האם אקבל 100% תשלום על יום מחלה נוסף שניתן לי?

|

ימי מחלה

לאוניד 26/12/16
שלום רב, ברצוני לברר נקודה בנושא ימי מחלה. ברשותי 3 ימי מחלה, כאשר על 2
האחרונים אני מקבל 50% כל אחד לפי חוק דמי מחלה. הארכתי את החופשה, והרופא נתן עוד
יום ,אבל בתאריך בנפרד,רצוף אבל כתאריך נוסף. האם אני אקבל את ה100% ביום הרביעי או
בגלל שהוא רשם תאריך בנפרד יחשב כמחלה חדשה. תודה 

תשלום ימי מחלה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 27/12/16
לאוניד כן עליך לקבל על יום זה, במידה ויש לך צבירה בתלוש של ימי מחלה - תשלום מלא. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן