פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
יחס מעסיק
התנהגות תקינה של VP משאבי אנוש
אין לי מספיק מידע לגבי הנפשות הרלבנטיות, טיב היחסים בין המנהלת לעובד שלו אמרה וכן הלאה.
על פניו אנחנו בני אדם ופיסת מידע כגון זה שאמרה המנהלת לעובד לא נחשבת להוצאת דיבה ועל כן גם אם זה לא נעים זה לא מנוגד לחוק.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עבודה
אני עובד בין 7 ל8 שעות ביום ויש לי בעיה עם ההפסקות אני עובד נגיד 7.53שעות ויורד לי הפסקה 0.50 ולא 0.30 זה תקין זה הופך להיות במקום 7.23שעות ל7.03 שעות אז אשמח לדעת אם זה בסדר כי מהרגע הראשון זה נראלי לא נכון ולא תקים כי אני חישבתי את זה לפי המחשבון כמו שצריך ויצא לי יותר משכורת אז אשמח לישמוע מאנשים שמבינים יותר בעניין תודה .
אורך הפסקה
לפי סעיף 20 לחוק שעות עבודה ומנוחה תופסק העבודה למנוחה וארוחה למשך 3/4 שעה לפחות ובערב חג ל-1/2 שעה לפחות. במסגרת זמן ההפסקה חייבת להיכלל הפסקה רצופה אחת של 1/2 שעה לפחות.
אם המעסיק דורש מהעובד להישאר בעבודה בזמן ההפסקה, זמן ההפסקה ייחשב כחלק משעות העבודה, והעובד יהיה זכאי לשכר עבור זמן זה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
טפסים בתחילת עבודה
טופס 101 והסכם עבודה
טופס 101 אמור להיות ממולא על ידי העובד ולהחתם עלי ידיו.
לגבי חשבון בנק אכן ניתן לקבלו עד יום לפני ההעברה אבל חשוב שיהיה להם בזמן על מנת ששכרך לא יעוכב.
לגבי הסכם עבודה - החוק אינו מחייב את המעסיק והעובד לחתום על חוזה עבודה עם העובד, אך חוק הודעה לעובד (תנאי עבודה) מחייב כל מעסיק למסור לעובד הודעה על תנאי העבודה לא יאוחר מ-30 ימים מהיום שהעובד התחיל לעבוד אצלו, ההודעה תימסר בכתב ועליה לפרט את תנאי העבודה, לרבות שכר, תנאים סוציאליים, שעות העבודה וכו'.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה בעניין הרעת תנאי עבודה
כתוצאה מכך מגיעים אלי לקוחות מהמרפאה הסגורה ונוצר עומס עבודה מעל למה שהיה לפני הסגירה
האם אפשר לראות זאת כהרעה בתנאי עבודתי?
הרעת תנאים
כל עוד את עובדת אותן שעות העומס לא מצריך ממך לעבוד מעבר לשעות שעבדת אז לא מדובר בהרעת תנאים.
אני מניחה שאת מקבלת כמות חולים שמתאפשרת לך בהיקף השעות בהן את עובדת ומה שאת לא מספיקה את לא מספיקה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עוזרת בית שהתפטרה עקב חשד בגנבה
א.ג.נ.
הייתי רוצה לדעת מה מגיע לעובדת משק בית אם לאחר שנשאלה אם ראתה מעטפה עם 400 ש"ח
החלה לצרוח עלי בצורה שמאוד הפחידה אותי , אני אישה נכה בת 63 ונבהלתי אמרתי לה שתפסיק לצרוח עלי והיא לקחה את דבריה והלכה הביתה והודיעה שעד שלא אמצא את הכסף , היא לא חוזרת. מה עושים?
העוזרת הודיעה שלא תגיע כי חשדתי שגנבה, מה לעשות?
אבלין שלום,
הייתי מציעה להודיע לה (רצוי בכתב) שאת מבחינתך מחכה לה כרגיל ואם היא לא תגיע את רואה בזה נטישת מקום העבודה (כלומר - התפטרות).
אם היא אכן לא תגיע, היא תהיה זכאית לכל מה שכל עובד שמתפטר זכאי לו, בהתאם לוותק שלה.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורין בהריון
אני בהריון ופוטרתי מעבודה אחרי חצי שנה של עבודה אך בתחילת העבודה חתמתי על עבודה זמנית לחצי שנה אך לא ידעתי שאני בהריון אז
פוטרתי בהריון, זה חוקי?
שני שלום,
אני מניחה שהתכוונת לשאול אם הפיטורים שלך חוקיים?
כשמדובר בחוזה לתקופה קצובה של פחות משנה, החוזה יכול להסתיים במועד.
בברכה,
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם מותר לצלם עובד,בגלל שלא לבוש עם בגדי עבודה?
השאלה לא ברורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי מחלה של בן/בת זוג
אשתי היתה במיון כמה שעות והתלוויתי אליה.
אחכ קיבלה ימי מחלה.
יום הביקור במיון נחשב מחלה אצלה כמובן. האם אני יכול להשתמש בו כמחלת בן משפחה כי התלוויתי אליה?
תודה.
אפשר לנצל ימי מחלת בן זוג בגלל ליווי במיון?
יואב שלום,
חוק דמי מחלה (ימי מחלת בן זוג) קובע שניתן לזקוף ימי מחלה בגין מחלת בן זוג רק אם הוא הפך להיות תלוי לחלוטין בעזרת הזולת בביצוע פעולות יום יום.
כך שאם זה לא המקרה אצל אשתך, לא תהיה זכאי לזקוף מחלת בן זוג בגין הליווי שלה.
בברכת בריאות איתנה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי מחלה
אם אני יוצאת למחלה ביום חמישי, האם שישי שבת נחשב גם בחישוב? בעצם מיום ראשון אני אמורה לקבל תשלום על יום עבודה מלא?
שישי-שבת נלקחים בחשבון לצורך חישוב מחלה?
נועה שלום,
בהנחה שהמחלה רציפה מיום חמישי עד ראשון, יום ראשון ייחשב היום הרביעי למחלה ותקבלי עבורו תשלום מלא.
בברכת בריאות איתנה,
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם עובדים כרגיל לאחר השימוע ועד ההחלטה??
מה מעמדי לאחר השימוע?
שלום,
כל עוד יחסי העבודה לא הסתיימו, אתה נחשב עובד מן המניין וכל עוד לא נאמר לך אחרת, עליך לעבוד כרגיל.
בהצלחה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ארן שמואל
אצלתלקוח שהזמין עןבד
והלקוח נניח לא מעונין עןד שאגיע לעסק,שלו.
וחברת כוח האדם לא מצאו לי לקוח אחר שאעבוד בעסקו.
מה לגבי חובת שמוע
ומכתב פטורים
האם הלקוח צריך לבצע שמוע? שהרי אין ביננו יחסי עבודה
אונרק חברת כטל האדם מחויבת לבצע שמוע , עם מכתב שזכותי להביאנעווד לשמוע??
חובת שימוע במיקור חוץ
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורים אחרי שבוע בחברה שעוברת לחול
אני עובדת בחברת היי טק במשך שבועיים, כאשר תהליך הקבלה שלי נמשך כחודשיים שלושה.
היום קיבלתי הודעה על פיטורים של כל העובדים בשל מעבר של החברה לחו״ל. אציין כי מועד הפיטורים הוא עד הרבעון הראשון של 2022.
השאלה שלי היא - האם זה הגיוני שקיבלו אותי לעבודה? הרי ברור שהתהליך של מעבר החברה לחו״ל היה ידוע בחודשיים האחרונים, אם כך מדוע לגרום לי לעוגמת נפש ולקבל אותי לעבודה?
אנחנו עוסקים במשפט, לא בהיגיון.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויי פיטורים – מעבר מעובד קבלן לעובד חברה
באוקטובר 2008 התחלתי עבודתי כמיקור חוץ לבנק (אני עובדת של חברת החוץ) לפני כחודש בערך קבלתי הצעת קליטה לבנק ואז החלנו בהכנת נתוני פיצויי פיטורים (עזר ל 161) וגיליתי כי החברה לא הפרישה לקרן פיצויים מתחילת עבודתי ועד פברואר 2011 הצפתי את הנושא ואמרו שיבדקו בכמה כסף מדובר,השאלות שלי
1 . האם במקרה שכזה אני נחשבת למתפטרת או מפוטרת ?
בחוזה שלי אין שום סעיף שמתייחס לנושא הפיצויים האם הייתי צריכה לחתום על סעיף 14 בחוזה או שחוק זה חל אוטומטית מ 2008 ?
2 . הבנתי שבשנים אלו היו אחוזי הפרשה שונים כאשר מ 2015 או 2016 הפרישו 6%
המעסיק שלי בהתאם לחוק הפריש 6% ומאוקטובר 20 החל להפריש 8.33
האם עליו להשלים את ההפרש על התקופה שהפריש פחות מ 8.333 ?
תודה
מעבר מהעסקת קבלן להעסקה ישירה
בוקר אור
חבל שלא ציינת מה תפקידך ולמה מיקור חוץ... האם מדובר במחשוב?
אבל בכל מקרה- את זכאית לפ"פ מלאים ובאם חסר הפרשות לגמל או לפ"פ - על המעסיק להשלים כל חוסר- ואין זה חשוב אם את מתפטרת או מפוטרת. המשך העבודה מול הבנק - צריך (שוב תלוי מה תפקידך)- אבל בעקרון להוות המשך להעסקה דרך הקבלן.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התפטרות מעבודת ביניים – מועד ההודעה ודמי אבטלה
עבדתי 4 שנים בחברה ששינתה את בעליה ועל כן פיטרה את כל עובדיה ושלחה לנו חוזה העסקה חדש תחת ישות חדשה. מספר עובדים בחרו לא להמשיך לחברה החדשה וקיבלו דמי אבטלה, אך אני המשכתי.
סוף החודש הנוכחי יציין 6 חודשי העסקה תחת החוזה החדש.
1. לפי הבנתי, אני מחוייב במתן 6 ימי הודעה מוקדמת להתפטרות. האם מדובר בימי עסקים או ימים קלנדאריים?
2. קראתי באתר כל זכות ובמספר אתרים אחרים שאני אהיה זכאי לדמי אבטלה היות ואני נופל תחת ההגדרה של "נסיבות המזכות בדמי אבטלה ללא תקופת המתנה" (עבודת ביניים למשך תקופה של עד 6 חודשים לאחר שהייתי זכאי לדמי אבטלה ממקום העבודה הקודם). עם זאת, לא מצאתי את הסייג הזה באתר ביטוח לאומי וגם לא בחוק פיצויי פיטורים ובחוק ביטוח לאומי. אשמח להבהרה האם הסייג עדיין תקף.
תודה מראש.
התפטרות
בוקר אור
לגבי ההודעה המוקדמת - לא רשמת האם אתה עובד חודשי או יומי באם אתה עובד ע"ס חודשי אזי: עליך לתת תקופת הודעה מוקדמת של יום עבור כל אחד מששת חודשי העבודה הראשונים ויומיים וחצי עבור כל חודש עבודה נוסף, עד לשלושה שבועות לכל היותר. עובדים יומיים או שעתיים זכאים לתקופת הודעה מוקדמת בהתאם לוותק שצברו בעבודה- במהלך שנת העבודה הראשונה – תקופת הודעה מוקדמת של יום עבור כל חודש עבודה.
לגבי אבטלה - אנא פנה לפורום ביטוח לאומי.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הודעה מראש שלא על פי חוק
מה משך ההודעה המוקדמת שיהיה עליי לתת?
איתמר שלום,
מספיק שתיתן הודעה מוקדמת כנדרש על פי חוק.
בהצלחה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מה משך ההודעה המוקדמת שיהיה עליי לתת?
איתמר שלום,
מספיק שתיתן הודעה מוקדמת כנדרש על פי חוק.
בהצלחה
גניבת לקוחות
גניבת לקוחות
מניחה שאתה תובע את העובד על סמך הסכם שנחתם איתו.
אין לחברה המתחרה שום מחוייבות כלפיך ואין לך שום הסכם אי תחרות איתם אז בהתבסס על המידע שיש בידי אין לך עילה לתביעה כנגדם.
תביעה שכזאת תתנהל בבית משפט שלום או מחוזי לפי גובה התביעה והעילות.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שימוע או לא
הוא לא העביר לי את כל המסמכים, אבל כן העביר את רובם.
האם עדיף להגיע לשימוע ואחר כך לטעון או מראש להמשיך "לריב" איתו שיעביר עוד מסמכים וידחה עוד את השימוע, כשבסוף אולי יעביר את המסמכים ואולי לא (ונניח שהוא חייב להעביר אותם) ושאני רוצה להישאר במקום העבודה. (ואז אם אלחם על שטויות יש פחות סיכוי שיתייחסו אלי ברצינות בשימוע)
שימוע
אם נראה לך שחסרים לך מסמכים שהם קריטיים כדי לבחון את הסיבות שבשלהן אתה מוזמן לשימוע אז תעמוד על זכותך לקבל אותם. אם מדובר במסמכים לא חשובים ואתה רק מנסה למשוך זמן אז מבחינה משפטית אין לזה משמעות.
אני לא יודעת מדוע זומנת לשימוע ואין לי מושג מה הסיכויים שישאירו אותך בעבודה אז אין לי אפשרות לענות לך לעניין סיכוייך להשאר בעבודה לאחר השימוע.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מקדמה ע"ח הפיצויים
ברצוננו לתת לעובדת העובדת אצלנו 13 שנים, מקדמה ע"ח הפיצויים העתידיים.
האם זה אפשרי ואם כן על מה אני צריך להחתים אותה.
מקדמה על חשבון פיצויים
שלום רב,
לא מומלץ לתת לעובדת מקדמה על חשבון פיצויים.
עדיף לתת לה הלוואה ולהחתים אותה על כך שעם סיום עבודתה תקוזז יתרת החוב משכרה האחרון.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
גיוס עובד במקומי לפני שימוע
במקרה גיליתי שמפרסמים את המשרה שלי האם זה חוקי ?
הרי יצטרכו לעשות לי שימוע ותכלס זה לא יהיה שימוע "נקי" כי כבר יהיה לי מחליף ויש החלטה על השימוע האם זה הילה לתביעה ?
גיוס מחליף טרם ביצוע שימוע
ברור שאם יש לך הוכחות לכך שגוייס לך מחליף בטרם נערך לך שימוע הרי שמדובר בשימוע למראית עין בלבד ויש לך עילה לתביעה.
לבחינת הנושא לעומק מומלץ לפנות ליעוץ משפטי מעמיק.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויי פנסיה ופיטורים לעובד סיעודי זר
במידה ובחוזה ההעסקה ישנו סעיף הקובע שההפקדה לפנסיה תועבר רק מהחודש השביעי להעסקה, האם בעת סיום ההעסקה ניתן לדרוש תשלום כבר מהחודש הראשון?
במידה ובחוזה ההעסקה ישנו סעיף הקובע כי פיצוי הפיטורים ישולמו רק במקרה של פיטורי העובד, האם ניתן לדרוש אותם בסיום ההעסקה גם במקרה של התפטרותו מרצון?
תודה
פנסיה ופ"פ לעובד סיעוד זר
שיעורי ההפרשה עומדים על 6.5% מהשכר עבור גמל וכן הפרשה של 6% משכר עבור פיצויים – על חשבון המעביד, והפרשה בשיעור של 6% על חשבון העובד עבור גמל. את הסכומים הללו יש להפריש עבורו בהתאם להוראות צו ההרחבה בעניין (צו הרחבה לפנסיה חובה).
כל עובד זכאי להפרשות לפנסיה מהיום הראשון לעבודתו וזאת לאחר שעבד שלושה חודשים בפועל, אמנם החוק קובע כי לעובד שלא הופרשו עבורו כספים לפנסיה ממקום עבודה קודם (כלומר עובד שהמעסיק הנוכחי ייבא והינו מעסיקו הראשון בישראל) המעסיק החדש מחויב להתחיל להפריש רק החל מהחודש השביעי לעבודה.
השלמת פ"פ תלויה בנסיבות סיום העסקת העובד.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הזמה לפיטורין
קבלתי הזמנה לשימוע לפני פיטורין תוך כמה זמן החברה צריכה להודיע על ההחלטה
זימון לשימוע
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ניכויים בסיום עבודה
שואלת האם זה חוקי לנכות משכר העובד תשלום עבור ימי חגים ששולמו וסכום עבור השתלמות שעברה. תודה
ניכויים עקב עזיבת מקום עבודה
הי
יכול בהחלט להיות שאכן הקיזוזים /ניכויים לא חוקיים.
זה מצריך בדיקה י שלבדוק את תשלום ימי החג (כמה שילמו לה האם ביתר/טעות ) והאם היא חתומה על מסמך כלשהו לגבי ההדרכה. עלות מול קיזוז - ואם כן כמה ומתי ....
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
כולם חזרו מפיטורי קורונה חוץ ממני
שמי יעקב רונן, בן 70 מרמלה.
עד מלפני כשנה וחצי הייתי עובד קבלן ברשות שדות התעופה, נתב״ג בתור מאבטח במשרה מלאה.
עקב מגיפת הקורונה קיצצו את רוב עובדי הקבלן (חל״ת ולאחר מכן שימוע ופיטורים), ובינהם אותי.
לאחרונה כל עובדי הקבלן שקוצצו חזרו למשרתם ואותי לא החזירו (בינהם גם עובד בן 74).
אני מעוניין לחזור לעבודתי ולתפקידי בכל היקף משרה שיציעו.
מה ניתן לעשות?
תודה מראש ובברכה,
יעקב רונן.
אי חזרה לעבודה לאחר חלת קורונה
יעקב בוקר טוב וסליחה
על העיכוב במתן תשובה.
בהחלט ניתן לעשותץ יש לנות למקום העבודה - באופן מסודר. כמובן כי עליך לקבל ייעוץ אישי - לבדוק מי העובדים שחזרו לעבודה ומה היה הוותק שלהם - והאם אתה היחדי שאכן לא שבת לעבודה.
יכול להיות שהמדובר בהפליה מחמת גיל - אז - יש לפנות למעסיק אבל קודם לברר פרטים נוספים לגבי אי שובך לעבודה.
כמובן כי יש לבדוק וותק, תפקיד, שלך מול העובדים ששבו - מי חזר ומי שלאו ועוד...
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תביעת מקום עבודה
שלום,
רקע:
בשנת 2019 עשית קורס הסבה להייטק. הקורס מבוסס הצלחה. ז"א אם עוברים את הקורס חותמים עם החברה בתור עובד קבלן.
דרכם עבדתי בחברה בתחום ההייטק. פוטרתי לפני שנה (2020)
הבעיות:
1. בראיונות העבודה אמרו לי שאני מתראיין למשרה מסויימת. אמרו כך לאורך כל הדרך. רק אחרי שחתמתי על החוזה וביום הראשון שלי בחברה אמרו לי שאני הולך לקבוצה אחרת לגמרי.
2. סביבת העבודה הייתה מאוד רעילה. מנהל המחלקה היה לעיתים קרובות זורק משפטים שקשורים לאלימות פיזית. לדוגמא: "לכו מכות בדשא" "מה לעשות? להרביץ לו?"
זה עם הידע שיש לי טראומה מהילדות שקשורה לכך.
היה צועק במפגשים. תמיד מנסה להיות מאיים ומפחיד כדי לקבל כבוד מהעובדים.
3. היה עובד מסוים שהיה נוגע בי ללא הסכמתי. אני זוכר שפעם אחת הוא חיבק אותי יש מאין לזמן יחסית ארוך ולא רצה לשחרר.
לאורך כל תקופת העבודה שם הרגשתי שאני מנוצל. כשהייתי מציף בעיות למנהל הוא היה פשוט מתעלם מהן.
אני לא רוצה לשתוק. אני רוצה לתבוע.
האם יש בסיס משפטי? כל דבר קטן יכול לעזור. קשה לתאר במילים את האווירה שהייתה שם.
בבקשה תעזרו לי
תביע מקום העבודה
בהחלט יש מקום לבדוק זאת. ואולי ככל שהיה קיים ניצול מסוים - אז גם הגשת תלונה .
אני מציעה לך להתייעץ עם עוה"ד באופן אישי . הפורום איננו המקום המדויק לך על מנת לחשוף את הסיטואציות ממקום העבודה.
שיהיה המון בצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויי פיטורים
אני עובדת 27 שנים באותו מקום עבודה , ב- 9 שנים ראשונות עבדתי משרה מלאה .
החל מ-2003 אני עובדת חצי משרה ביוזמת המעסיק .
נכון להיום שכרי עבור חצי משרה 6000 ש"ח
מכיון שרוב ההנהלה התחלפה לא ידוע להם על השינוי שבוצע במשרתי , כיצד נתן לאמת את זה ?
כיצד אמורים להיות מחושבים הפיצויים ? לטענת המעסיק אם וכאשר יגיע הזמן יחושבו הפיצויים למשרה המלאה לפי השכר(בשקלים) שהיה בשנת 2003 .
לטענתי והבנתי הבסיס לפיצויים עבור 9 השנים הראשונות אמור להיות הכפלת השכר שלי היום, כלומר 12000 ש"ח עבור 9 שנים ראשונות ו6000 עבור יתרת השנים
חישוב פיצויי פיטורים
שלום,
אכן חישוב הפיצויים צריך להיות לפי תקופות.
9 שנים ראשונות לפי 12 אלף ושאר השנים לפי 6 אלף.
ניתן לראות כמה השתכרת בתלושי השכר.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!





