רשיון וביטוח מקוריים ?
מסמכים מקוריים
~עו"ד שור אלעד
29/12/09
עלייך להחזיק מסמכים מקוריים, זאת על מנת למנוע זיופים
מסמכים ברכב
אלי
30/12/09
אם הוא רכב חברה ניתן להחזיק ברכב מצולמים עם חותמת קצין בטיחות
דוח מהירות 42 קמ"ש מעל המותר
TheNeed4Speed
29/12/09
קבלתי בדואר רשום זימון למשפט על נסיעה ב-132 קמ"ש במקום 90 קמ"ש על אופנוע. בנסיעה בכביש על דרך אבן יהודה לכיוון אזוהת"עש נתניה דרוםהאם אפשר לעשות משהו בנידון. כיצד להקטין את סכנת הפסילה. האם ניתן לדחות את המשפט וכיצד?
מהירות הזמנה למשפט
~עו"ד שור אלעד
29/12/09
כדי לדחות עליך לשגר לביהמ"ש בקשת דחיה בה עליך לפרט את הסיבה, יש לעקב אחר התשובה ולא להסתפק בשיגור הבקשה.
מאחר ומדובר בהזמנה למשפט, רצוי להעזר בשירותי עורך דין על מנת למזער הנזקים.
בהצלחה
מאחר ומדובר בהזמנה למשפט, רצוי להעזר בשירותי עורך דין על מנת למזער הנזקים.
בהצלחה
ערר על מחיקת כתב אישום
אסי
29/12/09
כדי להגיש ערר בגין מחיקת כתב אישום כנגד הנהג השני שגרם לי לנזק גוף ורכוש בתאונת דרכים, וכתב האישום נמחק באופן מוזר ע"י התובע בביהמ"ש לפני ההקראה, זה מוגש ליועץ המשפטי או לפרקליט מחוז ?
ותוך כמה זמן צריך להגיש את הערר ?
ותוך כמה זמן צריך להגיש את הערר ?
ערר בגין סגירת תיק
~עו"ד שור אלעד
29/12/09
יש להגיש הבקשה תוך 30 יום מהיום בו נודע לך על ההחלטה לסגור התיק.
את הבקשה ניתן לשגר ישירות ליועמ"ש.
על פי חוק את אמור לשגר הבקשה לתביעה המשטרתית והם מעבירים אותה ליועמ"ש.
בהצלחה
את הבקשה ניתן לשגר ישירות ליועמ"ש.
על פי חוק את אמור לשגר הבקשה לתביעה המשטרתית והם מעבירים אותה ליועמ"ש.
בהצלחה
האם אפשר לפתור את העניין בהליך משפטי
ארז
28/12/09
נתפסתי כאשר אני מעביר את הפלאפון לחבר במושב האחורי. בדיוק באותו זמן, ניידת שהייתה מאחוריי חשבה שהרמתי את הפלאפון כדי לדבר ועצרה אותי בצד כדי לתת לי דו"ח ע"ס 500 ש"ח.
יש מצב שמישהו יוכל לעזור לי עם סיבת ערעור טובה??
יש מצב שמישהו יוכל לעזור לי עם סיבת ערעור טובה??
טלפון נייד
~עו"ד שור אלעד
29/12/09
עצם העובדה שאחזת בטלפון מגבשת עבירה.
אם במשך השנים האחרונות לא צברת לחובתך עבירות, באפשרותך לבקש המרת הדו"ח באזהרה
בהצלחה
אם במשך השנים האחרונות לא צברת לחובתך עבירות, באפשרותך לבקש המרת הדו"ח באזהרה
בהצלחה
בבקשה עזרו… דחוף! !
טל
28/12/09
לפני כשנה נעצרתי ע"י שוטר שרשם לי דו"ח על שימוש לא חוקי בטלפון הנייד. הטלפון היה בחור של גלגל ההגה שלי- כדי שאוכל לראות מי מתקשר ואוזניית בלוטוס באוזני- כדי שאוכל לדבר.
השוטר רשם לי דו"ח וטען שידיי לא היו על ההגה( שקר מוחלט). בנוסף, דרך התבטאותו היתה אגרסיבית ומאוד לא נעימה. הוא לא נתן לי את הדו"ח המקורי ולא החתים אות על שום מסמך וכך נפרדו דרכינו.
עוד באוטו יום הכנתי ערעור על הדו"ח וחיכיתי בסבלנות שיגיע. עברו החודשים והדו"ח לא הגיע. בדיעבד נאמר לי כי לא "דרשתי אותו מבית הדואר".
לפני כחצי שנה הגיע לי דו"ח עם חשבון פיגורים- 1500 ש"ח. אני בתמימותי שלחתי אז את הערעור שרשמתי ושמרתי ומאז אני מתכתבת עם קצין בטיחות. הוא טוען א' אני טוענת ב'.
תוך כדי ההתכתבויות, היום הגיע לי מכתב מהמשטרה שאם לא אשלם את הדו"ח+ חשבון הפיגורים יעקלו את חשבוני. מה אני עושה עכשיו? למה אני צריכה לשלם עבור עבירה שלא ביצעתי ואינני יכולה בנסיבות הבעייתיות שלי להשפט? למי אני אמורה לפנות? מה הפרוצדורה? מה, אני אמורה להכנע לבירוקרטיה המגעילה רק בגלל שזאת מילת שוטר כנגד מילה שלי?
ברצוני להוסיף גם כי יש ברשותי רשיון קרוב ל- 9 שנים ולמעט דו"ח אחד לא עברתי שום עבירת תנועה מימיי. מה שמחדד את תחושת ההטפלות של השוטר אליי.
השוטר רשם לי דו"ח וטען שידיי לא היו על ההגה( שקר מוחלט). בנוסף, דרך התבטאותו היתה אגרסיבית ומאוד לא נעימה. הוא לא נתן לי את הדו"ח המקורי ולא החתים אות על שום מסמך וכך נפרדו דרכינו.
עוד באוטו יום הכנתי ערעור על הדו"ח וחיכיתי בסבלנות שיגיע. עברו החודשים והדו"ח לא הגיע. בדיעבד נאמר לי כי לא "דרשתי אותו מבית הדואר".
לפני כחצי שנה הגיע לי דו"ח עם חשבון פיגורים- 1500 ש"ח. אני בתמימותי שלחתי אז את הערעור שרשמתי ושמרתי ומאז אני מתכתבת עם קצין בטיחות. הוא טוען א' אני טוענת ב'.
תוך כדי ההתכתבויות, היום הגיע לי מכתב מהמשטרה שאם לא אשלם את הדו"ח+ חשבון הפיגורים יעקלו את חשבוני. מה אני עושה עכשיו? למה אני צריכה לשלם עבור עבירה שלא ביצעתי ואינני יכולה בנסיבות הבעייתיות שלי להשפט? למי אני אמורה לפנות? מה הפרוצדורה? מה, אני אמורה להכנע לבירוקרטיה המגעילה רק בגלל שזאת מילת שוטר כנגד מילה שלי?
ברצוני להוסיף גם כי יש ברשותי רשיון קרוב ל- 9 שנים ולמעט דו"ח אחד לא עברתי שום עבירת תנועה מימיי. מה שמחדד את תחושת ההטפלות של השוטר אליי.
שוב טלפון נייד
~עו"ד שור אלעד
29/12/09
באפשרותך להגיש לביהמ"ש לתעבורה בקשה להארכת מועד להשפט, לצרף את ההתכתבויות עם המשטרה ולהסביר מדוע את מעוניינת לנהל משפט.
אם השופט יתרשם כי בקשתך מוצדקת הוא יאפשר לך להשפט על הדו"ח.
בהצלחה
אם השופט יתרשם כי בקשתך מוצדקת הוא יאפשר לך להשפט על הדו"ח.
בהצלחה
גזילת נתיב
אמיר
28/12/09
עמדתי בצומת (פניה שמאלה מרומזרת וימינה ללא רמזור) באור אדום בנתיב לפניה שמאלה, לפני שהתחלף הרמזור שיניתי את דעתי ואותתי ימינה. אחת מהמכוניות נעצרה ונתנה לי להשתלב ימינה. לאחר שפניתי עצר אותי שוטר (הניידת עמדה בנתיב ימינה, 2-3 מכוניות אחורה), וטען שהוא נותן לי דו"ח על "גזילת נתיב תחבורה" משום שעקפתי את כל התור ימינה. צריך להדגיש: 1. בשום זמן לא עיכבתי את התנועה בנתיב השמאלי (האור היה עדיין אדום)2. לא חציתי קו הפרדה רצוף3. והכי חשוב (מבחינתי), לא נדחפתי לנתיב הימני. חיכיתי עד אשר אחת המכוניות נתנה לי זכות מעברשאלתי היא: יש בכלל חוק כזה, והאם עברתי על החוק לפי תאור המקרה?דבר נוסף, בקשתי לראות את הדו"ח לראות את סעיף העברה ולוודא שטענותיי נכללות בדו"ח. השוטר סרב להראות לי את הדו"ח, בטענה שהוא ממהר לאירוע (מה שלא הפריע לו להתעכב עוד דקות ארוכות ולדבר, ומיד אח"כ להיכנס לתחנה) והדוח יגיע בדואר.מבחינה פרוצדוראלית, האם יש משמעות לכך שלא ראיתי או חתמתי על הדוח? האם אני יכול לנסות לבטל את הדוח בגלל תקינות ?בתודה
חתימה על הדו"ח אינה מהווה הודאה באשמה אלא רק אישור
אורן המקורי
28/12/09
על קבלתו.
קיפוח זכות
~עו"ד שור אלעד
29/12/09
הדעה הרווחת לגבי עבירה זו הנה שקיפחת את זכותם של הנהגים האחרים הממתינים בתור ולאו דוקא את זו של הנהג שאיפשר לך להשתלב.
מכל מקום, מדובר בשאלת פרשנות ולכן אם ממש חשוב לך באפשרותך לפנות בבקשה להשפט על העבירה, או אז, תוכל לקבל לידך את כל החומר ולעיין ברישום השוטר.
בהצלחה
מכל מקום, מדובר בשאלת פרשנות ולכן אם ממש חשוב לך באפשרותך לפנות בבקשה להשפט על העבירה, או אז, תוכל לקבל לידך את כל החומר ולעיין ברישום השוטר.
בהצלחה
ברור בגלל טעות בכתב אישום
אילן
28/12/09
ביקשתי להשפט על עבירה של דיבור בנייד ללא דיבורית .קיבלתי זימון למשפט עם פרוט האשמה. כתב האישום בזימון מציג שעת עברה שאינה תואמת את הדוח שקבלתי עד כדי הפרש של 9 דקות בין רשום הדוח לבין כתב האשמה.
האם בגין זה ניתן לבקש בבית המשפט זיכוי בגלל נסיבות אלו.
תודה
האם בגין זה ניתן לבקש בבית המשפט זיכוי בגלל נסיבות אלו.
תודה
טכני מידי
~עו"ד שור אלעד
29/12/09
קנס במשפט יותר מהמקורי
רונית
28/12/09
ביקשתי להשפט על דו"ח חנייה של העירייה שקיבלתי ופיספסתי את המשפט ביום. הקנס המקורי של הדו"ח היה 500 ש"ח ולאחר המשפט שהיה בהעדרי פסק השופט 700 ש"ח שאלתי , האם זה אפשרי ? מה ניתן לעשות על מנת לבטל הקנס ושיקבע לי מועד חדש למשפט. שבו אטען את העובדות . אודה לתשובה
קנס מעל המקור
עו"ד אורון אילון
28/12/09
לאחר שאזרח בוחר לבקש להישפט הוא "מוותר על זכותו" לתשלום "ברירת המשפט" (הקנס המקורי).
תוכל להגיש בקשה לביטול פסה"ד, ובין היתר תצטרך להצדיק את אי הופעתך לדיון.
בברכה
עו"ד אורון
מנהל הפורום
תוכל להגיש בקשה לביטול פסה"ד, ובין היתר תצטרך להצדיק את אי הופעתך לדיון.
בברכה
עו"ד אורון
מנהל הפורום
דו"ח חניה על חניה "בכחול לבן"
שרגא
28/12/09
עיריית רחובות החליטה שאני צריך לשם לה קנס של 250 ש"ח, מפני שחניתי בכחול לבן ועוד עם פתק תשלום חניה כחוק.
זאת מאחר ולטענתה זה איזור בניה ובשעות מסויימות אסור לחנות שם.
טענתם יש תמרור שמראה את זה בתחילת הרחוב.
האם יש הצדקה לטענתם? בשה שחניתי לא היתה שום פעילות של בניה ו/או שום ציון שמראה שזהו אתר בניה פעיל בשעה זו.
תודה,
שרגא
זאת מאחר ולטענתה זה איזור בניה ובשעות מסויימות אסור לחנות שם.
טענתם יש תמרור שמראה את זה בתחילת הרחוב.
האם יש הצדקה לטענתם? בשה שחניתי לא היתה שום פעילות של בניה ו/או שום ציון שמראה שזהו אתר בניה פעיל בשעה זו.
תודה,
שרגא
תמרור היה, או לא ?
מיקו
28/12/09
השוטר טעה בקריאת התמרור
דוד
28/12/09
ישנה טעות נפוצה בתל אביב מדרכה הצבועה באדום לבן ומעלה תמרור
שמתיר את החנייה בשעות מסוימות .
אזרחים רבים חונים בשעות המוטרות לפי התמרור ואז מקבלים דוח משוטר על תקנה 22 א .
קיבלתחי דוח כזה משוטר הראתי לשוטר את התמרור הוא אמר שהתמרור לא מתיר את החנייה ומבחינתו הדוח הוא על אדום לבן .נגשתי למשטרה ברחוב סלמה בתל אביב וגם הם התעלמו מהתמרור בטענה שהם לא יודעים לפרש אותו . שאלתי מי אמור לפרש את התמרור אם לא מחלקת ביטולי דוחות של משטרת התנועה . הם הפנו אותי לעיריית תל אביב בטענה שהם הציבו את התמרור . נגשתי למחלקת תמרורים בעירייה ושם קיבלתי את האישור שהתמרור המוצב מאפשר חניה בשעות המצויינות . בנתיים הגשתי בקשה למשפט .
אחרי הדיון הראשוני התובעת ביטלה לי את הדוח .
( היא שמעה אותי אומר לשופטת שיש שני תמרורים שנוגדים אחד את השני ויש לי אישור מהערייה ) .
ברצוני לדעת האם יש דרך מסויימת לדרוש את ימי החופש ,עוגמת הנפש והטרטור שנעשו לי ,בגלל ששוטר תנועה לא יודע את החוקי התעבורה.
ואם אפשר להגיש תביעה יצוגית על הטעיית הציבור , נגד עיריית ת"א ונגד משטרת התנועה .
בתודה דוד
שמתיר את החנייה בשעות מסוימות .
אזרחים רבים חונים בשעות המוטרות לפי התמרור ואז מקבלים דוח משוטר על תקנה 22 א .
קיבלתחי דוח כזה משוטר הראתי לשוטר את התמרור הוא אמר שהתמרור לא מתיר את החנייה ומבחינתו הדוח הוא על אדום לבן .נגשתי למשטרה ברחוב סלמה בתל אביב וגם הם התעלמו מהתמרור בטענה שהם לא יודעים לפרש אותו . שאלתי מי אמור לפרש את התמרור אם לא מחלקת ביטולי דוחות של משטרת התנועה . הם הפנו אותי לעיריית תל אביב בטענה שהם הציבו את התמרור . נגשתי למחלקת תמרורים בעירייה ושם קיבלתי את האישור שהתמרור המוצב מאפשר חניה בשעות המצויינות . בנתיים הגשתי בקשה למשפט .
אחרי הדיון הראשוני התובעת ביטלה לי את הדוח .
( היא שמעה אותי אומר לשופטת שיש שני תמרורים שנוגדים אחד את השני ויש לי אישור מהערייה ) .
ברצוני לדעת האם יש דרך מסויימת לדרוש את ימי החופש ,עוגמת הנפש והטרטור שנעשו לי ,בגלל ששוטר תנועה לא יודע את החוקי התעבורה.
ואם אפשר להגיש תביעה יצוגית על הטעיית הציבור , נגד עיריית ת"א ונגד משטרת התנועה .
בתודה דוד
שאלה : האם השוטר אמר את מה שאמר אחרי
מיקו
28/12/09
שהוא כתב את הדו"ח או לפני שהוא כתב את הדו"ח ? כי אם זה אחרי שהוא כתב את הדו"ח ,הוא פשוט לא התעמק בתמרור ( וכי למה שיתעמק אם יש לו אדום לבן ) ועכשיו זה אבוד מבחינתו ואם זה לפני, שהוא כתב את הדו"ח זה לא היה חכם מצידו להיתעלם מההערה שלך.
הערכת מצב
אלירן סיני
28/12/09
יש לי רישיון כבר 7 שנים ונתפסתי במהירות מופרזת של 151 בכביש של 90 לחובתי עברות קודמות אך לא עבירות מהירות, אני נמצא בפסילה של 30 יום ומוזמן לדיון בבית משפט, לפי דעתכם האם יש סיכוי לצאת בזול כלומר ללא הארכת הפסילה. כל זאת ללא ליווי של עו"ד
מצב לא משהו
~עו"ד שור אלעד
29/12/09
מדובר במהירות גבוהה מאד, לאחרונה ביהמ"ש העליון אישור בצעד חריג, במהירות דומה, פסילה למשך 4 שנים.
כאמור זה חריג. ברם, אתה צפוי לפסילה בפועל לתקופה ארוכה של 9-18 חודשים.
במהרויות בסדר גודל כזה רצוי להעזר בעו"ד
בהצלחה
כאמור זה חריג. ברם, אתה צפוי לפסילה בפועל לתקופה ארוכה של 9-18 חודשים.
במהרויות בסדר גודל כזה רצוי להעזר בעו"ד
בהצלחה
נהיגה בזמן פסילה?
יבגני בוסקילה
30/12/09
חבל שאין עונש מאסר בפועל על טיפוסים כמוך.וזה עוד בלי לדבר על הנהיגה המופרעת שלך.הרבה ערסים היו נעלמים אל בין כותלי הכלא אילו היה אפשר להכניס סוציופתים כמוך למאסר.רק במצב מטורף כמו במדינה שלנו בנאדם יכול לקוות שיצא בזול ממצב כזה.לצערי רוב הסיכויים שתצא בזול (כל מה שהוא פחות ממאסר ממושך במצב כזה הוא "לצאת בזול")
רוכב קטנוע – מצלמת רמזור
סטודנט למשפטים
28/12/09
שלום לכולם,היום בערב הגעתי לרמזור בצומת חדרה, עמדתי עם הקטנועבין הרכבים וכמו תמיד, כאשר רמזור הולכי הרגל הופך אדום,אני מתקדם מעט (ואני מתכוון מעט) ע"מ שנהגי המכוניות יראואותי ולא יפגעו בי (כאשר הרמזור יהפוך ירוק).מכאן דיי ברור מה קרה, היו שני פלאשים כאשר אני לא בתנועה ועם הרגליים על הכביש (אך קצת אחרי הקו).ברור שצולמתי, מישהו יודע מה עכשיו ?תודה מראש.
רמזור אדום מצלמה
~עו"ד שור אלעד
28/12/09
על אף שגם מה שאתה מתאר נחשב כעבירה.
בדרך כלל כאשר המשטרה רואה על פי התמונה השניה שנשארת עומד במקום הם לא מגישים דו"ח.
כך שסביר להניח שלא תקבל דו"ח.
בדרך כלל כאשר המשטרה רואה על פי התמונה השניה שנשארת עומד במקום הם לא מגישים דו"ח.
כך שסביר להניח שלא תקבל דו"ח.
נהיגה ללא רשיון מתחת לבית
יחיאל
28/12/09
לפני כשבוע תפס אותי שוטר כשאני רוכב על אופנוע של חבר ואין לי בכלל רשיון. השוטר לקח לחבר את האופנוע ל30 יום והזמין אותי ואת החבר למשפט לעוד כשנה בערך. מה העונש שעוללים לתת לי? בדיוק קבלתי מועד לטסט לעוד כמה ימים האם לגשת אליו או להמתין למשפט?
נהיגה ללא רשיון כלל
~עו"ד שור אלעד
28/12/09
מדובר בעבירה חמורה לגביה קבע המחוקק פסילת מינימום לתקופה של שלושה חודשים, בדרך כלל הפסילות המוטלות עללות להגיע למספר חודשים רב ואף לעיתים מעבר לשנה. כמו כן, אם אין המדובר בפעם ראשונה יש חשש גם למאסר.
בכל מקרה לאור חומרת העבירה כדאי להעזר בעו"ד
בהצלחה
בכל מקרה לאור חומרת העבירה כדאי להעזר בעו"ד
בהצלחה
דחיית הזמנה לדין
אלירן סיני
27/12/09
איך אני יכול לדחות את הדיון בתיק שלי?
דחיית דיון
~עו"ד שור אלעד
27/12/09
באפשרותך להגיש בקשה לדחיית הדיון לביהמ"ש בו אתה אמור להישפט, ניתן להגיש גם בפקס.
חשוב מאד, עליך לוודא במרכז המידע שהבקשה שלך:
א. נקלטה
ב. התקבלה.
אם לא תהיה לך תשובה שהדיון נדחה עליך להתייצב אחרת תשפט בהעדר.
בהצלחה
חשוב מאד, עליך לוודא במרכז המידע שהבקשה שלך:
א. נקלטה
ב. התקבלה.
אם לא תהיה לך תשובה שהדיון נדחה עליך להתייצב אחרת תשפט בהעדר.
בהצלחה
דיון בברירת משפט
א
27/12/09
אבא שלי קיבל דו"ח על עבירת תנועה קלה ובחר ללכת למשפט.1. האם הדיון וההכרעה בעניינו יסתימו תוך דיון אחד, או שברגע שהוא כופר באשמה קובעים דיון הוכחות נפרד?2.במידה ומתקיים רק דיון אחד, האם הוא רשאי להביא איתו תמונות שהוא צילם במקום/תרשימים כדי להסביר את הטענה שלו או שזה טעון הודעה מראש לבית המשפט?
אם הוא כופר באשמה יקבע מועד להוכחות
אורן המקורי
27/12/09
מדרכה לבנה עם הסדר מיוחד
אלי
27/12/09
חניתי במדרכה לבנה עם תמרור מיוחד לדיירי הרחוב. האמת שלא ראיתי את התמרור אבל זה לא העניין. האם אני צריך לחפש תמרור גם כשאני חונה במדרכה בצבע אפור/לבן. מה הסיכוי שלי לזכות במשפט?
מדרכה ,בצבע לבן היא חניה לדיירי הרחוב
מיקו
27/12/09
כך שברור לחלוטין שצריך "לחפש " תמרור שמורה על השעות וכ,,
תנסה לכתוב מכתב לעירייה ,
בקשר למשפט ,מה בדיוק תהיה הטענה שלך ?
אנני יודע על איזה סכום מדובר ,במקרה הטוב תשלם את הקנס ,אבל הטירחה ,ובזבוז הזמן לא שווה את זה .
תנסה לכתוב מכתב לעירייה ,
בקשר למשפט ,מה בדיוק תהיה הטענה שלך ?
אנני יודע על איזה סכום מדובר ,במקרה הטוב תשלם את הקנס ,אבל הטירחה ,ובזבוז הזמן לא שווה את זה .
