פורום הוצאה לפועל
פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
מימוש אצל צד ג'.
קיבלתי הודעה שניתנה מלפני כשבוע שהרשם נענה לבקשת הזוכה ומאשר לו "מימוש/מכירה/המרה/פדיון של קופות הגמל והביטוחים" כלשון ההודעה. אץ הכיצד ייתכן????? ב. מה עלי לעשות???? תודה.
ביטול עיקול
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
פש"ר והפטר
הפטר
הפטר ניתן להגיש בכל שלב לאחר צו פשיטת הרגל
מוגבל באמצעים
תשלום ראשון החייב שילם אולם תשלום שני הוא לא שילם
האם אפשר לבקש את ביטול ההכרזה כעת? או שלהמתין לראות אם הוא ממשיך בפיגורי התשלום?
איזה טופס צריך להגיש?
פיזור
התשובה שתקבלי מרשם ההוצל"פ :
מוקדם מידי לבקש..
יתרה בחייב שישלם הפיגורים בתוך 45 יום.
או במקרה ממש קיצוני יפזר את התיק.
בכל מקרה הייתי ממתין חודש חודשיים, ורק אז מבקש לפזר התיק.
תשלום חודשי-עזרה
תשלום חודשי
פש"ר
על ת חוב ועומסים
חשוב לציין כי הכנ"ר עמוס בתביעות חוב וגם אם עברו 180 יום יש להמתין עוד מספר חודשים ולבדוק אם אכן זוהי תביעת החוב היחידה שהוגשה, ואין עוד תביעות שהוגשו במועד אך מהעומס הקיים טרם הוקלדו.
בהצלחה
סכסוך כספי
"חברים"
הסדר עם חייב אחד מתוך שלושה
הסדר עם חייב
באם תחליט שזו הדרך הנכונה עבורך, תוכל לקחת את הכסף, לבצע הקטנת קרן ולהגיש בקשה למחיקת חייב בתיק.
בהצלחה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תביעה לסכום קצוב
תביעה על סכום קצוב
יש לחשב המע"מ.
אם תוגש התנגדות הדיון יערך בשלב ראשון מול רשם.
איחוד תיקים
אם תשלם כל חודש הכל יהיה בסדר
אם תדלג על תשלומים תווצר בעיה.
איחוד
תשלומי נכות קטין לחשבון מוגבל
אני בעלת חשבון אחד ויחיד, והנני מוגבלת בחשבון זה.
לאחרונה קיבל בני 100% נכות בעבור אוטיזם-PDD. הנכות התקבלה רטרואקטיבית לשנה אחורה. למחרת היום הופקדו דמי הנכות לשנה הרטרואקטיבית לחשבון המוגבל, טרם קבלתי מכתה אישור הנכות.
יש לציין כי בחשבון קיימת יתרת חובה גבוהה מהתשלום שהופקד.
שאלתי היא - האם אני יכולה לגשת לבנק ולדרוש מהם למשוך את כספי הנכות הנ"ל? מה אני צריכה להציג לבנק כדי שיאפשר לי לעשות זאת?
תודה ויום נעים
למידע נוסף: חשבון מוגבל
תדובה
מבחינת הבנק הכסף הוא שלו. אם ירצה יתן לך הלוואה.
פש"ר
קבלת הפטר בפש"ר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
התפטרות מייצוג
התפטרות מייצוג בתיק אזרחי כיצד מתבצע
בתיקים אזרחים לא חייב לקבל אישור על התפטרות מייצוג, מספיק הודעה לבית משפט בו אתה מודיע על הפסקת הייצוג.
לעיתים, וביחוד שיש דיונים קרבים בתיק, בית המשפט לא מאשר את ההתפטרות אלא לאחר קיום תנאים מסוימים.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תביעת חוב
תביעת חוב בהליכי פשיטת רגל
תביעת חוב הינה בקשה של אחד הנושים שלך לקבל את חלקו במסגרת תיק הפשט"ר במועד הראשון שיחולקו כספים.
לא כל הזוכים טואחים להגיש תביעת חוב מתוך דעה שלרוב לא מקבלים מכך כלום.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הכרזת פושט רגל
הכרזת פושט רגל אינה סיום ההליך
האם גרושה עונה להגדרת "נושה", ביחס לסבתא שנפטרה
האם ועל סמך מה יכול בית משפט לחייב אדם גרוש וגם את אחיו להציג צוואה
לבית המשפט ולאיים עליו שאם ליציג הצוואה אז בית המשםט יורה על צו ירושה
למרות התנגדות הגרוש ואחיו?
וכל זאת לבקשת גרושתו -- בגין דירה שירשו הגרוש שלה ואחיו -- כשברור שלא
קיים חוב כלשהוא של המוריש לגרושה?
2 מה האפשרויות שניתן להתגונן?
3 האם גרושתו עונה בכלל להגדרה "נושה" למרות שאין חוב בין הורי הגרוש אליה?
תאור המקרה:
אנו2 אחים . אמנושנפטרה לפני 5 שנים (נקרא לה הסבתא) הורישה לנו דירה באמצעות צוואה בכתב שהופקדה אצל
עו"ד(וטרם הופקדה בבימ"ש).
לאחד מהאחים קיים חוב של מזונות לבנו (נקרא לו הנכד) בהוצל"פ
(60000 ש"ח )
האמא של הנכד-- באמצעות עו"ד ביקשה מרשם לענייני ירושה בבימ"ש ת"א להוציא צו ירושה – ומשם זה עבר לבימ"ש
משפחה להוציא צו ירושה - בטענה שהיא נושה -- למרות שאין חוב של הסבתא כלפי
אם הנכד.
בימ"ש דרש מאיתנו האחים שנמציא צוואה-- ולא רצינו מאחר:
---הגרושה לא "נושה"
----ולטענתנו אין חוב
של הסבתא כלפיה.
---- וגם זה עניין פרטי שהמדינה שאינו מחייב/מצריך התערבות המדינה.
4 האם משלא נגיש את הצוואה לבימ"ש- בימ"ש יכול להורות על צו ירושה=צו פורמלי-- דהיינו
הרכוש יתחלק בין הילדים באופן שווה. וזאת מבלי שהשופט
מנמק על מה מבוססת החלטתו
מאחר וידוע לי שאין לא תקדים/לא פס"ד/ לא הוראות החוק/לא תקנות בנושא- הרי שופט לא יכול להחליט בניגוד לדעת האחים ולהורות על צו ירושה במקרה הנ"ל- האם צודק
לבית משפט קיימת סמכות
כן, גם אם קיימת התנגדות של מי מהיורשים - או אף של כולם.
בבקשה סיוע!
ועוד דבר הזוכה מבקש בתגובה כל מיני מסמכים ממס הכנסה וכו... וכותב לרשם שלא פעלתי נכון בזה שלא הגשתי... איך יתכן דבר כזה אני בסה"כ צד ג,... שיוציא צו לחייב או שיחכה לחקירת יכולת כדי לדעת הלא כן?
בבקשה תעזרו לי
חייב השוהה בכלא כיצד לפעול כצד ג'
מקרה כגון זה היה במשרדי, והבעיה נסגרה לחלוטין! בזה שבירשתי מרשם ההוצל"פ להעביר את הכתובת של החייב בתיק ההוצל"פ לבית הכלא בו שוהה האסיר.
זה חובה חוקית לשנות כתובת להיכן שהחייב מתגורר כעת, ולכן חובה על ראש ההוצל"פ לאשר זאת.
המשמעות של החלטה זו היא שלאחר העברת הכתובת לא יוכלו לפנות אליך כלל.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שיק ללא חתימה
על פי פקודת השטרות, באין חתימה, אין שטר.
ושוב, ללא חתימה אין שיק!!!!!!! מחסור בחתימה עלההמחאה מוריקה את ההמחאה מעצם היותה שטר.
סכום שנפסק לטובתי ללא הצמדה וריבית
הצמדה וריבית בפסקי דין
אין ספק שמגיע לך ריבית והצמדה, במידה ותפתח תיק הוצל"פ יחשבו לך אוטמטית את הריבית והצמדה מיום קבלת פסק הדין ועד לפרעון של החוב בפועל.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הבנק העלים מידע ולא נענה לעיקול
עיקול בנק שלא בוצע
בנק שלא ענה לצו עיקול יש לחייבו באופן אישי בכל יתרת החוב בהוצל"פ.
תגיש בקשה לחקירת צד ג' לרשם ההוצל"פ בו הבנק יצטרך לתת דו"ח מדוע הוא לא עיקל את הכספים.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ערבות אישית
תובעים את החייב והערב ביחד
שיק שחזר
מה זה "זיכינו"?
אתה יכול להגיש השיק לביצוע בהוצל"פ.
הקטנת חוב בהוצל"פ והסרת חייב מרשימת החייבים בתיק
לא
הסדר חוב
זו העדפת נושים אסורה
רשות השידור והטלת הגבלות על בנק
התנגדות לביצוע שטר
במידה ויש לך טענות טובות אתה יכול להגיש התנגדות בהוצל"פ שבמסגרתה תבקש עיכוב הליכים.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!





