מה קורה לפיצויים כאשר עבדתי 430 שעות ולא קיבלתי שעות נוספות?

|

פיצויים ושעות נוספות

עידן 17/07/16
שלום 
מה קורה כאשר עבדתי במקום 430 שעות אך שולם לי לפי שעה ללא שעות נוספות והפיצויים קיבלתי לפי כל השעות כפול 40 ₪.
היום במידה ואני מעוניין לתבוע את השעות שעבדתי האם הפיצויים והפנסיה גם צריכים להשתנות כי המשכורת גדלה משמעותית.
( עבדתי כל חודש 430 שעות במשך כמה שנים)
או שהפיצויים נשארים לפי מה שהיה 

פיצויי פיטורים

עו"ד רענן קריב מנהל 18/07/16

השאלה מסובכת מדי. פיצויי פיטורים לא משולמים על שעות נוספות.

רענן קריב, עו"ד
raanan.kariv@gmail.com
טל: 072-2322449

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן