כיצד יש לגלם את ההטבה של כביש 6 לעובד עם רכב ליסינג?

|

כביש 6

יאיר 31/01/22
האם כביש 6 הניתן כהטבה לעובד אמור להיות מגולם? ומה לגבי עובד המחזיק רכב ליסינג? 

גילום הטבה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 03/02/22

בוקר אור

לא כל הטבה צריכה להיות מגולמת בשכר - כך גם לגבי רכב צמוד . מה שווי הגלום- ואם כל הטבה כמו כביד 6 צריך לגלם יש לפנות ליועץ מס. 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן