האם יש לשלם שכר רגיל על שעות נוספות בעבודה במשרה חלקית?

|

שעות נוספות במשרה חלקית

דנה 30/04/16
אני עובדת מדינה במשרה חלקית (80%). עובדת 7.5 שעות עבודה ליום. כאשר אני עושה שעות נוספות משלמים לי עליהן שכר רגיל (ללא תוספת 25% שמשלמים לעובדים במשרה מלאה). האם זה תקין?

שעות נוספות במשרה חלקית

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 01/05/16

שלום רב,


כן. עד להיקף 100% משרה יש לשלם עליהם שכר רגיל ורק מעבר לכך כתוספת שעות נוספות





בברכה,







לילך אקרמן, עו"ד 




מנהלת פורום דיני עבודה







העמק 52, כפר יונה



טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן