פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
החזרי נסיעות (מקום עבודה: פרטי)
ניכוי חובות מהשכר
בר למעסיק אכן יש אפשרות לנכות חיובים מתלוש השכר אבל רק בהתאם לסעיף 25 לחוק הגנת השכר. ז"א שהניכוי לא יעלה על 25% מהשכר.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הפחתת החזרי נסיעות לאחר מס שנות עבודה
בהסכם מנהלת מרחב. היום התבשרתי שהחליטו לעבוד לפי הרפורמה הציבורית. ולהוריד לי את החזרי הנסיעות באופן ניכר. אני רוצה לציין שרוב עבודתי היא עם רכבי. האם מותר להם לעשות זאת, לאחר חישוב מהיר יוצא שאני אצתרך להוציא כסף מכיסי עבור הנסיעות בעבודה. אני ממש לא יודעת איך להתמודד עם זה. כשעוד מסתבר שללא הודעה מוקדמת הם רוצים כבר לקזז לי את הנסיעות עבור חודש אוקטובר. ורק היום ידעו אותי. עזרה דחוףףףף.
הרעה מוחשית בתנאי העבודה
רחל הי, מדברייך אני מבינה שאת עובדת בסקטור הפרטי ושולמו לך דמי נסיעות ע"פ הסכם או נוהג שנמשך שנים רבות. וכרגע יש שינוי חד צצדי . השאלה שלי האם - יש הסכמה של וועד עובדים לענין זה או שאין בכלל ועד עובדים? ברור שאת לא צריכה לממן את העבודה מכיסך ולכן את לא חייבת להסכים לעניות דעתי. אבל שוב יש לבדוק כל מקרה לגופו - אם יש הסכם עבודה רצוי לעיין בו גם ולבדוק לענין זה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויים ממעביד שעזב
ולא קיבלנו תלוש של חודש אוגוסט ומשכורת של חודש ספטמבר
כל מקום ששאלתי אמרו לי שאין מה לעשות אם הוא לא עשה פשיטת רגל או לחלופין יחתום על טפסים
השאלה איך אני מקבלת את הפיצויים שמגיעים לי?
תודה
פיצויים ממעסיק שנטש
זו דרך ארוכה ולא פשוטה שגם עולה לא מעט - אבל משתלמת.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה בנוגע לשעות עבודה
עבודה בשעות נוספות
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה
במידה ודיון גישור לא צולח בתיק של דיון מהיר. האם אוטומטית הולכים לדיון הוכחות באותו הדיום?
תשובה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצול תשלום עבור ימי חג
האם מותר למעסיק להחליט שבמשכורת נובמבר הוא משלם 3 ימי חג ובמשכורת דצמבר הוא משלם את היומיים הנותרים?
במילים אחרות- פורס לתשלומים את התשלום עבור ימי החג
פיצול תשלום בגין דמי חגים
למעסיק אין שום זכות לפצל את התשלום .
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הלנת פיצויי פיטורין
הם העבירו לי סכום קטן ממה שמגיע לי ב 10.10.15 אך לטענתי מגיע לי הרבה יותר.
לפני שבועיים קיבלתי מייל לאחר דיונים רבים כי אכן החישוב שלהם מוטעה והם רוצים להעביר לי סכום (עדיין קטן ממה שמגיע לי) ובתנאי שאחתום על העדר תביעות
האם בנוסף לשער התביעה שלי על הסכום המלא ועל היעדר שימוע, אוכל להוסיף לתביעה -הלנת פיצויי פיטורין? למרות שעברה שנה מהיום בו היו צריכים לשלם- וזו מאחר והיינו במשא ומתן.
הלנת פ"פ
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום עבור חגים
חזר לעבודה כשבוע לפני החגים והמשיך רגיל בעבודה.
האם מגיע לו חגים מלאים
תשלום עבור חגים
תלוי מה הוותק של העובד . ולא ציינת האם הוא עובד שעתי /יומי או חודשי . אבל עקרונית ניתוק של חודש ימים אינו מנתק יחסי עבודה .
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
סיום חוזה העסקה זמני
סיום חוזה עבודה לתקופה קצובה
על פי סעיף 9 לחוק פ"פ , במידה ותקופת ההעסקה הקצובה הגיעה לקצה, רואים את העובד כעובד שפוטר וזאת כל אימת שהמעסיק לא הציע לו לחדש את תקופת ההעסקה הקצובה. כמו כן, מוטל על המעסיק למסור לעובד הצעת עבודה לחדש את החוזה כשלושה חודשים לפני תום התקופה הקצובה. במידה ואת מבצעת טיפולי פוריות (בתנאים מסויימים) את מוגנת מפני פיטורין והמעסיק יצטרך לבקש היתר לפיטורייך ממשרד התמת. במידה ואת מסרבת להאריך ת החוזה - יראו בך כמי שמתפטרת.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הפחתת משמרות מצד עובד.
אם אני מודיע למעסיק הנוכחי שאני מתכוון להפחית משמרות (מ-56 משמרות בשבוע ל-2 משמרות),
זו הרעת תנאים מצידי?
נניח וזה לא מתאים למעסיק והוא רוצה עובד אחר במקומי,
המעביד יכול להכריח אותי להתפטר לפי חוק, או שהוא זה שיצטרך לפטר אותי?
תודה מראש.
שינוי חד צצדי
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חולה
אני עובד במשמרות, 8 שעות כל משמרת, 5 משמרות בשבוע.
זו עבודה גם בלילות וגם בשישי שבת וחגים.
הייתי חולה חמש ימים, חמישי-שישי-שבת-ראשון-שני. אני שואל לגבי יום שישי- בעבודה אמרו לי שזה נפל על יום שישי שזה מוגדר יום מנוחה, ולכן אין כסף בעבורו, האם זה נכון?? כי קראתי שמי שעובד בחגים וימי מנוחה,במקום שיש לו היתר, אז כן צריכים לשלם מחלה על שישי שבת-אם הייתה לי משמרת.
אם אפשר הסבר
תודה
ימי מחלה
ככל והיית אמור לעבוד ביום שישי אז אכן על המעסיק לשלם לך ימי מחלה בגין יום זה כנגד קיזוז יום מחלה מיתרתך.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אי קבלת כתב הגנה
נקבע דיון 21/12
אך טרם הגישה משרד החינוך כתב הגנה
האם כדאי לי לבקש פסק דין בהיעדר כתב הגנה?
מענה
השאלה העולה היא מדוע לא להגיש בקשה כזו?
בהצלחה
אי קבלת כתב הגנה
ראשית יש לבחון במרכז המידע האם לא הוגש כזה
שנית כדאי לבדוק מה המועד בו בוצעה להם המסירה והאם נוכח כל הפגרות חלף המועד להגשת כתב הגנה- ככל והתשובה היא כן אז אין מניעה להגשת בקשה שכזו
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
תביעה של תשלום עבודה חסר אחרי פיתורין
מבקש עצה כי לא ברור לנו האם זה מקרה פשוט או צריך לערב עו"ד והאם כדי לתבועה.
אישה עבדה בעיריית תל אביב והועסקה דרך חברה "מוסדות חינוך" השייכת לסוכנות. בזמן שפיתרו אותה אמר לה עו"ד שטיפל בשימוע שיש בעיה בתשלוםי שכר שהיא קיבלה - שסכומים בתלוש שונים מהרשום בחוזה.
בחוזה עבודה אישי נקבע "שכר כולל" של 9331 שקל ובסעיף נפרד נקבעו "תשלוםים נוספים" של הבראה ונסיעות.
בכל התלושים שהיא קיבלה במשך יותר משנתיים מופיעה שורה ראשונה "משכורת כוללת" 8441 שקל ושורות נפרדות של הבראה ונסיעות, כך שאחר כך מופיעה "ברוטו שותף" של 9231 שקל.
במשך עבודתה לא בדקנו תלושים לעומק, היא זכרה שהציאו לה משכורת של 9300 שקל ולא פיקפקה בכלל במוסר תשלומים של חברה.
אחרי בדיקה נראה שבעצם הם שילמו בחסר וחייבים לה כ-900 שקל עבור כל חודש + הפרשות. יוצא כ 24000 שקל רק של שכר עבודה.
לאחר ששלחנו מכתב עם דרישת תשלום, הם חזרו עם תשובה בכתב וטענו שסכום סוכם לפני תחילת עבודה, שטענות הן מאוחרות ולכן יש בהן חוסר תום לב, ושהיא הייתה צריכה לעלות את הטענות בזמן עבודה ושהתנהגות של צדדים אחר הסכם שומטת את האפשרות של "פרשנות מאוחרת".
לגופו של עניין הם עומרים ששכר בחוזה הוא "כולל" ולכן תשלום הבראה ונסיעות כלולים בו (למרות שסכום ברוטו בתלוש בכל זאת נמוך מסכום בחוזה).
האם לתבועה? האם יש אפשרות לפנות למשל למבקר בעירייה? האם סכום אפשרי של 24000 שקל מצדיק עבודה של עו"ד? האם פרשנות של חוזה במקרה זה כל כך לא ברור?
יש עוד אנשים שממשיכים לעבוד בתפקיד דומה עם אותה בעיה בחוזה.
תודה
תשלום לאחר פיטורים
ראשית יש לבחון את תקופת העבודה ועל מתי מדובר שכן ככל ועברו 7 שנים ממועד כל תשלום נטען בחסר אז יש התיישנות. שנית לא ניתן לענות בלי לראות את הנתונים החוזה התלושים וההתכתבוית מה שולם ומה לא. ככל ואכן יש חוסר אז על פניו יש עילה לתביעה ולגבי האם כדאי לתבוע / לערב עו"ד כבכל דבר זו החלטה שלכם אם לבצע לבד או באמצעות מי שמבין ויודע . אני סבורה כי לכל הפחות כדאי לגשת לפגישת ייעוץ מקיפה ולעו"ד שיבחן את כל החומר שלכם ויתן דעתו ואז תוכלו לגבש החלטה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם זה הפוץ התעמרות בעבודה
התעמרות בעבודה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום חגים לעובד פעמיים בשבוע
איך משלמים את החגים
תשלום חגים
ככל ומדובר בעובד אשר היה אמור לעבוד ביום חג ולא עבד והוא נעדר מהעבודה יום לפני ויום אחרי לאור צרכייך ו/או לא היה אמור לעבוד בהם אז עליך לשלם לו אחרת אין לשלם לו על ימים אלה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי מחלה
1. הייתי אצל רופא ביום רביעי ולקחתי אישור מחלה מחמישי עד שני. הגעתי בחמישי לעבודה בכול אופן כי הרגשתי יותר טוב.
במידה ותהיה החמרה כולשהי ולא אוכל להגיע בראשון ( לא עובדת שישי שבת) מאיזה יום יתחילו לספור לי 100% שישי או ראשון? או שהאישור בכלל לא יהיה תקף?
2. במידה ולא הייתי מגיעה בחמישי וימי מחלה שלי זה מחמישי עד שני אמורים להוריד מהשכר : חמישי 100 %, שישי שבת 50% ו ראשון והלאה משלמים מלא?
כלומר, סה"כ היה יורד לי יום אחד מהשכר כי 50% נפלו על שישי שבת?
תודה...
ימי מחלה
על מנת לענות האם יש לשלם בגין שישי ושבת והאם הם נחשבים בספירה ויש לנכות בגינם או לאו יש לדעת אם את עובדת בשכר או במשכורת. דהינו מה בסיס העבודה. בכל מקרה מכיון שהגעת ביום חמישי לעבודה אז על פניו האישור לא תקף ויהיה עליך להמציא אישור חדש
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ביטול חוזה עבודה
נוצר מצב של חתימה על חוזה מחייב לעבודה של כ6 חודשים, ותשלום קנס במידה וסעיף זה לא מתקיים. בנוסף החוזה מבהיר כי אין יחסי עובד מעביד מתוקף חתימה על הסכם זה (כנראה כדי לא לבצע הפרשות סוציאליות). בחוזה אין התייחסות למצבים רפואיים שיכולים למנוע קיום החוזה. בפועל- יש מצב רפואי שלא מאפשר קיום החוזה, והמעסיק לא מוכן לבטל את החוזה משום כך. הוא מבקש אישור מרופא תעסוקתי, שרופא תעסוקתי לא מוכן לתת אישור כי העבודה בעצם לא התחילה, ואין יחסי עובד מעביד, כך שמרגיש שהמצב תלוי על חוט בין שמיים לארץ, אין עזרה מכאן או גמישות מכאן, ויש להתחיל לעבוד או לשלם את הקנס.
שאלתי היא- האם כך הדבר? או שיש דרך לבטל את החוזה ולהשתחרר ממנו?
תודה
הילה
ביטול חוזה עבודה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התפטרות כדין פיטורין – והודעה מוקדמת
מענה
ממליץ לפנות בהקדם ליעוץ משפטי על מנת לבדוק לעומק למצות את כל זכויותך!
בהצלחה
המעסיק לא משלם לי ולא מעביר את הכספים לפנסיה
ככל והמעסיק לא שילם לך את שכרך ו/או ככל והמעסיק לא מעביר לקופה את ההפרשות הפנסיוניות שלך מעבר לעובדה שמדובר בעבירה פלילית וניתן לפנות למשרד התמת לבחינתם את יכולה להודיע למעסיק בכתב כי ככל ולא יסדיר את מלוא הנדרש לרבות ההפרשות הפנסיוניות במלואם והתשלום של חהוסרים בתוך _ ימים תתפטרי בדין מפוטר. חשוב לתת למעסיק התרעה בכתב והזדמנות לתקן את ההרעה על מנת שאכן זה יוכר כהתפטרות בדין מפוטר. ככל והמעסיק לא מסדיר זאת אז עליך להודיע כי נוכח אי ההסדרה את מתפטרת בדין מפוטר ועליך לתת חודש הודעה מוקדמת
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
יום עבודה וחלקיות משרה ועוד משהו קטן
ולגבי השכר? אם שכר לחצי משרה עומד על 5000 אז כמה זה בתרגום למשרה מלאה?
ועוד דבר - האם יש הגדלת מכסת ימי מחלה עם השנים בעבודה, כמו בימי חופשה?
זכויות סוציאליות
משרה מלאה מוגדרת 186 שעות ויום עבודה מלא הוא לשבוע עבודה של 5 ימים בשבוע 8.5 שעות ליום ולשבוע עבודה של 6 ימים בשבוע 8 שעות ליום. לגבי השכר אין בכך קשר ישיר- זה בהתאם לסיכום למול המעסיק כל עוד זה מעל שכר המינימום.
לגבי ימי המחלה- לא. ימי המחלה הם יום וחצי לחודש עבודה מלא כאשר ניתן לצבור עד מקסימום 90 ימי מחלה וכך בעצם ככל ויש יותר ותק יש יותר ימי מחלה צבורים
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי מחלה
צברתי 90 ימי מחלה ולא ניצלתי אותם.איך ממשיך להתנהל חישוב צבירת ימי המחלה???
תודה.
צבירת ימי המחלה
ככל שמדובר בצבירת ימי מחלה על פי חוק, הצבירה המקסימאלית היא 90 יום. כלומר, אין צבירה מעבר לכך.
בריאות איתנה.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תביעה נגד החברה או נגד העובד?
תביעה בגין מה?
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אילו תנאים עליי להוכיח התעמרות בעבודה
אילו נתאים תביעה כזאת צריכה לעמוד בהם.
התעמרות בעבודה
אין תנאים ספציפיים שהחוק מגדיר כתנאים לתביעה בגין התעמרות בעבודה. הכל תלוי נסיבות המקרה הספציפי.
ממליצה לפנות לקבלת ייעוץ פרטני כדי למצות את הזכויות.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התפטרות בדין מפוטר
אשמח לתשובה,
תודה
התפטרות בדין מפוטר
התפטרות בדין מפוטר וסעיף 14
המשמעות של סעיף 14 היא שבמידה וההפרשות בוצעו כדין, העובד יקבל את הסכומים שנצברו לו בקופת הביטוח בחלק הפיצויים ורק אותם הן במקרה של פיטורים והן במקרה של התפטרות.
כאשר עובד רוצה להתפטר מחמת הרעת תנאים עליו לתת התראה בכתב, בהזדמנות הראשונה ולתת למעסיק הזדמנות לתקן את ההרעה.
מאחר ואת חתומה על סעיף 14, אין זמן טוב להתפטר מבחינת סכומי הפיצויים, כי כמו שציינתי בתחילה, את תקבלי רק את הסכומים שנצברו לזכותך בקופת הביטוח.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
תביעה לקבלת שכר
תודה
תביעה לקבלת שכר
ייתכן שהחברה נמחקה. ייתכן גם שלא.
בכתב התביעה ניתן לתבוע את החברה (על פי הפרטים המצויינים בתלוש) וגם את בעלי החברה, ככל שאתם אכן חוששים כי החברה לא קיימת תוך ציון מדוע בעלי החברה נתבע באופן אישי.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מה מספר החברה?
תביעת חברה מחוקה
במסגרת תביעת עובד את המעסיק התברר כי החברה הינה חברה בסטטוס מחוקה. מה ניתן לעשות? האם לבקש החייאת החברה? או לתבוע בתביעה אישית את המנכ"ל ?
את מי תובעים במקרה שהחברה מחוקה?
יש לבדוק את הח.פ של החברה המחוקה ואת הח.פ המצויין בתלוש השכר.
יכול להיות שמדובר בחברות בעלות שם דומה.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!






