מתי יש לכלול את מרכיב הפיצויים בדוח המס – בשנת הפרישה או בשנת המשיכה?

|

שיעור מס מרכיב חייב בפיצויים

םרישה 24/02/15
שלום,



פרשתי ב30.11.2008, אך משכתי את כספי הפיצויים רק ב2009



האם היה לכלול את מרכיב הפיצויים הנ"ל (החלק החייב) בדוח המס של 2008 או 2009?



תודה

מועד מיסוי פיצוים

25/02/15
מועד מיסוי הפיצוים הוא בעת משיכת הכספים , כמו מיסוי הכנסת עובדה (משכורת)


קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן