האם ניתן לתבוע את המעסיק על חוסר בתגמולי מילואים של 150 ש"ח?

|

חוסר בתגמולי מילואים

שרון 02/07/12
שלום , לפני שנתיים ביצעתי מס' ימי מילואים בזמן עבודה אצל מעסיק , בזמן המשכורת קיבלתי כמובן את התלוש בצירוף סכום עבור אותם ימים במילואים, ולאחר חודש קיבלתי גם מכתב מביטוח לאומי שמציין מהו הסכום אותו העביר למעסיק . לא עשיתי השוואה ביניהם אך שמרתי את אותו מכתב וכיום לפני מס' ימים עשיתי סדר בניירת וגילתי שחסר לי סכום של 150 ש"ח מהמעסיק , האם ניתן לתבוע אותו כיום ?

תשלום קצבת מילואים

עו"ד עדי פריאנטי 02/07/12
לפני שאתה מחליט לתבוע את מעסיקך אני מציעה לך לנות אליו יששירות ולבקש השלמת הסך הנ"ל. וכן אתה בהחלט זכאי לכך.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן