פיצוים- דיני עבודה

|

שאלה בנוגע לפיצויים

שר 01/06/12
גרתי באזור הצפון ועברתי לגור באריאל(ה-התנחלות)האם מגיע לי פיצויים ממקום עבודתי עקב זה שעברתי לגור באריאל??



תודה מראש!!

פיצוים- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 02/06/12
אם תגור שם חצי שנה אז כן

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן