הרעה בהסדרי חניה- הרעה מוחשית?

|

מעבר משרדים

י.כהן 17/04/12
האם מעבר משרדים למקום המצריך מהעובד לשלם סכום גבוה בגין שירותי חנייה מהווה הרעה בתנאי העסקה ?
אין סיכום בכתב על הסדרי חנייה אך עד כה כ - 6 שנים היה מקום חנייה מסודר חינם .

הרעה בהסדרי חניה- הרעה מוחשית?

עו"ד שי בן נתן 18/04/12
אין המדבור בהרעה מוחשית המצדיקה התפטרות בדין מפוטר. המעסיק אינו מחוייב לספק לעובדים חניה על חשבונו.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן