איך לסיים את ההתקשרות עם עובדת שלא יצרה קשר לאחר מחלה?

|

עזיבה ללא התראה

שלומית 02/04/17
שלום , יש לי עובדת אשר היתה חולה , ולא הגיעה לעבודה . ומאז לא יצרה קשר ולא עונה לנו לטלפונים . איך אני מסיימת את הסיפור בצורה יפה וחוקית ?

זניחת העבודה ע"י עובד - התפטרות

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 03/04/17
לא רשמת האם העובדת מציגה אישורי מחלה או שלאו - בכל אופן מזמינה אותה בכתב ותנסי ליצור עימה קשר טלפוני כמובן כי יש לתעד הכל. ואם שבוע שבועיים את לא מצליחה ליצור קשר - את יכולה לשלוח לה מכתב שאת רואה בה כמי שזנחה את עבודתה והתפטרה

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן