איך אני מבצע עיקול מטלטלין דרך הוצל"פ?

|

אני רוצה לבצע עיקול מטלטלין , האם אני לוקח טופס ו

דני 12/05/11
אני רוצה לבצע עיקול מטלטלין , האם אני לוקח טופס ומבקש עיקול או שאני צריך להכין בקשה מנומקת ... ואיך אני עושה את זה - דרך ההוצל"פ או דרך קבלן ...אנא עזרתכם דחוף ביותר

עיקול מטלטלין

עו"ד שרגא משה 13/05/11
יש להגיש הטופס להוצל"פ ולשלם אגרה.

אם אתה לא מיוצג ולא מיומן, ציין כי העיקול יבוצע ע"י הוצל"פ.


בנוסף, יש הבדל בין עיקול - שמשמעו רישום בלבד, לבין מימוש דהיינו הוצאה אחסנה ומכירת המטלטלין באופן מסודר. לכך יש עלות נפרדת וגבוהה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן