פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
כתב הגנה לתביעה שכנגד
הוא טוען שהולכתי אותו בלך ושוב בתקופת עבודתי ולא הודעתי לו את שם חברת הביטוח שלי. אני רוצה לרשום בכתב ההגנה שכנגד ולהביא דוגמאות לכך שההתנהלות האופינית שלו זה לדחות כמה שאפשר הוצאות ותשלומים ולהתחמק מכך, ושהוא מעסיק פוגעני ולרשום 2 מקרים שהוא קרה לי גולם. בנוסף לרשום שהוא מתנהל לא בצורה חוקית. כמובן שאני ירשום שהפוליסה פנסיה שלי פעילה משנת 96 ועד היום.
שאלתי: האם מה שאני רוצה לרשום בכתב ההגנה שכנגד יכול לפעול כנגדי ועדיף לא לרשום חלק מהדברים? תודה אני שואל כי הוא מיוצג ע"י עורך דין ואני לא כי זה תביעה קטנה.
כתב תשובה / כתב הגנה לתביע שכנגד
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אי עריכת שימוע
איך בית הדין לעבודה יתיחס לטענתו השיקרית?
תודה
אי עריכת שימוע
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התפטרות כאשר סעיף 14 לא חל
אני עובד בחברה מעל שלוש שנים. איני חתום על טופס 14. לא היה שינוי בשכרי הגלובלי מתחילת העסקה ועד היום. לאחרונה אני שוקל לסיים את העבודה אבל לא יודע אם כדאי לי להתפטר או להמתין שאפוטר (זה יקרה אם אמתין)
מה כדאי לי לעשות ? ומבחינת פיצויי הפיטורין מה אקבל בכל אחד מהמקרים ?
אני לא חתום על טופס 14
התפטרות ללא חלות של סעיף 14
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
התעמרות בעבודה – שעות ימים ויחס
עקב תאונה הצטרכתי לצאת לחופש 90יום מהעבודה, וכשחזרתי המנהל לא רצה לקבל אותי ישר לעבודה אלא החזיר אותי הביתה עד שהזמין אותי אחרי שבוע לשיחה והכריח אותי לחתום על תנאי עבודה חדשים כדי להחזיר אותי לעבודה. גם אחרי שחתמתי הוא עדיין מתעלם ממני ומביא עובדי קבלן במקומי שזה לא הייה נהוג מקודם, הוא לא באמת רוצה להחזיר אותי לעבודה ולכן הוא מתעלם ממני אני מרגיש -התעמרות בעבודה-. האם מגיע לי לבקש פיטורים אם הוא ממשיך להתנהג בצורה הזאת?
((אם העבודה לפי קריאה ומשמרות, האם זכותו להביא עובדי קבלן במקומי אם יש עבודה, ולתת לי חופש?))
התעמרות בעבודה
בכל מקרה במידה והמעסיק אינו מעונין להשיב אותך לעבודה לאחר מחלה (ואני יוצאת מנקודת הנחה שהייתה לך צבירה מספקת), הוא כן יכול לפטרך בתום המחלה. עם זאת, הפיטורין צריכים להעשות כדין לאחר שימוע . על הימים בהם הושהת מעבודה אתה צריך לקבל שכר. עם אלו היו מספיק צבירה - הוא יכל לפטרך גם לאחר שסיימת את הצבירה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הרעת תנאים (שכר שעתי) בעבודה
בזמן האחרון אני די עסוק בלימודים ועבודה ,החלטתי שאני רוצה לצאת מהתפקיד והודעתי זאת לבוסית שלי.
רציתי לשאול , האם מותר לה להחזיר לי את השכר מ33 שעתי למינימום ?
שינוי בשכר בעקבות שינוי תפקיד
על פניו ככל והשינוי בשכר היה מותנה בתפקיד החדש וניתן בגינו אז התשובה היא כן אבל יש לבחון את השינוי שבוצע כיצד בוצע ומה נקבע בגינו
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עזיבה ללא הודעה מוקדמת
אודה מראש
מה קובע החוק לגבי עזיבת מקום עבודה ללא הודעה מוקדמת?
על פניו לא נשמע שיש לו עילה שכן החוק נותן את האפשרות למקרה שכזה וקובע מה הסנקציה בגינו ( ניכוי שווי ימי ההודעה המוקדמת מהתשלום האחרון) - יש לבחון אם ישנו הסכם כלשהו שקובע אחר ו/או אם נעשה פה משהו מכוון על מנת לגרום לנזק והאם נגרם
בברכה,
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מה הזכאות לתשלום בערבי חג
שאלתי היא האם אני חייבת לעבוד בערב חג או שלא והיא צריכה לשלם לי על כך?
אני עובדת בימי שני רביעי וחמישי וערב חג יוצא ביום שני.אציין שאין בינינו שום הסכם חתום והיא משלמת לי את כל הזכויות על פי החוק.
אשמח לתשובה בהקדם.
תודה רבה
עבודה בערב חג
ערב חג הוא יום עבודה לכל דבר למעט העבדה שעובדים בו 7 שעות במקום 8 שעות ולכן עליך לעבוד ביום זה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויים
פיצוים עקב מצב רפואי של האם
ראשית יש לבחון את כל המסמכים והנתונים אך על פניו אכן את זכאית לתשלום פיצוים מלאים.
שנית היה על המעסיק להעביר לקופה מכתב לשחרור הכספים והיה עליך לפנות לקופה לשם קבלתם ככל וזה לא נעשה ניתן לפנות במכתב למעסיק ובמידת הצורך לתבוע
לגבי חודש ההודעה המוקדמת יש לבחון את הנסיבות והמסמכים לעומק על מנת לענות
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הורדת אחוז משרה
תודה רבה
הורדת אחוז משרה
תלוש השכר צריך לשקף את היקף המשרה האמיתי ולכן על פניו זה תקין אלא אם תצליחי להראות שהיה סיכום שעבודה של 7 שעות אצלך זה היקף של משרה מלאה. ( אם אין הסכם אז זה לטובתך ועל המעסיק יהיה להראות זאת) - יש לבחון את כל דוחות הנוכחות ומה שנעשה איתך במשך התקופה והתשלום שבוצע וניתן יהיה לענות לעומק . ייתכן ויהיה ניתן גם לטעון להרעת תנאים אך כאמור יש לבחון לעומק
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מידע לגבי חוק פיצויי פיטורים
פיצוים בשל מעבר לעיר פיתוח
ראשית יש לבחון את הסכם העסקתך האם אתה לא זכאי בכל מקרה לפיצוים. שנית ככל ולא אז אכן באם אתה עובר לעיר פיתוח וגר בה חצי שנה אז אתה זכאי לתשלום מלא של פיצוים ( זה שרשום לך בת.ז. עד היום המקום הקודם לא משנה אתה תצטרך להוכיח שעכשיו אתה עוזב בשביל לעבור לשם ושאתה גר שם חצי שנה) , את הכסף שיש בקופת הפיצוים על פניו אתה יכול למשוך בכל מקרה אך כדאי לוודא זאת למול הקופה והתקנון שלה שכן כל קופה ונהליה . עפולה נחשבת כעיר פיתוח ניתן לראות זאת בתקנות פיצויי פיטורים.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
נוכחות בוועדה רפואיית
הופניתי על ידי המעסיק לוועדה רפואית של עובדי המדינה זו הפעם השלישית. נודע לי בעקיפין כי אחת המנהלות מתכוננת להגיע לוועדה (היא לא יודעת שאני יודעת) האם אני יכולה לסרב שהיא תהיה נוכח בזמן הבדיקה של הוועדה רפואית
בברכה
רחל
נוכחות בוועדה רפואית
בעת הבדיקה עצמה את רשאית לבקש שגורם שאינו מטעם הוועדה לא יהיה נוכח אל אאם יש נסיבות חריגות שמצדיקות אחרת אך יש לבחון זאת לגופן
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
היעדרות מהעבודה
בעלי מאושפז בטיפול נמרץ כבר שבוע ולא חזרתי לעבודה האם אני זכאית לימי מחלה בגינו ?
היעדרות מהעבודה עקב מחלת בן זוג
על פניו נראה כי אכן את זכאית לימי מחלה בגינו- ככל ויש לזכותך ימי מחלה.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פוטרתי ולא קיבלתי מכתב פיטורים מהמעסיק
אי קבלת מכתב פיטורים
ביטוח לאומי יקבל בסופו של דבר את העדכון מהמעסיק אבל עליך לפנות לביטוח לאומי ובמידה ותהיה בעיה ולא תקבל מכתב הם יבצעו פניה למעסיק.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פנה במקביל גם לפורום ביטוח לאומי
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
פירוש שעות אפקטיביות משרד החינוך
שעות אפקטיביות
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בקשת תשלום ביטוח לאומי רטרו
אשתי עבדה במשך 12.5 שנים פעמים בשבוע 5 שעות כל פעם במשק בית המעסיק שילם ביטוח לאומי במשך 11 שנים (2006 - 2017) לפני חודש פוטרה מעבודתה וכעת דורש המעסיק את החלק של 2 אחוז (תשלום העובד) רטרו עבור כל התקופה (4800 ש"ח) כאשר בכל זמן ההעסקתה זאת לא דרש מעולם. האם דרישה זו חוקית.
בתודה מראש.
יצחק
תשלום עובד
על פניו המעסיק יכול לדרוש תשלום רטרואקטיבי של 7 שנים אחורה שכן על יתר התקופה יש התיישנות.
מאידך ככל ואין הסכם העסקה ניתן לטעון כי סוכם שהמעסיק נושא בעלות זו ואם לא מכוח חוזה אז מכוח התנהגות במשך כל השנים- אך יש לבחון את הנסיבות ואת ההתחשבנויות במשך השנים למשל הבראה חופשה וכיוב
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום ימי מחלה
שאלה לגבי ימי מחלה.
נניח שאני חולה ומקבל אישור על 3 ימי מחלה, ומקבל עליהם תשלום על פי החוק (יום ראשון כלום, שני חצי סכום, שלישי חצי סכום).
אם אני צריך הארכה של המחלה, ומשיג אישור מחלה חדש, בגין אותה מחלה, האם אני זכאי לקבל את הסכום המלא כפי שהחוק מחייב מהיום הרביעי למחלה, או שאישור מחלה חדש מאפשר למעסיק לספור את הימים מההתחלה?
תודה מראש
אייל
תשלום ימי מחלה
ככל ויש רצף ואישור שממשיך את הימים אז אתה מקבל ברצף.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורים אחרי שנתיים בעבודה
אז זה אומר שאני יקבל משכורת של שבוע ??
ורציתי לדעת אם אני יושב בבית מה אכפת למעסיק מצידו שאני ישב שנה בבית בלי לעבוד רציתי לדעת אם יש איזה מגבלות שהוא חייב שאני יעבוד ?
פיטורים
אם מפטרים אותך משלמים לפי משכורת אחרונה אבל אם היא שונה באופן חריג מהקודמות לה אז משלמים לפי הקודמות- אם אתה לא עובד במשכורת קבועה אז עושים ממוצע של השנה האחרונה.
השאלה השניה לא ברורה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תחילת חישוב ימי הודעה מוקדמת
תודה!
תחילת חישוב ימי הודעה מוקדמת
הספירה מתחילה למחרת היום בו ניתנה ההודעה על הפיטורים/ התפטרות
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חברות בין מנהל לעובדת
ברצוני לדעת האם ישנו חוק לגבי חברות(לא מיני) בין מנהל לעובדת אשר עובדת תחתיו. עקב חברות זו, ההחלטות המתקבלות הקשורות לעבודה אינן אוביקטיביות ולרוב הן לטובת העובדת החברה.
חברות בין כפופים
על פניו ככל ומדובר בקשר חברי אין לכך מניעה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
רישום ימי חופש על ערבי חג וימי שישי
הנני עובד שעתי. באפריל עבדתי בכל הימים האפשריים . לא נהוג לעבוד במקום העבודה שלי בערבי חג וימי שישי . ביקשתי מהמעסיק לממש 3 ימי חופש באפריל ולרשום אותם - 2 על ערבי חג ו- 1 על יום שישי . הוא לא מסכים , האם הוא צודק ?
מעסיק יכול לסרב לי לחופשה?
המעסיק הוא זה שקובע את מועדי החופשה ואורכם. הוא חייב לשקול את בקשת העובד, אבל הוא יכול לסרב, תוך מתן נימוק לסירוב.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה דחופה-זכויות עובד
חבר שלי עובד בקיוסק כ-20 ימים חודשיים בממוצע במשרה של 4 שעות ביום כלומר 80 שעות חודשיות.
הוא מועסק בסגנון זה כ-9 חודשים כלומר אין לו עדיין וותק של שנה עכשיו התעוררה אצלי העובדה שהמעסיק שלו מנצל אותו ולא מעניק לו את הזכויות המתאימות ע"פ חוק בנוגע לימי חופשה ימי מחלה וימי הבראה.
אני יודע שאתם לא נוהגים לערוך חישובים פרטניים בפורום אבל זה נושא חשוב ודחוף בעבורו אשמח לקבל את עזרתכם.
מהן זכויות עובד בוותק של 9 חודשים?
הזכאות לדמי הבראה קמה לאחר השלמת שנת עבודה. מכיוון שהוא עובד רק 9 חודשים, הוא עדיין לא זכאי לדמי הבראה.
באשר לימי חופשה ומחלה, הוא לא עובד משרה מלאה ולכן יהיה זכאי לחלק היחסי שלהם.
החלק היחסי של ימי החופשה תלוי במספר הימים שעבד במהלך השנה הקלנדרית (מינואר עד דצמבר) ובשאלה אם מקום העבודה הוא של 5 או 6 ימי עבודה.
החלק היחסי של ימי המחלה תלוי במספר הימים שעבד בחודש ובשאלה אם מקום העבודה הוא 5 או 6 ימים עבודה.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אי העברת כספים ע"י המעביד לפנסיה
התיישנות עילת תביעה
התיישנות עילת תביעה בגין הפרשות פנסיוניות היא 7 שנים, אז כן. את עדיין יכולה לתבוע בחלוף שנה.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פנסיה בשמירת הריון
עבדתי במשרד במשך שנה ולאחרונה יצאתי לשמירת הריון שאושרה ע"י ביטוח לאומי.
רציתי לדעת האם המעסיק מחוייב להמשיך להפריש לי כספים לקופת הפנסיה ואם כן - לפי איזו משכורת?
לפי מה שביטוח לאומי מעביר כל חודש?
לפי ממוצע משכורות שניתנו ע"י המעסיק? (יש לציין כי ב6 החודשים האחרונים סכום המשכורת השתנה כל חודש בעקבות העדרויות וימי מחלה)
או לפי המשכורת הברוטו שסוכמה ביני לבין המעסיק?
אשמח לתשובתכם.
המעסיק צריך להפריש לפנסיה בתקופת שמירת הריון?
על פי הנתונים שהצגת בשאלתך, המעסיק מחוייב להמשיך להפריש לפנסיה בתקופת שמירת ההריון, ובלבד שגם את מפרישה את חלקך.
אם עבדת במשכורת חודשית קבועה, שיעור ההפרשות יהיה כאילו המשכת לעבוד.
אם שכרך היה שכר יומי/שעתי, שיעור הפרשות יהיה על פי ממוצע השכר ב-6 החודשים שקדמו ליציאתך לשמירת הריון.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכת לידה קלה וידיים מלאות,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דיני עבודה
שבוע קיבלתי 15% נכות עבודה לצמיתות. יש לי זכות להגיש תביעה נגד חברת ביטוח של
מעסיק?
יש לי עילת תביעה נגד חברת הביטוח של המעסיק?
ייתכן שתוכל לתבוע.
צריך לבדוק את הסכם הפשרה ואת יתר הנסיבות.
מומלץ לפנות לקבלת יעוץ פרטני.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורים
שימוע או הודעה מוקדמת ובאותו היום התבקש להחזיר את הרכב. המעסיק לא מוכן לתת מכתב
פיטורין עד שלא יחתום על חוזה בדיעבד ששלח לו. יש לציין שבעלי עבד למעלה מ11 שעות
ביום. ללא שעות נוספות ולאחרונה הודיעו לו שמשנים את מדום עבודתו. דבר הגרם לו
לשעות עבודה מרובות יותר מה עושים?!
מה עושים כשיש הפרות רבות מצד המעסיק?
נראה שהמעסיק הפר הרבה הוראות בדיני העבודה.
מציעה לפנות לייעוץ פרטני על מנת למצות את כל הזכויות.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!






