האם אני נדרש לשלם מס על פיצויים שנפסקו לטובתי בפס"ד?

|

תשלום מס לאור פס"ד שניתן לטובתי

פרי 16/10/12
ניתן לטובתי פס"ד המחייב את הנתבע לשלם לי סכום כסף כאשר הייתי שכיר לפני מספר שנים. בפס"ד נקבעו רכיבי פסק הדין:
- פיצוי בגין הפרת הסכם עבודה לתקופה קצובה – 40,000 ₪.
- פיצוי בגין הפרת חובת שימוע – 10,000 ₪.
- הפרש דמי הודעה מוקדמת – 2,650 ₪. האם אני נדרש לשלם מס על כל הסכום, או שיש דרך כלשהי עפ"י דין לשלם על חלק?

שאלה

עדי 16/10/12
האם שלמת שכ"ט לעו"ד שייצג אותך האם עו"ד הוציא על שמך ח-ן?

מיסוי פיצויים

סלי אילון, רו"ח 17/10/12
לעמדת רשות המיסים אשר מקובלת גם על בתי המשפט, הפיצויים שתיארת חייבים במס כהכנסת עבודה (משכורת).
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן