פורום דיני תעבורה
פורום תעבורה הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום דיני התעבורה. שלילת רישיון, נקודות, מהירות מופרזת, תאונות דרכים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
זילזול של עיריית באר שבע
פניה ישירה למנהל מחלקת פיקוח חניה בעירייה.
מאיזה מרחק אפשר למדוד את מהירות הנסיעה??
עד 300 מטר.
שגיאה ברישום פרטי הדו"ח
חשוב לציין שהדו"ח הינו עירוני, ממוחשה ומצולם. ולהלן שאלתי : נפלה טעות בדו"ח וצבע הרכב שנרשם הינו שגוי, האם הדו"ח פסול עקב הטעות?????? ואם כן, מה עלי לעשות?
תודה על תשובתכם
היתה כבר שאלה כזאת לא מזמן.
טעות אחת שכזו לא פוסלת את הדו"ח
תפסו אותי עם רשיון שפג תוקפו
עקב קנסות קיבלתי רישיון זמני לחצי שנה פעמיים לאחר שנה של רשיון זמני לא הסכימו להאריך לי יותר עד תשלום הקנסות. לאחר כחדשיים מהתפוגגות התוקף של הרשיון הזמני נתפסתי נוהג כשהצגתי את הרשיון הזמני אמר לי השוטר שרשיון זמני לא נחשב ועל פי המחשב אני נוהג ללא רשיון בתוקף יותר משנה מתאריך התפוגגות הרשיון הקבוע שהיה לי
הוזמנתי לדין ומחר המשפט מה אתם מציעים
תודה
לקחת עורך דין.... ומהר ...
תמרור אין כניסה מאחורי עץ.
קיבלתי דו"ח ביום שבת בצהרים על אי ציות לתמרור אין כניסה.
ניידת משטרה עמדה באיזור התעשייה בנתניה והמתינה לטרף קל.
ההמתנה השתלמה וב-10 הדקות שהמתנתי לקבלת הדו"ח נכנסו לא פחות מ-3 רכבים באין כניסה.
האם יש דרך לבדוק סטטיסטית כמה דוחות נרשמו על אותה עבירה ובאותו רחוב?
מצורפת תמונה של התמרור שצילמתי לאחר קבלת הדו"ח.
האם זהו מצב הגיוני ש-3 רכבים נכנסים "בזדון" באין כניסה תוך 10 דקות?
באילו צעדים אני יכול לנקוט על מנת להביא לביטול הדו"ח?
והאם בכלל יש לי "קייס"?
תודה!
עומר.
מי אמר שהמשטרה צריכה להודיע על מיקומה???
בהצלחה
אין לראות בתגובה זאות יעוץ הן משפטי והן מיקצועי זוהי דעה אישית בלבד.
אין כניסה
כן. הגיוני ש-3 רכבים יכנסו באין כניסה ב- 10 דקות
גם על פי הצילום המגמתי התמרור ממלא את ייעודו כיוון שהוראתו מובנת לכל בר בי רב.
אין לך קייס!
המתן כמה חודשים
סטיה מנתיב נסיעה
בתודה מראש
תגובה
כנ"ל לגבי קו לבן אם היה לך צורך לעבור בשני גלגים בסיבוב שמאל על מנת להקל על הסיבו ולא סיכנת חיים אז אין שום סיבה ששוטר יעכתוב לך דוח למרות שמבחינה חוקית הוא רשאי והחוק איתו.
תבדוק טוב מה היו הנסיבות שבגללם עברת.
אין לראות בתגובה זאות יעוץ הו משפטי והן מיקצועי זוהי דעה אישית בלבד.
קנס על מהירות מופרזת, מה עושים?
האם יש אפשרות לערער על גובה הקנס?
האם יש משקל לכך שלפחות בשמונה שנים הקודמות לא היו לי שום עבירות?
תשובה
אם תעבירה הקנס על שמך הוא יהיה, למיטב זכרוני, 750 ש"ח + הנקודות שנקבעו לעבירה.
יש לי משפט מחר, אין לי מושג מה הולך להיות,
עניתי לטל' תוך כדי עמידה בפקק! מאחר ואין באפשרותי לשלם 1000[!!!]ש"ח הגשתי בקשה להשפט, אודה לכם על טיפים והדרכה.
תשובה
השתלמות בדיני תעבורה
מצטרף לבקשתך
טסט
טסט
לא מובן
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
טסט
חישוב תקופת השלילה בגין 36 נקודות
או שהצבירה מתחילה רק מרגע הפקדת הרשיון במשרד הרישוי?
מניין ימי הפסילה
יחד עם זאת, אם קבלת הודעה אודות הפסילה, תחשב כנוהג בפסילה, אם תנהג ללא להפקיד הרשיון (והמניין לא ירוץ).
בברכה
עו"ד אורון
מנהל פורום תעבורה
התשובות בפורום אינן מהוות תחליף ליעוץ משפטי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
איתור מקום המשפט
נסה דרך מרכז המידע של בתיהמ"ש
איתור מקום המשפט
בברכה
עו"ד אורון
מנהל פורום תעבורה
התשובות בפורום אינן מהוות תחליף ליעוץ משפטי
יש משהו כזה?
לא
מהירות מופרזת
הערת מערכת : לקריאה אודות נהיגה מופרזת >>
אם חשוב לך הרשיון כדאי
נהיגה בשכרות – שאלה דחופה
הערכת מערכת : לקריאה אודות נהיגה בשכרות >>
מעט עזרה
מה שכן יש מקרים שמסכימים להפחתה ניכרת יותר כנגד של"צ. נסה לשוחח עם התובעת בטרם המשפט.
טיעון חופשי
ניתן להניח שהסיכוי לרדת מסביבות השנה, אינו גבוה.
בברכה
עו"ד אורון
מנהל פורום תעבורה
התשובות בפורום אינן מהוות תחליף ליעוץ משפטי
התיישנות על דוח מהירות | נשלח מאתר
לפני כשבועיים קיבלתי דוח מהירות.
תאריך העבירה הוא ב 1.12.2008
כלומר 9 חודשים לפני שקיבלתי את ההודעה.
ראיתי באינטרנט שיש חוק התיישנות על דוחות מסוג זה אך,יש גם דעות שזה לר חד משמעי.
האם חוק התיישנות חל על המקרה שלי ?
תודה מראש
התישנות - האם הרכב בבעלותך הפרטית ??
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
נהגת חדשה…
תשובה
שתי עברות חמורות ביודעין...
עו"ד יעלה ממון רב אבל זה המחיר שצריך לשלם על קלות ראש.
תקני חופשי חודשי
התנהגות שוטרים לא הולמת בכביש 5 ממערב למזרח
כביש 5 (02:30 בלילה) בקטע הדרך בין צומת מורשה לצומת ירקונים אין כל שילוט על הגבלת מהירות. יחד עם זאת כל התמרורים של הכביש הם של דרך מהירה (ברקע כחול).
השלט היחיד לפני של הגבלת מהירות הוא במחלף גלילות ושם ההגבלה היא ל-70 קמש.
שוטרים בירידה מצומת ירקונים לכיוון פתח תקווה מורים לי לעצור בצד. הם טוענים שנסעתי על 138 קמ"ש (133 קמ"ש אחרי הפחתה). הראו מספרים בממל"ז. טוענים שהמהירות המרבית המותרת היא 90 קמש. אני הסברתי שמותר בקטע שטוענים שמותר 110 קמ"ש. אחד אמר לשני איזו התלחשות בינהם. אח"כ אמרו שאם אטען זאת השופט יחמיר איתי וכדאי שאני יודה כבר עכשיו בשנסעתי 133 קמש. סירבתי. הם אמרו "אין בעיה" וגם אמרו שהם מאשימים אותי בסירוב להוראת שוטר. כתבו "...לאחר מרדף תפסנו אותו, לא נענה להציג את מסמכיו לראשונה אך הודה בעבירה המיוחסת לו" (שזה לא נכון). הם הזהירו אותי שאם לא אחתום הם יעצרו אותי ולכן חתמתי.
השאלות:
1. איך מגישים נגדם תלונה? או שזה דבר רגיל והיה מותר להם להתנהג כך?
2. מה המהירות המרבית על פי השילוט/חוסר השילוט המותרת בקטע הכביש הזה? (כביש 5 ממזרח למערב - בין צומת מורשה לירקונים - אחרי הירידה מהשלט ברקע כחול (כולל הכביש עצמו) שמורה המשך ישר לאריאל.
תיקון טעות
מצומת מורשה לכיוון ירקונים.
לאישרור תאריך בבית דין לתעבורה למי פונים?
למשפט תעבורה ב - חדרה. עד היום לא קבלתי הזמנה מבית המשפט לעניני תעבורה בחדרה. כיצד אוכל לוודא באם הדיון מתקיים בתאריך זה? המוקד הארצי לא ניתן להשגה ובית המשפט בחדרה לא עונה לטלפונים. נא עזרתך בהקדם האפשרי מה לעשות. *** צונזר ע"י מערכת-השארת פרטי התקשרות בניגוד לתקנון***
ברור של תאריך למשפט
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ברור תאריך משפט בתעבורה בחדרה
אולי יש דרך אחרת.המשטרה כתבה לי שיהיה משפט ביום ג מחרתיים ואין לי שום הזמנה מבית משפט לתעבורה בחדרה.
המון תודה שוב
קנס משרטה
מה אני יכול לעשות?
בקשה להישפט
בברכה
עו"ד אורון
מנהל הפורום
התשובות בפורום לא מהוות תחליף ליעוץ משפטי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
רישום דוח מיס"מ
למה לא? זה שוטר כמו כל שוטר אחר
תוך כמה זמן? משתנה.
דוטר שלקח פרטים
בברכה
עו"ד אורון
מנהל פורום תעבורה
התשובות בפורום לא מהוות תחליף ליעוץ משפטי
דו"ח חניה לרכב נכה עם תו מוצג על הדה שבורד [?]
חניתי כך מאחר וחניית הנכים הייתה מלאה כולל קטנוע.
הקטע בו חניתי הנו חלקת מדרכה כלואה שאנה משמשת הולכי רגל, הינה בן הכניסה לחניה של מרום בזל לחניית הנכים.
להבנתי היעוד היחיד לפיסת מדרכה זו יכול להיות רק הרחבה של אזור חניית הנכים, וכנראה זה היה אמור להיות יעודו המקורי.
במקום המתואר קיבלתי דו"ח על סך 500 ש"ח בגין חניה עם ארבע גלגלים על המדרכה. צויין בדו"ח שהאוטו צולם
לדעתי הפקח פעל בהתלהבות יתר הגובלת בעיוורון או עקב אי הכרת חוק חניית נכים.
מאחר והעניין מכעיס במשור האישי ואף נוגע לציבור גדול, אודה לכם על המלצה לאופן פעולה 1. נקיטת צעדים מול הפקח. 2. ביטול הקנס.
בכבוד רב
ובתודה מראש
חניית נכים
1. שמא הפקח לא הבחין בתו הנכה ברכב?
2. שמא בכל זאת היתה הפרעה/הגבלה לתנועת הולכי רגל?
3. ניתן לערער במחלקת פיקוח חניה ע"י הצגת תו נכה חדש.
ממתין למענה – בבקשה תשובה
תודה
ממתין למענה - מעו"ד אילון
חניה ברחוב ל"דיירים בלבד"
קישור ללוח תמרורים
ערעור על איסור שימוש ברכב
נהג הנהג ברכבי נתפס על עבירה נהיגה תחת השפעת אלכוהול אין שום זיקה ביני לבין הנהג וזה קרה ללא הסכמתי הגשתי בקשה בבית המשפט על ערור וציינתי את הנקודות האלו גם ישנה בעיה אין לי אפשרות להגיעה למשפט האם אני יכולה לתת יפוי כח לבן דודי כדי שהוא יוכל להציג אותי?
תודה מראש
תשובה
כל עוד לא תראי שעשית הכל ע"מ למנוע את העבירה הסיכוי לביטול האיסור קטן מאוד.
לגבי יפוי הכוח לא ניתן, למיטב ידעתי, אלא אם הוא עו"ד.
פסילת הרכב
בברכה
עו"ד אורון
מנהל פורום תעבורה
התשובות בפורום לא מהוות תחליף ליעוץ משפטי

