כיצד להחליט היכן לתבוע קבלן משנה שלא שילם?

|

תביעה כספית עבודה

מיכאל 08/10/17
אני קבלן משנה . עובד אצל זכיין של משרד הביטחון. עבדתי בשביל הזכיין . הזכיין לא שילם לי וחייב לי כסף רב. האם אני צריך לתבוע אותו בבית דין לעבודה או לתבוע אותו בבית משפט השלום תביעה כספית.

תביעה - סמכות עניינית

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 09/10/17

הי, תלוי האם אין בניכם יחסי עבודה - מעסיק ועובד או שהיחסים בינכם הם של קבלן וקבלן מזנה /מזמין שירותים ומבצע...האם אתה עובד עם תלוש האם הוא הקבלן היחידי שעתה עובד עמו - ככל שכן ויש בינכם יחסי עבודה אזי התשובה היא ביה"ד לעבודה . במידה ולאו אזי בביהמ"ש השלום. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן