פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
חופש שלא אושר ע"י המעסיק
עובד שיש לו בעיות משמעת קבועות וכבר היה בחופש ארוך שאושר לו לפני כחודשיים של שבועיים
ביקש שוב חופש של שבוע שלא אושר
ביום הראשון של החופש הגיע לעבודה באיחור של 3 וחצי שעות כבר ארוז לחופשה
ניסה לבקש שוב אישור, הוצע לו לקחת חופשה של 3 ימים במקום כמכסת ימי החופשה שנשארה אך סרב ולאחר שעה וחצי החליט לצאת לחופשה בידיעה שהחופש לא אושר ויש לכך השלכות על המשך העסקתו ובנוסף 'נפרד' מכל החברים לעבודה
האם ניתן לפטר אותו ולשלול ממנו פיצויי פיטורין/השלמה לפיצויי פיטורין?
במידה וכן, האם כדי לשלול פיצויי פיטורין חייב אישור של בית הדין לעבודה?
הוא טרם יצר קשר או הופיע במשרד אך להבנתי מתכנן לחזור כאילו לא קרה דבר
אודה לעזרה,
ערב מקסים
יציאה לחופשה ללא אישור
שלום רונית,
בהחלט ניתן לזמן את העובד לשימוע לפני פיטורים בעקבות הבתנהלות המתוארת. לא ניתן לשלול את הפיצויים בנסיבות המתוארות.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התעמרות
שמי שרון ואני רוצה לשאול מה הדין לגבי המיקרה שלי ואיך מגיעים לסיום ההתנהגות הזאת.
אני עובד בחברת אחזקת מיבנים במשך כ- 3 שנים,מאוד מרוצה ממקום העבודה, במסגרת התפקיד אני אחראי על עובדת נקיון באתר אותו אני מחזיק, לא מנהל אותה אלא אחראי עליה מבחינת הזמנת ציוד נקיון ועזרה לכל מה שהיא צריכה בכללי במסגרת העבודה.
לפני כחודש החליפו את המנקה, והביאו מנקה שהגיעה עם מנטליות שונה, מהאבנשים שצריכים תמיד אקשן לידם, דאגה גם להגיד שפטרו אותה מהעבודה הקודמת בגלל שרבה עם המנהל..אבל לא ייחסתי לזה חשיבות כי זה על גבול הרכילות.
אבל מהר מאוד היא נכנסה לכובע שלה, וממש מההתחלה הצליחה להבהיר לי מי היא, העמדה שלי היא ממש בכניסה למשרדים, וכל פעם שהייתה זורקת זבל הייתה מתעקבת שם ועושה צחוקים, עד שהגיע שלב שכבר אמרתי לה :" את מוכנה לעוף לי מהמעמדה?" ניסוח כזה לא אופייני לי אבל היא הביאה אותי לקצה...בידיעה...דיווחתי על זה למנהלת הישירה שלה, והיא נירגעה לשבוע שבועיים.
זה המשיך עם הכפשות על רקע מקצועי כמו:"סער לא מביא לי ציוד", כמובן שזה לא נכון , במהלך שעות העבודה המפתח למחסן תמיד בעמדה שלי, תלוי וגלוי לכל...היא יכולה תמיד לגשת ולקחת והיא מודעת לזה.
עכשיו אין לי ספק שאך אחד לא ישתף פעולה עם הריכולים האלה שלה, גם על רקע אישי ( והיא בכלל לא מכירה אותי וטענה שאני גרוש ), אבל יבוא יום והאנשים פה ימאסו בה ובי יחד, גם אם אני לא קשור להתנהלות שלה...
למה היא מתנהלת ככה? אין לי שמץ, אולי קשה לה לקבל שמישהו צעיר מנהל אותה, לא יודע מה הסיבה, מצליחים להרגיע אותה לשבוע ואז שוב חוזרת להתנהלות שלה.
אבל הקש ששבר את גב הגמל היה יום חמישי שעבר, היא ניגשה לעמדה שלי עם מגב רצפה,וביקשה לשטוף, הסברתי לה שאני לא יכולה שהיא תשטוף כרגע בעמדה כי אני עושה משוה חשוב במחשב , אז אשמח שתחזור אחר כך, היא התעקשה והתחילה לקלל ודחפה בכח את המגב דקות ארוכות תוך צעקות וקללות :, "אתה איש רע, יש לך לב רע", כמובן שזה במשרד, שכולם שומעים ויש אורחים וספקים שהיו המומים, עכשו אני שואל מה השלב הבא יהיה ? כי אם היא הייתה מתנהגת ככה לאחד מעובדי המשרד האחרים, יום אחד היא לא הייתה נשארת פה...אז למה לי מותר להתנהג ככה ?
פניתי מספר פעמים למנהלת הישרה שלה שתוציא לה מכתב אזהרה, אבל שום דבר לא מתקדם, ביקשתי להוציא את צילום הוידאו מעל העמדה שלי, כדי שיבחינו במה שהיה, מסרבים..יש דרך שאני יכול לעצור את ההתעמרות הזאת ?
א. ריכולים על רקע אישי ( ברור לי שאני לא יכול לסתום לאף אחד את הפה ולא לחנך )
ב. הכפשות על רקע מקצועי
ג. אלימות מילולית ופגיעה במרחב הפרטי שלי
ד. פגיעה בשמי הטוב
מה הדין ?
התעמרות בעבודה
שרון שלום,
בהחלט נשמע שהמנקה מתנהלת בצורה מחפירה.
מציעה להוציא לה מכתב התראה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הפרשות לפנסיה
כיום אני עובד במקומת אחרים
אחד המעסיקים ניכה משכרי סכומים המיועדים לפנסיה אך לא העביר אותם לקרן( וכמובן גם לא
את חלקו)
פניתי אליו בכתב לפני כחודשיים והוא ענה שיטפל בנושא
עד היום לא נעשה דבר
מאחר שלא עבדתי אצלו ברצף ובאמצע הייתי בחל"ת מדובר בסכומים לא גדולים
האם אני זכאי לתשלום ריבית ופצויי הלנת שכר ?
הפרשות לפנסיה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
להיפרד לשלום
אני רוצה להיפרד מהאירגון בו אני עובד, אבל חשוב לי לקבל את פיצויי הפיטורין. מהו הדין, ומהי הנורמה?
אלון
התפטרות וםיצויים
אתה זכאי לכספים שצבורים לך בקופת הפנסיה בלבד במקרה של התפטרות.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מעסיק שנפטר
שלום רב עבדתי אצל עורך דין כעצמאי במתן שירותי משרד בכל הנושאים הוא נפטר השנה אבקש לדעת איך אוכל לדרוש את הכספים שמגיעים לי מהעזבון האם עלי להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות או לבית הדין לעבודה אני מודה על תשובתכם. תודה
מעסיק שנפטר
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תמצית עדות ראשית
בית הדין אמר לי להגיש תמצית עדות ראשית, אבקש הסבר מה עליי לעשות תודה
תמצית עדות ראשית
מדובר בתצהיר המגולל את כל המסכת העובדתית וצירוף מסמכים תומכים לצורך דיון ההוכחות.
תפקוד כושל של מנהל בארגון
למתאים,לפנות בנושא "תפקוד כושל/לקוי
של מנהל/ת בארגון .המנהלת חדשה בתפקיד מולי.הקשר בניינו הוא בעיקר דיגיטלי.הטענה
הראשית שלי מולה, שאייננה מבצעת תפקיד
עיקרי ,קידום נושא רישום תרומות,והוצאת
קבלות .חובת ניהול תקין חלה על הארגון.
עקפתי אותה לאחרונה,ופניתי למנהלים
אחרים בארגון,לסיים ניידת את נושא,רישום
התרומות,והוצאת קבלות.
האם פעלתי נכון , כחוק ?
תפקיד כושל
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויים בשל מעבר דירה
היי. אני עוזב את העבודה לאחר שנים רבות בשל מעבר דירה האם אני זכאי לפיצויים
פיצויים בשל מעבר דירה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי אבטלה לאחר 14 חודשי עבודה רצופים
לפני 14 החודש קיבלתי אבטלה במשך 5.5 חודשים .. ואת ההפרש ל 175 יום סיימתי החודש. בין אבטלה ךאבטלה עבדתי 14 חודשים מלא ... האם אני זכאי להמשך אבטלה לאחר שנגמרו הימים מפברואר 2020 ?
אנא פנה לפורום ביטוח לאומי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ביטוח פנסיוני לאחר גיל 67
בנושא.מתגובתך החלטתי על דרך פעולה.
דרך אתר המעסיק,פניתי למנהלת כספים
דרך המנהל הישיר.
היום ברצוני לעדכן כי המעסיק לתת תקוה בע"מ,עמד בחובתו המלאה כחוק,כולל
פיצוי על איחור בתשלומי ביטוח הפנסיוני
העתק :מנהל ישיר
לעוה"ד אבני - יישר כח
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הודעה מוקדמת
לאחר מספר ימים של ההודעה המוקדמת בהם הייתי בבית המעסיק יצר קשר וביקש שאחזור לעבודה בתקופת ההודעה המוקדמת.
האם אני מחוייב ?
הודעה מוקדמת
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום עבור עבודה בשבתות וחגים
שלום רב,אני עובד במכירות.. מעסיק שלי משנת 2012 במקום לשלם שעות עבודה בשבת ובחג של 150% התחיל לשלם שעות האלו של 100% ו50% הכניס בתשום בונוס של מכירות..האם זה חוקי ?תודה
תשלום עבור העבודה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שעון הפסקות
אני עובד הרבה שנים בחברה וכמה פעמים התחלף הנהלה וכל פעם מחדש ממצאים דברים ללא הסכם או ידיע לעובד על שינוי כולשהם.
1.העם מעסיק יכול לעשות תוכנת הפסקות שהיא לא קשורה למערכת שעון נוכחות ורק במחלקה שלנו יש אותו בכל המפעל אין.
תודה.
שעון הפסקות
האם המעסיק יכול? -בגדול כן - למעסיק יש הזכות לנהל את העסק כראות עיניו. כמה זה משפיע על השכר זה כבר משהו אחר.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום חגים ופנסיה
**לפי מה שידוע לי אני אמור לקבל תשלום חגים אחרי 3 חודשים. אם יש לי תלוש עבודה חודשי 6+7+8. זה אומר שמגיע לי תשלום חגים בחודש הרביעי בחודש 9. נכון?
או חייב להיות חודש 6 חודש עבודה מלא?! מה1/6 ?כדי לקבל את החגים?
או מספיק שיהיה לי 3 תלושי שכר ואז כן מגיע לי תשלום חגים אחרי זה?
2. תשלום פנסיה (יש לי קופה פעילה)- אם כבר יש לי 3 תלושי שכר. לא אמור לקבל בחודש הרביעי דמי פנסיה רטרו? או חייב להיות לי 90 ימי עבודה מלאים?
תודה
המשך תשובה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
למי ניתן לערער על החלטה של בית דין ארצי לעבודה
בבית דין ארצי קיבלתי החלטה (אפילו עוד לפני הדיון) שפוגעת בי.
למי ניתן להגיש ערעור על ההחלטה הזו? מה הערכאה הבאה?
הגשת ערר
תלוי:
בית הדין הארצי לעבודה הוא הערכאה העליונה ולא ניתן לערער על פסיקותיו. עם זאת ניתן לעתור לבג"ץ כנגד פסק דין בלתי סביר ביותר של בית הדין הארצי לעבודה. בדיונים על פי חוק עובדים זרים וחוק שירות התעסוקה, ניתן להגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט העליון על החלטת בית הדין הארצי לעבודה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תאונת עבודה -התיישנות?
נפגעתי ב-76 בתאונת עבודה ונזקקתי לטיפול רפואי בחו"ל.
כעבור מספר שנים הוכרתי כבעל נכות כללית צמיתה, לכאורה ללא קשר לתאונת העבודה (עקב תאונת דרכים).
האם יש אפשרות לשנות בדיעבד את הגדרת הנכות כך שתיוחס לתאונת העבודה? או לחלופין להכיר בנכות גם בעקבות התאונה הישנה למרות הזמן שחלף?
תודה
אנא פנה לפורום ביטוח לאומי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ותק ותשלום חגים
האם מגיע לי תשלום חגים בחודש 9 ? כי כבר יש לי תלוש 6+7+8 או צריך לעבור את ה 90 יום בדיוק ורק אז מקבל תשלום חגים?? תודה
ותק לתשלום חגים
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ויתור על שימוע והוצאת ימי מחלה בימי ההודעה המוקדמת
קיבלתי הודעת זימון לשימוע לפני פיטורים.
מבחינתי, איני מעוניינת להמשיך להיות מועסקת עקב ההתנהלות של הארגון .
מהן ההשלכות של ויתור על שימוע? איך עושים זאת?
והאם אני יכולה להוציא ימי מחלה בימי ההודעה המוקדמת ?
תודה על המענה.
"זומנתי לשימוע לפני פיטורין. האם אוכל לוותר על השימוע?"
בוקר אור,
את בהחלט יכולה לוותר על זכות לשימוע - מבחינת העובד מדובר בזכות ולא בחובה.
ההשלכות הן שהמעסיק יקבל את ההחלטה שלא שנתנה לך האפשרות לטעון כנגד הטענות אשר הועלו כנגדך טרם הפיטורים.
ולגבי ימי מחלה - ככל שאת תהי זכאית לימי מחלה - את בהחלט יכולה לנצל אותם בזמן תקופת הודעה המוקדמת.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
המעסיק לא משלם דמי חופשה
בתחילת עבודתי חתמתי על חוזה מול המעסיק ואחד הסעיפים בו היה שהשכר שאני אקבל על העבודה שלי כבר כולל בתוכו רכיב של 4% דמי חופשה ולכן לא אהיה זכאי לתשלום דמי חופשה מעבר לשכר הרגיל. בכל תלוש שכר, השכר מופרד לרשומה "שכר" (אשר מהווה 96% מערך השכר שלי באותו חודש) ולרשומה "4% דמי חופשה".
העבודה בה אני עובד היא לקוח סמוי, כלומר אני מבצע ביקורות בבתי עסק ועל כל ביקורת אני מקבל שכר, אשר נקוב וידוע לי מראש לפני ביצוע הביקורת. השכר החודשי הוא סכום סך השכר שהצטבר מביצוע הביקורות בחודש.
השאלה שלי היא האם מה שהמעסיק עושה מבחינת הכללת ימי החופש בשכר הוא חוקי?
תודה
שכר כולל דמי חופשה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מתמודדים למשרה
אני מנהל תפעול בחברה של הובלות ומנופים.
מגיעים אלי נהגים שאני מבקש מהם להצטרף אלי לשלוש שעות לריאיון + לראות בדיוק את סגנון העבודה וגם לראות את כישורי הנהיגה שלהם והיכולת שלהם לעבוד על המנוף.
אם אחרי מספר שעות אני מחליט שהעובד לא מיומן מספיק ושאני לי יכול להעסיק אותו. האם אני צריך לשלם לו על היום הזה שבו למעשה אני רק בוחן את הידע המקצועי שלו?
שאלה נוספת ברשותכם, לעיתים אני מחליט שהנהג יתחיל לעבוד ויקבל שכר כבר מהיום הראשון של הריאיון, לצערי לאחר יומיים/שלושה אני מגלה שהוא בעייתי עם לקוחות וחסר סבלנות ושירותיות ואני רוצה לפטר אותו. לצערי.
האם אני חייב לעשות לו שימוע גם כאשר מדובר בפחות מ-5 ימי עבודה? האם יש דרך שבה אני יכול להיות פטור מחובת שימוע לעובד בטרם הפיטורים? אם נניח החלטנו מראש שזה נסיוני (אבל כמובן בתשלום)?
לפעמים אני נותן לעובדים מבוגרים סיכוי להתקבל למשרה ללא הבדלי דת, גזע, מין, וכו' ואז אני מגלה שהעובד לא מתנהג כמו ביום הריאיון
שכר לעובדים ושימוע לפני פיטורים
אמיר שלום,
כל שעת עבודה חייבת להיות משולמת.
כל עובד שאתה רוצה לפטר חייב לערוך לו שימוע.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דחיית מועדי תשלום של ימי חופש על ידי מעסיק
לאחר מספר חודשים, הודיעו לעובדים כי מי שיוכל לצאת לחופשה יוכל להמשיך לעשות זאת, אך את התשלום עבור ימי החופשה ישלמו לכל העובדים במרוכז משכורת האחרונה בכל שנה, בעשירי לחודש ינואר.
עובדים באופן טבעי לוקחים חופשות במהלך העבודה לפעמים של ימים ספורים ולפעמים מעל לשבוע, וכאשר אינם מקבלים את התשלום באותו החודש, השינוי במשכורת משמעותי. לפעמים עובדים מעוניינים לפדות את ימי החופשה בנוסף לימי עבודתם בארועים כמו לידת בן או חגיגת בר מצווה וכו'.
בישיבת צוות כשאחת הבנות דיברה על כך- ההנהלה הודיעה כי הדבר חוקי ומדובר בזכות שניתנה בעבר לפנים משורת הדין וכעת הבעלים החדשים של הסופר אינם מעוניינים לספק.
אציין כי מדובר בחברה רווחית ביותר שפתחה מספר סניפים במהלך הזמן שבו ימי החופשה אינם משולמים. בחודשים האחרונים, יש בקשה מההנהלה כל שבוע ולעיתים יומיומית מקופאיות שיסייעו ויגיעו לסניפים החדשים בטענה שאין מספיק עובדים. לצורך הזה החברה מממנת מוניות באלפי שקלים בחודש, כך שנראה שההחלטה של הרשת היא אסטרטגית, ולא בשל אילוץ כלכלי. כמובן שכאשר לא משולמים במועד ימי החופשה, רבים חווים לחץ כלכלי ונפשי כתוצאה מכך, ולאחר שעות עבודה רבות הם גם מותשים פיזית.
מה אתם ממליצים לעובדי החברה לעשות
תשלום ימי חופש
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום בגין חגים
שלום, אני עובדת בשכר שעתי ובנושא תשלום על חגים קראתי שעובד בשכר שכר שעתי זכאי לקבל דמי חגים בשכר מלא בתנאים הבאים:
• העובד השלים 3 חודשי עבודה במקום העבודה.
• החג לא חל בשבת או ביום שהוא לא יום עבודה במקום העבודה
• העובד עבד ביום שלפני החג וביום שאחרי החג, אלא אם הוא נעדר בימים אלו בהסכמת המעסיק (ימי מחלה, חופשה וכד').
יום לפני חג ראש השנה ויום לפני חג סוכות לקחתי חופש בהסכמת המעסיק ודיווחתי על כך בדוח נוכחות. יום אחרי החגים עבדתי.
בכל זאת הוחלט לא לשלם לי תשלומים בגין החגים, בטענה שלא עבדתי יום לפני החג.
האם זה חוקי למנוע ממני תשלום על החגים למרות שיום לפני=ערב חג לקחתי יום חופש בהסכמת המעסיק ויתר התנאים התמלאו? פניתי למדור שכר עם הזכויות שקראתי ומתעלמים ממני.
תשלום חגים
היו צריכים לשלם לך אם אכן את עומדת בכל התנאים.
תפני אליהם שוב.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
איור ספר – סוגיית תשלום מול הפרת חוזה
לסקיצות הראשוניות שהיא עשתה לכפולות, בסיבוב ראשון (החוזה מגדיר ״עד שלושה סיבובים״), היו לי הערות והשגות.
עקב כך היא נטשה בכעס את הפגישה שהתארכה, והחליטה (על דעת עצמה) לפרוש מההפקה.
וכעת היא דורשת ממני 1750 ש״ח על עבודתה.
האם ביכולתי לתבוע אותה על הפרת חוזה?
האם בקשתה לתשלום אמורה להיענות - לדעתי לא.
חוזה התקשרות בין נותן שירותים למקבל שירותים
נמרוד שלום,
זהו אינו הפורום הנכון לשאלה כי לא מדובר על יחסי עובד מעביד
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי שבתון וחד לעובד שעתי
א. הבנתי שעובד שעתי זכאי לתשלום בעבור ימי חג במידה והשלים 3 חודשי עבודה, ועובד יום לפני החג ואחריו. האם לאחר שהשלים 3 חודשי עבודה וממשיך לעבוד הוא זכאי לתשלום ימי החג שלא שולמו ב 3 החודשים הראשונים?
ב. במידה ויום העצמאות יוצא ב 3 חודשי העבודה הראשונים האם העובד זכאי לתשלום עבורו?
תשלום ימי חג לעובד שעתי
מגיע תשלום רק אחרי 3 חודשי עבודה.
לא מגיע תשלום רטרטאקיבית.
יום העצמאות נכלל בימי החג על אף שמדובר ביום שבתון.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם יש פה עילה לתביעה בגין תאונת עבודה ?
תאונת עבודה
חמוד שלום,
תאונת עבודה משמע תאונה שהתרחשה בדרך לעבודה או מהעבודה.
אתה מוזמן להגיש טופס תאונת עבודה ולראות אם ביטוח לאומי יאשר לך.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!




