פורום דיני תעבורה
פורום תעבורה הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום דיני התעבורה. שלילת רישיון, נקודות, מהירות מופרזת, תאונות דרכים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
הורדה מסוכנת מהכביש
רעות
21/05/10
נסעתי בכביש מהיר (90 קמ"ש).ניידת נסעה במקביל אלי משמאל תוך כדי שהשוטרים מסמנים לי בנפנופי ידיים לעצור בצד (הסיבה: החזקתי ביד סלולרי).הם גרמו לי להיבהל ולהסיט מבט מהכביש מה שבפירוש מהווה סכנה לתנועה.מישהו יודע האם אפשר להתלונן במצב כזה? (ואל תהיו לי צדקניים ותגידו "ממילא החזקת סלולרי"... באמת נבהלתי מהם)
לא מובן ,דו"ח קיבלת ?
מיקו
21/05/10
תלונות על שוטרים
עו"ד אנושי אלי
21/05/10
רעות היקרה
תלונות על שוטרים ניתן להגיש הן במחלקת פניות הציבור של כל מרחב וכן ניתן להיתלונן גם במחלקה לחקירת שוטרים (פרטים לגבי כיצד ומתי, תוכלי למצוא באינטרנט).
אציין רק שלא יהיה לתלונה כל השפעה לגבי העברה שלך, שכן מדובר בשני ארועים נפרדים - למרות שארעו במהלך עצירתך בעיקבות העבירה.
בכל מקרה הבדיקה לוקחת זמן רב.
בברכה,
עו"ד אלי אנושי.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תלונות על שוטרים ניתן להגיש הן במחלקת פניות הציבור של כל מרחב וכן ניתן להיתלונן גם במחלקה לחקירת שוטרים (פרטים לגבי כיצד ומתי, תוכלי למצוא באינטרנט).
אציין רק שלא יהיה לתלונה כל השפעה לגבי העברה שלך, שכן מדובר בשני ארועים נפרדים - למרות שארעו במהלך עצירתך בעיקבות העבירה.
בכל מקרה הבדיקה לוקחת זמן רב.
בברכה,
עו"ד אלי אנושי.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אין קשר בין הדברים
גיא "אנשים באדום"
22/05/10
על ביצוע העבירה שביצעת ניתן להגיש כנגדך דוח. להזכירך השימוש בנייד גורם להסחת הדעת ותשומת הלב מהנעשה בכביש.
אנו אמורים להיות מרוכזים בכביש וכאשר אנו עסוקים בדבר נוסף אנו עלולים לגרום לתאונה.
לגבי התנהגות השוטרים,אם ביצעת עבירה (במודע) ואת רואה ניידת לידך ...... אני חושב שזה מובן שאתבקש לעצור בצד. אם הדבר התבצע לא כראוי לדעתך ניתן להתלונן על כך מפקד היחדה בה הם משרתים.
שם היחידה רשום בראש הדוח בצד שמאל, והכתובת של היחידה האזורית רשום בגב הדוח.
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
אנו אמורים להיות מרוכזים בכביש וכאשר אנו עסוקים בדבר נוסף אנו עלולים לגרום לתאונה.
לגבי התנהגות השוטרים,אם ביצעת עבירה (במודע) ואת רואה ניידת לידך ...... אני חושב שזה מובן שאתבקש לעצור בצד. אם הדבר התבצע לא כראוי לדעתך ניתן להתלונן על כך מפקד היחדה בה הם משרתים.
שם היחידה רשום בראש הדוח בצד שמאל, והכתובת של היחידה האזורית רשום בגב הדוח.
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
דו"ח 27 קמ"ש מעל המותר לאחר 17 שנים ללא עבירה
ינון
21/05/10
שלום, קיבלתי דו"ח על נהיגה בדרך בין עירונית במהירות 27 קמ"ש מעל המותר (117 קמ"ש). העבירה צולמה ע"י מצלמה אלקטרונית. האם יש סיכוי טוב להמתיק את הגלולה המרה בפנייה לבית משפט ? (2 קמ"ש פחות נידונים ל-250 ש"ח בלבד ללא נקודות... לעומת 750 ש"ח ו-8 נקודות)תודה רבה
דו"ח 27 קמ"ש מעל המותר לאחר 16 שנים ללא עבירה
ינון
21/05/10
שכחתי לומר: יש לי רשיון כבר 16 שנים (טעיתי בכותרת) ללא עבירת תנועה אחת.
דו"ח משטרתי על "שימוש, בפלאפון
אתי
20/05/10
ב"ה
קיבלתי דו"ח על שימוש בנייד בזמן נסיעה.
בפועל, ה"שימוש" היה - פתיחת הנעילה של הפלאפון ע"י שני מקשים כ די לראות מה השעה הייתה.
זה לא עניין את השוטר.
הצעתי לו לבדוק את השיחות היוצאות והנכנסות וכן את הס.מ.סים - שלא היו - כדי לתמוך בטענתי שלא דיברתי, רק בדקתי מה השעה! הוא סירב לבדוק. קיבלתי דו"ח של 1000 ש"ח.
יש מה לעשות?
בבקשה תייעצו לי...
תודה!
קיבלתי דו"ח על שימוש בנייד בזמן נסיעה.
בפועל, ה"שימוש" היה - פתיחת הנעילה של הפלאפון ע"י שני מקשים כ די לראות מה השעה הייתה.
זה לא עניין את השוטר.
הצעתי לו לבדוק את השיחות היוצאות והנכנסות וכן את הס.מ.סים - שלא היו - כדי לתמוך בטענתי שלא דיברתי, רק בדקתי מה השעה! הוא סירב לבדוק. קיבלתי דו"ח של 1000 ש"ח.
יש מה לעשות?
בבקשה תייעצו לי...
תודה!
שימוש בטלפון
|עו"ד חקלאי. נועה
20/05/10
כעקרון ביצעת את העבירה. החוק לא מתייחס רק לדיבור בטלפון או קריאת סמסים... גם ביטול נעילת מקשים הינו שימוש. מה גם שלשם כך הורדת את הידיים מההגה.
אמנם זה שימוש קצר יחסית... אבל עדיין שימוש.
אמנם על פי ההנחיות החדשות לא ממירים עבירה זו באזהרה - אבל אם את נוהגת 10 שנים ועברך ב- 5 שנים האחרונות נקי - שווה לנסות. אולי לאור הנסיבות שאת מפרטת ימירו לך הדוח באזהרה. פני תוך 30 יום בכתב ליחידה שמופיעה בגוף הדוח. בהצלחה.
אמנם זה שימוש קצר יחסית... אבל עדיין שימוש.
אמנם על פי ההנחיות החדשות לא ממירים עבירה זו באזהרה - אבל אם את נוהגת 10 שנים ועברך ב- 5 שנים האחרונות נקי - שווה לנסות. אולי לאור הנסיבות שאת מפרטת ימירו לך הדוח באזהרה. פני תוך 30 יום בכתב ליחידה שמופיעה בגוף הדוח. בהצלחה.
דו"ח על מהירות- מספר רישויי שגויי
דורון
20/05/10
שלום רב, ביום שלישי האחרון היום קיבלתי דוח על עבירת תנועה. השוטר כתב מספר רישויי שגויי (רק בספרה אחת). השוטר כתב שהתגובה שלי הייתה: "אתה צודק לא שמתי לב".
האם למרות התגובה המצוטטת יש עילה לביטול הקנס?
האם למרות התגובה המצוטטת יש עילה לביטול הקנס?
שוה לנסות
|עו"ד חקלאי. נועה
20/05/10
שווה לנסות. רק אל תציין את המספר הנכון של הרכב - כדי לא לתת הזדמנות לתקן.....
שגיאה בדוח ושגיאה בתגובה
גיא "אנשים באדום"
20/05/10
חשבתי שתשאל אם אפשר לערער כי יש שגיאה במספר. אז שלא !
בשלב מסויים יעלו על הטעות והדוח יתוקן, כך שחבל על הזמן ........
תגובתך תקשה עליך בערעור לאחר שהדית כבר.
יחד עם זאת מה העבירה, מה רשום בנסיבות? אתה יכול לעזור לנו?
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
בשלב מסויים יעלו על הטעות והדוח יתוקן, כך שחבל על הזמן ........
תגובתך תקשה עליך בערעור לאחר שהדית כבר.
יחד עם זאת מה העבירה, מה רשום בנסיבות? אתה יכול לעזור לנו?
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
דוח חניה
אילנית
20/05/10
קבלתי דוח מהרשות המקומית על כך שחניתי שלא בתוך אחד השטחים סעיף 5ב' 2 , אני חניתי בין שני רכבים מסתבר כי היה סימון מקוקו ע"ג הכביש שלא ניתן היה לראותו כשנוהגים והוא למעשה היה מעין אי תנועה בתוך מגרש החניה נגשתי השבוע לצלם את המקום וגיליתי כי המקום סודר מחדש עם מדרכה ואבן שפה ואפילו פנס תאורה... שאלתי האם כאשר ישנו סימון על מגרש החניה לא אמור להיות תמרור כלשהו אשר ניתן לראות כשנוהגים? בתודה מראש
שאילות על השאילה
אלפי
22/05/10
איך ניתן לראות את הדוח ואת התמונות ?
גש למשרדי אגף החניה ברשות המקומית והסבר להם.
עו"ד אנושי אלי
22/05/10
איסור תחרות
א
20/05/10
שלום רב,
בחוזה שלי קיים סעיף של איסור תחרות.
אבקש עצתכם בעיניין ההתייחסות ללקוח החברה שאינו מהווה מתחרה לחברה. כמו כן הלקוח הוא מעסיקי הקודם שהחברה הוקמה מתוכו והפכה לעצמאית.
האם סעיף זה בחוזה מהווה עילה לטביעה אישית.
פרק איסור תחרות בחוזה:
העובד מתחייב כי לא יתחרה בדרך כלשהי בחברה ו/או בעסקיה בין במישרין ובין בעקיפין, לרבות כעובד, כמנהל, בעלים, יועץ, קבלן עצמאי, בעל מניות ו/או שותף ולא יסייע לאחרים לעשות כן, לא יהיה בקשר עם לקוחות החברה בין על-פי פנייה שלו או בין על-פי פנייה שלהם וזאת כל עוד יעבוד בחברה ובמשך תקופה של 12 חודשים נוספים לאחר מכן, תהא סיבת הפסקת העבודה בחברה אשר תהא. התחייבות זו תחול במדינת ישראל ובמדינות שבהן פועלת / פעלה החברה. מובהר בזאת כי בתמורה המשולמת לעובד בגין עבודתו, נלקחה בחשבון התחייבותו זו.
אודה לתשובתכם
בברכה
א.
בחוזה שלי קיים סעיף של איסור תחרות.
אבקש עצתכם בעיניין ההתייחסות ללקוח החברה שאינו מהווה מתחרה לחברה. כמו כן הלקוח הוא מעסיקי הקודם שהחברה הוקמה מתוכו והפכה לעצמאית.
האם סעיף זה בחוזה מהווה עילה לטביעה אישית.
פרק איסור תחרות בחוזה:
העובד מתחייב כי לא יתחרה בדרך כלשהי בחברה ו/או בעסקיה בין במישרין ובין בעקיפין, לרבות כעובד, כמנהל, בעלים, יועץ, קבלן עצמאי, בעל מניות ו/או שותף ולא יסייע לאחרים לעשות כן, לא יהיה בקשר עם לקוחות החברה בין על-פי פנייה שלו או בין על-פי פנייה שלהם וזאת כל עוד יעבוד בחברה ובמשך תקופה של 12 חודשים נוספים לאחר מכן, תהא סיבת הפסקת העבודה בחברה אשר תהא. התחייבות זו תחול במדינת ישראל ובמדינות שבהן פועלת / פעלה החברה. מובהר בזאת כי בתמורה המשולמת לעובד בגין עבודתו, נלקחה בחשבון התחייבותו זו.
אודה לתשובתכם
בברכה
א.
התכוונת לפנות לפורום עבודה - פנית בטעות לתעבורה...
|עו"ד חקלאי. נועה
20/05/10
סימון אדום לבן בכביש
איתן גנזי
19/05/10
אינני יודע אם הגעתי למקום הנכון, אולם ברצוני לדעת על פי אלו קריטריונים קובעים אם לסמן את המדרכה באדום לבן?
סימונים ותמרורים
אושרי הירש ח תאונות
20/05/10
כעיקרון סימונים על הכביש תמרור והסדרי תנועה נערכים על ידי מהנדס תנועה עירוני לאחר שאושרו על ידי ועדת תימרור מקומית של הרשות
על מנת לערער על דו"ח יש לבדוק במפת התימרור של הרשות האם הסימון הוצב כדין
על מנת לערער על דו"ח יש לבדוק במפת התימרור של הרשות האם הסימון הוצב כדין
נהגת חדשה
ר.ו
19/05/10
היי
אני לפני כ חודשיים נתפסתי על ידי מצלמה אלקטרונית על מהירות מעל 28 קמ"ש מהמותר רציתי לדעת מה יכול לקרות אחרי שאני העביר את הדוח על שמי
מה העונש שניתן ?
זה 8 נק' +750 ש"ח
אודה על תשובה
אני לפני כ חודשיים נתפסתי על ידי מצלמה אלקטרונית על מהירות מעל 28 קמ"ש מהמותר רציתי לדעת מה יכול לקרות אחרי שאני העביר את הדוח על שמי
מה העונש שניתן ?
זה 8 נק' +750 ש"ח
אודה על תשובה
השמעות של העבירה עבור נהגת חדשה.
אסף מירוז, עו"ד
19/05/10
העייה העיקרית היא שחוץ מהקנס והנקודות, רשות הרישוי לא תחדש לך את הרישיון ותחייב אותך בטסט ובתיאוריה ושוב תקופה של נהגת חדשה.
חשוב להבין כמה נשאר לך עד סיום השנתיים ואת הנסיבות הנוספות.
והכי חשוב, תנהגי בזהירות ותימנעי מלבצע עבירות תעבורה. זה גם מסוכן וגם עלול להיות יקר.
חג שמח
חשוב להבין כמה נשאר לך עד סיום השנתיים ואת הנסיבות הנוספות.
והכי חשוב, תנהגי בזהירות ותימנעי מלבצע עבירות תעבורה. זה גם מסוכן וגם עלול להיות יקר.
חג שמח
כל מי ששוטרי תנועה התנכלו לו – להיכנס!
אזרח שומר חוק
19/05/10
המשטרה ומשטרת התנועה מנצלת שאנו פרטים ולא קבוצה מאוחדת ולכן מאפשרת לעצמה להתנכל לנו.
אני מבקש מכל אחד שהתנכלו לו ויש באפשרותו לבוא ולהעיד על כך בבית המשפט לספר את סיפורו בקצרה. לציין מה מצב ההתנכלות (האם שילם את הקנס/האם השוטרים עזבו אותו לבסוף/האם עדיין יש לו יכולת ברירת משפט/האם בהליכים משפטיים/האם הפנה תלונה למח"ש/לפרקליטות המדינה).
תודה מראש.
שוטר זה דבר מעולה כל עוד לא מנצל את הסמכות שהמחוקק העניק לו בהתנכלות לשומרי חוק!
אני מבקש מכל אחד שהתנכלו לו ויש באפשרותו לבוא ולהעיד על כך בבית המשפט לספר את סיפורו בקצרה. לציין מה מצב ההתנכלות (האם שילם את הקנס/האם השוטרים עזבו אותו לבסוף/האם עדיין יש לו יכולת ברירת משפט/האם בהליכים משפטיים/האם הפנה תלונה למח"ש/לפרקליטות המדינה).
תודה מראש.
שוטר זה דבר מעולה כל עוד לא מנצל את הסמכות שהמחוקק העניק לו בהתנכלות לשומרי חוק!
דבריך דושים הסבר ודוגמאות
גיא "אנשים באדום"
19/05/10
"אזרח שומר חוק" עד כדי כך מצבך מסובך שאינך יכול לרשום את שמך?
מה קרה שהביא אותך לרשום דברים כאלה? איך הגעת למשפט שהמשטרה מנצלת את המצב שהנהגים לא מגובשים ולכן מתנכלת להם?
אולי בגלל זה אתה מסתתר ....... חשבת על כך? מה קרה לך בכביש ?
ואם יש אמת והדברים נכונים אנא העלה אותם כאן או כתוב אלי ואני מוכן לנסות לסייע לך.
אני מבקש לציין שאני מתנדב במשטרה באכיפת חוקי התנועה במטרה למנוע עוד אסון מיותר בדרכים, עדיין לא נתקלתי ולא שמעתי על התארגנות משטרתית נגד הנהגים. נכונה העובדה שיש שוטרים לא מקצועיים, לא אדיבים, לא מתאימים לתפקידם ועוד ועוד הגדרות ........
לתשומת ליבכם - זה כמו בכל תפקיד ובכל ארגון זה קיים.
אם אתם חושבים שאתם מתאימים - בדקו ושקלו אפשרות להצטרף למשטרה כעובדים / מתנדבים בה.
עבירת תנועה > תאונה = אסון
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
מה קרה שהביא אותך לרשום דברים כאלה? איך הגעת למשפט שהמשטרה מנצלת את המצב שהנהגים לא מגובשים ולכן מתנכלת להם?
אולי בגלל זה אתה מסתתר ....... חשבת על כך? מה קרה לך בכביש ?
ואם יש אמת והדברים נכונים אנא העלה אותם כאן או כתוב אלי ואני מוכן לנסות לסייע לך.
אני מבקש לציין שאני מתנדב במשטרה באכיפת חוקי התנועה במטרה למנוע עוד אסון מיותר בדרכים, עדיין לא נתקלתי ולא שמעתי על התארגנות משטרתית נגד הנהגים. נכונה העובדה שיש שוטרים לא מקצועיים, לא אדיבים, לא מתאימים לתפקידם ועוד ועוד הגדרות ........
לתשומת ליבכם - זה כמו בכל תפקיד ובכל ארגון זה קיים.
אם אתם חושבים שאתם מתאימים - בדקו ושקלו אפשרות להצטרף למשטרה כעובדים / מתנדבים בה.
עבירת תנועה > תאונה = אסון
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
שוטר כפוף לשופט !
אלפי
22/05/10
אין להתעלם מכל דוח שהוא, אבל - יחד עם זאת - ניתן לנסות הילחם בהם בכלים שלהם ! בפעם האחרונה שבדקתי, המשטרה הייתה עדיין רשות עקיפה ולא רשות שופטת. לפי דעתי יש להכין היטב שיעורי בית, ואז - עם אתה עדיין מאמין כי הצדק עמך - עליך לבקש להישפט !
נתפשתי נוסע במהירות מופרזת
amer
19/05/10
נהגתי 50 קמ"ש מעל למותר ושוטר שלל לי הרשיון ל 30 יום וקבלתי הזמנה לבית משפט שיתקיים בתאריך24.05.10 ולפני שנה נשפטתי על מהירות מופרזת גם וקבלתי שלילה לחודש בפועל וחודש על תנאי לשנתיים ואני לא יודע מה יהיה בדיון שלי הקרוב ומה לטעון ואיך להתנהג ולכמה זמן יכולים לשלול לי את הרשיון
נראה שאם תורשע, מצבך עלול להיות חמור.
אסף מירוז, עו"ד
19/05/10
גם לנוכח העבר שלך והעובדה שיש לך על תנאי.
האם נתפסת בכביש עירוני או בין עירוני?
כמה שנים יש לך רישיון?
איזה עוד עבירות היו לך ומתי?
באיזה ביהמ"ש אתה נשפט?
לנוכח הפסיקה החדשה נושא אכיפת מהירות, ייתכן שניתן למנוע את ההרשעה שלך או להגיע לעסקה עם התביעה.
לצורך כך, רצוי שתהיה מיוצג.
אנא, תנהג כחוק. זה גם יותר בטוח, שומר על החיים שלך ושל הסביבה, על הרישיון שלך ועל הכסף שלך.
חג שמח.
האם נתפסת בכביש עירוני או בין עירוני?
כמה שנים יש לך רישיון?
איזה עוד עבירות היו לך ומתי?
באיזה ביהמ"ש אתה נשפט?
לנוכח הפסיקה החדשה נושא אכיפת מהירות, ייתכן שניתן למנוע את ההרשעה שלך או להגיע לעסקה עם התביעה.
לצורך כך, רצוי שתהיה מיוצג.
אנא, תנהג כחוק. זה גם יותר בטוח, שומר על החיים שלך ושל הסביבה, על הרישיון שלך ועל הכסף שלך.
חג שמח.
טעות טכנית
שלום
18/05/10
שלום, קיבלתי דו"ח על אי עצירה בתמרור עצור (על אף שעצרתי באופן מלא...). בדו"ח שנרשם לי, שמי נרשם באופן לא נכון - הושמטה האות י' כך ששמי שונה בתכלית. השעה שנרשמה איננה נכונה, ובנוסף, הדו"ח לא נרשם בכתב ברור וקריא. האם אלו עילות לביטול הדו"ח על בסיס טעות טכנית? אציין כי מעולם לא קיבלתי דו"ח, או נעצרתי. תודה!
איפה זה קרה לך?
אחר
19/05/10
כי אני הגשתי בקשה למח"ש שסגרו בדבר התנכלות שוטרים בדיוק על נושא זה ולפני מספר ימים הגשתי על החלטת מח"ש - לפרקליטות המדינה.
pנייה שמאלה
דנה
18/05/10
שלום וחג שמח,לפני מספר חודשים הייתה לי "תאונה" וכיום הצד השני תובע אותי על סך של 4000 שח וחברת הביטוח לוחצת עליי להודות באשמה.רציתי המלצתכם:נסענו בצומת מרומזרת.אני בנתיב השמאלי והוא בימני. הצומת לא הייתה מסומנת איכן מותר ישר ואיכן אפשר שמאל.אחרי הצומת בכביש ההמשך היו 2 נתיבים.אחרי שהתחלף לירוק אני מהנתיב השמאלי המשכתי ישר, והרכב השני מנתיב ימין פנה שמאלה ונכנס בי בדלת. מיותר לציין שהמהירות הייתה אטית ולא נגרם לי נזק ממשי לרכב מלבד שריטה. הנ"ל כמובן שהתפנה לבה"ח ועשה מכך תרחישי זוועה שאני נכנסתי בו ונוצר לו נזק לאוטו(לא יודעת איך) בסכום הנ"ל.חברת הביטוח לוחצת עליי להודות באשמה על מנת שיוכלו לסגור פשרה...אבל אני עדיין אצטרך לשלם השתתפות עצמית וכל נושא הערות בפוליסה...מה לעשות? האם כדאי ללכת לתביעות קטנות?תודה וחג שמח
אני מציע שתעלי תרשים/תמונה בשביל שהעובדות תהיינה
אסף מירוז, עו"ד
19/05/10
יותר ברורות.
עניין היחסים שלך עם התובע וחברת הביטוח אינם שיייכים לדיני תעבורה.
עניין היחסים שלך עם התובע וחברת הביטוח אינם שיייכים לדיני תעבורה.
מחדל חמור משא קל C1 רשלנות בתי ספר בראשל"צ וחולון
אבי
18/05/10
אני בן 25 שנמאס לי שלוקחים לי
את חירות ופרנסה ואני נאבק בדרך הצדק וכלים שעומדים לרשותי ומספר לכם את
מצב הנוראי שמתרחש אצלנו בארץ ומשרד הרישוי נרדם בשמירה הבחינות
המעשיות הגיעו לשוחד של 1500-2000 שקלים במקום 450 שקלים לעמדת משאית לטסט
וזה מתנהל כך בלי שום מפריע רבותי זה נכון 100 % מה שאתם שומעים וזה חייב
לפסק ומיד זה פגיעה בזכיות אזרחי מדינה להוצאה רישיון נהיגה ביושר .לא
יתכן אדם שעבר טסט פנימי בצלחה ועשה טסט אחד מעשי לשלול מימנו את זכות לגשת
לבחינה מעשית נוספת 49 שיעורים זה עלות כל שיעור ששלמתי מזומן 140 שקלים
סך הכל 6890 שקלים זה בלי טסט פנימי ומעשי ביחד יוצא 7615 שקלים ועוד כמה
שיעורים עם מורים אחרים שרצו שוחד או מריחה שיעורים בלי לאפשר לגשת לבחינה
מעשית.בראשון לציון קיימים רק שני בתי ספר למשאית ואין שום פיקוח
המורים עושים מה שבא להם וזה חצה את כל קווים אדומים לא יתכן שחלפה שנה
שלמה ועשיתי רק טסט אחד בגלל הבריונות שלהם לסרב לשלוח למבחן מעשי בית
ספר שער ראשון מספר רישיון 755מורה זאב שוורץ עשיתי 49 שיעורים
ורק טסט אחד סירוב לאפשר לגשת לבחינה מעשית נוספת מחודש אוגוסט 2009
ועד סוף דצמבר 2009מורה נוסף מאיר חיון שעובד עם קד"צ של צבא עשיתי
אצלו 2 שיעורים למשאית והוא גם סירב לאפשר לי ללכת לטסט מעשי רק למרוח
בשיעורים והפחדות בלי סוף יש לציין שראיתי אצלו מעל 10 תלמידים בני 17-18
עושים קד"צ וכולם נכשלו בטסט ראשון בית ספר שרייבר מספר רישיון 765מורה
בצלאל עשיתי 5 שיעורים והוא סירב בכל תוקף לאפשר לי ללכת לטסט מעשי אותו
דבר למרוח שיעורים ולא עזר לדבר עם סמנכ"ל שלהם בשם רביב שוחחתי עימו
בטלפון הוא סירב בכל תוקף בנדון טסט מעשי מתי אלה מריחה שיעורים בלי סוף
בלי טסט באופק בית ספר מונטין בחולון מספר רישיון 636 מורה חנן
בן חורין פגע בי באופן אישי ממש התביישתי שאני במדינה שלי הולך כזה
מרמה בדרגה ראשונה כל אדם שמצלצל אצלו הוא מנסה לסגור עסקה של 2800-3500
שקלים ושמגיע רגע להגיש לבחינה מעשית כאן שיא המרמה הוא מתחיל לגיד זה שוק
שחור אנשים משלמים 1000-2000 שקל לטסט אין לי רווח מימך אתה מבין לך תעבוד
קצת בגינון או ניקיון תחסוך את סכום הזה אולי הגיש אותך לטסט . הבנתי שזה
ממש אבל ממש לא חוקי זה פשע מנוול ומכוער להפקה רווחים מהירים וקביעה גזר
דין שלילה חירות לא משלם מעל המחיר ממוצע אין טסט . חייבים לעצור את זה מיד
ושיחות שהוא מנהל בטלפון הנייד אין לו שום בעיה לשים קבלות מנופחות או
קטנות יותר לפי אך שמתחשק לומצפצף על חוק . כאילו שרישיון הוראה הזה
ממדינה ישראל משרד הרישוי ליופי הוא קובע מחירים הוא משחק במחירי הקבלות .
ואף אחד לא מתערב חייבים לשים לזה סוף . למזלי עשיתי רק 4 שיעורים ללא
סגירה שום עסקה איתו הבנתי . שחייבים לנתק קשר ולעביר את דברים לרשות החוק
שנרדמה בשמירה. זה שוחד וחצה כל קווים אדומים.אתם מבינים הוצא רישיון
נהיגה הפך לסרט איימה רק בגלל שמשרד רישוי נרדם בשמירה הלך לי שנה שלמה
לחינם ואני לא יכול לגשת לטסט אני מאד כועס שאין שום צדק לשלול מאדם זכות
לגשת לבחינה מעשית חייבים לשים לזה סוף .הטסט הפכו לשוק שחור וניצול
לרעה ואין אפשרות לשבת בחיבוק ידיים זה חייב לגמר . מבקש . רק בגלל שאין
פיקוח נורמאלי בשטח שדברים כאלה לא יקרו . צריך לעשות הפרדה טסט משאיות של
משרד הרישוי במיקום של מורים ולא מלחמה כמו שמתנהלת כבר שנה שלמה שאין בתי
ספר ומשאיות ואין מורים בלי שוחד ובלי מריחות שיעורים .אני מבקש לתת לי
הצעה למצב שנקלעתי תעזרו לי לאפשר ללכת לטסט מעשי נוסף .בלי שוחד ובלי
מריחות ובלי הפחדות נמאס כל שלושת בתי ספר האלה חייבים לבטל להם רישיון
הוראה שלילה חירות לתלמיד זה ביטול רישיון הוראה מיידי למורה בלתי נסבל .אני
שומע פה אנשים בוכים שבועים חודש על מבחן מעשי רבותי אני שנה שלמה רק טסט
אחד ולא מאפשרים לי ללכת לטסט מעשי החלפתי בתי ספר הן פרטי והן מורה שעובד
עם צבא דבר לא עזר כלום צריך לקחת אותם למעצר ושלילה רישיון הוראה ארבע
המורים האלה שוללים חירות מתלמיד לא קיים בשום מדינה לא לאפשר ללכת לבחינה
מעשית אין דבר כזה .אני השמח לקבל כל הצעה או פיתרון למשא קל c1 לאפשר
לי ללכת לטסט מיד אני מוכן לבחינה ואני רוצה לגשת מיד ואין לי בעיה לשלם
עמדת טסט 450 שקל ואגרת טסט 129 עם דרוש למרות שכבר מגיע לי חינם על נזק
ורשלנות שגרמו לי .בראשון לציון קיים מעל 250 אלף תושבים לא יכול להיות
שיש רק שני בתי ספר שמשחקים בחיי אדם לא לאפשר לגשת לטסט זה פשע החמור
ביותר שלילה חירות אדם .כל תלמיד ראשי לגשת לבחינה לאחר שסיים שיעורים
מינימליים. אני רואה רק שני אופציות 1. הפרדה הבחינה מעשית למשאית
של משרד רישוי ולגשת כל שבועים לבחינה 2. חובה כל מורה לשלוח תלמיד
לטסט מעשי ולא קנס של 5000 שקלים לבית ספר עד שלילה רישיון הוראה למורה .
ועם גם זה לא עוזר סגירה בית ספר שלילה זכיות אזרח זה פשע מדרגה ראשונה.חייבים
לשים לזה סוף ומייד . הסמכות שקיבלו ממשרד רישוי מורי הנהיגה למשא
קל לגריפה רווחים מהירים ללא שום פיתרון לתלמיד וניצול לרעה מדובר
ברישיונות הוראה מעל 20 שנה שצריכים לבדק שוב את תקינות בריאותם הם בעלי
מגבלות בריאות שאינם מאפשרות התקדמות לתלמיד אך ורק ניצול כספי .וזה
נורה אדומה חמורה ביותר מדובר במורי נהיגה בני 55-65 שבוודאי קיימות מספר
רב בעיות בריאות כגון בעיות גב רגליים . כל מערכת הוראה למשא קל צריכה לבדק
היטב .הבריאות של מורי הנהיגה אינה מודעת לתלמיד ממשרד הרישוי צריך
לבקש מכל מורה ומורה בדיקה גופנית רשימה תרופות וכל תיק הרפואי של מורה
לאחר שעבר בצלחה המורה יקבל תעודה סמכות על כושר בריאות כשיר הבדיקה צריכה
לעשות בכל שנתיים מול רופאי משרד רישוי . מורה שלא ישתף פעולה לבטל מיד את
רישיון הוראה שלו .מורה שאינו כשיר בריאותית גורם מפגע תעבורה חמור ואינו
יכול לשמש כמורה הוראה בעל סמכות . כמו שדורשים מכל תלמיד בדף ירוק משרד
רישוי צריך לבקש כל שנתיים ממורי הוראה באופן קפדני . מדובר במקצוע הוראה
שחובה כושר גופני גבוה . ואני מאמין שמעל 60 אחוז ממורי הנהיגה בארץ פוסלים
בריאותית ומסכנים את תלמיד וחייבים לשים סוף למחדל הזה . עם
למישהו יש להמליץ על מורה נהיגה למשאית שלא מורח בשיעורים ולא לוקח שוחד
לבחינה מעשית זה הזמן עם דגש לתלמידים שעברו בחינה מעשית אצלהם.
את חירות ופרנסה ואני נאבק בדרך הצדק וכלים שעומדים לרשותי ומספר לכם את
מצב הנוראי שמתרחש אצלנו בארץ ומשרד הרישוי נרדם בשמירה הבחינות
המעשיות הגיעו לשוחד של 1500-2000 שקלים במקום 450 שקלים לעמדת משאית לטסט
וזה מתנהל כך בלי שום מפריע רבותי זה נכון 100 % מה שאתם שומעים וזה חייב
לפסק ומיד זה פגיעה בזכיות אזרחי מדינה להוצאה רישיון נהיגה ביושר .לא
יתכן אדם שעבר טסט פנימי בצלחה ועשה טסט אחד מעשי לשלול מימנו את זכות לגשת
לבחינה מעשית נוספת 49 שיעורים זה עלות כל שיעור ששלמתי מזומן 140 שקלים
סך הכל 6890 שקלים זה בלי טסט פנימי ומעשי ביחד יוצא 7615 שקלים ועוד כמה
שיעורים עם מורים אחרים שרצו שוחד או מריחה שיעורים בלי לאפשר לגשת לבחינה
מעשית.בראשון לציון קיימים רק שני בתי ספר למשאית ואין שום פיקוח
המורים עושים מה שבא להם וזה חצה את כל קווים אדומים לא יתכן שחלפה שנה
שלמה ועשיתי רק טסט אחד בגלל הבריונות שלהם לסרב לשלוח למבחן מעשי בית
ספר שער ראשון מספר רישיון 755מורה זאב שוורץ עשיתי 49 שיעורים
ורק טסט אחד סירוב לאפשר לגשת לבחינה מעשית נוספת מחודש אוגוסט 2009
ועד סוף דצמבר 2009מורה נוסף מאיר חיון שעובד עם קד"צ של צבא עשיתי
אצלו 2 שיעורים למשאית והוא גם סירב לאפשר לי ללכת לטסט מעשי רק למרוח
בשיעורים והפחדות בלי סוף יש לציין שראיתי אצלו מעל 10 תלמידים בני 17-18
עושים קד"צ וכולם נכשלו בטסט ראשון בית ספר שרייבר מספר רישיון 765מורה
בצלאל עשיתי 5 שיעורים והוא סירב בכל תוקף לאפשר לי ללכת לטסט מעשי אותו
דבר למרוח שיעורים ולא עזר לדבר עם סמנכ"ל שלהם בשם רביב שוחחתי עימו
בטלפון הוא סירב בכל תוקף בנדון טסט מעשי מתי אלה מריחה שיעורים בלי סוף
בלי טסט באופק בית ספר מונטין בחולון מספר רישיון 636 מורה חנן
בן חורין פגע בי באופן אישי ממש התביישתי שאני במדינה שלי הולך כזה
מרמה בדרגה ראשונה כל אדם שמצלצל אצלו הוא מנסה לסגור עסקה של 2800-3500
שקלים ושמגיע רגע להגיש לבחינה מעשית כאן שיא המרמה הוא מתחיל לגיד זה שוק
שחור אנשים משלמים 1000-2000 שקל לטסט אין לי רווח מימך אתה מבין לך תעבוד
קצת בגינון או ניקיון תחסוך את סכום הזה אולי הגיש אותך לטסט . הבנתי שזה
ממש אבל ממש לא חוקי זה פשע מנוול ומכוער להפקה רווחים מהירים וקביעה גזר
דין שלילה חירות לא משלם מעל המחיר ממוצע אין טסט . חייבים לעצור את זה מיד
ושיחות שהוא מנהל בטלפון הנייד אין לו שום בעיה לשים קבלות מנופחות או
קטנות יותר לפי אך שמתחשק לומצפצף על חוק . כאילו שרישיון הוראה הזה
ממדינה ישראל משרד הרישוי ליופי הוא קובע מחירים הוא משחק במחירי הקבלות .
ואף אחד לא מתערב חייבים לשים לזה סוף . למזלי עשיתי רק 4 שיעורים ללא
סגירה שום עסקה איתו הבנתי . שחייבים לנתק קשר ולעביר את דברים לרשות החוק
שנרדמה בשמירה. זה שוחד וחצה כל קווים אדומים.אתם מבינים הוצא רישיון
נהיגה הפך לסרט איימה רק בגלל שמשרד רישוי נרדם בשמירה הלך לי שנה שלמה
לחינם ואני לא יכול לגשת לטסט אני מאד כועס שאין שום צדק לשלול מאדם זכות
לגשת לבחינה מעשית חייבים לשים לזה סוף .הטסט הפכו לשוק שחור וניצול
לרעה ואין אפשרות לשבת בחיבוק ידיים זה חייב לגמר . מבקש . רק בגלל שאין
פיקוח נורמאלי בשטח שדברים כאלה לא יקרו . צריך לעשות הפרדה טסט משאיות של
משרד הרישוי במיקום של מורים ולא מלחמה כמו שמתנהלת כבר שנה שלמה שאין בתי
ספר ומשאיות ואין מורים בלי שוחד ובלי מריחות שיעורים .אני מבקש לתת לי
הצעה למצב שנקלעתי תעזרו לי לאפשר ללכת לטסט מעשי נוסף .בלי שוחד ובלי
מריחות ובלי הפחדות נמאס כל שלושת בתי ספר האלה חייבים לבטל להם רישיון
הוראה שלילה חירות לתלמיד זה ביטול רישיון הוראה מיידי למורה בלתי נסבל .אני
שומע פה אנשים בוכים שבועים חודש על מבחן מעשי רבותי אני שנה שלמה רק טסט
אחד ולא מאפשרים לי ללכת לטסט מעשי החלפתי בתי ספר הן פרטי והן מורה שעובד
עם צבא דבר לא עזר כלום צריך לקחת אותם למעצר ושלילה רישיון הוראה ארבע
המורים האלה שוללים חירות מתלמיד לא קיים בשום מדינה לא לאפשר ללכת לבחינה
מעשית אין דבר כזה .אני השמח לקבל כל הצעה או פיתרון למשא קל c1 לאפשר
לי ללכת לטסט מיד אני מוכן לבחינה ואני רוצה לגשת מיד ואין לי בעיה לשלם
עמדת טסט 450 שקל ואגרת טסט 129 עם דרוש למרות שכבר מגיע לי חינם על נזק
ורשלנות שגרמו לי .בראשון לציון קיים מעל 250 אלף תושבים לא יכול להיות
שיש רק שני בתי ספר שמשחקים בחיי אדם לא לאפשר לגשת לטסט זה פשע החמור
ביותר שלילה חירות אדם .כל תלמיד ראשי לגשת לבחינה לאחר שסיים שיעורים
מינימליים. אני רואה רק שני אופציות 1. הפרדה הבחינה מעשית למשאית
של משרד רישוי ולגשת כל שבועים לבחינה 2. חובה כל מורה לשלוח תלמיד
לטסט מעשי ולא קנס של 5000 שקלים לבית ספר עד שלילה רישיון הוראה למורה .
ועם גם זה לא עוזר סגירה בית ספר שלילה זכיות אזרח זה פשע מדרגה ראשונה.חייבים
לשים לזה סוף ומייד . הסמכות שקיבלו ממשרד רישוי מורי הנהיגה למשא
קל לגריפה רווחים מהירים ללא שום פיתרון לתלמיד וניצול לרעה מדובר
ברישיונות הוראה מעל 20 שנה שצריכים לבדק שוב את תקינות בריאותם הם בעלי
מגבלות בריאות שאינם מאפשרות התקדמות לתלמיד אך ורק ניצול כספי .וזה
נורה אדומה חמורה ביותר מדובר במורי נהיגה בני 55-65 שבוודאי קיימות מספר
רב בעיות בריאות כגון בעיות גב רגליים . כל מערכת הוראה למשא קל צריכה לבדק
היטב .הבריאות של מורי הנהיגה אינה מודעת לתלמיד ממשרד הרישוי צריך
לבקש מכל מורה ומורה בדיקה גופנית רשימה תרופות וכל תיק הרפואי של מורה
לאחר שעבר בצלחה המורה יקבל תעודה סמכות על כושר בריאות כשיר הבדיקה צריכה
לעשות בכל שנתיים מול רופאי משרד רישוי . מורה שלא ישתף פעולה לבטל מיד את
רישיון הוראה שלו .מורה שאינו כשיר בריאותית גורם מפגע תעבורה חמור ואינו
יכול לשמש כמורה הוראה בעל סמכות . כמו שדורשים מכל תלמיד בדף ירוק משרד
רישוי צריך לבקש כל שנתיים ממורי הוראה באופן קפדני . מדובר במקצוע הוראה
שחובה כושר גופני גבוה . ואני מאמין שמעל 60 אחוז ממורי הנהיגה בארץ פוסלים
בריאותית ומסכנים את תלמיד וחייבים לשים סוף למחדל הזה . עם
למישהו יש להמליץ על מורה נהיגה למשאית שלא מורח בשיעורים ולא לוקח שוחד
לבחינה מעשית זה הזמן עם דגש לתלמידים שעברו בחינה מעשית אצלהם.
עליך לפנות בבהילות לגורמים הבאים
חסוי
19/05/10
1. נציב שירות המדינה - ראה באינטרנט - דרישת פיטורי המומנים.
2. מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור - ראה באינטרנט - בדיקה מקיפה.
3. מיכאל איתן - השר לשיפור השירות לאזרח הנלחם בכל מעודו בשחיתות - דרך אתר הכנסת וכן אתרו האישי פנה.
4. התלונן במשטרה - הגש תלונה רשמית. צרף הקלטות.
5. פנה לכלבוטק - ראה באינטרנט.
6. פנה לגלי צה"ל/רשת תקשורת ברדיו.
7. פנה לועדות הכנסת השונות העוסקות בנושא - ראה באתר הכנסת.
שמור העתקים של הכל.
8. פנה לבית המשפט בתביעה כנגדם. - המתן למענה כל הגורמים ואז הגש תביעה. ייתכן גם לגבי כל מי שיעביר לך תגובה קולקלת.
בהצלחה!
2. מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור - ראה באינטרנט - בדיקה מקיפה.
3. מיכאל איתן - השר לשיפור השירות לאזרח הנלחם בכל מעודו בשחיתות - דרך אתר הכנסת וכן אתרו האישי פנה.
4. התלונן במשטרה - הגש תלונה רשמית. צרף הקלטות.
5. פנה לכלבוטק - ראה באינטרנט.
6. פנה לגלי צה"ל/רשת תקשורת ברדיו.
7. פנה לועדות הכנסת השונות העוסקות בנושא - ראה באתר הכנסת.
שמור העתקים של הכל.
8. פנה לבית המשפט בתביעה כנגדם. - המתן למענה כל הגורמים ואז הגש תביעה. ייתכן גם לגבי כל מי שיעביר לך תגובה קולקלת.
בהצלחה!
שכל אחד ימצא לו כותרת מתאימה לסיפור
גיא "אנשים באדום"
17/05/10
עד להיכן תגיע החוצפה ועזות המצח שלנו ? ! ותגידו שאני לא צודק .......
הייתי במשמרת, מתנדבים במשטרה באכיפת חוקי התנועה (כן יש גם כאלה) בעיר. רכב חונה במפרץ תחנת אוטובוס. רגיל ? נכון ......
הנה הנהגת הגיעה ..... מהקיוסק הקרוב? מהכספומט? לא ! לא תאמינו -
יצאה ממספרת "שלומי עיצוב שיער" ! כולה עטופה בניילון פן תתלכלך, ושערה "באמצע הצבע" ....... מה דעתכם ? כאשר המתנדב (לא אני) יצא אל הרכב הוא היה בלי הכובע (נו נו נו !) ובינתיים הוא קיבל אותו.
במהלך רישום הדוח (מה דעתכם? לא מגיע לה?) הנהגת פונה למתנדב ואומרת לו "למה אתה בלי כובע? זה אסור נכון ....... אתה יודע מה, בוא נהיה "פיטים" אתה תוותר לי ואני לא אתלונן עליך ........"
צודקת הנהגת?
הנהגת קיבלה את הדוח והוזהרה שלא תקבל דוח נוסף ........
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
הייתי במשמרת, מתנדבים במשטרה באכיפת חוקי התנועה (כן יש גם כאלה) בעיר. רכב חונה במפרץ תחנת אוטובוס. רגיל ? נכון ......
הנה הנהגת הגיעה ..... מהקיוסק הקרוב? מהכספומט? לא ! לא תאמינו -
יצאה ממספרת "שלומי עיצוב שיער" ! כולה עטופה בניילון פן תתלכלך, ושערה "באמצע הצבע" ....... מה דעתכם ? כאשר המתנדב (לא אני) יצא אל הרכב הוא היה בלי הכובע (נו נו נו !) ובינתיים הוא קיבל אותו.
במהלך רישום הדוח (מה דעתכם? לא מגיע לה?) הנהגת פונה למתנדב ואומרת לו "למה אתה בלי כובע? זה אסור נכון ....... אתה יודע מה, בוא נהיה "פיטים" אתה תוותר לי ואני לא אתלונן עליך ........"
צודקת הנהגת?
הנהגת קיבלה את הדוח והוזהרה שלא תקבל דוח נוסף ........
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
גבר
יוסי
18/05/10
שלום גיא
אלפי
22/05/10
אני מסכים עם סיסמתך, אשר לפיה "עבירת תעבורה" מובילה לאסון;הבעייה היא כיצד הייתה מגדיר "ביום עבירת תעבורה" לצרכי העשרת קופתן של הרשויות המקומיות ! רוב האכלוסייה מזלזלת בדיני התעבורה רק מפני הם הפכו בהרבה מקרים לאמצעייי "שנור" לאור היום !
האם חובה שיהיה ריטארדר באוטובוס?
ירוןןןן
17/05/10
אני נהג אוטובוס ,קיבלתי אוטובוס שהריטארדר לא עובד, פניתי לקצין הבטיחות בחברה והוא אמר ,שלא חובה שיהיה ריטארדר האם זה נכון?(מלבד בלם הרגיל אין לי באוטובוס שום בלם לא אגזוז ברקס לא תלמה ולא אף סוג אחר מלבד בלם הרגל)
יש לך קצין בטיחות
מיקו
17/05/10
או שהוא מטומטם ,או שהוא מטומטם ,או שהוא מטומטם.(יש עוד אפשרויות ,אבל אני אתחיל לחזור על עצמי )
א ,בלי קשר אם צריך להיות באוטובוס ריטארדר ( או מקבילה שלו ) ברגע שיש , זה חייב לעבוד ,
א ,בלי קשר אם צריך להיות באוטובוס ריטארדר ( או מקבילה שלו ) ברגע שיש , זה חייב לעבוד ,
חתימה על ויתור מ"חוסר ראיות" ??!!
רון
17/05/10
נעצרתי לבדיקת רשיונות. הצגתי רשיון נהיגה אמריקאי מכיון שהישראלי לא היה בתוקף. אני תושב חוזר ולפי החק מותר לי לנהוג עם רשיון זר במשך תקופה של שנה מיום חזרתי. השוטר התעקש לתת לי דוח מכיון שלטענתו אין ברשותי דרכון להוכיח שאני פחות משנה בארץ (אם היה לא הייתי מקבל דוח לטענתו). בחרתי ללכת להשפט. השופט קבע כי לא עברתי על החק וקבע התכנסות נוספת (אך פטר אותי מלהגיע) בה התובע ימשוך ידיו מהתביעה. לאחר כשבוע מתקשרת אלי מישהי ממזכירות בתי המשפט או משהו דומה, ומבקשת את הסכמתי לגנוז את התיק בשל "חוסר ראיות". אמרתי לה שזו לא הסיבה, היו את כל הראיות בתיק, ולדעתי אני זכאי. היא אמרה שזה מה שכתב התובע והיא רק מתקשרת לי כי זהו תפקידה. שאלתי - האם להסכים לגניזת התיק בשל חוסר ראיות? האם כך התביעה "מכסה" את עצמה מאחריות כדי שאני לא אתבע אותם על הוצאות מיותרות (אני גר בחיפה ונאלצתי להפסיד שני ימי עבודה ע"מ להגיע לדיונים)?
סגירת תיק:חוסר אשמה, חוסר עניין לציבור וחוסר ראיות
יוסי אפשטיין, עו"ד
17/05/10
סגירת תיק בעילה של חוסר אשמה הינה אקויולנטית לזיכוי מוחלט בתיק המתנהל.
סגירת תיק בעילה של חוסר עניין לציבור, משמעותה אשמה אך אין טעם לבירורה המשפטי ולכן התיק נסגר.
סגירת תיק בעילה של חוסר ראיות, משמע יש דברים בגו אך הם אינם מוחלטים.
בהנחה שהנך בטוח שאתה צודק, אל תסכים לשום עילה של סגירת התיק למעט חוסר אשמה. רק לסגירה זו אין תיעוד ברישום הפלילי.
עליך לפיכך - אם הנך חפץ בכך - לערור על עילת סגירת התיק.
סגירת תיק בעילה של חוסר עניין לציבור, משמעותה אשמה אך אין טעם לבירורה המשפטי ולכן התיק נסגר.
סגירת תיק בעילה של חוסר ראיות, משמע יש דברים בגו אך הם אינם מוחלטים.
בהנחה שהנך בטוח שאתה צודק, אל תסכים לשום עילה של סגירת התיק למעט חוסר אשמה. רק לסגירה זו אין תיעוד ברישום הפלילי.
עליך לפיכך - אם הנך חפץ בכך - לערור על עילת סגירת התיק.
חגורת בטיחות מאחור
אסף
16/05/10
שלום
אתמול קיבלתי דוח על כך ששניים מנוסעיי מאחור (מתוך שלושה)
לא היו חגורים ,בנוסף גם הם (שניהם) קיבלו דוח ...סה"כ שלושה דוחות
שני הנוסעים הינם חברים שביקשו טרמפ יחד עם משפחתי לירושלים...
בתחילת הנסיעה ביקשתי לחגור ווידאתי שכולם חגורים בהמשך (נוחות) החגורת ירדו ....
למה גם אני וגם הם צריכים לקבל דוח במה אני חטאתי ??
תודה מראש ?
אסף
אתמול קיבלתי דוח על כך ששניים מנוסעיי מאחור (מתוך שלושה)
לא היו חגורים ,בנוסף גם הם (שניהם) קיבלו דוח ...סה"כ שלושה דוחות
שני הנוסעים הינם חברים שביקשו טרמפ יחד עם משפחתי לירושלים...
בתחילת הנסיעה ביקשתי לחגור ווידאתי שכולם חגורים בהמשך (נוחות) החגורת ירדו ....
למה גם אני וגם הם צריכים לקבל דוח במה אני חטאתי ??
תודה מראש ?
אסף
האחריות היא של הנהג
גיא "אנשים באדום"
16/05/10
ראשית איני שופט את השוטר שנתן לך את הדוח והחליט לפי שיקול דעתו לתת דוח גם לך וגם לשני חבריך.
יחד עם זאת, אתה ודאי יודע שהנהג הוא האחראי למתרחש ברכב במהלך הנסיעה. ביניינו, לא ידעת שהם הורידו את החגורות ???
להלן פרטים שיסייעו לך אולי להמיר את הדוח לאזהרה.
בכל אופן תקפיד על חוקי התנועה ותפנים את המסר של האחריות בדרכים.
להלן הסבר לגבי בקשה להמרת הדוח לאזהרה.
קריטריונים לדו"ח אזהרה :
הודאה בביצוע העבירה
וותק רישיון נהיגה עשר שנים לפחות
העבירה היא ברירת משפט (ולא הזמנה למשפט)
אין לנהג שום דו"חות בחמש שנים האחרונות.
נסיבות ביצוע העבירה ושיקול דעת של המשטרה.
את הבקשה שולחים לתחנת המשטרה הקרובה למקום האירוע בהתאם לכתובות הרשומות בגב הדו"ח.
אם יעברו שלושה חודשים (הזמן המירבי לתשלום הדו"ח) מיום רישום הדוח ולא קיבלת תגובה כדאי מאוד לשלם אותו.
לשאלות נוספות ניתן לפנות אלי במייל.
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
יחד עם זאת, אתה ודאי יודע שהנהג הוא האחראי למתרחש ברכב במהלך הנסיעה. ביניינו, לא ידעת שהם הורידו את החגורות ???
להלן פרטים שיסייעו לך אולי להמיר את הדוח לאזהרה.
בכל אופן תקפיד על חוקי התנועה ותפנים את המסר של האחריות בדרכים.
להלן הסבר לגבי בקשה להמרת הדוח לאזהרה.
קריטריונים לדו"ח אזהרה :
הודאה בביצוע העבירה
וותק רישיון נהיגה עשר שנים לפחות
העבירה היא ברירת משפט (ולא הזמנה למשפט)
אין לנהג שום דו"חות בחמש שנים האחרונות.
נסיבות ביצוע העבירה ושיקול דעת של המשטרה.
את הבקשה שולחים לתחנת המשטרה הקרובה למקום האירוע בהתאם לכתובות הרשומות בגב הדו"ח.
אם יעברו שלושה חודשים (הזמן המירבי לתשלום הדו"ח) מיום רישום הדוח ולא קיבלת תגובה כדאי מאוד לשלם אותו.
לשאלות נוספות ניתן לפנות אלי במייל.
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
נהיגה בקטנוע
לינור
16/05/10
בכביש חד סטרי בן 2 נתיבים קטנוע (ואחרים) חייבים לסע הכי צמוד לקו השוליים בצד הימני ,הלא כן?
שקטנוע גורם עי כל למכוניות אחרות לחלוף על פניו באותו נתיב וזה מאד מסוכן מכל הבחינות
האם רשאי אם כן הקטנוע לסע יותר במרכז הנתיב הימיני כדי שיעקפוהו ממש רק ע"י הנתיב השני המקביל המרוחק ממנו?
שקטנוע גורם עי כל למכוניות אחרות לחלוף על פניו באותו נתיב וזה מאד מסוכן מכל הבחינות
האם רשאי אם כן הקטנוע לסע יותר במרכז הנתיב הימיני כדי שיעקפוהו ממש רק ע"י הנתיב השני המקביל המרוחק ממנו?
תוספת
לינור
16/05/10
האם יתכן שאיני חייבת לסע צמוד לשולים?
כלומר האם זכותי לסע במרכז הנתיב(הימיני)?
כלומר תקנה 35 מתכוונת לנתיב ימין בלבד?!
"נוהג רכב ישתמש ככל האפשר בצדו הימני הקיצוני של הכביש, אף בכביש חד-סטרי,
או בצדו הימני הקיצוני של הנתיב המיועד לאותו סוג רכב, הכל בכפוף להוראות חלק זה."
כלומר האם זכותי לסע במרכז הנתיב(הימיני)?
כלומר תקנה 35 מתכוונת לנתיב ימין בלבד?!
"נוהג רכב ישתמש ככל האפשר בצדו הימני הקיצוני של הכביש, אף בכביש חד-סטרי,
או בצדו הימני הקיצוני של הנתיב המיועד לאותו סוג רכב, הכל בכפוף להוראות חלק זה."
נהיגה בהכרה חלקית (שתייה,עייפות,הסח דעת וכד'…)
נמרוד לפיד
16/05/10
עובדה !
מוכח יום יום,באלפי! אירועי "מצב מסוכן" בכבישים, כי: חוסר ריכוז , חוסר התחשבות , חוסר תיאום וחוסר ציות - הם גורמי ה"אסון" .
הללו הם תוצאה מתבקשת של ליקוי בהדרכה וחוסר הרתעה !
רק מסר חד משמעי , מגובה בדיווח יומי על חומרת "נהיגה בחוסר ריכוז", יביאו לשינוי בהתייחסות , כמו גם להבטחת בריאותם של צעירים רבים, כמו רותם ..., נראה שתשכילו להעריך את פעולת ה "הצלה" , שמנסים לבצע פה ובכבישים ,בהתנדבות מתישה ומתסכלת ,"מנייאקים" בעלי נסיון (מר..) , רק כאשר תהיו אתם להורים המשלחים את ילדיהם אל שדה הקטל בכבישים ...
תפנימו !!! - המיועד לנהוג , לא טועם אלכוהול ומוודא ריכוז מלא !
נתראה בדרך ופה ...
נמרוד
מוכח יום יום,באלפי! אירועי "מצב מסוכן" בכבישים, כי: חוסר ריכוז , חוסר התחשבות , חוסר תיאום וחוסר ציות - הם גורמי ה"אסון" .
הללו הם תוצאה מתבקשת של ליקוי בהדרכה וחוסר הרתעה !
רק מסר חד משמעי , מגובה בדיווח יומי על חומרת "נהיגה בחוסר ריכוז", יביאו לשינוי בהתייחסות , כמו גם להבטחת בריאותם של צעירים רבים, כמו רותם ..., נראה שתשכילו להעריך את פעולת ה "הצלה" , שמנסים לבצע פה ובכבישים ,בהתנדבות מתישה ומתסכלת ,"מנייאקים" בעלי נסיון (מר..) , רק כאשר תהיו אתם להורים המשלחים את ילדיהם אל שדה הקטל בכבישים ...
תפנימו !!! - המיועד לנהוג , לא טועם אלכוהול ומוודא ריכוז מלא !
נתראה בדרך ופה ...
נמרוד
תודה על הסיוע ! תבורך על הצטרפותך לפורום
גיא "אנשים באדום"
16/05/10
אני מבקש להודות לך על מילות ההסבר כפי שאתה מבין ובסגנון מיוחד.
אשמח לפגוש אותך גם בפעמים הבאות, לא חסרה כאן "עבודה" מול גולשים המרשים לעצמם לנהוג בחוסר אחריות (ואיני מדבר על טעויות) ולאחר מכן מבקשים סיוע מאיתנו ומהשופט.
אני מציע שתצרף לשמך את ה"תואר" שלך ..... ואתה ודאי מבין אותי.
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
אשמח לפגוש אותך גם בפעמים הבאות, לא חסרה כאן "עבודה" מול גולשים המרשים לעצמם לנהוג בחוסר אחריות (ואיני מדבר על טעויות) ולאחר מכן מבקשים סיוע מאיתנו ומהשופט.
אני מציע שתצרף לשמך את ה"תואר" שלך ..... ואתה ודאי מבין אותי.
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
למר נמרוד!! סליחה איך אני אעריך את "פעולת ההצלה"
רותם
16/05/10
אם הוא(השוטר) כל כך דאג לי מר נחמד הזה ורוצה להציל אותי...איך אחרי שהוא רשם לי דו"ח,עשה לי בדיקות מאפיינים(ויצא תקין) נתן לי הזמנה למשפט,עשו לי בדיקות(כאילו אני איזה אלכוהולסטית) אז אם לטענתו הייתי כ"כ שיכורה!! אז למה הוא החזיר לי את הרישיון באותו הרגע???????????????????? למה לא גררו לי את הרכב?????????????????? למה הוא נסע ואפילו לא המתין לדקה שיבוא מישהו וינהג ברכב שלי?????????? גם החברים שהיו איתי הוא עשה להם בדיקות ואמר שהם גם שתו והם לא יכולים לנהוג??? איך אתה מסביר את זה??? הרי ההשפעה של האלכוהול פגה אחרי שעה שעתיים לאאא?? אז למה כל התהליך לקח בדיוק 20 ואז הוא הלך?? איך אתה מסביר את זה?? העיקר לדבר אתם יודעים אבל תאכלס תשובות בשטח עדיין לא קיבלתי,אפילו לא מהאתר הזה!! שחשבתי שפה אני אקבל תשובה! אפילו הקצין בשימוע לא אמר לי תשובה סתם גימגם משהו לא ברור! כי אין!!!! אז שיהיה לך ערב טוב! ותאחל לי הצלחה במשפט,בעזרת השם, תודה :)
שאלה חשובה- לא קיבלתי זימון ויש לי שלילה
לוטוס
16/05/10
לפני כשנה הייתי מעורבת בתאונה קלה. הוזמנתי לחקירה משטרתית בה אמר לי החוקר בסופה שלדעתו אינני אשמה. היום קיבלתי הודעה מבית המשפט על משפט שנעשה שלא בפני בו קיבלתי קנס של 1500 ש"ח ושלילה של שמונה חודשים. מעולם לא קיבלתי זימון למשפט!!! הנהיגה היא חיונית לעבודתי- איך אפשר לפעול בצורה המהירה ביותר? כי לפי גזר הדין חלה מהיום- אני חשה שנעשה לי עוול.
האפרשות..
ג'ימי מינאוי
18/05/10
ראשית כל, אם ביהמ"ש החליט לפסול אותך מלנהוג- עדיף שתפקידי את הרישיון שכן כל עוד לא הפקדת רישיון או תצהיר כתחליף לרישיון לא יספרו את הפסילה אלא ממועד ההפקדה וקבלת 'אישור הפקדה'. לעניין פס"ד, ניתן להגיש בקשה לביטול פס"ד שניתן בהעדר ולנמק מדוע את חושבת שיש מקום לבטל את פס"ד. בהצלחה
טלפון
אילן
16/05/10
שוטר נתן לי קנס של 1000 שקל בטענה שדיברתי בטלפון יש לי הוכחות שלא דיברתי בטלפון מפלאפון האם זה מספיק למשפט ביקשתי להשפט?
החזקת הטלפון היא העבירה ולא הדיבור בו
גיא "אנשים באדום"
16/05/10
אין צורך בפלט שיחות של המכשיר, העבירה היא שהחזקת את המכשיר בידך.
השופט לא בודק מה עשית עם המכשיר ואת הסיבה להחזקתו.
האם לא ידעת שהדבר מהווה סיכון לך ולאחרים? לא ידעת שאסור להחזיק את הטלפון בנהיגה? חבל !
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
השופט לא בודק מה עשית עם המכשיר ואת הסיבה להחזקתו.
האם לא ידעת שהדבר מהווה סיכון לך ולאחרים? לא ידעת שאסור להחזיק את הטלפון בנהיגה? חבל !
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
השוטרת של מתנא ואני
israelbz07
16/05/10
ביום ששי האחרון, ה-14 למאי נסעתי בשעה 06.00 בנתיבי אילון מצפון לדרום מתוך כוונה להגיע לאוניברסיטת תל אביב. ידעתי כי יש התארגנות וסגירת כבישים לקראת מרתון תל אביב.
ולכן אין אפשרות לרדת לשדרות רוקח.
כאשר הגעתי ליציאה מנתיבי איילון לכוון האוניברסיטה ולכוון שדרות רוקח, הבחנתי בניידת מתנ"א החוסמת את הכביש ובמחסום פרוס המונע יציאה מנתיבי איילון והאפשרות היחידה היא להמשיך דרומה.
פניתי לשולי הכביש מימין, דוממתי את המנוע, הוצאתי את המפתח ונגשתי לכוון שוטרת מתנ"א.
המתנתי לידה כמה דקות עד שתסיים את שיחת הטלפון הפרטית שלה ואז אמרתי לה כי אני מבין כי היא חוסמת את הכביש בגלל המרוץ אבל היא חוסמת במקום הלא נכון.
(מה לעשות אבל עקב התנדבותי גם אני חוסם מפעם לפעם כבישים. ויש לי מעט נסיון איך עושים זאת ואיך מתיחסים לאזרחים במקרים שכאלה).
היא אמרה לי, תכנס לרכב ותמשיך הלאה, היו עוד כמה כמוך שאמרו לי שאני טועה והם המשיכו הלאה.
עניתי לה, אם כמה אמרו לך שאת טועה, אולי את באמת טועה.
תגובתה: "אתה חושב שאני טועה ?"
"כן".
"תתלונן לפני המפקדים שלי"
"מדוע שלא תרימי את טלפון למפקדים שלך ותבררי את איתם ?"
היא מדי פעם נותנת לי הוראות להכנס לרכב ולהמשיך הלאה, היא גם מאיימת עלי שאני מסתובב על כביש ראשי ואני אומר לה כי מבחינתי היא יכולה להגיש נגדי דוחות על מה שהיא רוצה כולל על סרוב להוראת שוטר. הטונים הלכו וגברו.
תוך כדי חילופי הדברים התאספו שם כמה מכוניות, אחד רוצה להגיע לתחנת הרכבת, האחר רוצה להגיע לרמת אביב וכמה אחרים למוסד בטחוני ידוע. כולם היו יכולים להגיע מבלי להפריע למרתון, אם היא היתה חוסמת את הכביש במקום הנכון.
לפתע הופיע רכב משטרתי וממנו הגיח קצין. אני ואחרים אמרנו את דעתנו על מיקום החסימה, הוא ניגש לשוטרת, החליף איתה כמה מילים, התקשר טלפונית לאן שצריך והורה לשוטרת לקפל את המחסום ולחסום בהמשך הכביש כך שאפשר יהיה לפנות לכוון תחנת הרכבת ולרמת אביב.
השוטרת התלחשה איתו והבחנתי לפי שפת הגוף שהיא מתיחסת אלי, אל הנהג ה"חצוף".
בלכתו חזרה אל רכבו הקצין אמר לי, היא שוטרת, היא פועלת לפי הוראות, לא צריך להגיע לכלל ריב והרמת קול, הנה עכשיו בהתערבות של קצין הענין תוקן.
השוטרת קפלה את המחסום, כל כלי הרכב שהתינו שם יצאו מנתיבי איילון, אני שהייתי בשוליים הימניים, הייתי אחרון. הניידת עצמה עמדה עדיין על נתיבי התנועה.
היא נגשה אלי ואמרה לי, לתדהמתי, אתה ממשיך ישר בנתיבי איילון, אתה לא יוצא מכאן.
עניתי לה כי אני יוצא כאן כמו כל אלה שכעת יצאו.
"אז אתה מתכוון לפרוץ מחסום ? אני נותנת לך הוראה להמשיך בנתיבי איילון."
"איפה יש כאן מחסום ?, מצידי את כעולה להגיש נגדי דוח על סרוב להוראת שוטר"
היא בקשה להציג תעודות.
לצערי לא היו עלי תעודות, מה לעשות נהג עבריין סדרתי שכמוני.
היא רשמה את מספר המכונית ואני שלפתי מצלמה, צילמתי אותה ואת מספר הניידת.
איני מצרף זאת בכדי למנוע את הבושה.
לא שמעתי את תגובתה אבל היא אמרה משהו נסעה לצומת הבאה.
אני יודע שיש בהתנהגותי טעם לפגם, אל תתיחסו בעיקר אלי, תראו איך שוטרת מתנ"א מתנהגת בשרירות ביחוד בסיפא "אתה ממשיך בנתיבי איילון".
ולכן אין אפשרות לרדת לשדרות רוקח.
כאשר הגעתי ליציאה מנתיבי איילון לכוון האוניברסיטה ולכוון שדרות רוקח, הבחנתי בניידת מתנ"א החוסמת את הכביש ובמחסום פרוס המונע יציאה מנתיבי איילון והאפשרות היחידה היא להמשיך דרומה.
פניתי לשולי הכביש מימין, דוממתי את המנוע, הוצאתי את המפתח ונגשתי לכוון שוטרת מתנ"א.
המתנתי לידה כמה דקות עד שתסיים את שיחת הטלפון הפרטית שלה ואז אמרתי לה כי אני מבין כי היא חוסמת את הכביש בגלל המרוץ אבל היא חוסמת במקום הלא נכון.
(מה לעשות אבל עקב התנדבותי גם אני חוסם מפעם לפעם כבישים. ויש לי מעט נסיון איך עושים זאת ואיך מתיחסים לאזרחים במקרים שכאלה).
היא אמרה לי, תכנס לרכב ותמשיך הלאה, היו עוד כמה כמוך שאמרו לי שאני טועה והם המשיכו הלאה.
עניתי לה, אם כמה אמרו לך שאת טועה, אולי את באמת טועה.
תגובתה: "אתה חושב שאני טועה ?"
"כן".
"תתלונן לפני המפקדים שלי"
"מדוע שלא תרימי את טלפון למפקדים שלך ותבררי את איתם ?"
היא מדי פעם נותנת לי הוראות להכנס לרכב ולהמשיך הלאה, היא גם מאיימת עלי שאני מסתובב על כביש ראשי ואני אומר לה כי מבחינתי היא יכולה להגיש נגדי דוחות על מה שהיא רוצה כולל על סרוב להוראת שוטר. הטונים הלכו וגברו.
תוך כדי חילופי הדברים התאספו שם כמה מכוניות, אחד רוצה להגיע לתחנת הרכבת, האחר רוצה להגיע לרמת אביב וכמה אחרים למוסד בטחוני ידוע. כולם היו יכולים להגיע מבלי להפריע למרתון, אם היא היתה חוסמת את הכביש במקום הנכון.
לפתע הופיע רכב משטרתי וממנו הגיח קצין. אני ואחרים אמרנו את דעתנו על מיקום החסימה, הוא ניגש לשוטרת, החליף איתה כמה מילים, התקשר טלפונית לאן שצריך והורה לשוטרת לקפל את המחסום ולחסום בהמשך הכביש כך שאפשר יהיה לפנות לכוון תחנת הרכבת ולרמת אביב.
השוטרת התלחשה איתו והבחנתי לפי שפת הגוף שהיא מתיחסת אלי, אל הנהג ה"חצוף".
בלכתו חזרה אל רכבו הקצין אמר לי, היא שוטרת, היא פועלת לפי הוראות, לא צריך להגיע לכלל ריב והרמת קול, הנה עכשיו בהתערבות של קצין הענין תוקן.
השוטרת קפלה את המחסום, כל כלי הרכב שהתינו שם יצאו מנתיבי איילון, אני שהייתי בשוליים הימניים, הייתי אחרון. הניידת עצמה עמדה עדיין על נתיבי התנועה.
היא נגשה אלי ואמרה לי, לתדהמתי, אתה ממשיך ישר בנתיבי איילון, אתה לא יוצא מכאן.
עניתי לה כי אני יוצא כאן כמו כל אלה שכעת יצאו.
"אז אתה מתכוון לפרוץ מחסום ? אני נותנת לך הוראה להמשיך בנתיבי איילון."
"איפה יש כאן מחסום ?, מצידי את כעולה להגיש נגדי דוח על סרוב להוראת שוטר"
היא בקשה להציג תעודות.
לצערי לא היו עלי תעודות, מה לעשות נהג עבריין סדרתי שכמוני.
היא רשמה את מספר המכונית ואני שלפתי מצלמה, צילמתי אותה ואת מספר הניידת.
איני מצרף זאת בכדי למנוע את הבושה.
לא שמעתי את תגובתה אבל היא אמרה משהו נסעה לצומת הבאה.
אני יודע שיש בהתנהגותי טעם לפגם, אל תתיחסו בעיקר אלי, תראו איך שוטרת מתנ"א מתנהגת בשרירות ביחוד בסיפא "אתה ממשיך בנתיבי איילון".
כל הכבוד ! תבורך ! שאפו !
גיא "אנשים באדום"
16/05/10
כל הכבוד על האיכפתיות ועל מעורבותך גם בשעות שלא במשמרת.
מעניין אותי היכן היה מחסום ומה היתה הטעות של השוטרת ........
אם תרשה לי, אני לא הייתי מעיר לה לגבי מתן דוחות על ההתנהגות, אולם יחד עם זאת בעת "אקט הסיום" אני מקווה שנסעת לפי ההוראה שלה, כדי שלא תהיה לה סיבה לרשום לך הזמנה על "אי ציות ......."
כרגע כל האפשרויות בפניך לפעול בגין התנהגותה המבישה אם מהבחינה המקצועית ואם לגבי היחס לאזרחים.
אם תיצור איתי קשר במייל (ציין נייד) אתן לך סיוע נוסף שלא לפרסום כאן.
ומעבר לכך - ברוך בואך לפורום החשוב הזה, נשמח מאוד על השתתפותך כאן.
עבירת תנועה > תאונה = אסון
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
מעניין אותי היכן היה מחסום ומה היתה הטעות של השוטרת ........
אם תרשה לי, אני לא הייתי מעיר לה לגבי מתן דוחות על ההתנהגות, אולם יחד עם זאת בעת "אקט הסיום" אני מקווה שנסעת לפי ההוראה שלה, כדי שלא תהיה לה סיבה לרשום לך הזמנה על "אי ציות ......."
כרגע כל האפשרויות בפניך לפעול בגין התנהגותה המבישה אם מהבחינה המקצועית ואם לגבי היחס לאזרחים.
אם תיצור איתי קשר במייל (ציין נייד) אתן לך סיוע נוסף שלא לפרסום כאן.
ומעבר לכך - ברוך בואך לפורום החשוב הזה, נשמח מאוד על השתתפותך כאן.
עבירת תנועה > תאונה = אסון
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
הגשת ערעור לאחר שעבר התאריך האחרון- נהיגה בשכרות
אורן
15/05/10
נתפסתי נוהג בשכרות לפני כחצי שנה ונגזר עליי שלילה למשך 18 חודשים. הנני מפרנס יחיד במשפחה והגזירה שהוטלה עליי פוגעת ביכולתי לפרנס את משפחתי בכבוד. האם וכיצד ניתן להגיש ערעור , מועד הגשת הערעור האחרון חלף, ולפחות לקבל רשיון לשעות העבודה.?בברכה,
אתה לא התחשבת במשפחתך, אז למה שבית המשפט?
גיא "אנשים באדום"
15/05/10
ידעת לצאת לבלות, להוציא כסף על משקה,(ודאי ידעת שאתה לוקח סיכון) ועכשיו אתה מבקש את עזרת בית המשפט? זה פייר? למה לא חשבת על כך קודם? למה לא נסעת במונית? למה אתה חושב שהחברה אמורה לסייע לך? אתה יודע לאיזה אסון היית עלול לגרום?
מה שבטוח שאם מועד הערעור חלף אתה בבעיה יותר גדולה .........
אם הייתי מסייע לך הייתי מחזיר לך את הרשיון לשעות העבודה ובנוסף מטיל עליך מספר פעמים בשבוע "עבודות שירות" עם נפגעי תאונות בבית לוינשטיין.
עבירת תנועה > תאונה = אסון
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
מה שבטוח שאם מועד הערעור חלף אתה בבעיה יותר גדולה .........
אם הייתי מסייע לך הייתי מחזיר לך את הרשיון לשעות העבודה ובנוסף מטיל עליך מספר פעמים בשבוע "עבודות שירות" עם נפגעי תאונות בבית לוינשטיין.
עבירת תנועה > תאונה = אסון
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
2 אפשרויות
ג'ימי מינאוי
18/05/10
ראשית עומדת לך אפשרותלהגיש בקשה לביטול פס"ד שניתן בהעדר ואם ידחו לך את הבקשה תגיש ערעור. אם תרצה ללכת ישר למחוזי אתה חייב רשות שכן המועד חלף. יש צורך בבקשה להארכת מועד להגשת ערעור.
חנית רכב נכה בתחום המיועד לפריקה וטעינה
doner
14/05/10
לאחר קבלת הדו"ח שבנדון, פניתי לעיריית תל אביב בבקשה לביטול הדו"ח. תשובתם הייתה " הצגנו את פנייתך בפני התובע המוסמך מטעמנו והוא החליט לדחות את בקשתך לביטול הדו"ח.
האם לשלם את הדו"ח, לפנות שוב בבקשת ביטול, או לגשת למשפט?
האם לשלם את הדו"ח, לפנות שוב בבקשת ביטול, או לגשת למשפט?
יש לך סיבות מוצדקות ?
גיא "אנשים באדום"
15/05/10
לפני שאתה ניגש למשפט, צריך להיות "קייס" רציני וסיבות מוצדקות, לא מגיעים לשופט "סתם כך" , יש מקרים רבים בהם השופט לא מוצא את האזרח כצודק ומחמיר את העונש נגדו.
אם תעלה בפנינו את הסיבות, ננסה לעזור.
עבירת תנועה > תאונה = אסון
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
אם תעלה בפנינו את הסיבות, ננסה לעזור.
עבירת תנועה > תאונה = אסון
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
דוח חניה בחניון פרטי של קניון
יעקב עשור
14/05/10
קיבלתי דוח חניה מעיריית רעננה על שחניתי בחניית נכים במתחם קניון רננים.הקניון הוא שטח פרטי.האם מותר בכלל לעיריה לתת דוח בשטח פרטי.אם כן היכן אוכל למצוא את התקנה או חוק העזר לכך.בחוק העזר העירוני לא מופיע דבר בנדון.הייתי במשפט התובע טען שיש וועדה מוסמכת שרשאית להחליט על נתינת דוחות גם במקומות פרטיים
האם נכון.השופט הרשיע ולא קיבל את עמדתי שאין לעיריה את הסמכות
אבקש חוות דעת אני מתכוון להגיש ערעור במחוזי
האם נכון.השופט הרשיע ולא קיבל את עמדתי שאין לעיריה את הסמכות
אבקש חוות דעת אני מתכוון להגיש ערעור במחוזי
אם אתה היית הנכה שהחניה שלו נתפסה . . .
גיא "אנשים באדום"
14/05/10
אני לא מאמין ! חנית בחניית נכה (זה שלך? באיזו רשות?) ואתה מערער על דוח שקיבלת ? ! אני חושב שאתה צריך להתנצל בפני הנכים שלא היתה להם חניה בגללך. מה היית עושה אם החניה הפרטית שלך היתה נתפסת ? לא היית מתעצבן ומשתולל ? תחשוב על הנכה שגם להגיב כנגדך הוא לא מסוגל. מאיפה החוצפה (של "הנהג הישראלי") לחנות בחניה של מישהו אחר ולא סתם אלא של אדם המוגבל בתנועתו ? !
למה אנחנו כאלה ? ? ? למה אנו חוצפנים וגסים כלפי האחר אולם דורשים שיתנהגו איתנו בנחמדות ?
אני מוכן להיות הסנגור שלך בהתנדבות ולגרום לכך שתקבל את העונש הכי חמור כדי שזה יהווה הרתעה לאנשים כמוך.
אם לא קיבלת החמרה בקנס תגיד תודה לשופט (על הזילות בחוק ובזבוז זמנו של בית המשפט). לטובתך שלא תחשוב לערער ואם כן ספר לנו !
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
למה אנחנו כאלה ? ? ? למה אנו חוצפנים וגסים כלפי האחר אולם דורשים שיתנהגו איתנו בנחמדות ?
אני מוכן להיות הסנגור שלך בהתנדבות ולגרום לכך שתקבל את העונש הכי חמור כדי שזה יהווה הרתעה לאנשים כמוך.
אם לא קיבלת החמרה בקנס תגיד תודה לשופט (על הזילות בחוק ובזבוז זמנו של בית המשפט). לטובתך שלא תחשוב לערער ואם כן ספר לנו !
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
גם בקניון ניתן לרשום דוחות !
גיא "אנשים באדום"
15/05/10
גם בשטח פרטי אסור לבצע עבירות, גם בביתך אסור ....... מלא עבירות.
אז כך שגם הכביש בחניית הקניון הוא שטח ציבורי וניתן לרשום בו דוחות.
העירייה אמורה לאשר את הקמת התמרורים במקום, אבל גם אם לא איני יודע מה תהיה דעתו (לא בפן האישי) של השופט לגבי העבירה שביצעת.
אתה מוכן להסביר לנו את הסיבה למעשה נאלח זה (כפי שכונה כאן) ?
עבירת תנועה > תאונה = אסון
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
אז כך שגם הכביש בחניית הקניון הוא שטח ציבורי וניתן לרשום בו דוחות.
העירייה אמורה לאשר את הקמת התמרורים במקום, אבל גם אם לא איני יודע מה תהיה דעתו (לא בפן האישי) של השופט לגבי העבירה שביצעת.
אתה מוכן להסביר לנו את הסיבה למעשה נאלח זה (כפי שכונה כאן) ?
עבירת תנועה > תאונה = אסון
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
