האם אני זכאי לקבל פיצויים לאחר סיום תפקיד במוסד אקדמי?

|

תשלום פיצויים

רון 21/03/12
שלום אני עובד במוסד אקדמי בשני תפקידים. באחד מהם (העיקרי) פתרו אותי לאחר 5 שנות עבודה.
האם אני זכאי לקבל פיצויים
תודה

פיטורים ממקום העבודה

עו"ד שי בן נתן 21/03/12
מאחר והחלק העיקרי של עבודתך הופסק, אתה זכאי לפיצויי פיטורים עבור החלק העיקרי שהופסק.

תשלום פיצויים

רון 21/03/12
כי קבלתי מכתב על סיום תפקיד
ורשום כי: סיום תפקידי אינו מהווה סיום יחסי עובד מעביד ויתר העסקתך ישארו ללא שינוי.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן