כיצד ניתן לקבל סיוע בהגשת דוח שנתי לשכיר?

|

דוח שנתי לשכיר 2011

אתי 24/05/12
היי,

אשמח אם תוכל לעזור לי במספר שאלות:


1. בטופס 106 שלי, ישנה שורה הנקראת "פיצויים פטורים ס. 36" -האם זה צריך להיות תחת שדה 36 בדוח השנתי?
2. האם שדה 248/249 צריך לכלול גם "שכר שעות נוספות ומאמץ מיוחד" או/ו "שווי שימוש לרכב"? אם לא אז באילו שדות מזינים את שני הסעיפים האלו, אם בכלל?
3. אנא אשר שאין צורך בהזנת סעיפים 218/219 בדוח לשכיר.

תודה,

סיוע בהגשת הדוח

סלי אילון, רו"ח 24/05/12
מס הכנסה מקיים מערכת סיוע ללא תשלום להגשת הדוח. מציע לך לגשת לשם ולמלא את הדוח יחד איתם כדי להמנע מטעויות.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן