באילו מקרים יש להפריש לפיצויים בעבודה?

|

פיצויים

פזית בורנשטיין 24/03/16
שלום 

רציתי לשאול באיזה מקרים צריכים להפריש לפיצויים ?

פיצוים- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 27/03/16
שלום רב 



שאלתך כללית מאוד.



באופן עקרוני ככל ואין צו / הסכם קיבוצי שחל על מקום העסקתך וקובע אחרת אז יש להפריש בהתאם לצו ההרחבה לביטוח פנסיוני מקיף במשק לאחר חצי שנה ככל ולעובד אין הפרשים קודמים ולאחר 3 חודשים רטרואקטיבית מהיום הראשון ככל ולעובד יש פנסיה קודמת



בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן