פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
המשך לשאלת תלש שכר לא תקין
תלש שכר לא תקין
שלום,
מוצע לפנות למעסיק בכתב, להעמידו על כל הליקויים ולדרוש שיתקנם.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
החזרה לתפקיד
אספר בקצרה .
עובד בחברה עשור.הייתי הרבה שנים בתפקיד אחראי,אך ההנהלה לא הגדירה אותי כך.
עובדים באו והלכו,ואני היית אמון על הקליטה וההכשרה שלהם.
פתאום לפני כשנתיים הגיע מנהל חדש שמוגדר כמנהל חדש לנהל אותי ישירות.לא הסתדרנו בכלל ובמקום לפטר העבירו אותי מחלקה.
לאותו מנהל יש בעיית יחסי אנוש חמורים עם כל העובדים בכל הסקטורים.
פיטר עובדים שהוא גייס. תוך זמן קצר.
רצה הגורל וההנהלה הבינה שהוא בעייתי וגייסו מישהו חדש במקומו.
יש דיבורים להחזיר אותי למחלקה תחת המנהל החדש
מה הדין כעת?
עכשיו הם מבינים שהם צריכים אותי וחייבים אותי במחלקה.
עכשיו זו הוכחה שהם חייבים לשפר לי את השכר והתנאים.
נניח והם רוצים להחזיר אותי בלי שום שיפור ,ואני מסרב לחזור.
מה הדין?
לא רשום לי בחוזה העברות תפקיד לפי ראות עיניהם
אם אני חוזר אני חייב שיפור משמעותי בשכר.
אחרי הכל 10 שנים אני מביא מקצועיות ידע ומוסר עבודה.
שיפור תנאי העסקה
שלום,
המעסיק רשאי לדרוש ממך לעבור לתפקיד אחר, בהתאם לדרישות מקום העבודה.
אתה כמובן יכול לנסות ולבקש את שיפור תנאיך. אך אין חובה חוקית על המעסיק להסכים לבקשתך.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם כדאי לתבוע או לוותר
בשנים 2002 ועד 2005 הופרשו עבורי מהמעביד לקרן פנסיה, לאחרונה גיליתי שלא מלוא ההפרשות הנ"ל מופיעות בדוחות הקרן. כבר הגשתי ללא עו"ד תביעה כנגד הקרן בעניינים נוספים ונטען כנגדי בגינם להתיישנות, שואלת האם כדאי במסגרת התביעה שכבר הגשתי לדרוש גם את ההפרשות החסרות הנל או שעדיף להימנע?
כי זה ייצור לגבי רושם הזוי של מי שתובעת לגבי מה שקרה 20 שנה לאחור ואז לא יתייחסו ליתר ענייני תביעתי ברצינות. יתר ענייני תביעתי זה כסף רב ההפרשות החסרות הנ"ל זה סדר גודל של 2000 שח פלוס תשואות והצמדה של 20 שנה
תודה רבה
התביעה שלי כנראה התיישנה - האם כדאי להמשיך לנהל אותה?
הגשת תביעה בחלוף 20 שנה עשויה להיתקל בקשיים מפאת התיישנותה. מחלה אינה בהכרח עוצרת את מירוץ ההתיישנות
גם לא ברור מה העילות הנוספות והאם בית הדין הורה על מחיקת התביעה ביתר העילות.
כך או כך לא ניתן לתת ייעוץ רציני ואחראי לגבי תביעה שמתנהלת ללא היכרות עם החומר
בריאות ובהצלחה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התעמרות
השאלה האם זה לא נחשב התעמרות מאחר שעובד הניקיון אחראי על הניקיון כי ניתנה לו הסמכות לנקות ולדואג על ניקיון במתחם , במיוחד אם אין לעובד האחזקה אין עובדים נוספים ,יוצא שהוראות שלו היא באופן אישי כנגד עובד הניקיון ולא לטובת ניקיון המתחם ?
התעמרות
שלום.
המעסיק רשאי לנהל את העסק שלו ולהציב עובדים ומנהלים בהתאם לדרישות העסק.
ככל שיש מצד עובד או מנהל התנהלות פוגענית או מתעמרת, מומלץ לפנות לממונה או למשאבי אנוש בנושא.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חופש יוזמה בתשלום לעובדת שבהריון
האם מעסיק יכול לשלוח את עובדת שבהריון לחופש בתשלום עם שמירת כל זכויות?
האם צריך לפנות למשרד עבודה כדי לקבל אישור
.תודה
שמירת היריון יזומה על ידי המעסיק???
על פי דין לא ניתן לפגוע בתנאי העסקה של עובדת בהיריון ככל שהיא מועסקת לפחות חצי שנה אצל המעסיק או ככל שהסיבות נוגעות להיריונה ונדרש היתר לשינוי כזה.
הושבת עובדת בביתה גם אם תוך תשלום שכר עשויה להוות פגיעה במעמדה של העובדת. מובן שהדבר תלוי בנסיבות וברקע
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תלוש שכר לא תקין
תודה
המעסיק מפיק לי תלוש שכר עם פרטים אישיים שגויים - מה לעשות?
יש לפנות למעסיק בצורה מסודרת בכתב ולהתריע כי הדבר יתוקן כולל הדיווח רטרואקטיבית. מוצע במקביל לבדוק מה מדווח עבורך במוסד לביטוח לאומי כך שניתן יהיה לוודא האם ההעסקה מדווחת כדין, כך גם לגבי הפנסיה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תוספת שכר לעובדת זרה סיעוד
עובדת זרה בתחום הסיעודי רוצה תוספת שכר קבועה של 700 ש"ח בגלל שהיא מפעילה את המנוף להרמת המטופלת הסיעודית ולטענתה זה מה שנהוג להוסיף היום.
1. מתוך הבנה שהיא רק לוחצת על כפתור והמנוף עושה את כל הנשיאה -האם לבקשתה יש אסמכתא חוקית?
2. מה משמעות סירוב לבקשתה מבחינת ההסכם הסטנדרטי ביננו?
תודה
העובדת הסיעודית רוצה תוספת שכר - האם אני חייב לתת?
איני מכירה מקור חוקי המחייב תשלום תוספת כזו לעובד זר. במקרה כזה וככל שמדובר בתוספת נהוגה שאינה מחוייבת על פי דין, הרי אי הסכמה עשוי להביא לכך שהעובדת תסיים העסקתה ולא תסכים להסכים בתנאים הקיימים. כל עובד, גם עובד זר, יכול לנהל משא ומתן על תנאי העסקתו והשאלה אינה רק האם מדובר ברכיב שיש חובה לשלמו אלא האם יש הסכמות לגבי התנאים בין הצדדים.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה דחופה
השאלה:
ככל שלא אצליח להמציא חווד מומחה שתחשב מה שצריך ותוכיח את הסכומים שעל הנתבעת לשלם לי, האם בגלל שבקשתי גם כל סעד אחר ניתן יהיה לבקש מבית הדין לתת הכרעה שחייבים לי ריבית והצמדה ושעל הנתבעת לחשב מחדש את קצבת הנכות לפי התקנון הנכון, קרי לבקש שביהד ייתן הכרעה שאינה בסכום כסף אלא מה על הנתבעת לעשות ואיך עליה לחשב?
חוות דעת
שלום.
בתביעת מהסוג האמור מומלץ להגיש לבית הדין חוות דעת מומחה על מנת שיערוך חישוב מדוייק ומפורט.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עזיבת עבודה- חסרים מסמכים רלוונטיים
איזה טפסים מחויב המעסיק למסור לי בסיום העסקה?
פרט לתלושי שכר וטופס 161 יש לבקש מהמעסיק מכתבי שחרור לקופות וכן אישור על תקופת העסקה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עותק נייר כרוך במקרה הבא
בית הדין מבקש שאעביר לו את הנ"ל בעותק נייר כרוך, בית הדפוס אומר שאי אפשר לכרוך כמות כזו של עמודים, האם אני יכולה במקרה כזה להגיש את זה בקלסר וכל נספח (ואני מבהירה שכל נספח מכיל מספר עמודים) אכניס לניילונית נפרדת?
אני לא מיוצגת לא יודעת איך ומה לעשות אודה לעצתכם
איך להגיש מסמכים לבית הדין לעבודה בתל אביב??
אין מניעה לכרוך בכמה חוברות
בהצלחה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום ימי מחלה לעובד שעתי
אני עובד בעבודה בימים קבועים שישי ושבת בלבד.לא עובד בשאר ימות השבוע.
קבלתי 12 ימי מחלה מיום ראשון ועד יום חמישי שבוע לאחר מכן
במקרה שלי האם חישוב ימי המחלה כוללים את יום שישי ושבת כלומר:
יום א:0
יום ב:50 אחוז
יום ג 50 אחוז
ושאר הימים כולל ימי שישי והשבת 100 אחוז
כלומר אמור לקבל תשלום על 11 ימי מחלה מתוך ה 12
תודה
ימי העבודה שלי הם בשישי ושבת האם אקבל דמי מחלה גם על יתר ימי השבוע?
לצורך השאלה האם יום ההיעדרות הוא יום ראשון למחלה או יום שני וכיוב ייספרו מלוא הימים לפי האישור.
התשלום בפועל יהיה רק בימים בהם אמור היית לעבוד בפועל כלומר רק על שישי ושבת
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלומים למנקה בבית
היא הפסיקה לעבוד לפני שנה ועכשיו היא פנתה לקבל תנאי סוצאלי על כל התקופה שהיא ניקתה אצלי
למה בכלל היא פונה אלי ועל סמך מה ?
העסקתי עוזרת בית ושילמתי לה במזומן- למה היא חושבת שמגיעות לה זכויות סוציאליות?
בהתאם לדין ולפסיקה עובדת משק בית נחשבת עובדת שכירה וזכאית לכל הזכויות הנלוות.
בין אם השכר שולם במזומן או אחרת - היא זכאית למלוא הזכויות כעובדת ובכלל זה- תשלומי ביטוח לאומי, ביטוח פנסיוני, חופשה, הבראה, פיצויים וכיו״ב.
מוצע להגיע איתה להסדר מוסכם.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הריון ופרילנס
חובת הודעה על הריון
קודם כל בשעה טובה.
אם אין יחסי עובד מעסיק אין חובה להודיע.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מבחן אמינות
באותו יום ביקשתי במיסרון את תוצאות המבחן לאחר שהתקשרתי ולא נענתי.
למחרת קיבלתי תשובה בוואטאפ שלא ממשיכים להעסיק אותי וכתבתי שזכותי לקבל את תוצאת המבחן ולערער עליו,לא קיבלתי תשובה.
התקשרתי למשרדי החברה ובאף שלוחה לא היה מענה.גם אימייל להקשרות לא היה בנמצא.
האם התנהגותה של החברה כדין ואם לא, האם ניתן להתלונן על כך אצל רשם החברות או כל מקום אחר ?
אשמח על תשובה בהקדם.
בברכה
פיטורים ללא שימוע
שלום רב,
ממה שרשמת מדובר בהתנהלות לא תקינה.
לא ברור מהכתוב כמה זמן עבדת בחברה אבל האופן בו פוטרת אינו תקין.
ממליצה לפנות ליעוץ משפטי.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חופש העסקה
שלחו לי מכתב לפני נקיטת הלכים שאני יתפטר מהחברה המתחרה שכרגע אני עובדת ודורשים ממני 250 אלף עבור לשון הרע ופיצוי על גרימת נזקים ללא הוכחות האם זה נכון?
סעיף אי תחרות
חיה שלום,
קשה לי לענות לך מבלי לראות את ההסכם עליו חתמת עם החברה הקודמת.
ממליצה לפנות ליעוץ משפטי בנושא בו תוכלי להציג לעורך הדין את המסמכים הרלבנטיים.
לא הייתי מקלה ראש בעניין.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פרטי מעסיק כדי להגיש תביעה
איזה פרטי מעסיק אני צריך לדעת שאותם חייבים לציין במילוי כתב תביעה ?
תיק בביטוח לאומי?
ח.פ. ?
גם וגם ?
או משהו אחר/נוסף ?
בתודה
איגור
פרטי מעסיק כדי להגיש תביעה
שלום
מספר ח.פ של החברה או מספר עוסק מורשה, נתון זה מספיק כדי לאתר את המעסיק לצורך פתיחת הליך משפטי.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצוי עבור התפטרות עצמית
במידה וצברתי ותק במקום העבודה אבל החלטתי לסיים מרצוני מסיבותי שלי, כמובן כולל מתן הודעה מוקדמת באופן מסודר ומוסכם על 2 הצדדים ,האם אני זכאי לקבל פיצוי או חלק מהפיצוים שנצברו לזכותי בקופה?)ומה החלק שאני זכאי לו,אחוזים במקאה זה.
התפטרתי. האם אני זכאי לפיצויי פיטורים?
הזכות לפיצויי פיטורים קמה ר רק לעובד שפוטר. עם זאת. במסגרת ההסדר הפנסיוני לפי צו הרחבה לביטוח פנסיוני מקיף במשק וכן בהסדרים נוספים ההפרשה לפנסיה לרכיב הפיצויים בשיעור 6% או 8.33% הינה במקום פיצויי פיטורים והעובד יהיה זכאי לסכומים הצבורים בקופת הפיצויים גם במקרה של התפטרות.
בהצלחה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חוזה עבודה דיגיטלי
חתמתי דיגיטלית על הסכם העבודה. האם אני זכאי לקבל העתק?
תכלית חתימה על הסכם עבודה הינה מתן ביטוי בכתב להסכמות הצדדים. לכן רצוי לעמוד על הזכות לקבל עותק מההסכם. עוד תשומת הלב כי על פי הדין חייב מעסיק במסירת הודעה בכתב לעובד על תנאי העסקתו כך שלכל הפחות חייב המעסיק במסירת הודעה כזו
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ביגוד
במקום העבודה שלי נהוג לתת תוספת ביגוד בתלוש של חודש פברואר.
הפעם הם אמרו שבגלל המצב הכלכלי הקשה של המקום, ייתנו את התוספת בחודש מאוחר יותר השנה.
יש לציין כי גיליתי את זה במקרה, ולא יצאה הודעה רשמית לכלל העובדים.
האם זה חוקי?
המעסיק הודיע לי חד צדדית שמועד תשלום הביגוד יידחה. האם זה חוקי?
יש לבדוק מה המקור לזכות לתשלום ביגוד - הסכם עבודה, הסכם קיבוצי או נוהג. ככל שהזכאות הוסדרה בהסכם יש לבדוק אם ההסכם קובע מועד לתשלום.
ככלל ככל שהמעסיק מבקש לשנות את תנאי העבודה הרי במקרים מסוימים הוא יידרש לבצע שימוע אלא שלגבי ביגוד צריך לבחון האם זו זכות הסכמית לא מותנית שקבוע מועד לתשלומה ועשוי להיות מצב בו לא יראו ברכיב זה חלק מתנאי ההעסקה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הוספת תחום
אני עובדת כשנה וחצי כנציגת שירות בחברת ביטוח ופיננסים, העוסקת גם בתחום הפנסיה והגמל. בראיון העבודה כשהתקבלתי, נאמר לי שאני נציגת שירות בתחום הפנסיה. היום הגיעה אלי המנהלת קו ואמרה לי שאני צריכה לתת מענה ם בתחום הגמל, וזאת ללא תוספת בשכר.
האם החברה יכולה לדרוש זאת?
המעסיק שלי הוסיף לי תחומי אחריות - האם מגיעה לי תוספת?
לא ציינת מה ההסדר הכספי וככל ששכר העבודה מחושב על פי שעות וכל אלה משולמות לא בהכרח תקום זכאות לתוספת כלשהי.
עובד שאינו מבצע את המטלות המוטלות עליו עשוי להיות חשוף להליכי הפסקת עבודה אם כי חשוב לבחון האם מדובר בנטל נוסף המוטל או בדרישה שאינה תואמת את הסכם העבודה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מגורים ללא תמורה
העסקה בעבודות קלות תמורת מגורים
שלום רב
כל העסקה צריכה להיות מוסדרת כדין לרבות דיווח למוסד לביטוח לאומי וביטוח פנסיוני כדין.
תשומת הלב כי בהתאם לסע' 3 לחוק הגנת השכר "מותר בהסכמת העובד לשלם חלק משכר עבודה באוכל ובמשקאות המיועדים לצריכה במקום העבודה, להוציא משקאות משכרים, או בדיור, אם דרך תשלום זאת נקבעה בהסכם קיבוצי או בחוזה עבודה או שהיא נוהג מקובל בתנאי עבודה, ובלבד שהשווי המיוחס לכל אלה לא יעלה על המקובל בשוק.
לאור האמור יש לבצע הסדרה בהסכם עבודה וכן יש לוודא בכל מקרה שערך הדיור אינו פחות מתשלום שכר מינימום בגין העבודה הניתנת.
תשומת הלב כי ככל שמדובר בעובדת זרה ישנם כללים בחוק המתייחסים לגובה הניכוי המותר מהשכר בגין הוצאות דיור.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תגמול בגין עבודה בתהליך הראיונות
תגמול בגין תהליך הראיונות
שלום.
ככלל ככל שטרם התחלת לעבוד אצל אותו מעסיק וטרם החלו יחסי העבודה אין חובה לשלם, אלא אם ישנה הסכמה מפורשת בנושא.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויי פיטורים
אני רוצה לשאול מה בערך ההפרש של סכום הפיצויים בין עובד שפוטר מעבודתו לבין עובד שהתפטר מרצונו?
אם נניח אני עובד בחברה מסוימת 10 שנים ואני מרוויח בחודש 10 אלף שקל. הבנתי שאם מפטרים אותי אני מקבל פיצויים של 100 אלף שקל בערך. אבל כמה פיצויים אני אקבל אם אני מחליט להתפטר מרצוני? זה נכון שאני אקבל 70% מהסכום שהייתי אמור לקבל אם היו מפטרים אותי או שלא הייתי מקבל כלום?
אני שואל כי יש אנשים שאמרו לי שאם אני מתפטר אני לא מקבל פיצויים בכלל וחלק אמרו לי שגם אם אני מתפטר אני מקבל 70% או חלק מסוים מהפיצויים במידה והמנהל מחליט לפטר אותי, והייתי רוצה לדעת מה נכון לפי החוק.
תודה רבה
ההבדל בין התפטרות לפיטורים לעניין פיצויים
ככלל, במרבית המקרים ההבדל בין אדם שזכאי לפיצויים מלאים (לרבות מי שפוטר) לבין מי שלא (לרבות מי שהתפטר בנסיבות שאינן מקימות זכות לפיצויים), הוא ההבדל בין 8.33% לבין 6%. כלומר במקרה של היעדר זכאות מקבלים בערך 70% מהפיצוי המלא.
הנתון הזה משתנה ככל שתקופת ההעסקה ארוכה ומגיעים לשנים שבהם חובת ההפרשה הייתה נמוכה מ-6%. בעניינם של אנשים אלו יהיה הפרש גדול יותר בין הפיצויים המלאים לפיצויים שהופרשו בקופה.
ישנן עוד וריאציות ודיוקים, אבל זה עונה על מרבית המקרים.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אבטחה חברת שמירה
עבודה לילה וזמינות ביום - עילה לפיטורים
מעט קשה לענות על שאלות מסוג "האם זו עילה לשימוע", מאחר שהדבר תלוי בהרבה מאוד גורמים שקשורים למקום העבודה ולציפיות בין הצדדים.
עקרונית, יצירת קשר בשלוש בצהריים לאחר משמרת שהסתיימה בשלוש נראית בעייתית, בייחוד אם העובדה שאין תשובה בשעה זו משמשת כעילה לפיטורים. על פניו, הסיטואציה נשמעת כמו פיטורים שלא כדין, אבל קשה לחרוץ דין עם מעט מידע ובלי להכיר מקרוב את המצב.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי חופש
בתלוש המשכורת שלי משנת 2020 ועד להיום ימי החופש שנצברים לי הם פחות ממה שמגיע לי.
לדוגמא אם בשנה מסויימת היה מגיע לי 14 ימים לשנה. קיבלתי רק 12 ימים. וכן הלאה.
עובדת כבר 10 שנים ויעבוד עד לחודש 11/25 ואז אצא לפנסיה.
המעסיר מסר לי כי מגיע לי עבור 3 שנים ולא כפי שטענתי בפניו שמגיע לי עבור 7 שנים אחורה.
אשמח לקבל מענה
תודה
ימי חופש
שלום.
בהתאם לחוק חופשה שנתית ניתן לצבור חופשה לכל היותר בגין 3 שנים.
על כן, בעת סיום יחסי עובד מעביד, הזכאות לפדיון ימי החופשה הינה בגין הימים להם היית זכאית ב- 3 השנים האחרונות להעסקתך בצירוף הימים להם היית זכאית בשנת העבודה השוטפת.
ככל שיש שגיאה ברישום צבירת ימי החופש בתלושי השכר, הינך זכאית לתשלום פדיון בהתאם לזכאותך החוקית בניכוי הימים שניצלת בפועל.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!






