האם כדאי לתבוע את עורך הדין או לפנות אליו להשבת הכספים?
הטעיה של עורך דין
נוקי
10/02/25
אני בתהליך תביעה משפטית וכרגע בשלב איסוף הראיות. בעקבות המלצה פניתי לעו"ד שביקש כמה אלפי שקלים לטובת סיוע באיסוף הראיות לתביעה. לאחר ששילמתי לו גיליתי שעורך הדין ממש לא בקיא בסוג התביעה שאני מתכוונת להגיש (זו תביעה שצריך להגיש מהר, ואילו הוא טען שאני יכולה להגיש בתוך 7 שנים) וגם אמר לי עוד כמה דברים ממש לא נכונים כמו שאני יכולה להכפיל את הרווח שלי (מה שגרם לי לרצות לשלם לסיוע שלו). יש לי הקלטות של הכל- כל מה שאמר והטעה. שאלתי היא האם כדאי לתבוע או לפנות אליו להשבת הכספים לפני תביעה? מה נהוג לעשות במצב כזה? תודה
האם כדאי לתבוע את עורך הדין או לפנות אליו להשבת הכספים?
עו"ד איתמר קורן
מנהל
01/06/26
שלום רב, באפשרותך להגיש תלונה ללשכת עו"ד. בהצלחה!
עו"ד איתמר קורן
מנהל פורום דיני נזיקין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי
