האם מגיעים לי דמי הבראה לאחר עבודה בחברת היי טק דרך חברת כח אדם?

|

דמי הבראה

לוי ניסים 29/03/12
שלום רב,מזה כשנה (מאפריל 2011 ומ סיים  באפריל 2012) אני עובד בחברת היי טק דרך חברת כח אדם.שאלתי, האם מגיעים לי דמי הבראה?אודה על תשובתך.

דמי הבראה- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 29/03/12
אכן מגיעים לך דמי הבראה אבל את התשלום בגינם יכולים לתת לך ביחד עם תשלום דמי ההבראה של השנה הנוכחית ( לרוב זה בין יולי- ספטמבר).

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן