האם יש בעיה בהוצאת רישיון לרכב ציבורי עם עבירות תנועה קודמות?

|

רישון לרכב ציבורי

אבי 30/12/09
התחלתי בתהליך להוצאת רישיון נהיגה לרכב ציבורי,יש לי רישיון 14 שנה מתוכם 5 על משאית ברשותי 4 עבירות תנועה האחרונה שבהם לפני שלוש שנים,ולפני 4 שנים היה לי תאונה קלה ביותא ושללו לי את הרישיון ל 3 חודשים האם יעשו לי בעייה ולא יתנו לי אישור להוצאת רישיון רכב ציבורי?? מחכה לתשובות תודה...

רכב ציבורי

יואל 31/12/09
אם אין לך עבר פלילי.ומצב בריאותך תקין,וסיימת 8 שנות לימוד,ואתה יודע לספור עד 10,ויש לך 10.000 אלף ש"ח בעבור הקורס..

אז אין לך בעיה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן