מה העונש לנהג חדש שנתפס בנהיגה ללא מלווה?

|

נהג חדש שנתפס ללא מלווה

ארז הרשקוביץ 04/01/10
מה עונשו של נהג חדש (כחודש על הכביש ) שנתפס בנהיגה ללא מלווה ? לא ביצע שום עבירה שבגינה נעצר .. נעצר רק לביקורת ניירות וביטוח ואז הוברר כי הנל נוהג ללא מלווה .

עונש קשה

|עו"ד נ.חקלאי 04/01/10
צר לי להיות זו שמבשרת לך - אבל על פי חוק יש חובת פסילת מינמום של 3 חודשים. ובנוסף הוא יקבל גם פסילה על תנאי וקנס.
אבל החלק הכואב יגיע אחר כך - כשיסיים את הפסילה ויגיע למשרד הרישוי הוא יגלה שהוא לא מקבל את הרשיון בחזרה אלא יצטרך לעבור מחדש טסט ותאוריה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן