דיווח על הכנסה מטיפול על ידי עו״ד בתיק של קרוב

|

עבודה לקרובים

גדי 29/08/19
שלום רב לפורום הנכבד,


הנני עו"ד בתחום הנזיקין- ורציתי לשאול  שאלה לגבי הכנסות בתיק של קרובים- המקרה הוא שהוצאתי פיצוי מעל 70 אלף ש"ח לאמא שלי בגין תאונה שעברה- מאחר ושמעתי דעות שונות בעניין רציתי לשמוע מהמומחים הנכבדים- אם אני לוקח שכ"ט בתיק האם אני מדווח רגיל למס הכנסה ומע"מ  - שמעתי בגלל שיש קרבה מדרגה ראשונה- אין דיווח (מסופקני אם זה נכון)...

דיווח על הכנסה מטיפול על ידי עו״ד בתיק של קרוב

02/09/19

אם קבלת שכר שכ״ט מטיפול בתיק של קרוב , אתה חייב לדווח למע״מ ולמס הכנסה על ההכנסה משכר הטרחה.

איו הבדל ממתן שירות תמורת שכ״ט לבין קורב לאדם זר.

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן